• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Товар - код CPV 34350000-5 по ДК 021:2015 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності: лот1 - 34351000-2 - Шини для транспортних засобів малої тоннажності; лот2 - 34352000-9 - Шини для транспортних засобів великої тоннажності

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Інженер УВТК Степанов Павло Валерійович, тел. (05136) 4-41-85 p_stepanov@sunpp.atom.gov

Завершена

3 848 833.34 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.2% або 8 000.00 UAH
Період оскарження: 13.02.2019 14:26 - 11.03.2019 00:00
Скарга
Відхилено

Оскарження

Номер: 3f6d73ba57bc4df1977049ac83b03ab0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-13-001504-b.b2
Назва: Оскарження
Скарга:
Текст скарги у файлі
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 06.05.2019 20:37
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "АЙТРАК", Погорєлова Анна Геннадіївна +380631902607 tsios.anna@itruck.com.ua
Вимога
Вирішена

Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.

Номер: d9e5d50d001d4fcbbec6276c7ae89ba6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-13-001504-b.c1
Назва: Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом" оголошено відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-02-13-001504-b, предмет закупівлі ТОВАР - КОД CPV 34350000-5 ПО ДК 021:2015 - ШИНИ ДЛЯ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ ВЕЛИКОЇ ТА МАЛОЇ ТОННАЖНОСТІ: ЛОТ1 - 34351000-2 - ШИНИ ДЛЯ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ МАЛОЇ ТОННАЖНОСТІ; ЛОТ2 - 34352000-9 - ШИНИ ДЛЯ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ ВЕЛИКОЇ ТОННАЖНОСТІ. Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України. В тендерній документації, а саме в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерних пропозицій) вказано наступне: вид забезпечення: банківська гарантія, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк. З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг. Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку. Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація. У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації. Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація. У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Ваш запит повідомляємо наступне. Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Так, тендерна документація повинна містити, зокрема розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Згідно з абзацом другим частини першої статті 24 Закону у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Таким чином, замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції. Крім того, статтею 18 Законом передбачено порядок оскарження процедури закупівлі та встановлено, що скарги, які стосуються зокрема тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Так