• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Еконорм, септохлор актив.

Торги не відбулися

199 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 998.00 UAH
Період оскарження: 17.04.2019 09:28 - 23.04.2019 18:00
Вимога
Залишено без розгляду

Порушення законодавства

Номер: ce423c7c93cc42188d98c5fe3a446efe
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-17-000163-a.a2
Назва: Порушення законодавства
Вимога:
Шановний Замовнику, ТОВ «ДЕЗ-ТАЙМ» приймало участь в, абсолютно законній закупівлі , а саме «Агрохімічна продукція» UA-2019-02-28-000827-a від 28.02.2019р., яка була скасована за відсутності подальшої потреби в закупівлі згідно протоколу від 10.04.2019р. Через тиждень знову була оголошена закупівля, але вже з розбивкою по лотам, та можливістю уникнути процедури відкритих торгів. Відповідно до ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» , Стаття 2. Сфера застосування Закону п. 7 чітко зазначено : «Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів». Засоби, які були заявлені до закупівлі за розбитими кодами, мають один спільний код за ДКПП: 20.20.14, який зазначений у Висновках державної санітарно- епідеміологічної експертизи на ці засоби. Всі вони є ДЕЗІНФІКУЮЧИМИ ЗАСОБАМИ , тому поділ на два різні коди є порушенням Закону «Про публічні закупівлі». Зауважуємо: Вами , як Замовником, порушено порядок визначення предмету закупівлі. Отже вимагаємо скасувати закупівлі: UA-2019-04-17-000063-a (ДК 021:2015-33630000-5 «Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату»), UA-2019-04-17-000163-a (ДК 021:2015-24450000-3 « Агрохімічна продукція»), як такі, що порушують Закон та провести закупівлю відповідно до чинного законодавства, в іншому випадку ми звернемось з заявами до Державної аудиторської служби України, для запобігання протиправних дій та порушення Законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Вирішена

Порушення законодавства

Номер: 1acb9165fa4f454b977d45f55ab3877e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-17-000163-a.c1
Назва: Порушення законодавства
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» , Стаття 2. Сфера застосування Закону п. 7 чітко зазначено : «Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів». Згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження порядку визначення предмету закупівлі» від 17.03.2016 №454 (абз.2, ч.1, ІІ розд.) встановлено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктам 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 р. №1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужечках конкретної назви товару чи послуги. Отже Вами , як Замовником, порушено порядок визначення предмету закупівлі. Згідно Оголошення в системі ПРОЗОРРРО, Вами було заявлено дві закупівлі: 1. UA-2019-04-17-000063-a Найменування предмету закупівлі та код класифікатора: ДК 021:2015-33630000-5 «Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату». Очікувана вартість закупівлі: 198700,00 грн. 2. UA-2019-04-17-000163-a Найменування предмету закупівлі та код класифікатора: ДК 021:2015-24450000-3 « Агрохімічна продукція» Очікувана вартість закупівлі: 199600,00 грн. Саме всі ці засоби мають один спільний код за ДКПП: 20.20.14, який зазначений у Висновках державної санітарно- епідеміологічної експертизи на ці засоби. Всі вони є ДЕЗІНФІКУЮЧИМИ ЗАСОБАМИ , тому поділ на два різні коди є порушенням Закону «Про публічні закупівлі» (уникнення процедури відкритих торгів), тим паче, що зовсім недавно Вами були скасовані відкриті торги за тим же кодом ДК 021:2015-24450000-3 « Агрохімічна продукція», та в протоколі розкриття від 10.04.2019 зазначена підстава для скасування: «Замовник відміняє торги в разі відсутності подальшої потреби в закупівлі ….» Отже вимагаємо скасувати закупівлі, як такі, що порушують Закон та провести закупівлю відповідно до чинного законодавства, в іншому випадку ми звернемось до Державної аудиторської служби України, для запобігання протиправних дій та порушення Законодавства.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник! Згідно п. 2 розділу ІІ Наказу ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 «Під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про: замовника (найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань, його категорія, веб-сайт (у разі наявності!), контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками); предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки); очікувану вартість закупівлі (не може бути меншою, ніж 3 000 гривень) та включення/виключення податку на додану вартість (так/ні); валюту закупівлі; розмір мінімального кроку пониження ціни (у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі визначається у відсотках з обов’язковим перерахунком у грошові одиниці або у грошових одиницях з обов’язковим перерахунком у відсоток від очікуваної вартості); інші критерії оцінки крім ціни (питома вага нецінових критеріїв не може бути вищою ніж 30 відсотків); дату та час початку і закінчення періоду уточнень інформацій про закупівлю, зазначеної в оголошенні про проведення закупівлі (не менше одного робочого дня, якщо очікувана вартість закупівлі дорівнює або перевищує 3 тисячі гривень але не перевищує 50 тисяч гривень, та не менше трьох робочих днів, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50 тисяч гривень); дату та час початку і закінчення отримання пропозиції учасників (не менше одного робочого дня, якщо очікувана вартість закупівлі дорівнює або перевищує 3 тисячі гривень але не перевищує 50 тисяч гривень, та не менше двох робочих днів, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50 тисяч гривень). Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозиції учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.» Звертаємо Вашу увагу що розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) — визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі — Порядок). Згідно з пунктом 1 Розділу ІІ «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора Укранїи ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої — восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу ІІ Порядку). Враховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу ІІ Порядку та є правом, а не обов’язком замовника. Згідно п. 6.9. Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 23.04.2019 08:50
Підтвердження вирішення: Не задоволена
Задовільнена: Ні