-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт : Заміна дерев"яних віконних і дверних блоків на металопластикові в Новосілко-Опарській ЗОШ І-ІІІ ступенів в с. Новосілки-Опарські Миколаївського р-ну Львівської обл.
Завершена
230 242.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 1 300.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 1 300.00 UAH
Період оскарження:
03.05.2019 14:38 - 10.05.2019 14:42
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про скасування рішення щодо відхилення ТОВ "ВІКНАРЬОФФ ЛЬВІВ"
Номер:
1d3d3bcc749d4c678317d7351be29bcf
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-03-001317-a.a1
Назва:
Вимога про скасування рішення щодо відхилення ТОВ "ВІКНАРЬОФФ ЛЬВІВ"
Вимога:
Тендерний комітет відділу освіти Миколаївської районної державної адміністрації Львівської області оголосив допорогову закупівлю «Капітальний ремонт: Заміна дерев’яних віконних та дверних блоків на металопластикові в Новосілко-Опарській ЗОШ І-ІІІ ст. в с. Новосілки-Опарські Миколаївського району Львівської області «ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи» за номером оголошення UA-2019-05-03-001317-a, що оприлюднено в електронній системі публічних закупівель Prozorro.
20.05.2019 року тендерний комітет відділу освіти Миколаївської районної державної адміністрації Львівської області виніс Протокол Засідання комітету по допорогових закупівлях відділу освіти відповідно до якого відхилив тендерну пропозицію ТОВ "ВІКНАРЬОФФ ЛЬВІВ" та розглянув наступну тендерну пропозицію з переліку учасників ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД", яке в подальшому визнано переможцем.
З рішенням тендерного комітету відділу освіти Миколаївської районної державної адміністрації Львівської області про відхилення тендерну пропозицію ТОВ "ВІКНАРЬОФФ ЛЬВІВ" не погоджуємося та вважаємо його таким що грубо порушує законодавство України з підстав наведених нижче:
1. Замовник у своєму рішенні про відхилення тендерну пропозицію ТОВ "ВІКНАРЬОФФ ЛЬВІВ" зазначає, що останній не подав такі документ:
- проект договору підписаний;
- копію ліцензії Учасника на право виконання робіт з додатками;
- дозволу Держгірпромнагляду на проведення робіт підвищеної небезпеки;
- копії кваліфікаційних сертифікатів, що підтверджують наявність сертифікованих спеціалістів ІП;
- копії документів, що підтверджують атестацію працівників з питань охорони праці та техніки безпеки;
Та не наніс на кошторисній документація печатки та підпис сертифікованого інженера-проектувальника».
1.1. Щодо проекту договору:
Згідно умов оголошення по даній закупівлі, у жодному пункті, у жодній примітці не вимагається подача підписаного зі сторони Учасників проекту договору, а отже Замовник самостійно і без будь яких підстав дискваліфікував ТОВ "ВІКНАРЬОФФ ЛЬВІВ" за умови якої не існує в оголошенні, що є грубим порушенням зі сторони Замовника.
1.2. Щодо копії ліцензії Учасника на право виконання робіт з додатками:
Відповідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, яким користується і сам Замовник, останнім було визначено, що дана закупівля є «ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи», а не «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» на яку обов’язково законом передбачено для підрядника наявність відповідної ліцензії.
Таким чином, дані роботи не потребують ліцензії відповідно до ПЕРЕЛІКУ будівельних робіт, на виконання яких не вимагається дозвіл (Затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2009 р. № 1104).
Відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівля» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідно до наведено вище, Замовник відхиляючи ТОВ "ВІКНАРЬОФФ ЛЬВІВ" за відсутності ліцензії та додатку до ліцензії здійснив грубе порушення.
1.3. Щодо дозволу Держгірпромнагляду на проведення робіт підвищеної небезпеки:
Відповідно до переліку робіт з підвищеною небезпекою ЗАТВЕРДЖЕНО Наказом Держнаглядохоронпраці України 26.01.2005 N 15 ( z0231-05 ), роботи що визначені даною закупівлею не відносять до жодного пункту, що наведений у вищевказаному переліку.
А також, відповідно до переліку робіт, що викладені Замовником у дефектному акті, не міститься робіт, які б несли характер підвищеної небезпеки.
Таким чином, дані роботи не потребують дозволу Держгірпромнагляду на проведення робіт підвищеної небезпеки і в повній мірі можуть бути виконані нашими працівниками.
Відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівля» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідно до наведено вище, Замовник відхиляючи ТОВ "ВІКНАРЬОФФ ЛЬВІВ" за відсутності дозволу Держгірпромнагляду на проведення робіт підвищеної небезпеки здійснив грубе порушення.
1.4. Щодо копій кваліфікаційних сертифікатів, що підтверджують наявність сертифікованих спеціалістів ІП
Відповідно до порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів затвердженого ЗАТВЕРДЖЕНОГО Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23 березня 2012 року № 122) головний інженер проекту (далі - ГІП) - інженер, який має кваліфікаційний сертифікат та виконує роботу з інженерно-будівельного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації.
Проектна документація — затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об'єктів будівництва.
Таким чином, Замовник вимагає від Учасників наявність працівника, якого не потрібно залучати до виконання робіт згідно даної закупівлі.
Відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівля» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
1.5. Щодо печатки та підпис сертифікованого інженера-проектувальника
Відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 16.05.2011 року за № 45 «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» титульний аркуш проекту підписується та скріплюється печаткою ГАПа (ГІПа). Окремі розділи або частини проектної документації підписуються виконавцями, які мають кваліфікаційний сертифікат, які є безпосередніми розробниками цих розділів або частин проектної документації.
Відповідно до цього ж Порядку кошторисна документація підписується відповідно до вимог, встановлених будівельними нормами та державними стандартами з питань ціноутворення.
Відповідно до будівельних норм та державних стандартів з питань ціноутворення не міститься жодної норми, яка б свідчила про необхідність підпису на кошторисній документації сертифікованого інженера-проектувальника.
А тепер щодо явної корупційної складової в діях замовника та переможця!
1. Відповідно до поданої у складі пропозиції переможця Договірної ціни, вбачається, що вона складена 13.02.2019 року, а це значно скоріше ніж оголошення самої закупівлі 03.05.2019 року, з чого відразу виникає питання яким чином Переможець міг знати показники технічного завдання по даній закупівлі!!!?
2. З наведеного вище чітко вбачається, що замовником штучно оголошено закупівлю, як капітальний ремонт, керуючись тим, що компанії, які здійснюють виготовлення вікон та дверей не мають ліцензій будівельних та дозволів, які притаманні виключно у будівництві, а не для встановлення вікон та дверей.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо негайно повернути нашу пропозицію до розгляду, в іншому випадку ми направляємо листи до АМКУ, Державної аудиторської служби України, Національної поліції та представникам Громадських організацій з метою перешкоджання корупціному дерібану бюджетних коштів та притягнення до кримінальної відповідальності посадових осіб-корупціонерів!
А також звернемося до органів ДАБІ, що останні проконтролювали Замовника щоб він не відійшов від процедури, що чітко прописана у Законі України «Про регулювання містобудівної діяльності», як до об’єкту капітального ремонту.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
22.05.2019 16:03
Вирішення:
У відповідь на Вимогу UA-2019-05-03-001317-a.a1 від 22.05.2019 р. ТОВ «ВІКНАРЬОФФ ЛЬВІВ» (код ЄДРПОУ 39401847) (далі – Вимога) надаємо детальні роз’яснення щодо причин дискваліфікації учасника закупівлі №3957189 «Капітальний ремонт: Заміна дерев’яних віконних і дверних блоків на металопластикові в Новосілко-Опарській ЗОШ І-ІІІ ступенів в с. Новосілки-Опарські Миколаївського р-ну Львівської обл.», номер у системі UA-2019-05-03-001317-a (далі – закупівля) ТОВ «ВІКНАРЬОФФ ЛЬВІВ» (код ЄДРПОУ 39401847).
За результатами аукціону учасником, що подав найнижчу ціну був ТОВ «ВІКНАРЬОФФ ЛЬВІВ» (код ЄДРПОУ 39401847). Однак, подана ним пропозиція була дискваліфікована через невідповідність вимогам Тендерної документації з наступних підстав.
Предметом закупівлі є роботи (код закупівлі згідно з ДК 021:2015(CPV) – 45420000-7 Столярні та теслярні роботи). Оскільки очікувана вартість складає 230 242,00 грн. (двісті тридцять тисяч двісті сорок дві гривні 00 коп.), дана закупівля є допороговою і дія Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на неї не поширюється (згідно з частиною першою статті 2 Закону). У зв’язку з цим, наведені ТОВ «ВІКНАРЬОФФ ЛЬВІВ» у довідці № 006/05 від 14.05.2019 р. пояснення причин неподання цілого ряду документів з посиланням на статтю 16 Закону є безпідставні та незаконні. Поряд з цим, посилаючись на «чинне законодавство України», яким, нібито, «не передбачено надання:
1) Копії кваліфікаційних сертифікатів, що підтверджують наявність сертифікованих спеціалістів ІП;
2) Копії документів, що підтверджують атестацію працівників з питань охорони праці та техніки безпеки;
3) Оригінали відгуків від замовника, датовані не більше місячної давнини відносно дати початку прийому пропозицій (не менше одного);
4) Копія ліцензії Учасника на право виконання робіт з додатками;
5) Копія дозволу Держгірпромнагляду на проведення робіт підвищеної небезпеки;
6) Кошторисна документація, пропечатана та підписана підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника»
ТОВ «ВІКНАРЬОФФ ЛЬВІВ» не зазначає, якими саме нормативними актами таке подання не передбачене, що є порушенням абзацу другого підпункту 14 пункту 4 Оголошення про проведення закупівлі (далі – Оголошення). Будь-які інші довідки чи листи, що пояснюють причини ненадання наведених вище документів, у пропозиції ТОВ «ВІКНАРЬОФФ ЛЬВІВ» відсутні.
Крім цього, учасник ТОВ «ВІКНАРЬОФФ ЛЬВІВ» не надав копії довідки про взяття на облік платника податків (4-ОПП) або довідки у довільній формі про причини такого ненадання з посиланням на відповідні норми законодавства України, що порушує вимоги підпункту 13 пункту 4 Оголошення.
Звертаємо увагу, що навіть у Вимозі ТОВ «ВІКНАРЬОФФ ЛЬВІВ» не пояснює причин ненадання у складі своєї пропозиції копій документів, що підтверджують атестацію працівників з питань охорони праці та техніки безпеки; оригіналів відгуків від замовника, датованих не більше місячної давнини відносно дати початку прийому пропозицій (не менше одного).
Таким чином, безпідставно не надавши перелічені вище документи, ТОВ «ВІКНАРЬОФФ ЛЬВІВ» порушив вимоги підпунктів 5, 7, 8, 11, 12, 13 пункту 4 Оголошення.
На підставі викладеного учасник закупівлі ТОВ «ВІКНАРЬОФФ ЛЬВІВ» (код ЄДРПОУ 39401847) був дискваліфікований.
Щодо поданої учасником ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» договірної ціни, датованої 13 «лютого» 2019 р., то після детального аналізу усієї кошторисної документації та отримання відповідних пояснень від ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» встановлено, що в даному випадку мала місце звичайна формальна (несуттєва) помилка (описка): замість «травня» зазначено «лютого». Для прикладу, подана ТОВ «ВІКНАРЬОФФ ЛЬВІВ» кошторисна документація була підготовлена того ж таки числа – 13 травня 2019 року.
Таким чином, усі наведені у Вимозі звинувачення у корупційних діях, є абсолютно безпідставними, надуманими та нічим необґрунтованими. Відділ освіти Миколаївської РДА Львівської області у своїй діяльності неухильно дотримується усіх норм чинного законодавства України і жодним чином не порушував його вимог при проведенні закупівлі.
У разі продовження з вашого боку безпідставних і нічим не обґрунтованих звинувачень, будемо звертатися до суду за захистом честі, гідності та ділової репутації, а також ініціюватимемо проведення перевірки дотримання ТОВ «ВІКНАРЬОФФ ЛЬВІВ» (код ЄДРПОУ 39401847) норм чинного законодавства при виконанні робіт (поставці товарів, наданні послуг) за результатами публічних закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено