• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Кондиціонери

Завершена

180 450.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 902.25 UAH
Період оскарження: 16.04.2019 15:26 - 19.04.2019 16:00
Вимога
Вирішена

Оскарження

Номер: 7a49ba8e7c464e479a7f99754b5f2f6d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-16-002038-a.b2
Назва: Оскарження
Вимога:
Головному управлінню Національної поліції в Харківській області 61002, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Жон Мироносиць, буд.5 ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Головне управління Національної поліції в Харківській області було проведено закупівлю ID UA--2019-04-16-002038-a на ДК 021:2015: 39710000-2 - Електричні побутові прилади Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники: 1. ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» 2. ФОП "ТРУНОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" Ціна учасника ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через: - Документ «Довідка про підприємство. Інформація, необхідна для укладення договору, наведена нижче:» ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» не містить: відомості щодо особи, уповноваженої представляти інтереси Учасника (зокрема й підписувати пропозицію від імені учасника) в рамках даної процедури закупівлі (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів, зразок підпису); адресу банку (банків), телефон банку (банків). - Дійсний сертифікат, що підтверджує повноваження Учасника як офіційного дилера з продажу, монтажу та сервісного обслуговування від компанії виробника товару або офіційного дистриб’ютора компанії виробника на території України, що пропонується учасником подано ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» на іноземній мові. Учасник не надав перекладу українською мовою, засвідченого підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки Учасника. Учасником ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» не надано технічний опис предмета закупівлі: товару, що пропонується учасником для постачання за договором про закупівлю, у відповідності до технічних вимог, визначених у додатку 2 до Документації - Учасником ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» не надано - гарантійний лист, складений в довільній формі, щодо постачання товару, що є предметом закупівлі, в обсягах та у строки, які визначені замовником, та щодо виконання вимог замовника до предмета закупівлі. - Учасником ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» надано інформацію «ВІДПОВІДНІСТЬ ТЕХНІЧНИМ (ЯКІСНИМ) ВИМОГАМ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» не за встановленою Документацією формою Таблиця відповідності технічних характеристик запропонованого товару Детально ознайомившись з пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та відповідають умовам документації. У поданих документах ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» є несуттєві помилки, які не вважаються причиною для дискваліфікації пропозиції і не мають обгрунтованої відповіді для того, щоб закупка відбулась на 21246 грн дорожче. Дискваліфікацію економічно вигідної та відповідної технічним умовам пропозиції ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» вважаємо незаконною, та вважаємо що це було зроблено для того щоб закупка відбулась у іншого учасника ФОП "ТРУНОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" за найвижчою ціною. Учасник ФОП "ТРУНОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" поставивши максимальну ціну, навіть не намагався зменшувати її в аукціоні, мабуть знаючи заздалегідь що переможцем торгів Замовник вирішить обрати його. Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 та Наказ ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Отже, пропозиція учасника відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 та Наказ ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019. Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 та Наказ ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019, а також вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Запропонована пропозиція не відповідає вимогам пунктам 4.2, 4.3 та додатку №2, визначеним в документації. Учасник ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» не підтвердив свою відповідність кваліфікаційним критеріям та відповідність запропонованого Учасником товару технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі. Учасник ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» не надав обґрунтованих вимог для зміни рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» від 03.05.2019 року.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Використання Замовником дискримінаційних критеріїв

Номер: be6e69c791204ea0844475b3bc85ecd4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-16-002038-a.a1
Назва: Використання Замовником дискримінаційних критеріїв
Вимога:
Згідно підпункту 3 пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон) «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".». в іншому разі це може бути розглянуто як дискримінаціний критерій щодо інших учасників. Просимо усунути дискримінаційні критерії в тендерній документації!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день. Допорогові закупівлі не регламентуються Закону України «Про публічні закупівлі», вони регламентуються Наказом ДП "Прозорро" №10 від 19.03.2019 та №11 від 20.03.2019.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні