• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021-2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійне обладнання (інтерактивний комплекс))

Завершена

1 735 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 675.00 UAH
Період оскарження: 07.05.2019 10:39 - 18.05.2019 00:00
Вимога
Без відповіді

Вимога про скасування рішення про визначення переможця

Номер: b30e1310081b44a49c773399b436fb6f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-07-000320-b.b7
Назва: Вимога про скасування рішення про визначення переможця
Вимога:
Шановний тендерний комітет Замовника процедури закупівлі! Відповідно до вимог тендерної документації учасник торгів мав надати "копію паспорта уповноваженої особи учасника на підписання тендерної документації". Відповідно до п. 5 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII "Паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається З ОБКЛАДИНКИ та 16 сторінок." Учасник ТОВ "ІНТЕР СИСТЕМС" надав сканкопію папорту уповноваженої особи, що містить лише сторінки паспорту БЕЗ ОБКЛАДИНКИ, що є невідповідністю з вимогами тендерної документації Замовника. Нагадуємо, що в попередніх торгах за цим предметом закупівлі UA-2019-02-26-002900-b, що відбулись 14.03.2019 року тендерним комітетом Замовника було дискваліфіковано декілька учасників аукціону, а саме ПрАТ "ЛИТЕР", ТОВ "Індустріальні системи автоматизації", ФОП Шекетера Олексій Леонідови, ТОВ "МЕРЕЖЕВІ СИСТЕМИ ОН-ЛАЙН", ФОП Котович Володимир Миколайович САМЕ НА ПІДСТАВІ ВІДСУТНОСТІ ПОВНОЇ КОПІЇ ПАСПОРТУ разом з обкладинкою, про що ЧІТКО було зазначено в протоколах, про відхилення пропозицій від цих учасників. Вбачаємо, що тендерний комітет Замовника виніс неправомірне та упереджене рішення в інтересах одного з учасників торгів та вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ "ІНТЕР СИСТЕМС" в процедурі публічних торгів UA-2019-05-07-000320-b повинна бути відхилена на підставі п.4 ч.1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. З метою усунення порушення законодавства України, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ "ІНТЕР СИСТЕМС" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. В іншому разі змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України з метою оскарження рішення Замовника торгів про визнання переможцем ТОВ "ІНТЕР СИСТЕМС".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Вимога про відхилення тендерної пропозиції

Номер: 68a068880e14437b8185c4bc9d828425
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-07-000320-b.a6
Назва: Вимога про відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Відповідно до вимог тендерної документації учасник торгів мав надати "копію паспорта уповноваженої особи учасника на підписання тендерної документації". Відповідно до п. 5 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII "Паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається З ОБКЛАДИНКИ та 16 сторінок." Учасник ТОВ "ІНТЕР СИСТЕМС" надав сканкопію папорту уповноваженої особи, що містить лише сторінки паспорту БЕЗ ОБКЛАДИНКИ, що є невідповідністю з вимогами тендерної документації Замовника. На підставі цього вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ТОВ "ІНТЕР СИСТЕМС" як таку, що відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо учаснику за підвищення рівня відповідальності за постачання якісної продукції до закладів освіти. Розглянувши вимогу UA-2019-05-07-000320-b.a6 повідомляємо наступне. У відповідності до частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Датою реєстрації вимоги в ЦБД є 23-05-2019р., 14:27:24. Звертаємо увагу, що на даному етапі Замовником не завершено оцінку тендерних пропозицій та не прийнято рішення про намір укладення договору з будь-яким учасником. Дана вимога щодо дій або бездіяльності, прийняття рішень не відповідає умовам частини другої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Одночасно повідомляємо, що зміст зазначеної вимоги прямо суперечить основним принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дана вимога може бути розцінена Замовником як втручання у процедуру закупівлі та впливу на прийняття рішення. Також додатково повідомляємо, що відповідно до чинного законодавства у сфері публічних закупівель, Замовник, за текстом вашої вимоги, не може «дискваліфікувати пропозицію ТОВ "ІНТЕР СИСТЕМС" як таку, що ВІДПОВІДАЄ вимогам тендерної документації». Враховуючи викладене, вимогу відхилено.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

усунення дискримінаційних вимог

Номер: 681e435d9b994d68910c0e7851da0951
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-07-000320-b.c5
Назва: усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний замовнику!Надайте будь-ласка чітку відповідь,а на викладені вимоги,з посиланнями на статтю ,нормативні акти де зазначено про обов'язкову наявність сертифікатів ISO 9001 і ISO 2015 ,про обов'язкову наявність Копії титульної сторінки технічних умов (ТУ) на виробництво навчальних кабінетів біології, хімії, фізики, географії та інтерактивного комплексу (ІАК), лінгафонного кабінету або навчально-комп’ютерного комплексу (НКК),та обо'язкову наявність Копії чинного на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс, виданого Міністерством освіти і науки України або його уповноваженим органом, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення.Вважаємо, що Замовником навмисне встановлено такі вимоги для обмеженння конкуренції та не допущення інших Учасників для участі в тендері. Враховуючи вище зазначене, ці вимоги мають бути зміненими, або виключиненими з Тендерної документації. Наявність порушення прав обгрунтовується тим фактом, що інші Учасники бажають взяти участь у Тендерній закупівлі та реально претендують на укладання договору із Замовником у майбутньому. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмета закупівлі, Учасники не можуть прийняти участь у даній закупівлі. Виходячи з вищезазначеного та керуючись ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі від №922-VIII 25.12.2015” та Конституцією України просимо Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність з вимогами законодавства. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України та Державної Аудиторської Служби України, громадських організацій та опублікуємо інформацію стосовно даної закупівлі в “Спільноті реформаторів”
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо учаснику за активну громадську позицію щодо намірів у забезпеченні освітньої галузі якісним обладнанням для виконання державних освітніх стандартів. Група ЦГО розглянула дану вимогу та повторно інформує про наступне. Група ЦГО є бюджетною установою, яка здійснює свою діяльність у галузі освіти, дотримуючись нормативно-правових актів, галузевих правил і норм, розпорядчих документів та рекомендацій центральних та місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, органів управління освітою. Відповідно до потреби Замовника предметом даної закупівлі є мультимедійне обладнання (інтерактивний комплекс), яке буде поставлено у заклади освіти. Тендерна документація щодо умов проведення даної закупівлі розроблена та затверджена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням нормативно-правових актів, актів, норм і правил та розпорядчих документів і рекомендацій органів управління освітою, актів щодо дотримання санітарного законодавства та нормативно-правових актів щодо забезпечення охорони здоров’я дітей, тощо. Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України (далі – МОН) від 22 червня 2016 року № 704 оснащення закладів загальної середньої освіти повинно відповідати вимогам: державних освітніх стандартів; необхідності і достатності оснащення освітнього процесу для повної реалізації основних освітніх програм; комплектності і модульності, що дозволяють реалізовувати різні освітні програми, з урахуванням реальних особливостей загальноосвітніх навчальних закладів та основних освітніх програм, різних робочих програм та навчально-методичних комплексів, напрямів позаурочної діяльності, а також інших потреб учасників освітнього процесу; відповідності санітарно-гігієнічним вимогам, пожежній та електробезпеці, вимогам охорони здоров'я учнів і охорони праці працівників освітніх установ; універсальності – можливості застосування навчального обладнання для вирішення комплексу завдань у навчальній і позаурочній діяльності, в різних предметних галузях, з використанням різних методик навчання тощо; забезпеченості ергономічного режиму роботи учасників освітнього процесу; узгодженості спільного використання (змістовного, функціонального, технологічного, програмного тощо). Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 17 червня 2008 року № 537 офіційне визнання відповідності навчальної літератури, засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН «Про визнання відповідності педагогічним вимогам». Даним наказом затверджено Порядок надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України. Керуючись пунктом 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», для підтвердження забезпечення виробниками якості предмету закупівлі та дотримання екологічних норм, необхідності застосування заходів із захисту довкілля при виробництві товарів та їх подальшої експлуатації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження дотримання учасниками національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT)» та ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) шляхом надання відповідних сертифікатів. Замовник повторно наголошує, що до його повноважень не входить організація господарської діяльності учасників. Учасник на власний розсуд визначається з можливістю здійснювати відповідно до вимог чинного законодавства ті, чи інші види економічної діяльності за КВЕД. Враховуючи викладене, дана вимога відхилена та розцінена Замовником як тиск і втручання у процедуру закупівлі, вплив на прийняття рішення Замовником та блокування його господарської діяльності.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: 7450a16cc86c4071a108454767aea08f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-07-000320-b.b4
Назва: Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Замовник під час проведення закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням.Замовник вимагає подати Копію чинного на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс, виданого Міністерством освіти і науки України або його уповноваженим органом, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення,Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Просимо внести зміни то тендерної документації та змінити інтерактивний комплекс на інтерактивну дошку,та ПО.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо учаснику за підвищення рівня відповідальності за постачання якісної продукції до закладів освіти. Група ЦГО розглянула дану вимогу та інформує про наступне. Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 22 червня 2016 року № 704 оснащення закладів загальної середньої освіти повинно відповідати вимогам: державних освітніх стандартів; необхідності і достатності оснащення освітнього процесу для повної реалізації основних освітніх програм; КОМПЛЕКТНОСТІ І МОДУЛЬНОСТІ, що дозволяють реалізовувати різні освітні програми, з урахуванням реальних особливостей загальноосвітніх навчальних закладів та основних освітніх програм, різних робочих програм та навчально-методичних комплексів, напрямів позаурочної діяльності, а також інших потреб учасників освітнього процесу; ВІДПОВІДНОСТІ САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНИМ ВИМОГАМ, ПОЖЕЖНІЙ ТА ЕЛЕКТРОБЕЗПЕЦІ, ВИМОГАМ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УЧНІВ І ОХОРОНИ ПРАЦІ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТНІХ УСТАНОВ; УНІВЕРСАЛЬНОСТІ – можливості застосування навчального обладнання для вирішення комплексу завдань у навчальній і позаурочній діяльності, в різних предметних галузях, з використанням різних методик навчання тощо; забезпеченості ергономічного режиму роботи учасників освітнього процесу; УЗГОДЖЕНОСТІ СПІЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ (ЗМІСТОВНОГО, ФУНКЦІОНАЛЬНОГО, ТЕХНОЛОГІЧНОГО, ПРОГРАМНОГО ТОЩО). З метою підвищення рівня відповідальності учасників процедур закупівель ТА ЗНИЖЕННЮ РИЗИКІВ НЕГАТИВНОГО ВПЛИВУ на кінцевих споживачів предмету закупівлі, керуючись п.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», для підтвердження забезпечення якості предмету закупівлі замовником встановлено вимогу щодо дотримання учасниками національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT)» та ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT), Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам та технічні умови на виріб, який проходим експертизу відповідності педагогічним вимогам. Якість продукції — це сукупність властивостей продукції, які зумовлюють її придатність задовольняти певні потреби відповідно до її призначення. Якість визначається МІРОЮ СПІВВІДНОШЕННЯ ТОВАРІВ, робіт, послуг ДО УМОВ ТА ВИМОГ СТАНДАРТІВ, договорів, контрактів, ЗАПИТІВ СПОЖИВАЧІВ. Екологічні показники — це рівень шкідливих взаємодій з навколишнім середовищем, які виникають при експлуатації чи споживанні продукції, наприклад, вміст шкідливих домішок, імовірність викидів шкідливих часток, газів, випромінювання при зберіганні, транспортуванні та експлуатації продукції. ПОКАЗНИКИ БЕЗПЕКИ ХАРАКТЕРИЗУЮТЬ ОСОБЛИВОСТІ ПРОДУКЦІЇ ДЛЯ БЕЗПЕКИ ПОКУПЦЯ І ОБСЛУГОВУЮЧОГО ПЕРСОНАЛУ, тобто ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ ПРИ монтажу, обслуговуванні, ремонті, зберіганні, транспортуванні, СПОЖИВАННІ ПРОДУКЦІЇ. Підтвердженням постійної відповідності виробництва вимогам стандартів, що у свою чергу підтверджує чинність сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 є поточні або позапланові звіти про аудит/перевірку підприємства, які здійснюються відповідно до вимог зазначених стандартів. Вимоги Замовника щодо наявності сертифікатів на систему управління якістю та систему екологічного менеджменту своєю метою мають забезпечити впевненість (підтвердження) у тому, що виробник здатний постійно випускати продукцію, яка відповідає вимогам чинних нормативних документів, невідповідна продукція своєчасно виявляється і вживаються заходи щодо запобігання її появи, впроваджено та здійснюються заходи з охорони довкілля. Факт наявності чинних сертифікатів системи управління якістю, системи екологічного менеджменту, свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, у розумінні Замовника, підтверджує, що виробник працює і дотримується вимог до якості продукції та охорони навколишнього середовища і така продукція буде належним образом забезпечувати вимоги до якості освіти. Одночасно, питання організації трудової діяльності учасників закупівель щодо менеджменту та стратегії отримання прибутку, організації роботи їх працівників (фахівців, служб супроводження закупівель, залучених організацій) у частині отримання необхідних дозвільних, довідкових, розпорядчих та інших документів згідно з вимогами тендерної документації замовника, не входить до таких, які повинні обов’язково враховуватися всіма замовниками та учасниками публічних закупівель. Також, приймаючи до уваги неодноразовість закупівлі засобів навчання замовником, визначені у тендерній документації замовника сертифікати СУЯ, СЕМ, ТУ, Свідоцтво МОНУ, декларації, мають що найменше 5 суб’єктів господарювання в Україні. Враховуючи викладене, дана вимога відхилена та може бути розцінена замовником як тиск і втручання у процедуру закупівлі та вплив на прийняття рішення Замовником.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Усунення дискримінаційний вимог

Номер: 28201470205549539ef2e52b4f01fce2
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-07-000320-b.b3
Назва: Усунення дискримінаційний вимог
Вимога:
Замовник під час проведення закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням.Замовник вимагає подати: сертифікатів на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 виробника інтерактивних комплексів, дійсного на дату кінцевого дня подання тендерних пропозицій, завірений печаткою та підписом виробника». Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Звертаємо увагу, що дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію». Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі. Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні.Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Сертифікати ISO 14001:2015 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо виключити обов’язкову наявність сертифікатів ISO 14001:2015 та з тендерної документації, або вказати чинний документ згідно якого наявність сертифікатів ISO ISO 14001:2015 є обов’язковою для данного виду/типу товарів Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»).Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, виключити вимогу щодо подачі учасниками копії сертифікатів на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 виробника інтерактивних комплексів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо учаснику за підвищення рівня відповідальності за постачання якісної продукції до закладів освіти. Група ЦГО розглянула дану вимогу та інформує про наступне. Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 22 червня 2016 року № 704 оснащення закладів загальної середньої освіти повинно відповідати вимогам: державних освітніх стандартів; необхідності і достатності оснащення освітнього процесу для повної реалізації основних освітніх програм; КОМПЛЕКТНОСТІ І МОДУЛЬНОСТІ, що дозволяють реалізовувати різні освітні програми, з урахуванням реальних особливостей загальноосвітніх навчальних закладів та основних освітніх програм, різних робочих програм та навчально-методичних комплексів, напрямів позаурочної діяльності, а також інших потреб учасників освітнього процесу; ВІДПОВІДНОСТІ САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНИМ ВИМОГАМ, ПОЖЕЖНІЙ ТА ЕЛЕКТРОБЕЗПЕЦІ, ВИМОГАМ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УЧНІВ І ОХОРОНИ ПРАЦІ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТНІХ УСТАНОВ; УНІВЕРСАЛЬНОСТІ – можливості застосування навчального обладнання для вирішення комплексу завдань у навчальній і позаурочній діяльності, в різних предметних галузях, з використанням різних методик навчання тощо; забезпеченості ергономічного режиму роботи учасників освітнього процесу; УЗГОДЖЕНОСТІ СПІЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ (ЗМІСТОВНОГО, ФУНКЦІОНАЛЬНОГО, ТЕХНОЛОГІЧНОГО, ПРОГРАМНОГО ТОЩО). З метою підвищення рівня відповідальності учасників процедур закупівель ТА ЗНИЖЕННЮ РИЗИКІВ НЕГАТИВНОГО ВПЛИВУ на кінцевих споживачів предмету закупівлі, керуючись п.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», для підтвердження забезпечення якості предмету закупівлі замовником встановлено вимогу щодо дотримання учасниками національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT)» та ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT), Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам та технічні умови на виріб, який проходим експертизу відповідності педагогічним вимогам. Якість продукції — це сукупність властивостей продукції, які зумовлюють її придатність задовольняти певні потреби відповідно до її призначення. Якість визначається МІРОЮ СПІВВІДНОШЕННЯ ТОВАРІВ, робіт, послуг ДО УМОВ ТА ВИМОГ СТАНДАРТІВ, договорів, контрактів, ЗАПИТІВ СПОЖИВАЧІВ. Екологічні показники — це рівень шкідливих взаємодій з навколишнім середовищем, які виникають при експлуатації чи споживанні продукції, наприклад, вміст шкідливих домішок, імовірність викидів шкідливих часток, газів, випромінювання при зберіганні, транспортуванні та експлуатації продукції. ПОКАЗНИКИ БЕЗПЕКИ ХАРАКТЕРИЗУЮТЬ ОСОБЛИВОСТІ ПРОДУКЦІЇ ДЛЯ БЕЗПЕКИ ПОКУПЦЯ І ОБСЛУГОВУЮЧОГО ПЕРСОНАЛУ, тобто ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ ПРИ монтажу, обслуговуванні, ремонті, зберіганні, транспортуванні, СПОЖИВАННІ ПРОДУКЦІЇ. Підтвердженням постійної відповідності виробництва вимогам стандартів, що у свою чергу підтверджує чинність сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 є поточні або позапланові звіти про аудит/перевірку підприємства, які здійснюються відповідно до вимог зазначених стандартів. Вимоги Замовника щодо наявності сертифікатів на систему управління якістю та систему екологічного менеджменту своєю метою мають забезпечити впевненість (підтвердження) у тому, що виробник здатний постійно випускати продукцію, яка відповідає вимогам чинних нормативних документів, невідповідна продукція своєчасно виявляється і вживаються заходи щодо запобігання її появи, впроваджено та здійснюються заходи з охорони довкілля. Факт наявності чинних сертифікатів системи управління якістю, системи екологічного менеджменту, свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, у розумінні Замовника, підтверджує, що виробник працює і дотримується вимог до якості продукції та охорони навколишнього середовища і така продукція буде належним образом забезпечувати вимоги до якості освіти. Одночасно, питання організації трудової діяльності учасників закупівель щодо менеджменту та стратегії отримання прибутку, організації роботи їх працівників (фахівців, служб супроводження закупівель, залучених організацій) у частині отримання необхідних дозвільних, довідкових, розпорядчих та інших документів згідно з вимогами тендерної документації замовника, не входить до таких, які повинні обов’язково враховуватися всіма замовниками та учасниками публічних закупівель. Також, приймаючи до уваги неодноразовість закупівлі засобів навчання замовником, визначені у тендерній документації замовника сертифікати СУЯ, СЕМ, ТУ, Свідоцтво МОНУ, декларації, мають що найменше 5 суб’єктів господарювання в Україні. Враховуючи викладене, дана вимога відхилена та може бути розцінена замовником як тиск і втручання у процедуру закупівлі та вплив на прийняття рішення Замовником.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо внесення змін до Тендерної документації та усунення дискримінаційних вимог

Номер: a9acb73185aa4abaacd027a10a4c92e9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-07-000320-b.a2
Назва: Щодо внесення змін до Тендерної документації та усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.5 наказу Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 року №704 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» (далі Типовий перелік) - Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Копії титульної сторінки технічних умов (ТУ) на виробництво навчальних кабінетів біології, хімії, фізики, географії та інтерактивного комплексу (ІАК), лінгафонного кабінету або навчально-комп’ютерного комплексу (НКК) не є обов’язковою умовою при закупівлі навчального обладнання та є дискримінаційною відповідно до частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" Тому, на підставі вижче зазначеного, вимагаємо виключити обов’язкову наявність копії титульної сторінки технічних умов (ТУ) з тендерної документації, або вказати чинний документ згідно якого наявність копії титульної сторінки технічних умов є обов’язковою для данного виду/типу товарів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо учаснику за підвищення рівня відповідальності за постачання якісної продукції до закладів освіти. Група ЦГО розглянула дану вимогу та інформує про наступне. Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 22 червня 2016 року № 704 оснащення закладів загальної середньої освіти повинно відповідати вимогам: державних освітніх стандартів; необхідності і достатності оснащення освітнього процесу для повної реалізації основних освітніх програм; КОМПЛЕКТНОСТІ І МОДУЛЬНОСТІ, що дозволяють реалізовувати різні освітні програми, з урахуванням реальних особливостей загальноосвітніх навчальних закладів та основних освітніх програм, різних робочих програм та навчально-методичних комплексів, напрямів позаурочної діяльності, а також інших потреб учасників освітнього процесу; ВІДПОВІДНОСТІ САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНИМ ВИМОГАМ, ПОЖЕЖНІЙ ТА ЕЛЕКТРОБЕЗПЕЦІ, ВИМОГАМ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УЧНІВ І ОХОРОНИ ПРАЦІ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТНІХ УСТАНОВ; УНІВЕРСАЛЬНОСТІ – можливості застосування навчального обладнання для вирішення комплексу завдань у навчальній і позаурочній діяльності, в різних предметних галузях, з використанням різних методик навчання тощо; забезпеченості ергономічного режиму роботи учасників освітнього процесу; УЗГОДЖЕНОСТІ СПІЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ (ЗМІСТОВНОГО, ФУНКЦІОНАЛЬНОГО, ТЕХНОЛОГІЧНОГО, ПРОГРАМНОГО ТОЩО). З метою підвищення рівня відповідальності учасників процедур закупівель ТА ЗНИЖЕННЮ РИЗИКІВ НЕГАТИВНОГО ВПЛИВУ на кінцевих споживачів предмету закупівлі, керуючись п.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», для підтвердження забезпечення якості предмету закупівлі замовником встановлено вимогу щодо дотримання учасниками національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT)» та ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT), Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам та технічні умови на виріб, який проходим експертизу відповідності педагогічним вимогам. Якість продукції — це сукупність властивостей продукції, які зумовлюють її придатність задовольняти певні потреби відповідно до її призначення. Якість визначається МІРОЮ СПІВВІДНОШЕННЯ ТОВАРІВ, робіт, послуг ДО УМОВ ТА ВИМОГ СТАНДАРТІВ, договорів, контрактів, ЗАПИТІВ СПОЖИВАЧІВ. Екологічні показники — це рівень шкідливих взаємодій з навколишнім середовищем, які виникають при експлуатації чи споживанні продукції, наприклад, вміст шкідливих домішок, імовірність викидів шкідливих часток, газів, випромінювання при зберіганні, транспортуванні та експлуатації продукції. ПОКАЗНИКИ БЕЗПЕКИ ХАРАКТЕРИЗУЮТЬ ОСОБЛИВОСТІ ПРОДУКЦІЇ ДЛЯ БЕЗПЕКИ ПОКУПЦЯ І ОБСЛУГОВУЮЧОГО ПЕРСОНАЛУ, тобто ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ ПРИ монтажу, обслуговуванні, ремонті, зберіганні, транспортуванні, СПОЖИВАННІ ПРОДУКЦІЇ. Підтвердженням постійної відповідності виробництва вимогам стандартів, що у свою чергу підтверджує чинність сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 є поточні або позапланові звіти про аудит/перевірку підприємства, які здійснюються відповідно до вимог зазначених стандартів. Вимоги Замовника щодо наявності сертифікатів на систему управління якістю та систему екологічного менеджменту своєю метою мають забезпечити впевненість (підтвердження) у тому, що виробник здатний постійно випускати продукцію, яка відповідає вимогам чинних нормативних документів, невідповідна продукція своєчасно виявляється і вживаються заходи щодо запобігання її появи, впроваджено та здійснюються заходи з охорони довкілля. Факт наявності чинних сертифікатів системи управління якістю, системи екологічного менеджменту, свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, у розумінні Замовника, підтверджує, що виробник працює і дотримується вимог до якості продукції та охорони навколишнього середовища і така продукція буде належним образом забезпечувати вимоги до якості освіти. Одночасно, питання організації трудової діяльності учасників закупівель щодо менеджменту та стратегії отримання прибутку, організації роботи їх працівників (фахівців, служб супроводження закупівель, залучених організацій) у частині отримання необхідних дозвільних, довідкових, розпорядчих та інших документів згідно з вимогами тендерної документації замовника, не входить до таких, які повинні обов’язково враховуватися всіма замовниками та учасниками публічних закупівель. Також, приймаючи до уваги неодноразовість закупівлі засобів навчання замовником, визначені у тендерній документації замовника сертифікати СУЯ, СЕМ, ТУ, Свідоцтво МОНУ, декларації, мають що найменше 5 суб’єктів господарювання в Україні. Враховуючи викладене, дана вимога відхилена та може бути розцінена замовником як тиск і втручання у процедуру закупівлі та вплив на прийняття рішення Замовником.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Усунення дискримінаційний вимог

Номер: 3ae7fb5a529747ecb6369e7256aaf0e2
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-07-000320-b.b1
Назва: Усунення дискримінаційний вимог
Вимога:
Замовник під час проведення закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням.Замовник вимагає подати: «копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні, дійсного на дату кінцевого дня подання тендерних пропозицій, завірений печаткою та підписом виробника». Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Звертаємо увагу, що дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію». Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі. Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні.Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Сертифікати ISO 9001 та ISO 2015 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо виключити обов’язкову наявність сертифікатів ISO 9001 і ISO 2015 та з тендерної документації, або вказати чинний документ згідно якого наявність сертифікатів ISO 9001 та ISO 2015 є обов’язковою для данного виду/типу товарів Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»).Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, виключити вимогу щодо подачі учасникамикопії сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо учаснику за підвищення рівня відповідальності за постачання якісної продукції до закладів освіти. Група ЦГО розглянула дану вимогу та інформує про наступне. Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 22 червня 2016 року № 704 оснащення закладів загальної середньої освіти повинно відповідати вимогам: державних освітніх стандартів; необхідності і достатності оснащення освітнього процесу для повної реалізації основних освітніх програм; КОМПЛЕКТНОСТІ І МОДУЛЬНОСТІ, що дозволяють реалізовувати різні освітні програми, з урахуванням реальних особливостей загальноосвітніх навчальних закладів та основних освітніх програм, різних робочих програм та навчально-методичних комплексів, напрямів позаурочної діяльності, а також інших потреб учасників освітнього процесу; ВІДПОВІДНОСТІ САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНИМ ВИМОГАМ, ПОЖЕЖНІЙ ТА ЕЛЕКТРОБЕЗПЕЦІ, ВИМОГАМ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УЧНІВ І ОХОРОНИ ПРАЦІ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТНІХ УСТАНОВ; УНІВЕРСАЛЬНОСТІ – можливості застосування навчального обладнання для вирішення комплексу завдань у навчальній і позаурочній діяльності, в різних предметних галузях, з використанням різних методик навчання тощо; забезпеченості ергономічного режиму роботи учасників освітнього процесу; УЗГОДЖЕНОСТІ СПІЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ (ЗМІСТОВНОГО, ФУНКЦІОНАЛЬНОГО, ТЕХНОЛОГІЧНОГО, ПРОГРАМНОГО ТОЩО). З метою підвищення рівня відповідальності учасників процедур закупівель ТА ЗНИЖЕННЮ РИЗИКІВ НЕГАТИВНОГО ВПЛИВУ на кінцевих споживачів предмету закупівлі, керуючись п.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», для підтвердження забезпечення якості предмету закупівлі замовником встановлено вимогу щодо дотримання учасниками національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT)» та ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT), Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам та технічні умови на виріб, який проходим експертизу відповідності педагогічним вимогам. Якість продукції — це сукупність властивостей продукції, які зумовлюють її придатність задовольняти певні потреби відповідно до її призначення. Якість визначається МІРОЮ СПІВВІДНОШЕННЯ ТОВАРІВ, робіт, послуг ДО УМОВ ТА ВИМОГ СТАНДАРТІВ, договорів, контрактів, ЗАПИТІВ СПОЖИВАЧІВ. Екологічні показники — це рівень шкідливих взаємодій з навколишнім середовищем, які виникають при експлуатації чи споживанні продукції, наприклад, вміст шкідливих домішок, імовірність викидів шкідливих часток, газів, випромінювання при зберіганні, транспортуванні та експлуатації продукції. ПОКАЗНИКИ БЕЗПЕКИ ХАРАКТЕРИЗУЮТЬ ОСОБЛИВОСТІ ПРОДУКЦІЇ ДЛЯ БЕЗПЕКИ ПОКУПЦЯ І ОБСЛУГОВУЮЧОГО ПЕРСОНАЛУ, тобто ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ ПРИ монтажу, обслуговуванні, ремонті, зберіганні, транспортуванні, СПОЖИВАННІ ПРОДУКЦІЇ. Підтвердженням постійної відповідності виробництва вимогам стандартів, що у свою чергу підтверджує чинність сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 є поточні або позапланові звіти про аудит/перевірку підприємства, які здійснюються відповідно до вимог зазначених стандартів. Вимоги Замовника щодо наявності сертифікатів на систему управління якістю та систему екологічного менеджменту своєю метою мають забезпечити впевненість (підтвердження) у тому, що виробник здатний постійно випускати продукцію, яка відповідає вимогам чинних нормативних документів, невідповідна продукція своєчасно виявляється і вживаються заходи щодо запобігання її появи, впроваджено та здійснюються заходи з охорони довкілля. Факт наявності чинних сертифікатів системи управління якістю, системи екологічного менеджменту, свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, у розумінні Замовника, підтверджує, що виробник працює і дотримується вимог до якості продукції та охорони навколишнього середовища і така продукція буде належним образом забезпечувати вимоги до якості освіти. Одночасно, питання організації трудової діяльності учасників закупівель щодо менеджменту та стратегії отримання прибутку, організації роботи їх працівників (фахівців, служб супроводження закупівель, залучених організацій) у частині отримання необхідних дозвільних, довідкових, розпорядчих та інших документів згідно з вимогами тендерної документації замовника, не входить до таких, які повинні обов’язково враховуватися всіма замовниками та учасниками публічних закупівель. Також, приймаючи до уваги неодноразовість закупівлі засобів навчання замовником, визначені у тендерній документації замовника сертифікати СУЯ, СЕМ, ТУ, Свідоцтво МОНУ, декларації, мають що найменше 5 суб’єктів господарювання в Україні. Враховуючи викладене, дана вимога відхилена та може бути розцінена замовником як тиск і втручання у процедуру закупівлі та вплив на прийняття рішення Замовником.
Статус вимоги: Не задоволено