• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Ремонтно-реставраційні роботи аудиторій, учбових кімнат та місць загального користування кафедри пропедевтики внутрішніх хвороб Одеського національного медичного університету, розташованих в частині мезоніну будівлі-пам’ятки (Літера Б), за адресою: м. Одеса, вул. Пастера,9»

Торги не відбулися

14 665 280.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 73 326.40 UAH
Період оскарження: 15.05.2019 15:23 - 30.05.2019 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Скарга на дії Замовника

Номер: 2450657dec264fefa27533a6f4f26abb
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-15-000635-c.c3
Назва: Скарга на дії Замовника
Вимога:
Скарга на протокол № 109 засідання тендерного комітету Одеського національного медичного університету від 11 червня 2019 щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ "УКРСПЕЦПРОЕКТ"
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Помилково
Дата скасування: 19.06.2019 13:03
Вимога
Без відповіді

Вимога щодо відміни Протоколу тендерного комітету

Номер: b5dd6f24d48e4cb397607e6c6fc67f63
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-15-000635-c.c4
Назва: Вимога щодо відміни Протоколу тендерного комітету
Вимога:
Вимога Замовнику щодо незаконного відхилення пропозиції, про відміну Протоколу тендерного комітету Одеського національного медичного університету від 11 червня 2019 р. № 109 та перегляд тендерної пропозиції Учасника ТОВ "Укрспецпроект"
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Відкликано скаржником

Скарга

Номер: a94f2557cf764b8b9459e9dfd4e85e8b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-15-000635-c.c2
Назва: Скарга
Вимога:
Скарга на протокол № 109 засідання тендерного комітету Одеського національного медичного університету від 11 червня 2019р.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: не долучення всіх документів
Дата скасування: 14.06.2019 20:56
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо усунення дискримінаційних умов у тендерній документації.

Номер: dc185011655343e28ffb96f9ead52955
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-15-000635-c.a1
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних умов у тендерній документації.
Вимога:
Шановний замовник! Ми, як потенційний учасник оголошеного вами тендеру, виявили що умовами тендерної документації встановлені дискримінаційні вимоги, які не лише обмежують коло потенційних учасників торгів, а також надають перевагу певним учасникам, що є грубим порушенням вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципам недискримінації учасників та добросовісної конкуренції серед учасників, що встановлені в ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». 1. В кваліфікаційних критеріях до учасників торгів (додаток 4 до тендерної документації) п.1 (щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази) визначаються наступні вимоги: Довідка, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: це довідка, в якій зазначено наявність транспортних засобів, обладнання – перелік власної техніки, орендованої техніки, техніки згідно договору лізингу, яка планується використовуватися для виконання робіт за нижченаведеним зразком. Інформація про автомобільну техніку підтверджується документально, а саме: у разі використання орендованих транспортних засобів та обладнання – надати сканкопії з оригіналів договорів оренди з зазначенням переліку орендованої техніки. В разі договору лізингу — надати сканкопію з оригіналу даного договору; у разі, якщо автомобільна техніка власна, то на підтвердження подаються копії технічних паспортів на автомобільну техніку. Щодо цієї вимоги зазначимо, що чинне законодавство України не містить обмежень щодо використання матеріально-технічної бази суб’єктами господарювання під час ведення своєї господарської діяльності. Зокрема і для виконання будівельних робіт підрядні організації можуть використовувати: - власну техніку; - орендовану техніку; - техніку згідно договорів: лізингу/про співпрацю/користування/надання послуг. У зв’язку з цим, встановлені обмеження щодо наявності техніки лише за умови власної техніки, орендованої техніки, техніки згідно договору лізингу є дискримінаційною вимогою обмежуючі рівні права всім учасникам торгів. 2. В кваліфікаційних критеріях до учасників торгів (додаток 4 до тендерної документації) п.2 (щодо наявності працівників відповідної кваліфікації) визначаються наступні вимоги: Учасник надає Довідку, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи у будівельній галузі та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів. Мінімальна чисельність таких працівників, які оформлені у Учасника на постійній основі, не повинна бути меншою 25 осіб, з яких 19 робочих спеціальностей. Примітка: До довідки обов’язково надається копія штатного розпису. Для підтвердження наявності власного персоналу надати копію Таблиці 6 «Відомість про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам» до Звіту ЄСВ форми Д4 за лютий 2019р. або березень 2019р. або квітень 2019р. Щодо цієї вимоги, слід зазначити, що підприємства (учасники торгів) ведуть свою незалежну господарську діяльність в межах чинного законодавства і самостійно приймають управлінські рішення, в тому числі щодо раціонального і ефективного використання трудових ресурсів. Тому, своїми вимогами щодо мінімальної кількості працівників на постійної основі (25 осіб) та у певному періоду часу, замовник виходить за межі своїх компетенцій та порушує вимоги чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Крім того, ця формальна вимога з перешкодою до учасників не відображає їх фактичну спроможність до виконання замовлення. Чинне законодавство не обмежує учасників торгів (підрядників), в залежності від необхідності, залучати до виконання робіт за договорами укладеними за результатами тендеру трудові ресурси – працівників на постійної основі, працівників за цивільно-правовими договорами, або субпідрядників. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» мета проведення тендерних процедур полягає у забезпечені рівних та недискримінаційних умов для кожного потенційного учасника, а також в досягнені найбільшої економічної ефективності та економії витрачання державних коштів. Згідно зі статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами публічних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. З метою відновлення наших прав і прав інших учасників на рівні умови участі у торгах, а також недискримінації учасників, просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та усунути зазначені дискримінаційні умови.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Уважно ознайомившись з запитаннями повідомляємо наступне: Згідно з пунктом 2 частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги. При цьому зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеній інформації, встановленій у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі обмеженого терміну виконання робіт та з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Кваліфікаційний критерій, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи у будівельній галузі та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів встановлено відповідно до Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва об’єкта «Ремонтно-реставраційні роботи аудиторій, учбових кімнат та місць загального користування кафедри пропедевтики внутрішніх хвороб Одеського національного медичного університету, розташованих в частині мезоніну будівлі-пам’ятки (Літера Б), за адресою: м. Одеса, вул. Пастера,9», затвердженого Замовником та погодженого експертним Звітом. Аналогічно, Кваліфікаційний критерій, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, визначено відповідно до Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва на підставі Відомості ресурсів. Сподіваємось на порозуміння і будемо раді бачити Вас та всіх бажаючих учасників на тендерній закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено