-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Автомобілі екстренної (швидкої) медичної допомоги типу «А» з устаткуванням
Джерело фінансування закупівлі - кошти обласного бюджету
Завершена
9 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 47 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 47 500.00 UAH
Період оскарження:
11.04.2019 11:13 - 09.06.2019 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
96e40b1285d343b4b9483f24f0e8eb2c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-11-000910-a.b3
Назва:
Щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
05.06.2019 року Замовник на виконання рішення Антимонопольного комітету України № 6766-р/пк-пз від 28.05.2019 року розмістив тендерну документації зі змінами затверджену рішенням тендерного комітету протокол №174/1 від 05 червня 2019 року (далі – Тендерна Документація).
Детально проаналізувавши положення тендерної документації ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству та обмежують конкуренцію. Як вбачається зі змісту тендерної документації замовник не виконав рішення Антимонопольного комітету України № 6766-р/пк-пз від 28.05.2019 та не вніс зміни, які усувають порушення.
Відповідно до п.17 таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної Документації (Дефібрилятор з ритмом та записувачем показників пацієнта/Кардіомонітор) Замовник вимагає: «Тип акумуляторної батареї: Лiтiйіонна», «Нова повністю заряджена батарея повинна забезпечувати не менше 140 розрядів до 360 Дж» та «Інтерфейс приладу, включаючи маркіровку панелей, кнопки, меню екрану, графічні і голосові підказки, інструкції з експлуатації має бути на український, або російський мові», «Кількість встановлюємих рівнів енергії розряду: не менше 23», «Діапазон енергій розряду для режиму ручної дефібриляції: Повний діапазон, 2-360 Дж», Час набору заряду: Не менше 8с до 360 Дж». Звертаємо увагу, що Замовник повторно прописав вимоги під конкретний пристрій одного виробника LIFEPAK 20e Дефібрилятор/монітор Виробник: Physio-Control Inc. США. Вказані замовником вимоги щодо пристрою є необґрунтованими та дискримінаційними, з огляду на наступне: матеріал батареї не впливає на кількість розрядів, на час набору енергії та зарядки. Кількість рівнів енергії, максимальна енергія залежать від форми хвилі, яку використовують у своїх приладах різні виробники. А при використанні біфазної форми імпульса максимальна енергія може бути як 360 Дж так і 200 Дж у різних дефібриляторах. Стосовно ємності нової зарядженої батареї у більше ніж 140 розрядів 360 Дж, то вона значно завищена, так як у середньому при використанні дефібрилятору застосовується максимум декілька десятків розрядів одному пацієнту. А панелі та кнопки маркіруються загальними медичними термінами на латині. Внесення типу акумуляторної батареї, а також маркіровку панелі, кнопок у медико-технічні вимоги штучно обмежує конкуренцію, чим порушує наші права. Кількість встановлюємих рівнів енергії не регламентована жодним національним стандартом України. З вище наведеного можна прийти до висновку, що зазначені Замовником вимоги до пристрою не суттєві в роботі самого пристрою та не впливають на його функціональність. Отже, встановлені Замовником вимоги штучно обмежують конкуренцію та звужують коло потенційних учасників в процедурі закупівлі.
У зв’язку з тим, що ТОВ «БРІОРСОН МОТОРС» є виробником автомобілів швидкої допомоги, які обладнані медичним устаткуванням відповідно до національних стандартів України, через встановлені замовником дискримінаційні вимоги в тендерній документації не маємо можливості взяти участь в даній процедурі закупівлі.
ТОВ «БРІОРСОН МОТОРС» має можливість поставити пристрій з наступними характеристиками: «Тип екрана: Кольоровий LCD,
Діагональ екрана: Не менше 140 мм, Кількість кривих, що одночасно відображуються на екрані: Не менше двох, Живлення: Від мережі 220В або від вбудованої акумуляторної батареї, Акумуляторна батарея;
Наявність вбудованої акумуляторної батареї як запасне джерело живлення; Кількість розрядів в автономному режимі при роботі від батареї;
Нова повністю заряджена батарея повинна забезпечувати не менше 130 розрядів з максимальною енергією;
Час зарядки батареї: Не більше 5 год;
Кількість відведень ЕКГ: Можливість одночасного моніторингу наступних відведень: I, II, III, aVR, aVL, aVF + 1 додаткового грудного відведення, Можливість використання 3- та 5- канальних кабелів ЕКГ;
Фізіологічні тривоги: ЧСС;
Електроди: Наявність універсального роз'єму для різних типів електродів;
Типи електродів, що використовуються;
Одноразові електроди для /дефібриляції /ЕКГ;
Стандартні «праска» електроди; Дитячі електроди;
Вмонтовані в корпус електродів «праска» для дорослих;
Кількість встановлюємих рівнів енергії розряду: Не менше 16;
Діапазон енергій розряду для режиму ручної дефібриляції: Повний діапазон, не менше 2-200 Дж;
Час набору заряду: Не більше 8 с до максимальної енергії;
Режим напівавтоматичної дефібриляції;
Текстові і аудіопідказки українською, або російською мовою в режимі АНД, наявність;
Графічні підказки в режимі АНД, наявність;
Можливість перегляду кривий ЕКГ в режимі АНД;
Можливість максимального збільшення об'єму заходів СЛР при роботі в режимі АНД;
Графічні і аудіоінструкції;
Прилад повинен забезпечувати можливість використання графічних і аудіоінструкцій під час роботи приладу;
Принтер: Наявність;
Мова інтерфейсу приладу;
Інтерфейс приладу, меню екрану, графічні і голосові підказки, інструкції з експлуатації має бути на український, або російський мові. Пристрій з вказаними характеристиками є значно дешевшим та може повністю задовольнити потреби Замовника.
28.05.2019 року рішенням № 6766-р/пк-пз постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель було встановлено, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов'язала Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-04-11-000910-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення. Але Замовник проігнорував рішення та вніс зміни, таким чином, щоб обмежити коло потенційних учасників в тому числі ТОВ «БРІОРСОН-МОТОРС» прийняти участь в даній процедурі закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 07.06.2019 17:14
- Платіжне доручення.pdf 07.06.2019 17:14
- Рішення від 12.06.2019 № 7616.pdf 12.06.2019 20:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.06.2019 17:14
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.06.2019 20:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
acff62cd1189440c848b904c5a32c897
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-11-000910-a.a2
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
Відповідно до п.17 таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної Документації (Дефібрилятор з ритмом та записувачем показників пацієнта/Кардіомонітор) Замовник вимагає: «Тип акумуляторної батареї: Лiтiйіонна», «Нова повністю заряджена батарея повинна забезпечувати не менше 140 розрядів до 360 Дж» та «Інтерфейс приладу, включаючи маркіровку панелей, кнопки, меню екрану, графічні і голосові підказки, інструкції з експлуатації має бути на український, або російський мові», «Кількість встановлюємих рівнів енергії розряду: не менше 23», «Діапазон енергій розряду для режиму ручної дефібриляції: Повний діапазон, 2-360 Дж», Час набору заряду: Не менше 8с до 360 Дж». Звертаємо увагу, що вказані вимоги прописані Замовником під конкретний пристрій одного виробника LIFEPAK 20e Дефібрилятор/монітор Виробник: Physio-Control Inc. США. Вказані замовником вимоги щодо пристрою є необґрунтованими та дискримінаційними, з огляду на наступне: матеріал батареї не впливає на кількість розрядів, на час набору енергії та зарядки. Кількість рівнів енергії, максимальна енергія залежать від форми хвилі, яку використовують у своїх приладах різні виробники. А при використанні біфазної форми імпульса максимальна енергія може бути як 360 Дж так і 200 Дж у різних дефібриляторах. Стосовно ємності нової зарядженої батареї у більше ніж 140 розрядів 360 Дж, то вона значно завищена, так як у середньому при використанні дефібрилятору застосовується максимум декілька десятків розрядів одному пацієнту. А панелі та кнопки маркіруються загальними медичними термінами на латині. Внесення типу акумуляторної батареї, а також маркіровку панелі, кнопок у медико-технічні вимоги штучно обмежує конкуренцію, чим порушує наші права. Кількість встановлюємих рівнів енергії не регламентована жодним національним стандартом України. З вище наведеного можна прийти до висновку, що зазначені Замовником вимоги до пристрою не суттєві в роботі самого пристрою та не впливають на його функціональність. Отже, встановлені Замовником вимоги штучно обмежують конкуренцію та звужують коло потенційних учасників в процедурі закупівлі.
У зв’язку з тим, що ТОВ «БРІОРСОН МОТОРС» є виробником автомобілів швидкої допомоги, які обладнані медичним устаткуванням відповідно до національних стандартів України, через встановлені замовником дискримінаційні вимоги в тендерній документації не маємо можливості взяти участь в даній процедурі закупівлі.
ТОВ «БРІОРСОН МОТОРС» має можливість поставити пристрій з наступними характеристиками: «Тип екрана: Кольоровий LCD,
Діагональ екрана: Не менше 140 мм, Кількість кривих, що одночасно відображуються на екрані: Не менше двох, Живлення: Від мережі 220В або від вбудованої акумуляторної батареї, Акумуляторна батарея;
Наявність вбудованої акумуляторної батареї як запасне джерело живлення; Кількість розрядів в автономному режимі при роботі від батареї;
Нова повністю заряджена батарея повинна забезпечувати не менше 130 розрядів з максимальною енергією;
Час зарядки батареї: Не більше 5 год;
Кількість відведень ЕКГ: Можливість одночасного моніторингу наступних відведень: I, II, III, aVR, aVL, aVF + 1 додаткового грудного відведення, Можливість використання 3- та 5- канальних кабелів ЕКГ;
Фізіологічні тривоги: ЧСС;
Електроди: Наявність універсального роз'єму для різних типів електродів;
Типи електродів, що використовуються;
Одноразові електроди для /дефібриляції /ЕКГ;
Стандартні «праска» електроди; Дитячі електроди;
Вмонтовані в корпус електродів «праска» для дорослих;
Кількість встановлюємих рівнів енергії розряду: Не менше 16;
Діапазон енергій розряду для режиму ручної дефібриляції: Повний діапазон, не менше 2-200 Дж;
Час набору заряду: Не більше 8 с до максимальної енергії;
Режим напівавтоматичної дефібриляції;
Текстові і аудіопідказки українською, або російською мовою в режимі АНД, наявність;
Графічні підказки в режимі АНД, наявність;
Можливість перегляду кривий ЕКГ в режимі АНД;
Можливість максимального збільшення об'єму заходів СЛР при роботі в режимі АНД;
Графічні і аудіоінструкції;
Прилад повинен забезпечувати можливість використання графічних і аудіоінструкцій під час роботи приладу;
Принтер: Наявність;
Мова інтерфейсу приладу;
Інтерфейс приладу, меню екрану, графічні і голосові підказки, інструкції з експлуатації має бути на український, або російський мові. Пристрій з вказаними характеристиками є значно дешевшим та може повністю задовільнити потреби Замовника. Просимо зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги та внести зміни до тендерної документації в цій частині.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 08.05.2019 17:27
- Платіжне доручення.pdf 08.05.2019 17:27
- Рішення від 13.05.2019 № 5815 + лист Замовнику.pdf 13.05.2019 18:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.05.2019 № 6766.pdf 29.05.2019 14:58
- Рішення від 28.05.2019 № 6766.pdf 31.05.2019 21:44
- Пояснення по суті скарги.pdf 15.05.2019 12:29
- Керівництво з експлуатації дефібрилятора LIFEPAK20e.pdf 15.05.2019 12:29
- Керівництво з експлуатації дефібрилятора MedianaD 500.pdf 15.05.2019 12:29
- Протокол.pdf 05.06.2019 16:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.05.2019 17:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
31.05.2019 21:44
Дата виконання рішення Замовником:
05.06.2019 16:59
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. Розгляд та затвердження переліку змін до тендерної документації на закупівлю товару: 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобілі екстренної (швидкої) медичної допомоги типу «А» з устаткуванням) на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.05.2019 року № 6766-р/пк-пз.
2. Затвердження тендерної документації в новій редакції на закупівлю товару 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобілі екстренної (швидкої) медичної допомоги типу «А» з устаткуванням).
3. Оприлюднення інформації про закупівлю.
Вимога
Відхилено
дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Номер:
32880061122846f596457c1632a0c79e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-11-000910-a.a1
Назва:
дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Вимога:
Відповідно до п. 1.3 Додатку 1 Тендерної документації учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічного договору та надати в складі пропозицію Довідки про виконання аналогічного договору, яка повинна включати інформацію щодо замовника (покупця), предмета закупівлі, номеру, дати укладання договору та обсягу (у кількісному або вартісному виразі);
Копії аналогічного договору, що наведено в довідці, з його невід’ємними частинами (копіями додаткових угод, додатків тощо) з обов’язковим наданням копій підтверджуючих документів щодо виконання цього договору.
Під аналогічним договором у тендерній документації розуміється виконання учасником договору щодо поставок, того ж виду товару, який є предметом закупівлі для цих торгів. Предметом закупівлі Замовник визначив в тендерній документації: 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу «А» з устаткуванням). Отже як вбачається з умов тендерної документації учасники повинні надати аналогічний договір на поставку Автомобілів екстреної (швидкої) медичної допомоги типу «А» з устаткуванням, що є дискримінаційними до учасників, які мають досвід постачання автомобілів спеціалізованого санітарного автомобіля екстренної (швидкої) медичної допомоги типу В та С.
Відповідно до наказу Мінекономрозвитку від 19.12.2016 №2092 «Про внесення змін до порядку визначення предмета закупівлі», згідно з яким предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за показниками четвертої цифри основного словника. Отже, враховуючи викладене, предметом даної закупівлі є: Код за ДК 021:2015 – 34110000-1 «Легкові автомобілі». В даному випадку аналогічним договором слід вважати договір на поставку товару, який визначається за показниками четвертої цифри, а саме: Код за ДК 021:2015 – 34110000-1 «Легкові автомобілі».
Враховуючи викладене просимо привести документацію у відповідність до чинного законодавства, усунути дискримінаційну вимогу, шляхом внесення змін до тендерної документації та встановити, що під аналогічним договором слід розуміти виконання учасником договору щодо поставок автомобілів швидкої медичної допомоги (код ДК 021:2015 -34110000-1).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.04.2019 14:14
Вирішення:
Шановний Запитувачу!
Ураховуючи пункт 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІIІ (зі змінами) (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір».
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Так, Замовником установлено кваліфікаційний критерій щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та визначено у тендерній документації, що під аналогічним договором розуміється виконання учасником договору щодо поставок, того ж виду товару, який є предметом закупівлі для цих торгів.
Предметом закупівлі Замовник визначив в тендерній документації: 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу «А» з устаткуванням). Таким чином, вид товару, який є предметом закупівлі є автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги, а отже не має необхідності вносити зміни до даної вимоги, оскільки вона не дискримінує та не обмежує коло потенційних учасників.
Ураховуючи викладене, замовником в тендерній документації встановлено вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Статус вимоги:
Відхилено