• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Викачка рідких побутових відходів, мийка, дезінфекція, заправка регламентом біотуалетів.

Завершена

50 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
Період оскарження: 15.04.2019 16:29 - 18.04.2019 17:10
Вимога
Відхилено

Вимога що до рішення № 25/04 від 25.04.2019 р.

Номер: bdf6628a861e46e8ab328644fbafc383
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-15-002057-a.a1
Назва: Вимога що до рішення № 25/04 від 25.04.2019 р.
Вимога:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДНІПРОКОМУНАЛТРАНС» Вимога що до рішення № 25/04 від 25.04.2019 р. ТОВ «Дніпрокомуналтранс» була подана тендерна пропозиція на закупівлю: Викачка рідких побутових відходів, мийка, дезінфекція, заправка регламентом біотуалетів.:UA-2019-04-15-002057-a Звертаемось до тендерного комітету відносно рішення невідповідності нашої тендерної пропозиції, а саме: Претензія- договір оренді транспортного засобу з екіпажем (водієм) на автомобіль марки DAF-75.240 ATI закінчується 01.06.2019 року Договір буде пролонговано на рік своєчасно на тих самих умовах; Претензія- у договорі оренди автомобіля марки SCANIA 124 не зазначений строк його дії: 9. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ . 9.1. Цей договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками сторін і діє до 05.04.2020 року. включно. Якщо хоча б однією із Сторін не виконано будь-яке зобов'язання за цим договором, строк дії цього договору продовжується до моменту належного виконання цього зобов'язання. 9.2. Якщо не пізніше ніж за 30 (тридцять) календарних днів до закінчення строку дії цього договору жодна із сторін письмово не заявить про свій намір його припинити або змінити його умови, цей договір вважається продовженим до 05.04.2021 року. включно на тих самих умовах. – витяг з договору Претензія-договір про приймання стічних вод (водовідведення) з автотранспорту закінчується 15.06.2019 року: договір на 25.04.2019 року э дійсним, з 15.06.2019 буде своєчасно продовжено. Отже проект договору оформлений належним чином, об'єктивні порушення відсутні для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Дніпрокомуналтранс». А також: Передивиться, будь-ласка, Ваше рішення. Просимо перекваліфікувати учасників, інакше ми будемо змушені звернутися в КРУ, що до неправомірності визнання переможця, що до цієї закупівлі. До прокуратури, бо підозрюємо корупційну змову учасників. А також в моніторинговий портал DOZORRO для популяризації цього тендеру журналістами про неправомірний вчинок замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу від 26.04.2019 р. повідомляємо наступне: у зв'язку з тим що у Замовника встановлена вимога строку надання послуг до 31.12.2019 р. а учасником наданий Договір про приймання стічних вод (водовідведення) з автотранспорту, строк дії якого закінчується 15.06.2019 р. Отже у Учасника немає підтвердження по утилізації рідких побутових відходів на друге півріччя 2019 р. Договір оренди транспортного засобу з екіпажем (водієм) №7488 підписаний 1 червня 2017 р. Відповідно до п.п 9.1. строк дії закінчується 01.06.2018 р. Відповідно до п.п. 9.2. строк дії подовжено до 01.06.2019 р. Далі строк дії закінчується і Договором не передбачено продовження строку дії Договору. Також Замовником було встановлено вимогу,що у проекті договору відповідно до наданої форми учасник повинен поставити примітку: "Згодні з умовами договору". Однак, учасником було заповнено форму проекту договору, де було вказано: номер договору, дата,суму договору і поставлена примітка: "Згідно з оригіналом", що не відповідає вимогам в оголошені про проведення допорогової закупівлі. Крім цього, Замовником було вказано про приоритет наявності Дозволу на виконання газонебезпечних робіт. Однак, Учасник ТОВ"Дніпрокомуналтранс" копію такого дозволу не надав. Разом з тим, Учасник ТОВ "Чистий вид" надав Дозвіл на виконання газонебезпечних робіт.
Статус вимоги: Відхилено