• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Персональний комп"ютер

Торги не відбулися

927 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 635.00 UAH
Період оскарження: 08.04.2019 10:48 - 19.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Аналіз ТД

Номер: 7859d40b0425453e83a7e9957081d0f7
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-08-000280-b.a8
Назва: Аналіз ТД
Вимога:
Шановний замовник. Пропоную Вам разом зі мною проаналізувати ВАШУ ТД. Ви відхиляєте мене тому, що я не надав довідку в довільній формі або лист гарантію про санкції. Якщо ми подивимость ТД, то легко знайдемо де вимагаються ВАМИ довідки або листи гарантії: 1) стор. 4 - Повноваження підтверджуються довідкою у довільній формі, яка містить інформацію про уповноважену посадову особу Учасника із зазначенням її повноважень (підпис документів тендерної пропозиції, підписання договору за результатами процедури закупівлі, тощо) та одним із таких документів: 2) стор. 5 - 5.1.1. Довідка в довільній формі про наявність у суб’єкта господарювання конкретного обладнання та матеріально-технічної бази ... 3) стор. 6 - 5.2.1. Довідка в довільній формі про наявність у суб’єкта господарювання працівників відповідної кваліфікації ... 4) стор. 6 - 5.3.1. Довідка про досвід виконання аналогічних договорів, складена за встановленою формою. .... 5) стор. 7 - 5.5. Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) (довідка в довільній формі). 6) стор. 10 - - Копію ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності відповідно до предмету закупівлі (у разі необхідності отримання ліцензії згідно із нормами чинного законодавства). У разі, якщо відсутня необхідність у отриманні ліцензії, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також посиланням на відповідні нормативно правові акти законодавства. ... А тепер листи: 7) стор. 6 - 5.3.3. Оригінали позитивних листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору, 8) стор. 9 - 6.2. Учасники процедури закупівлі підтверджують вжиття заходів із захисту довкілля гарантійним листом довільної форми ... 9) стор. 16 - Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні ... В ціх пунктах ми бачимо чіткі вимоги надати довідку або лист від учасника або 3-ї сторони. Ось приклад тендеру в якому я приймав участь де чітко міститься вимога надати довідку про санкції: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-09-07-001126-c стор. 15-16 --- 11. Учасник при підготовці тендерної пропозиції повинен враховувати пункт 2 рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», введеного в дію Указом Президента України від 15.05.2017 №133/2017, яким встановлено застосувати персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) до: фізичних осіб (згідно з додатком 1 до рішення) та юридичних осіб (згідно з додатком 2 до рішення). До суб’єктів визначених у додатках до рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» застосовано, зокрема заборону здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом України «Про санкції» від 14.08.2014 №1644-VІІ, про що він повинен надати довідку у довільній формі. Де чітко є вимога, що учасник при підготовці тендерної пропозиції повинен враховувати пункт 2 рішення Ради національної безпеки і оборони України та надати довідку у довільній формі. У Вашому випадку нема чітких вимог до учасників стосовно цього. В Вашій ТД написано, що замовник враховує вимоги Закону України. БО ЗАМОВНИК ЦЕ ВИ! Як Ви це будете робити мені не відомо. ТОМУ МОЯ ДИСКВАЛІФІКАЦІЯ є порушення закону про закупівлі. Щоб не порушувати закон, бо я надав всі довідки, Ви повинні змінити ваше рішення, повернути мене на кваліфікацію і обрати мене переможцем.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: «Шановний учаснику! Згідно п.2 Розділ V « Оцінка тендерної пропозиції», Замовник враховує Закон України «Про публічні закупівлі», та враховує вимоги Закону України «Про санкції», зокрема в частині заборони здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно Закону України «Про санкції». Оскільки Учасник не надав будь якої інформації про підтвердження, що його види діяльності, предмет закупівлі та інше не підпадають під дію Закону України «Про санкції», замовник враховує вимоги Закону України «Про санкції» Замовник не зміг встановити цього, тому тендерна пропозіції Учасника дісквалифікована. Крім того: - Згідно п.5.1.1 Тендерної документації «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі: 5.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 5.1.1. Довідка в довільній формі про наявність у суб’єкта господарювання конкретного обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням адреси його знаходження та описом відповідних можливостей, а саме: складських приміщень для зберігання асортименту товару (надати копії документів, які засвідчують право власності або оренди таких приміщень).» Але Вами у складі тендерної пропозиції не надана довідка про наявність складських приміщень, а наданий Вами договір оренди торговельної площі (15 м2 в приміщенні магазину) не є підтвердженням наявності складських приміщень; - Згідно Додатку №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» п.3. «Характеристика та вимоги до товару, що закуповується» у частині «Технічні вимоги замовника» чітко прописано, що «Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.» Згідно наданого Вами Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Ви маєте право займатися роздрібною торгівлею комп»ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням у спеціалізованих магазинах, але ж ніяк не збиранням системних блоків та встановлюванням програмних продуктів. Ви придбаєте системні блоки у виробника ТОВ «ДІСІ ЛІНК», від якого і повинні були надати нам авторизаційний лист щодо права представляти інтереси ТОВ «ДІСІ ЛІНК» та розповсюджувати їх продукцію на території України. Якщо Ви продаєте системні блоки зі встановленим програмним забезпеченням самим Виробником, то в такому випадку - відсутній авторизаційний лист від компанії Microsoft на виробника системних блоків -ТОВ «ДІСІ ЛІНК». Тому є сумніви, що до працездатності та сумісності запропонованого обладнання.»
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 13.05.2019 12:23
Підтвердження вирішення: «Шановний учаснику! Згідно п.2 Розділ V « Оцінка тендерної пропозиції», Замовник враховує Закон України «Про публічні закупівлі», та враховує вимоги Закону України «Про санкції», зокрема в частині заборони здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно Закону України «Про санкції». Оскільки Учасник не надав будь якої інформації про підтвердження, що його види діяльності, предмет закупівлі та інше не підпадають під дію Закону України «Про санкції», замовник враховує вимоги Закону України «Про санкції» Замовник не зміг встановити цього, тому тендерна пропозіції Учасника дісквалифікована. Крім того: - Згідно п.5.1.1 Тендерної документації «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі: 5.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 5.1.1. Довідка в довільній формі про наявність у суб’єкта господарювання конкретного обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням адреси його знаходження та описом відповідних можливостей, а саме: складських приміщень для зберігання асортименту товару (надати копії документів, які засвідчують право власності або оренди таких приміщень).» Але Вами у складі тендерної пропозиції не надана довідка про наявність складських приміщень, а наданий Вами договір оренди торговельної площі (15 м2 в приміщенні магазину) не є підтвердженням наявності складських приміщень; - Згідно Додатку №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» п.3. «Характеристика та вимоги до товару, що закуповується» у частині «Технічні вимоги замовника» чітко прописано, що «Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.» Згідно наданого Вами Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Ви маєте право займатися роздрібною торгівлею комп»ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням у спеціалізованих магазинах, але ж ніяк не збиранням системних блоків та встановлюванням програмних продуктів. Ви придбаєте системні блоки у виробника ТОВ «ДІСІ ЛІНК», від якого і повинні були надати нам авторизаційний лист щодо права представляти інтереси ТОВ «ДІСІ ЛІНК» та розповсюджувати їх продукцію на території України. Якщо Ви продаєте системні блоки зі встановленим програмним забезпеченням самим Виробником, то в такому випадку - відсутній авторизаційний лист від компанії Microsoft на виробника системних блоків -ТОВ «ДІСІ ЛІНК». Тому є сумніви, що до працездатності та сумісності запропонованого обладнання.»
Задовільнена: Ні
Вимога
Є відповідь

Оскарження по поводу діскваліцікації

Номер: 93ed9d68c48e47a09a43d132fc51b2fe
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-08-000280-b.b6
Назва: Оскарження по поводу діскваліцікації
Вимога:
Шановний замовник. В вимогах Замовника до технічних та якісних характерист предмету закупівлі є пункт: "Товар має бути новим, тобто таким, що не був у користуванні, та має відповідати діючим стандартам в Україні, мати сертифікат відповідності/декларацію про відповідність Технічному регламенту (надати копії сертифікатів, декларацій)." По друге предмет закупівлі - Персональний комп'ютер в зборі. Наше підприємство надало Вам сертифікаті на Персональний комп'ютер в зборі, які є дійсними на момент розкриття. Також ми надавали лист про несертифікацію де читко вказано, що стабілізатори до техникі, інвертори, перетворювачи, блоки розподілення живлення не підлягають обов'язкової сертифікації. Тому ми поклали сертифікати на ДБЖ Vinga які були видані до відміни сертифікації. В своеї тендерної пропозиції ми надали 2 сертифікати яки взагалі не вимагалися в технічних вимогах. Тому ви дисквалифікували нас за ті 2 листа, яких ви взагалі не вимагали, а ми їх додали як додатковий документи, але не обов'язкові. Просимо Вас ще раз уважно передивитися, та звернути Вашу увагу, що все документи, які Ви вимогали до тендерної документації подані в повному обсязі та є дійсними на момент розкриття. Якщо ми надали документи, які ви не вимогали. та в них є помилки, вважаємо що це не привідом для дісквалифікації. Ще раз зверну Вашу увагу, що предметом закупівлі ДК 021:2015 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери) - в зборі (готові, скручені, протестовані, з предустановленим програмним забезпечення) тому Учасник повинен був надати сертифікати та декларації на готовий вироб, а саме персональний комп'ютер в зборі. Що ми і надали. Тому просимо Вас переглянути Ваше рішення з приводу нашої дисквалифікації, та разглядати нашу тендерну дпропозицію згідно умов наданих в тендерної документації тендерних торгів
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Замовником чітко прописано, що саме входить до складу персонального комп»ютера ( які саме комплектуючі) що є предметом закупівлі, тому нами цілком законно вимагалися сертифікати або декларації на джерела безперебійного живлення, бо джерела безперебійного живлення входять до складу персонального комп»ютера згідно з додатком №2 до Тендерної документації. Виходячи з цього, Ваша дискваліфікація цілком Законна і обґрунтована
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 13.05.2019 12:06
Підтвердження вирішення: Шановний учаснику! Замовником чітко прописано, що саме входить до складу персонального комп»ютера ( які саме комплектуючі) що є предметом закупівлі, тому нами цілком законно вимагалися сертифікати або декларації на джерела безперебійного живлення, бо джерела безперебійного живлення входять до складу персонального комп»ютера згідно з додатком №2 до Тендерної документації. Виходячи з цього, Ваша дискваліфікація цілком Законна і обґрунтована
Вимога
Відкликано скаржником

Не правомірна дискваліфікація!!!

Номер: cb2199c24f714cc58037861f3a87046c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-08-000280-b.a7
Назва: Не правомірна дискваліфікація!!!
Вимога:
Шановний замовник, я ще раз звертаюсь до Вас щоб Ви переглянули своє рішення про мою дискваліфікацію. І ще раз ретельно прочитали ВАШУ тендерну документацію. Я звернувся до ГО на DOZORRO про роз'яснення цього випадку. Вони проаналізували ТД і не знайшли вимоги надати довідку або лист про санкції. Тобто, Замовником не вимагалось надати будь-яких документів від учасників на підтвердження ними вимог Закону. "Відповідно до ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що виключними підставами дискваліфікації учасника є: 1. Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; 2. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3. Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. У згаданому переліку відсутні підстави, на які спирається Замовник у рішенні про відхилення учасника ФОП ПОЛТОРАК КОСТЯНТИН МИХАЙЛОВИЧ". Крім того, п. 4 ст. 16 Закону зазначено: “Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником”. Я розумію, що тендерна документіція велика і містить дуже багато вимог та пунктів і можна щось недогледіти або зрозуміти не так. Тому прошу Вас відмінити мою дискваліфікацію, так як я повністю надав всі необхідні документи і в повному обсязі. Бо в іншому випадку це є порушення норм законодавства про закупівлі і тоді в мене нема іншого виходу як звернутися до АМКУ. За порушення норм законодавства про закупівлі передбачено накладення адміністративного стягнення на винних посадових (службових) осіб у вигляді штрафу в розмірі: від 700 до 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (11 900–17 000 грн) — за частиною 1 статті 164-14 КУпАП та від 1000 до 1500 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (17 000–25 500 грн) — за частиною 2 статті 164-14 КУпАП. Крім цього, відповідно до вимог пункту 5 частини 2 статті 4 Закону України «Про судовий збір» від 03.07.2011 № 3674-VI у разі винесення судовим органом постанови про накладення адміністративного стягнення з правопорушника на користь держави стягується судовий збір у розмірі 0,2 розміру мінімальної заробітної плати.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Вже нема необхідності
Дата скасування: 12.05.2019 14:36
Вимога
Відкликано скаржником

Не компетентність членів тендерної комісії

Номер: e7fff788434c4736bbb4a94f9cd0c29e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-08-000280-b.a9
Назва: Не компетентність членів тендерної комісії
Вимога:
Шановний замовник. Ще раз прийшов до висновку про некомпетентність тендерної комісії вашого закладу. При відхилені моєї пропозиції Ви посилаєтесь на Закону України «Про санкції». Ви скоріше навіть не читали його або його роз’яснення. І це дуже погано!!! «На офіційному веб – порталі Мінекономрозвитку у листопаді 2016 року був розміщений лист від 24.12.2016 «Про застосування санкцій». У цьому листі зазначено, що при здійснення закупівель замовникам необхідно враховувати вимоги Закону України «Про санкції» та Указу Президента України від 17.10.2016 № 467/2016 «Про рішення Ради Національної безпеки і оборони України» від 16.09.2016 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – Указ). У вищезазначеному Указі забороняється здійснювати закупівлі товарів, робіт чи послуг у юридичних осіб, ЯКІ ЗАЗНАЧЕНІ У ДЕЯКИХ ПУНКТАХ такого указу. Що ж робити у цій ситуації замовникам? Радимо Вам ОБОВ'ЯЗКОВО ПЕРЕВІРЯТИ УЧАСНИКА, щодо наявності даних про нього у Законі України «Про санкції» та у зазначеному Указі Президента України. На підставі вищевикладеного, пропонуємо замовником включати в тендерну документацію таку умову як відсутність застосування щодо учасника обмежень, встановлених Законом України «Про санкції» та Указом.» http://garantcenter.com.ua/zakon-ukrayini-pro-sanktsiyi-v-publichnih-zakupivlyah/?lang=ua Вами ніде не вимагалось надати довідку або лист. Тому Ви самі повинні були перевірити чи нема мене в цьому списку! Сповіщаю Вас, що стосовно цього неправомірного рішення вже направлено від ГО два листа до Державної аудиторської служби України о перевірці вашого закладу та притягнення винних до штрафів згідно законодавства. Зі свого боку готую скаргу до АМКУ щодо неправомірних дій членів тендерного комітету.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Це була не вимога.
Дата скасування: 12.05.2019 14:35
Вимога
Є відповідь

Неправомірна безпiдставна дисквалифікація

Номер: 348b4006a97047868f5956c3d57d06a8
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-08-000280-b.a4
Назва: Неправомірна безпiдставна дисквалифікація
Вимога:
Шановний Замовник! Оскільки, в вашiй відповіді на нашу другу вимогу, Ви дублюєте відповідь на першу вимогу а саме, ви посилаєтеся на той факт, що необхідний вам документ, а саме Договір з Перевізником, оформлений не належним чином, і вас особисто не влаштовує.Доводимо до вашого відома, що документ який вимогався Замовником, є у складі нашої тендерної пропозиції у повному обсязi, також є статутні документи Перевізника з яким укладено договір і всі реквізити в даному договорі вказано вірно, що ні яким чином не заважає взаєминам сторін , також наша пропозиція відповідає усім технічним вимогам цієї закупівлі .Вимога документiв на якi ви посилаєтеся, суперечать принципам здійснення закупівель відповідно до ст. 3 Закону, і відповідно така вимога є дискримінаційною по відношенню до учасника торгів, що в свою чергу може містити ознаки порушення п.1, п. 7 ч.1 ст.17 Закону України. Відповідно до вище зложеного, просимо вас при розгляді нашої пропозиції користуватися принципами та нормами Закону, та приймати рішення керуючись Законом. Нагадуємо що основним критерієм оцінки тендерної пропозиції учасника є ціна.Наша цiна була нижча.Рішення приймати на основі відповідності запропонованого Учасником товару технічним вимогам Замовника та найнижчої ціни що запропонував учасник. Також звертаємо вашу увагу на те що, вимога документів, які непередбачені Законом, та прийняття рішень на безпідставнiй основі, часто використовується при змові представників Учасника та Замовника торгів, що заборонено Законом, та несе кримінальну відповідальність. Відповідно до ст. 164 Закону, оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від 560 000 грн. до 800 000 грн. При наявності пояснення Замовник зобов’язаний приймати пропозицію Учасника до розгляду.Прохання переглянути ваше рішення і повернути нас на кваліфікацію та ствердити в якості переможців по цій закупівлі, згідно найменшої ціни, відповідності технічних та якiсних вимог цієї закупівлі та виконання усіх пунктiв Закону України "Про публічні закупівлі". У випадку прийняття негативного рішення по скарзі залишаємо за собою право на звернення до Антимонопольного комітету, правоохоронних та контролюючих органів для розгляду справи у порядку, передбаченому Кримінальним процесуальним кодексом України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник!Подана Вами тендерна пропозиція не в повному обсязі відповідає п.5.1.1. Тендерної документації, а саме: відсутнє посилання на те, яким видом автотранспорту ви користуєтесь для перевезення предмету закупівлі.Вами наданий лише Договір про надання послуг б/н, оформлений не належним чином, в тексті якого також відсутнє посилання на вид та марку автотранспорту.Враховуючи великий обсяг закупівлі комп»ютерного обладнання, вважаємо питання транспортування та доставки предмету закупівлі важливим та суттєвим.Крім того,згідно Додатку №2 до Тендерної документації п.6 «Товар має бути новим, тобто таким, що не був у користуванні, та має відповідати діючим стандартам в Україні, мати сертифікат відповідності/декларацію про відповідність Технічному регламенту (надати копії сертифікатів, декларацій).»Вами не надані декларації про відповідність технічному регламенту джерел безперебійного живлення
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 08.05.2019 13:12
Підтвердження вирішення: Шановний Учасник!Подана Вами тендерна пропозиція не в повному обсязі відповідає п.5.1.1. Тендерної документації, а саме: відсутнє посилання на те, яким видом автотранспорту ви користуєтесь для перевезення предмету закупівлі.Вами наданий лише Договір про надання послуг б/н, оформлений не належним чином, в тексті якого також відсутнє посилання на вид та марку автотранспорту.Враховуючи великий обсяг закупівлі комп»ютерного обладнання, вважаємо питання транспортування та доставки предмету закупівлі важливим та суттєвим.Крім того,згідно Додатку №2 до Тендерної документації п.6 «Товар має бути новим, тобто таким, що не був у користуванні, та має відповідати діючим стандартам в Україні, мати сертифікат відповідності/декларацію про відповідність Технічному регламенту (надати копії сертифікатів, декларацій).»Вами не надані декларації про відповідність технічному регламенту джерел безперебійного живлення
Вимога
Є відповідь

Звернення до замовника

Номер: da618e88e4b44539b6d7c5853c5f7d72
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-08-000280-b.a5
Назва: Звернення до замовника
Вимога:
Шановний замовник. Я прощу Вас більш відповідально відноситись до аналізу документів учасників. Наприклад: ФОП "Волков Микола Васильович" у своїй пропозиції не надав сертифікати до джерел безперебійного живлення. "6. Товар має бути новим, тобто таким, що не був у користуванні, та має відповідати діючим стандартам в Україні, мати сертифікат відповідності/декларацію про відповідність Технічному регламенту (надати копії сертифікатів, декларацій)." Закінчився термін дії сертифікатів на принтер та на ПК. По інформіціїї від офіційного представництва Brother в Україні принтера HL-1112R не завозяться в Україну приблизно як 6 місяців, бо зняті з виробництва. А цікавіше те, що в тендерній документації присутні документи завірені іншими учасниками тендеру (Довідка. Мінекономрозвитку Украіни о не сертифікаціі з печаткою Всесвіта., а Серт. на ПК завірені Микротроном). Якось це підозріло (схоже на змову)!!! Також, прошу ще раз ретельно переглянути вашу тендерну документацію і не вимагати додадткових довідок та листів які не передбачені тендерною документацією. Єдине згадування про санкції є на сторінці 11 і міститься наступне: При здійсненні публічних закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» ЗАМОВНИК ВРАХОВУЄ ВИМОГИ Закону України «Про санкції», зокрема в частині заборони здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно Закону України «Про санкції». Як ви їх будете враховувати мені не відомо, ніде нема вимоги надати довідку або лист. Мені не важко її надати але ж її ніхто не вимагав. Там де є вимога надати довідку або лист - я їх надав. Я громадянин України з народження, проживаю безвиїздно на территорії України. Свою діяльність здійснюю з 2009 р. ПК "DC" виготовлені в Україні з комплектуючих виготовлених в Китаї, Тайвані, Малазії. Монітори PHILIPS в Китаї. Принтера у В'єтнамі. Ніякого відношення комп'ютерна техніка не має до Росії. Тому моя дискваліфікація безпідставна.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику!1.Зазначені Вами зауваження при оцінюванні тендерних пропозицій інших учасників, а саме ФОП Волков М.В. враховані.2.В розділі V,п.2 «Інша інформація» мова йде саме про інформацію щодо відсутності застосування до учасників закупівлі санкцій, тобто учасник підтверджує, що все запропоноване обладнання, а також діяльність суб»єкта господарювання та зміст тендерної пропозиції не порушує норм чинного законодавства України, а саме- ЗУ «Про санкції». Вами у складі тендерної пропозиції не надане пояснення щодо цієї інформації.»
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 08.05.2019 13:02
Підтвердження вирішення: Шановний учаснику!1.Зазначені Вами зауваження при оцінюванні тендерних пропозицій інших учасників, а саме ФОП Волков М.В. враховані.2.В розділі V,п.2 «Інша інформація» мова йде саме про інформацію щодо відсутності застосування до учасників закупівлі санкцій, тобто учасник підтверджує, що все запропоноване обладнання, а також діяльність суб»єкта господарювання та зміст тендерної пропозиції не порушує норм чинного законодавства України, а саме- ЗУ «Про санкції». Вами у складі тендерної пропозиції не надане пояснення щодо цієї інформації.»
Задовільнена: Ні
Вимога
Є відповідь

Не правомірне відхилення

Номер: 9d1f7a1f31a54bc4a264b397f977d30c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-08-000280-b.a3
Назва: Не правомірне відхилення
Вимога:
Шановний замовник. Ви відхиляєте мою пропозицію з приводу того, що я не надав довідку або лист пояснення з приводу санкцій. Ретельно переглянувши тендерну документацію я не знайшов пункту де вимагалось би надати таку довідку в довільній формі або лист пояснення з приводу санкцій. На сторінці 11 є згадування про санкції, написано, що ви будете враховувати цей закон але ніде не міститься вимога надати такий лист. Всі довідки або листи які вимагались згідно тендерної документації я надав, тому прошу переглянути ваше рішення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику!В розділі V,п.2 «Інша інформація» мова йде саме про інформацію щодо відсутності застосування до учасників закупівлі санкцій, тобто учасник підтверджує, що все запропоноване обладнання, а також діяльність суб»єкта господарювання та зміст тендерної пропозиції не порушує норм чинного законодавства України, а саме- ЗУ «Про санкції». Вами у складі тендерної пропозиції не надане пояснення щодо цієї інформації.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 08.05.2019 12:52
Підтвердження вирішення: Шановний учаснику!В розділі V,п.2 «Інша інформація» мова йде саме про інформацію щодо відсутності застосування до учасників закупівлі санкцій, тобто учасник підтверджує, що все запропоноване обладнання, а також діяльність суб»єкта господарювання та зміст тендерної пропозиції не порушує норм чинного законодавства України, а саме- ЗУ «Про санкції». Вами у складі тендерної пропозиції не надане пояснення щодо цієї інформації.
Задовільнена: Ні
Вимога
Є відповідь

Незгода з рiшенням Замовника.

Номер: 2af88f5ff21b411e8c51215f55c4e9ab
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-08-000280-b.a2
Назва: Незгода з рiшенням Замовника.
Вимога:
Шановний Замовник! Ми наполягаємо, що дана помилка є неформальною, а договір - чинним, так як в інших частинах даного договору зазначено, що саме ФОП Зязін Руслан Миколайович є Експедитор, крім того, зазначені в розділі договору з помилкою реквізити відносяться саме до ФОП Зязін Руслан Миколайович. Однак, для того, щоб виключити будь-які питання і підозри з Вашого боку у разi нашої перемоги, ми зобов'язуємося надати пояснення про виправлення технічної помилки до Договору про надання послуг з перевезення вiд 10 сiчня 2019 року, стосовно того, що Експедiтором є саме ФОП Зязiн Руслан Миколайович, а не ФОП Волков Микола Васильович, шляхом підписання додаткової угоди мiж «Замовником» та «Експедитором», та надати цi документи Замовнику у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення в системі ProZorro (на веб-порталі уповноваженого органу) повідомлення про намір укласти договір як того вимагає тендерна документація Замовника та чинне Законодавство.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику!Підставою для відхилення Вашої пропозиції є Стаття 30. Відхилення тендерних пропозицій 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; Стаття 16. Кваліфікаційні критерії 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. В Тендерній документації було чітко прописано «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі: 5.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 5.1.1. Довідка в довільній формі про наявність у суб’єкта господарювання конкретного обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням адреси його знаходження та описом відповідних можливостей, а саме: складських приміщень для зберігання асортименту товару (надати копії документів, які засвідчують право власності або оренди таких приміщень); автотранспорту, призначеного для перевезення предмету закупівлі (надати копії документів, які засвідчують право власності, оренди, використання зазначеного автотранспорту); На підтвердження наявності автотранспорту, призначеного для перевезення предмету закупівлі (надати копії документів, які засвідчують право власності, оренди, використання зазначеного автотранспорту), Вами наданий Договір надання послуг від 10.01.2019р. де не вказаний номер договору, якщо номер не вказується необхідно зазначати б/н (без номеру) що свідчить про те, що договір не був зареєстрований , в частині «Місцезнаходження та реквізити сторін» зі сторони «Експедитора» заявлений ФОП Волков Микола Васильович, зі сторони «Замовника» також заявлений ФОП Волков Микола Васильович, будь-які документи пояснення та додаткові угоди про виправлення цієї помилки відсутні, члени тендерного комітету не можуть вважати таку помилку «формальною (несуттєвою)».З дати укладання договору, а саме з 10.01.2019р. по теперішній час(протягом майже 4-х місяців)Вами не було виправлено дану помилку, яку Ви вважаєте «технічною та несуттєвою», тому це викликає сумніви щодо юридичної чинності даного договору.Таким чином ,це не відповідність даному кваліфікаційному критерію»
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 03.05.2019 14:32
Підтвердження вирішення: Шановний учаснику!Підставою для відхилення Вашої пропозиції є Стаття 30. Відхилення тендерних пропозицій 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; Стаття 16. Кваліфікаційні критерії 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. В Тендерній документації було чітко прописано «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі: 5.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 5.1.1. Довідка в довільній формі про наявність у суб’єкта господарювання конкретного обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням адреси його знаходження та описом відповідних можливостей, а саме: складських приміщень для зберігання асортименту товару (надати копії документів, які засвідчують право власності або оренди таких приміщень); автотранспорту, призначеного для перевезення предмету закупівлі (надати копії документів, які засвідчують право власності, оренди, використання зазначеного автотранспорту); На підтвердження наявності автотранспорту, призначеного для перевезення предмету закупівлі (надати копії документів, які засвідчують право власності, оренди, використання зазначеного автотранспорту), Вами наданий Договір надання послуг від 10.01.2019р. де не вказаний номер договору, якщо номер не вказується необхідно зазначати б/н (без номеру) що свідчить про те, що договір не був зареєстрований , в частині «Місцезнаходження та реквізити сторін» зі сторони «Експедитора» заявлений ФОП Волков Микола Васильович, зі сторони «Замовника» також заявлений ФОП Волков Микола Васильович, будь-які документи пояснення та додаткові угоди про виправлення цієї помилки відсутні, члени тендерного комітету не можуть вважати таку помилку «формальною (несуттєвою)».З дати укладання договору, а саме з 10.01.2019р. по теперішній час(протягом майже 4-х місяців)Вами не було виправлено дану помилку, яку Ви вважаєте «технічною та несуттєвою», тому це викликає сумніви щодо юридичної чинності даного договору.Таким чином ,це не відповідність даному кваліфікаційному критерію»
Вимога
Є відповідь

Порушення Закону України «Про публічнi закупівлі»

Номер: c0488eab5e8b48f8be4d911d67c0c053
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-08-000280-b.a1
Назва: Порушення Закону України «Про публічнi закупівлі»
Вимога:
Шановний Замовник. У протоколі рішення про нашу дискваліфікацію, Ви посилаєтеся на статті 16 і 17 закону України «Про публічнi закупівлі». Доводимо до вашого відома, що у статті 17 відсутні вимоги, які відображають зазначену Вами причину дискваліфікації так саме й у статті 16 закону України «Про публічнi закупівлі» де зазначено наступне: «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасников - юридичних, фізичних осіб, у тому чіслі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної Пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником». Всі необхідні Замовником документи, нами були надані в повному обсязі. Крім цього, в п.1.2. розділу III документації до даної закупівлі вказано наступне: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки (орфографічні та механічні помилки в словах та словосполученнях). Допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх пропозицій». В даному випадку, в Договорі надання послуг від 10.01.2019 року в частині «Місцезнаходження та реквізити сторін» з боку Замовника вказано ФОП Волков Микола Васильович, з боку Експедитора - також ФОП Волков Микола Васильович, замість ФОП Зязiн Руслан Миколайович. При цьому, реквізити сторін вказанi вiрно і реквiзити та iнформацiя в частині «Експедитор» відносяться до ФОП Зязiна Руслана Миколайовича. Ця помилка є технічною і не заважає господарським взаєминам за цим договором між нами і ФОП Зязiн Руслан Миколайович, так як всі реквізити та інші дані є коректними. Доповнимо, що в преамбулі до даного договору зазначено наступне: «ФОП Зязiн Руслан Миколайович далі - Експедитор ...», що вимагає вважати Експедiтором саме ФОП Зязiна Руслана Миколайовича, а не ФОП Волкова Миколу Васильовича. Цей договiр не втратив силу i є дiючим. У зв'язку з цим, вважаємо нашу дискваліфікацію неправомірною та такою, що порушує Закон України «Про публічнi закупівлі». Вимагаємо переглянути ваше рiшення та затвердити нас в якості переможця в даній закупівлі, так як ми виконали технiчне завдання та усі вимоги Замовника, також наша ціна є найнижчою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: «Шановний учаснику!Підставою для відхилення Вашої пропозиції є Стаття 30. Відхилення тендерних пропозицій 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; Стаття 16. Кваліфікаційні критерії 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. В Тендерній документації було чітко прописано «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі: 5.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 5.1.1. Довідка в довільній формі про наявність у суб’єкта господарювання конкретного обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням адреси його знаходження та описом відповідних можливостей, а саме: складських приміщень для зберігання асортименту товару (надати копії документів, які засвідчують право власності або оренди таких приміщень); автотранспорту, призначеного для перевезення предмету закупівлі (надати копії документів, які засвідчують право власності, оренди, використання зазначеного автотранспорту); На підтвердження наявності автотранспорту, призначеного для перевезення предмету закупівлі (надати копії документів, які засвідчують право власності, оренди, використання зазначеного автотранспорту), Вами наданий Договір надання послуг від 10.01.2019р. без номеру ,де в частині «Місцезнаходження та реквізити сторін» зі сторони «Експедитора» заявлений ФОП Волков Микола Васильович, зі сторони «Замовника» також заявлений ФОП Волков Микола Васильович, будь-які документи пояснення та додаткові угоди про виправлення цієї помилки відсутні, члени тендерного комітету не можуть вважати таку помилку «формальною (несуттєвою)».З дати укладання договору, а саме з 10.01.2019р. по теперішній час(протягом майже 4-х місяців)Вами не було виправлено дану помилку, яку Ви вважаєте «технічною та несуттєвою», тому це викликає сумніви щодо юридичної чинності даного договору.Таким чином ,це не відповідність даному кваліфікаційному критерію»
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 26.04.2019 12:26
Підтвердження вирішення: «Шановний учаснику!Підставою для відхилення Вашої пропозиції є Стаття 30. Відхилення тендерних пропозицій 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; Стаття 16. Кваліфікаційні критерії 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. В Тендерній документації було чітко прописано «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі: 5.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 5.1.1. Довідка в довільній формі про наявність у суб’єкта господарювання конкретного обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням адреси його знаходження та описом відповідних можливостей, а саме: складських приміщень для зберігання асортименту товару (надати копії документів, які засвідчують право власності або оренди таких приміщень); автотранспорту, призначеного для перевезення предмету закупівлі (надати копії документів, які засвідчують право власності, оренди, використання зазначеного автотранспорту); На підтвердження наявності автотранспорту, призначеного для перевезення предмету закупівлі (надати копії документів, які засвідчують право власності, оренди, використання зазначеного автотранспорту), Вами наданий Договір надання послуг від 10.01.2019р. без номеру ,де в частині «Місцезнаходження та реквізити сторін» зі сторони «Експедитора» заявлений ФОП Волков Микола Васильович, зі сторони «Замовника» також заявлений ФОП Волков Микола Васильович, будь-які документи пояснення та додаткові угоди про виправлення цієї помилки відсутні, члени тендерного комітету не можуть вважати таку помилку «формальною (несуттєвою)».З дати укладання договору, а саме з 10.01.2019р. по теперішній час(протягом майже 4-х місяців)Вами не було виправлено дану помилку, яку Ви вважаєте «технічною та несуттєвою», тому це викликає сумніви щодо юридичної чинності даного договору.Таким чином ,це не відповідність даному кваліфікаційному критерію»