-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Інженерні послуги різні (Коригування або розробка інвентаризації та обґрунтовуючих матеріалів для отримання дозволів на викиди для об’єктів філії "Оператор газосховищ України")
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-01-16-000328-b , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Коригування або розробка інвентаризації та обґрунтовуючих матеріалів для отримання дозволів на викиди для об’єктів філії "Оператор газосховищ України"»
Завершена
236 366.67
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 181.83 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 181.83 UAH
Період оскарження:
19.04.2019 09:12 - 03.05.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Вимоги щодо супроводу та санкцій
Номер:
3b296e1353c54e4cb8ab26cbec13ca4d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-19-000051-b.c7
Назва:
Вимоги щодо супроводу та санкцій
Вимога:
1. Вважаємо не правомірним та не законним внесення у проект договору пункту 4.7. У разі неотримання Замовником дозволу на викиди для будь-якого з об’єктів, для яких надаються послуги, до закінчення терміну дії попереднього дозволу на викиди Виконавець сплачує Замовнику 100 відсотків суми штрафних санкцій (збитків, тощо), нарахованих органами державного нагляду і контролю за весь час роботи без Дозволу. Сума нарахованих штрафних санкцій (збитків, тощо) може бути вирахувана Замовником.
Даний пункт ніяким чином не пов’язаний з надаваними послугами і Виконавець не може впливати на отримання Замовником дозволу на викиди. Після надання послуг з розробки відповідних документів, Замовник подає їх в дозвільний центр та з цього моменту несе повну відповідальність за отримання відповідного дозволу.
Вимагаємо прибрати пункту 4.7. Проекту Договору, як незаконний.
2. Вважаємо не правомірним та не законним включення у технічні і якісні характеристики пункту 4.2. Супровід узгодження документів (усунення зауважень, тощо) у відповідних підрозділах з питань екології та природних ресурсів обласних державних адміністрацій та територіальних органах Держпродспоживслужби до отримання дозволу на викиди.
Цей пункт дискримінаційний оскільки виконавець не має права після надання послуг супроводжувати документацію. Супроводом згідно нормативно-правових актів займається замовник через подачу документів в сервісні центри.
Вимагаємо прибрати пункту 4.2. Технічних та якісних характеристик, як незаконний.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.04.2019 14:04
Вирішення:
Повідомляємо, що тендерна документація розроблена у відповідності до положень статті 3,22 закону України «Про публічні закупівлі» і в неї закладені основні принципи закупівлі, а саме прозорість і відкритість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
При цьому, при складанні тендерної документації замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Кваліфікаційні критерії до учасника 8, 9
Номер:
54ff2a7e20a6469a906319be31d827a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-19-000051-b.a6
Назва:
Кваліфікаційні критерії до учасника 8, 9
Вимога:
Наша компанія має намір пийняти участь у вказаній закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник виключив вимоги до кваліфікації Учасника, на яких останні два роки настоював. Наша компанія витратила багато зусиль та фінансових ресурсів, щоб відповідати даним вимогам. І коли ось коли усі вимоги ми виконали, Замовник прибирає їх. А саме:
8. Завірена скан-копія свідоцтва про підвищення кваліфікації на проведення інструментальнолабораторних вимірювань викидів від організованих джерел викидів учасника процедури закупівлі, або вказаного субпідрядника.
Наша компанія, спеціально для участі у закупівлях Учасника, навчила спеціалістів витративши на це більше року та велику кількість коштів. Тому постає питання, як учасник законно буде перевіряти кваліфікація Учасника/Виконавця який буде здійснювати інструментальні заміри на об’єктах Замовника?
9. Завірена скан-копію Дозволу на викиди забруднюючих речовин від лабораторії Учасника, або вказаного субпідрядника, якого планується залучати до надання вказаних послуг.
Лабораторія Учасника/Виконавця не може працювати без Дозволу на викиди забруднюючих речовин від лабораторії. У разі залучення лабораторії учасника/Виконавця які працюють без Дозволу на викиди забруднюючих речовин від лабораторії, протоколи вимірювань не будуть дійсними, а відповідно і Замовник не отримає дозволу, а у разі їх отримання з протоколами від лабораторії у якої немає дозволу, дозвіл буде анульовано.
Тому вимагаємо повернути дані вимоги до кваліфікаційних критеріїв до учасника, або надати ґрунтовну відповідь чому в даній процедурі вищевикладені вимоги не були включені у Тендерну документацію та вказати відповідальну посадову особу, а саме прізвище ім’я та по-батькові та посаду людини, яка прийняла дане рішення.
В цьому разі ми будемо звертатись до НАК «Нафтогаз України», міжнародних фінансових організацій (в т.ч. ЄБРР) та до правоохоронних органів (в частині прийняття неправомірного рішення, щодо включення вищевказаних вимог у 2018 році, або неправомірного рішення про їх виключення у 2019 році) для притягнення до відповідальності посадових осіб, які не виконують вимоги міжнародних угод та законодавства України, або прописують документацію під конкретні компанії, які не мають ані досвіду, ані відповідних дозволів на виконання послуг які закуповує Замовник.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.04.2019 14:02
Вирішення:
Повідомляємо, що тендерна документація розроблена у відповідності до положень статті 3,22 закону України «Про публічні закупівлі» і в неї закладені основні принципи закупівлі, а саме прозорість і відкритість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
При цьому, при складанні тендерної документації замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Кваліфікаційні критерії до учасника 6, 7
Номер:
e0107bbca879499696c1fdd686b308ce
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-19-000051-b.b5
Назва:
Кваліфікаційні критерії до учасника 6, 7
Вимога:
Наша компанія має намір пийняти участь у вказаній закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник виключив вимоги до кваліфікації Учасника, на яких останні два роки настоював. Наша компанія витратила багато зусиль та фінансових ресурсів, щоб відповідати даним вимогам. І коли ось коли усі вимоги ми виконали, Замовник прибирає їх. А саме:
6. Документ на право провадження господарської діяльності з придбання, зберігання, використання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (Ліцензія Державної служби України з контролю за наркотиками по придбанню, зберіганню, використанню прекурсорів (таблиця 2 список IV) “Переліку наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів» учасника процедури закупівлі або залученого субпідрядника (скан-копія, з терміном дії не меншим, ніж термін дії договору) або скан-копія довідки (в довільній формі) учасника процедури закупівлі, або залученого субпідрядника про його наявність у Ліцензійному реєстру на право здійснення господарської діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, на веб-порталі Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (за електронною адресою http://usuan.dls.gov.ua/).
Для здійснення замірів викидів, зокрема для акумуляторних станцій, які є на об’єктах Замовника необхідно застосовувати небезпечні речовини, в тому числі прекурсори. Для застосування прекурсорів необхідно отримувати відповідні дозволи.
До цього часу Замовник вимагав скан-копію даного дозволу для виконання аналогічних робіт. Посилання на відповідь:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-03-000178-b
Наша компанія, спеціально для участі у закупівлях Учасника, отримала усі необхідні дозволи, витративши на це більше року та велику кількість коштів. Тому постає питання, як учасник буде перевіряти чи дійсно будуть здійснені відповідні заміри і чи є в наявності у Учасника/Виконавця усі необхідні дозволи, знання, досвід та кваліфікація.
7. Завірена скан-копія дозволу Державної служби праці України або іншого Уповноваженого органу на застосування шкідливих та небезпечних речовин учасника процедури закупівлі, або вказаного субпідрядника або копію висновку експертизи, необхідну для отримання дозволу Державної служби праці України на застосування шкідливих та небезпечних речовин учасника процедури закупівлі, або вказаного субпідрядника та завірена скан-копії посвідчень з охорони праці не менше двох осіб про навчання та перевірку знань законодавчих, нормативно правових актів з охорони праці, електробезпеки та пожежної безпеки, гігієни праці, надання першої допомоги потерпілим, НПАОП 0.00-1.15-07.
Для здійснення замірів викидів, зокрема для акумуляторних станцій, які є на об’єктах Замовника необхідно застосовувати небезпечні речовини, в тому числі прекурсори. Для застосування прекурсорів необхідно отримувати відповідні дозволи.
До цього часу Замовник вимагав скан-копію даного дозволу для виконання аналогічних робіт. Посилання на відповідь:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-03-000178-b
Наша компанія, спеціально для участі у закупівлях Учасника, отримала усі необхідні дозволи, витративши на це більше року та велику кількість коштів. Тому постає питання, як учасник буде перевіряти чи дійсно будуть здійснені відповідні заміри і чи є в наявності у Учасника/Виконавця усі необхідні дозволи, знання, досвід та кваліфікація.
Тому вимагаємо повернути дані вимоги до кваліфікаційних критеріїв до учасника, або надати ґрунтовну відповідь чому в даній процедурі вищевикладені вимоги не були включені у Тендерну документацію та вказати відповідальну посадову особу, а саме прізвище ім’я та по-батькові та посаду людини, яка прийняла дане рішення.
В цьому разі ми будемо звертатись до НАК «Нафтогаз України», міжнародних фінансових організацій (в т.ч. ЄБРР) та до правоохоронних органів (в частині прийняття неправомірного рішення, щодо включення вищевказаних вимог у 2018 році, або неправомірного рішення про їх виключення у 2019 році).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.04.2019 14:01
Вирішення:
Повідомляємо, що тендерна документація розроблена у відповідності до положень статті 3,22 закону України «Про публічні закупівлі» і в неї закладені основні принципи закупівлі, а саме прозорість і відкритість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
При цьому, при складанні тендерної документації замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Кваліфікаційні критерії до учасника 4, 5
Номер:
102b098aa8cf4ce488eb81013adebbbf
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-19-000051-b.b4
Назва:
Кваліфікаційні критерії до учасника 4, 5
Вимога:
Наша компанія має намір пийняти участь у вказаній закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник виключив вимоги до кваліфікації Учасника, на яких останні два роки настоював. Наша компанія витратила багато зусиль та фінансових ресурсів, щоб відповідати даним вимогам. І коли ось коли усі вимоги ми виконали, Замовник прибирає їх. А саме:
4. Завірена скан-копія свідоцтва (з усіма додатками) про атестацію щодо відповідності критеріям атестації й атестації на проведення вимірювань у сфері поширення державного метрологічного нагляду виданого Міністерством економічного розвитку і торгівлі або його 21 структурним підрозділом (державним підприємством), яке підтверджує право на проведення вимірювань, або завірена скан-копія свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» виданого сюрвейером «Української системи добровільного оцінювання стану вимірювань» розробленої ДП «Харківстандартметрологія», або завірена скан-копія сертифікату визнання вимірювальних можливостей лабораторії, виданої ДП «Укрметртесстандарт» або іншим структурним підрозділом (державним підприємством) Міністерства економічного розвитку і торгівлі учасника процедури закупівлі, або вказаного субпідрядника, з терміном дії не меншим, ніж термін дії договору. Галузь показників аналізів на межі санітарно-захисної зони та організованих джерел викидів повинна покривати перелік речовин від джерел викидів.
Для надання послуг з інвентаризації викидів в атмосферне повітря стаціонарними джерелами викидів Учасником/Виконавцем необхідно буде здійснити ряд інструментальних замірів. Зважаючи на це, як Замовник буде законно перевіряти та контролювати, чи має право Учасник/Виконавець або субпідрядник право здійснювати відповідні заміри без вищевказаних документів, які видаються державними установами та підтверджують право виконувати відповідні інструментальні заміри?
5. Скан-копія дозволу на використання об'єктів і приміщень, призначених для провадження діяльності, пов'язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів учасника процедури закупівлі, або вказаного субпідрядника.
Для здійснення замірів викидів, зокрема для акумуляторних станцій, які є на об’єктах Замовника необхідно застосовувати небезпечні речовини, в тому числі прекурсори. Для застосування прекурсорів необхідно отримувати відповідні дозволи.
До цього часу Замовник вимагав скан-копію даного дозволу для виконання аналогічних робіт. Посилання на відповідь:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-03-000178-b
Наша компанія, спеціально для участі у закупівлях Учасника, отримала усі необхідні дозволи, витративши на це більше року та велику кількість коштів. Тому постає питання, як учасник буде перевіряти чи дійсно будуть здійснені відповідні заміри і чи є в наявності у Учасника/Виконавця усі необхідні дозволи, знання, досвід та кваліфікація.
Тому вимагаємо повернути дані вимоги до кваліфікаційних критеріїв до учасника, або надати ґрунтовну відповідь чому в даній процедурі вищевикладені вимоги не були включені у Тендерну документацію та вказати відповідальну посадову особу, а саме прізвище ім’я та по-батькові та посаду людини, яка прийняла дане рішення.
В цьому разі ми будемо звертатись до НАК «Нафтогаз України», міжнародних фінансових організацій (в т.ч. ЄБРР) та до правоохоронних органів (в частині прийняття неправомірного рішення, щодо включення вищевказаних вимог у 2018 році, або неправомірного рішення про їх виключення у 2019 році) для притягнення до відповідальності посадових осіб, які не виконують вимоги міжнародних угод та законодавства України, або прописують документацію під конкретні компанії, які не мають ані досвіду, ані відповідних дозволів на виконання послуг які закуповує Замовник.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.04.2019 14:00
Вирішення:
Повідомляємо, що тендерна документація розроблена у відповідності до положень статті 3,22 закону України «Про публічні закупівлі» і в неї закладені основні принципи закупівлі, а саме прозорість і відкритість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
При цьому, при складанні тендерної документації замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Кваліфікаційні критерії до учасника 3
Номер:
ebf32aee08c241339e46ca27d207ce9a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-19-000051-b.a3
Назва:
Кваліфікаційні критерії до учасника 3
Вимога:
Наша компанія має намір пийняти участь у вказаній закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник виключив вимоги до кваліфікації Учасника, на яких останні два роки настоював. Наша компанія витратила багато зусиль та фінансових ресурсів, щоб відповідати даним вимогам. І коли ось коли усі вимоги ми виконали, Замовник прибирає їх. А саме:
3. Завірена скан-копія, сертифікату відповідності системі екологічного керування ISO 14001 учасника процедури закупівлі та вказаного субпідрядника, якого планується залучати до проведення вимірювань, що виданий міжнародним органом сертифікації, з терміном дії не меншим, ніж термін дії договору.
Дана вимога була до сьогодні включена Замовником через те, що Замовник сертифікований по системі екологічного менеджменту ISO 14001, а також має екологічні зобов’язання за міжнародними кредитними угодами та пояснення міжнародних аудиторських компаній, щодо вимог до контрагентів бути сертифікованими по міжнародному стандарту екологічного менеджменту.
Усі вищеперераховані документи Учасник зобов’язаний мати для надання якісних, безпечних для довкілля та людей послуг …
Враховуючи вищевикладене всі документи, які вимагаються у складі тендерної документації відповідають чинним нормативно-правовим актам України.
Вищевказані пояснення замовник надавав до попередніх процедур, посилання на попередні відповіді Замовника:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-21-003327-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-21-002838-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-28-000088-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-18-000062-c
та інші
Окрім того, дана вимога була викладена згідно діючого на сьогодні Наказу № 475 від 01.10.2012 Мінекології «Про затвердження Порядку внесення установ, організацій та закладів, які здійснюють розробку документів, що обґрунтовують обсяги викидів для підприємств, установ, організацій та громадян - суб’єктів підприємницької діяльності, до переліку Мінприроди України, а саме : «ІІ. Документи, які необхідно надати організації для занесення її до Переліку 2.1. Для внесення організації до Переліку необхідно надати такі документи: …копію свідоцтва та галузь про уповноваження (атестацію) відповідно до ДСТУ ISO 14001:2006…»
Зважаючи, що в останні роки включення до вищевказаного переліку більшості організацій відбувалось з порушеннями і, на сьогодні, Мінекології , після перевірок та звернень, виключає багато організацій з даного переліку, постає питання до Замовника – як замовник законно перевірить відповідну кваліфікацію Учасника.
Згідно вимог Міжнародних фінансових організацій до НАК «Нафтогаз України» та АТ «УКРТРАНСГАЗ» в рамках підписаних додатків до міжнародних договорів у вигляді Плану еколого-соціальних дій, АТ «УКРТРАНСГАЗ» має відслідковувати увесь ланцюг від закупівлі та перевірки учасника до завершення надання послуг в напрямку екологічної безпеки.
Тому вимагаємо повернути дані вимоги до кваліфікаційних критеріїв до учасника, або надати ґрунтовну відповідь чому в даній процедурі вищевикладені вимоги не були включені у Тендерну документацію та вказати відповідальну посадову особу, а саме прізвище ім’я та по-батькові та посаду людини, яка прийняла дане рішення.
В цьому разі ми будемо звертатись до НАК «Нафтогаз України», міжнародних фінансових організацій (в т.ч. ЄБРР) та до правоохоронних органів (в частині прийняття неправомірного рішення, щодо включення вищевказаних вимог у 2018 році, або неправомірного рішення про їх виключення у 2019 році) для притягнення до відповідальності посадових осіб, які не виконують вимоги міжнародних угод та законодавства України, або прописують документацію під конкретні компанії, які не мають ані досвіду, ані відповідних дозволів на виконання послуг які закуповує Замовник.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.04.2019 13:58
Вирішення:
Повідомляємо, що тендерна документація розроблена у відповідності до положень статті 3,22 закону України «Про публічні закупівлі» і в неї закладені основні принципи закупівлі, а саме прозорість і відкритість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
При цьому, при складанні тендерної документації замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Кваліфікаційні критерії до учасника 2
Номер:
187b54df782b4bbe9e9a49fa3eb7ebad
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-19-000051-b.c2
Назва:
Кваліфікаційні критерії до учасника 2
Вимога:
Наша компанія має намір пийняти участь у вказаній закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник виключив вимоги до кваліфікації Учасника, на яких останні два роки настоював. Наша компанія витратила багато зусиль та фінансових ресурсів, щоб відповідати даним вимогам. І коли ось коли усі вимоги ми виконали, Замовник прибирає їх. А саме:
2. Завірена скан-копія витягу зі статуту, який підтверджує, що одним із видів діяльності є роботи з розробки документів, що обґрунтовують обсяги викидів для підприємств, установ, організацій та громадян - суб'єктів підприємницької діяльності.
Дана вимога була викладена згідно діючого на сьогодні Наказу № 475 від 01.10.2012 Мінекології «Про затвердження Порядку внесення установ, організацій та закладів, які здійснюють розробку документів, що обґрунтовують обсяги викидів для підприємств, установ, організацій та громадян - суб’єктів підприємницької діяльності, до переліку Мінприроди України, а саме : «ІІ. Документи, які необхідно надати організації для занесення її до Переліку 2.1. Для внесення організації до Переліку необхідно надати такі документи: … засвідчену копію витягу зі статуту, який підтверджує, що одним із видів діяльності є роботи з розробки документів, що обґрунтовують обсяги викидів для підприємств, установ, організацій та громадян - суб'єктів підприємницької діяльності;…»
Зважаючи, що в останні роки включення до вищевказаного переліку більшості організацій відбувалось з порушеннями і, на сьогодні, Мінекології , після перевірок та звернень, виключає багато організацій з даного переліку, постає питання до Замовника – як замовник законно перевірить відповідну кваліфікацію Учасника.
Згідно вимог Міжнародних фінансових організацій до НАК «Нафтогаз України» та АТ «УКРТРАНСГАЗ» в рамках підписаних додатків до міжнародних договорів у вигляді Плану еколого-соціальних дій, АТ «УКРТРАНСГАЗ» має відслідковувати увесь ланцюг від закупівлі та перевірки учасника до завершення надання послуг в напрямку екологічної безпеки.
Тому вимагаємо повернути дані вимоги до кваліфікаційних критеріїв до учасника, або надати ґрунтовну відповідь чому в даній процедурі вищевикладені вимоги не були включені у Тендерну документацію та вказати відповідальну посадову особу, а саме прізвище ім’я та по-батькові та посаду людини, яка прийняла дане рішення.
В цьому разі ми будемо звертатись до НАК «Нафтогаз України», міжнародних фінансових організацій (в т.ч. ЄБРР) та до правоохоронних органів (в частині прийняття неправомірного рішення, щодо включення вищевказаних вимог у 2018 році, або неправомірного рішення про їх виключення у 2019 році) для притягнення до відповідальності посадових осіб, які не виконують вимоги міжнародних угод та законодавства України, або прописують документацію під конкретні компанії, які не мають ані досвіду, ані відповідних дозволів на виконання послуг які закуповує Замовник.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.04.2019 13:57
Вирішення:
Повідомляємо, що тендерна документація розроблена у відповідності до положень статті 3,22 закону України «Про публічні закупівлі» і в неї закладені основні принципи закупівлі, а саме прозорість і відкритість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
При цьому, при складанні тендерної документації замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Кваліфікаційні критерії до учасника 1
Номер:
8fed6344324c4fd4bec89e1454c7e005
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-19-000051-b.b1
Назва:
Кваліфікаційні критерії до учасника 1
Вимога:
Наша компанія має намір пийняти участь у вказаній закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник виключив вимоги до кваліфікації Учасника, на яких останні два роки настоював. Наша компанія витратила багато зусиль та фінансових ресурсів, щоб відповідати даним вимогам. І коли ось коли усі вимоги ми виконали, Замовник прибирає їх. А саме:
1. Завірена скан-копія свідоцтва про підвищення кваліфікації на розроблення документів, що обґрунтовують обсяги викидів для підприємств, установ, організацій та громадян - суб'єктів підприємницької діяльності, не менше 5 осіб.
Дана вимога була викладена згідно діючого на сьогодні Наказу № 475 від 01.10.2012 Мінекології «Про затвердження Порядку внесення установ, організацій та закладів, які здійснюють розробку документів, що обґрунтовують обсяги викидів для підприємств, установ, організацій та громадян - суб’єктів підприємницької діяльності, до переліку Мінприроди України, а саме : «ІІ. Документи, які необхідно надати організації для занесення її до Переліку 2.1. Для внесення організації до Переліку необхідно надати такі документи: …дані про професійний і кваліфікаційний рівні керівника та працівників організації, необхідні для розробки документів, що обґрунтовують обсяги викидів, за формою, що наведена в додатку 2 до цього Порядку (освітній рівень - повна вища освіта; освітньо-кваліфікаційний рівень - спеціаліст, магістр із зазначенням відповідних документів у відповідній галузі). Кількість працівників, які працюють в організації у відповідній галузі, не може бути менше ніж 5 осіб (без урахування керівників);…»
Зважаючи, що в останні роки включення до вищевказаного переліку більшості організацій відбувалось з порушеннями і, на сьогодні, Мінекології , після перевірок та звернень, виключає багато організацій з даного переліку, постає питання до Замовника – як замовник законно перевірить відповідну кваліфікацію Учасника.
Згідно вимог Міжнародних фінансових організацій до НАК «Нафтогаз України» та АТ «УКРТРАНСГАЗ» в рамках підписаних додатків до міжнародних договорів у вигляді Плану еколого-соціальних дій, АТ «УКРТРАНСГАЗ» має відслідковувати увесь ланцюг від закупівлі та перевірки учасника до завершення надання послуг в напрямку екологічної безпеки.
Тому вимагаємо повернути дані вимоги до кваліфікаційних критеріїв до учасника, або надати ґрунтовну відповідь чому в даній процедурі вищевикладені вимоги не були включені у Тендерну документацію та вказати відповідальну посадову особу, а саме прізвище ім’я та по-батькові та посаду людини, яка прийняла дане рішення.
В цьому разі ми будемо звертатись до НАК «Нафтогаз України», міжнародних фінансових організацій (в т.ч. ЄБРР) та до правоохоронних органів (в частині прийняття неправомірного рішення, щодо включення вищевказаних вимог у 2018 році, або неправомірного рішення про їх виключення у 2019 році) для притягнення до відповідальності посадових осіб, які не виконують вимоги міжнародних угод та законодавства України, або прописують документацію під конкретні компанії, які не мають ані досвіду, ані відповідних дозволів на виконання послуг які закуповує Замовник.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.04.2019 13:55
Вирішення:
Повідомляємо, що тендерна документація розроблена у відповідності до положень статті 3,22 закону України «Про публічні закупівлі» і в неї закладені основні принципи закупівлі, а саме прозорість і відкритість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
При цьому, при складанні тендерної документації замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено