-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Запасні частини для тролейбусів
Завершена
450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 2 500.00 UAH
Період оскарження:
21.09.2016 13:26 - 26.09.2016 15:00
Скарга
Виконана замовником
ВИМОГА
Номер:
31b520c7238f4339a4714acb3ed40a60
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-09-21-000694-c.a1
Назва:
ВИМОГА
Скарга:
На етапі кваліфікації пропозиція учасника ТОВ «Меркурій Техно-Плюс» визнана повністю відповідає вимогам тендерної документації, але на момент початку аукціону 03 жовтня 2016 року о 15 годині 57 хвилин до закінчення торгів 16 годин 18 хвилин, учасником ТОВ «Меркурій Техно-Плюс» згідно кваліфікаційним вимогам до учасників визначених Замовником не було надано наступних документів:
1. Форма ПРОПОЗИЦІЯ (Додаток №2) (пропозиція Учасника, оформлена на фірмовому бланку у відповідності до вимог Додатку №1 до Кваліфікаційних вимог до учасників, подається Учасником у вигляді сканованої копії у форматі pdf. В графі «Вартість пропозиції» зазначається загальна вартість предмету закупівлі - стартова сума аукціону. Пропозиція повинна містити загальну вартість предмету закупівлі та вартість за одиницю (одиниці) продукції, що відповідають ціновій пропозиції, поданій учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону);
2. Забезпечення тендерної пропозиції (Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії на суму 13 500 грн. 00 коп. (тринадцять тисяч п’ятсот грн. 00 коп.), яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції). Гарантійне забезпечення було додано до складу тендерної документації після проведення електронних торгів о 16 годин 42 хвилини.
Відповідно до норм статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Також відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
04.10.2016р. о 10годині 30 хвилин згідно протоколу №75 від 04.10.2016 р., Тендерний комітет приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам Замовника, та вирішують визнати переможцем електронних торгів учасника ТОВ «Меркурій Техно-Плюс». Але на даний час не було надано необхідних документів згідно кваліфікаційним вимогам, учасника ТОВ «Меркурій Техно-Плюс». Уся історія змін, зберігається і стає доступною для перегляду всім користувачам Системи після закінчення Аукціону.
04.10.2016 о 16 годині 23 хвилині, Тендерний комітет скасовує своє рішення. Далі на восьму добу 13.10.2016 о 14:56, коли всі необхідні документи з’явились на електронному майданчику, Тендерний комітет знову приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам Замовника (протокол №81 від 13.10.2016р.), та вирішують визнати переможцем електронних торгів учасника ТОВ «Меркурій Техно-Плюс».
Це на мою думку створює умови к порушенню ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
На підставі вищезгаданого вимагаю скасувати рішення про визначення переможця електронних торгів учасника ТОВ «Меркурій Техно-Плюс».
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА Бодня Черниговское ТТУ 20161017_1 17.10.2016 18:07
- Існує Положення розроблене на підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», абзацу 21 пункту 12 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 №166, Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 №477, Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454, Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35. Учасники подають документи визначені Замовником до закінчення періоду подання пропозицій, після аукціону Замовник розглядає пропозицію учасника який запропонував найменшу ціну, за наявністю усіх документів приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним Замовником, якщо потрібні документи відсутні дискваліфікує учасника, та приступає до розгляду наступної пропозиції. Виникає питання, чому учасник який перебуває в статусі «на розгляді» може змінювати, додавати, вилучати документи, а учасники в статусі «в черзі» цього робить не могуть. Це створює умови к порушенню ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», між Замовником та Учасником. Тобто припустимо, Замовник під час визначення переможця протягом 5 робочих днів, може почекати коли «потрібний» Учасник надасть відсутні документи, а потім прийняти рішення про визначення «потрібного» переможця, а може якщо Учасник «непотрібний» дискваліфікувати його за ненадані документи визначені Замовником. Для цього, щоб не було двоякого розуміння та не створювати умов для корупційних дій, потрібні чіткі умови подання документів та сам перелік документів, якій необхідно прикріпити на електронний майданчик для розгляду пропозиції Учасника, а авторизований електронний майданчик, через який надають пропозиції, закрити можливість змінювати, додавати, вилучати документи після кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 21.10.2016 17:13
- Відповідб на вимогу Бодня.pdf 20.10.2016 16:55
- _380_UA-2016-09-21-000694-c.a1.pdf 28.10.2016 15:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.10.2016 18:07
Вирішення:
Ваша вимога щодо скасування рішення про визначення переможцем електронних торгів учасника ТОВ Меркурій Техно-Плюс” на підставі порушення, на Вашу думку статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII виходячи з наступного.
Згідно Додатку 1 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35, тривалість Періоду уточнень - не менше 1-го робочого дня (якщо очікувана вартість Закупівлі від 3 000 гривень до 50 000 гривень) та не менше 3-х робочих днів (якщо очікувана вартість перевищує 50 000 гривень).
Закупівлю проведено з дотриманням пунктів 6-9 вказаного Порядку.
Окрім того, згідно пункту 11 Порядку скасувати Закупівлю може виключно Замовник із зазначенням аргументованих підстав прийняття такого рішення.
Якщо в момент закінчення прийому пропозицій жоден Учасник не зареєстрував пропозицію, Система автоматично присвоює Закупівлі статус “Закупівля не відбулася”.
У разі, якщо всі Учасники Закупівлі були дискваліфіковані, Закупівля автоматично переводиться Системою у статус “Закупівля не відбулась”.
На підставі викладеного Ваша вимога щодо скасування рішення про визначення переможцем електронних торгів учасника ТОВ Меркурій Техно-Плюс” не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.10.2016 15:53
Задовільнена:
Ні