-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
30120000-6 фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (витратні матеріали до друкуючого обладнання)
Завершена
2 750 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 82 500.00 UAH
мін. крок: 3% або 82 500.00 UAH
Період оскарження:
02.05.2019 16:27 - 07.05.2019 16:30
Вимога
Відхилено
Про усунення дискримінаційної вимоги
Номер:
9f61bf22f306419bb0113f98481acc5c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-02-001495-a.c1
Назва:
Про усунення дискримінаційної вимоги
Вимога:
Дискримінаційний характер умови , щодо обов’язку подачі учасником листів авторизації від виробника або офіційного представника виробника запропонованого товару очевидний: у тендері не можуть взяти участь ті постачальники, які не є виробниками запропонованого товару чи їхніми представництвами, або ж не мають з ними договірних відносин. До того ж, виробники на власний розсуд вирішують, яким учасникам надавати гарантійні листи — і це суттєво звужує конкуренцію. Hаявність авторизаційного листа зовсім не означає, що товар буде якісним, а поставка — своєчасна. Відповідність пропозиції учасника можуть підтвердити сертифікати відповідності товару, інструкції з використання, висновки про якість тощо, але аж ніяк не авторизаційний лист виробника або його представника.
Важливо: рекомендації від МЕРТ засновувалися саме на практиці Антимонопольного комітету. І вона чітко вказує на те, що вимога надати авторизаційний лист порушує вимоги законодавства, якими передбачена недискримінація учасників, а також порушує права та законні інтереси учасників.
Вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу з тендерної документації про надання авторизаційного листа від виробника або офіційного представника виробника запропонованого товару
Пов'язані документи:
Замовник
- ВИПИСКА.pdf 06.05.2019 16:45
Дата подачі:
03.05.2019 12:24
Вирішення:
З метою формування конкурентного середовища на ринках лікарських засобів під час проведення публічних закупівель лікарських засобів, Мінекономрозвитку та МОЗ України на виконання рекомендації Антимонопольного комітету України від 30.03.2018 №4-рк підготовлено Рекомендації від 19.12.2018 №01.7/99810.
Відповідно до п.8 Рекомендацій Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 №01.7/99810, мова щодо яких йдеться у Вашій Вимозі, замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками під час здійснення публічних закупівель гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість поставки лікарського засобу у визначені строки.
АТ «Укрексімбанк» згідно з п.18 Додатку 3 до Тендерної документації, затвердженої рішенням Тендерного комітету АТ «Укрексімбанк» (протокол №02-17 від 02.05.2019 року), вимагає від учасника закупівель подання копії авторизаційного листа, а не гарантійного листа, як зазначається у Вимозі. Авторизаційний лист підтверджує, що учасник є офіційним виробником/представником компанії-виробника на території України продукції торгівельної марки (виробника), та має повноваження на продаж продукції торгівельної марки (виробника), надалі – Документ. Окрім цього, Документ є підтвердженням легального ввозу товару, що є предметом закупівлі, на митну територію України та його оригінальність, що забезпечить подальше його сервісне обслуговування на території України.
Окремо звертаємо Вашу увагу, що АТ «Укрексімбанк» не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», тому норми цього Закону на Банк не розповсюджуються. Разом з цим, АТ «Укрексімбанк» згідно з п. 6 Інструкції, затвердженої наказом Державного підприємства «Прозорро» від 19.03.2019 №10, використовує електронну систему закупівель з метою здійснення відбору постачальника (товарів), надавача послуг (послуги) та виконання робіт.
Таким чином, з метою захисту інтересів АТ «Укрексімбанк» та отримання документального підтвердження, що товар є офіційним, легітимним у продажу і придбаний у належного постачальника з подальшою належною гарантією, АТ «Укрексімбанк» і вимагає Документ, який ніяким чином не встановлює дискримінацію до учасників.
Позиція АТ «Укрексімбанк» підтверджується рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель від 24.09.2014 №1167-р/пк-ск.
Статус вимоги:
Відхилено