• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Севофлуран, 250 мл, амп., фл., шпр. - 124 од.

Завершена

390 477.24 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 952.39 UAH
Період оскарження: 15.05.2019 15:15 - 27.05.2019 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо терміну придатності

Номер: fdb27db2e9f94b24aa9f10c36ed01fa0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-15-002525-a.a1
Назва: Вимога щодо терміну придатності
Вимога:
Відповідно до вимог пункту 3, Додатку №2 до тендерної документації на закупівлю: «Строк придатності лікарського засобу на момент поставки повинен становити не менше, як 75% від встановленого інструкцією терміну придатності. Для підтвердження учасник надає гарантійний лист про термін придатності». Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано під час визначення у тендерній документації вимог до термінів придатності лікарських засобів на момент поставки, враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів, а також: враховувати строк, протягом якого лікарський засіб планується бути використаним. Відповідно до частини 14 статті 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», рекомендації Антимонопольного комітету України є обов’язковими для розгляду. Оскільки закупівля проводиться для задоволення потреби протягом 2019 року, з урахуванням вищезазначених рекомендацій Антимонопольного комітету України та з метою створення конкурентного середовища, просимо вимогу: «Строк придатності лікарського засобу на момент поставки повинен становити не менше, як 75% від встановленого інструкцією терміну придатності. Для підтвердження учасник надає гарантійний лист про термін придатності» замінити на «Строк придатності лікарського засобу на момент поставки повинен становити не менше 30 місяців чи не менше 60% від встановленого інструкцією терміну придатності. Для підтвердження учасник надає гарантійний лист про термін придатності» чи інше. Дякуємо!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Постійною робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком роботи, опрацьовано вимогу та прийнято рішення внести зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 23.05.2019 15:32
Підтвердження вирішення: З врахуванням Вашого питання внесено зміни до тендерної документації на закупівлю.