• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо

ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 296 днів назад

594 545.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 945.00 UAH
Період оскарження: 08.04.2019 20:36 - 20.04.2019 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Скарга щодо прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників

Номер: c6544763fcf74691ae643788a7853e84
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-08-002416-a.a3
Назва: Скарга щодо прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників
Скарга:
Комунальною установою «Центр фінансового та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Токмацької районної ради Запорізької області (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги щодо закупівлі ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу – UA-2019-04-08-002416-a). Згідно з рішенням Замовника від 02.05.2019 за результатами проведеного електронного аукціону (24.04.2019) та розгляду документів тендерної пропозиції переможцем процедури відкритих торгів щодо закупівлі ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо визначено учасника торгів – товариство з обмеженою відповідальністю «АТЛАСС» (далі – ТОВ «АТЛАСС»). Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» (далі – ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ»), яке також є учасником даних торгів, не може погодитися з таким рішенням Замовника та вважає, що дії Замовника порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та є такими, що порушують його права та інтереси. Вважаємо, що Замовник порушив принцип здійснення закупівель, встановлений частиною першою статті 3 Закону – об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно оцінив пропозицію учасника торгів – ТОВ «АТЛАСС» та визначив його переможцем тендеру, порушив статтю 30 Закону. Згідно з ч.2 ст.16 Цивільного кодексу України до способів захисту цивільних прав та інтересів відноситься, зокрема, – припинення дії, яка порушує право. Тому, ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» звертається до Органу оскарження.
Дата прийняття рішення по скарзі: 31.05.2019 21:34
Автор: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ", Тищенко Ирина +380992784828 coaldonprime@ukr.net
Вимога
Вирішена

Порушення ДСТУ

Номер: e5c204f681c24012967da0f63f611301
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-08-002416-a.a2
Назва: Порушення ДСТУ
Вимога:
Шановний Замовник, ми вимагаємо внести зміни у тендерну документацію щодо марки вугілля ДГ 13-50. І хочемо зазначити, що Ви не дотримуєтесь вимог Національного Стандарту України 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб». На сьогоднішній день ДСТУ 7146:2010 є єдиним чинним стандартами України для вугілля яке використовується у побуті. У ДСТУ 7146:2010 згідно таблиці 1 «Якісні, технологічні та фізико-механічні показники вугілля» відсутні показники зольності 14% та вологості14% для вугілля марки ДГ 13-50, що ви вимагаєте, тим самим порушуєте чинне законодавство України. Хочеться дізнатись, чим обґрунтована вимога щодо розміру фракцій вугілля ДГ 13-50. Навряд чи згідно технічного паспорту котлів, які використовуються Замовником є достеменна інформація щодо стандарту розмірів (кусків) фракцій вугілля ДГ 13-50. Чи можна вважати згідно вимог Замовника вугілля ДГ 13-50 еквівалентом марки ДГ 13-100? Яке в сою чергу прописане у п.п 3 пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі. Якщо «так» то будь ласка внесіть зміни у тендерній документації, якщо «ні», то ці вимоги Замовника можна впевнено вважати корупційними, на користь учасника у якого є домовленість з Замовником вугілля, та є дискримінаційними по відношенню до інших потенційних учасників торгів.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерний комітет Комунальної установи «Центр фінансового та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Токмацької районної ради Запорізької області розглянув Вашу вимогу та повідомляє, що з метою приведення якісних, технологічних та фізико-механічних показників вугілля у відповідність до ДСТУ 7146:2010 Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації. Щодо еквіваленту вугілля повідомляємо наступне. Замовником чітко визначено предмет закупівлі, а також технічні, якісні та кількісні характеристики. Посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі в тендерній документації відсутні, отже, подання Учасниками еквіваленту предмету закупівлі не передбачено.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Технічні умови

Номер: af7f10c2f0804f2085b642f93f6686a1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-08-002416-a.c1
Назва: Технічні умови
Вимога:
Згідно вимог Замовника Додатка 4 пункту 4 Для підтвердження відповідності вугілля зазначеним вимогам учасник надає у складі пропозиції конкурсних торгів: Копію засвідчених власником технічних умов. Вимагаючи надання копій технічних умов виробника, Замовник ставить в нерівне становище можливих Учасників торгів, порушуючи принцип добросовісної конкуренції, а також положення статті 20 Закону, де вказано, що пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Цією вимогою дискримінуються потенційні Учасники торгів (у тому числі наше підприємство), які не є виробниками вугілля або ті, які не співпрацюють безпосередньо з виробниками вугілля, а можуть купувати вугілля у інших організацій-посередників, які нерідко пропонують кращі умови, ніж виробники. Технічні умови (далі – ТУ) на виробництво і переробку вугілля є тільки у виробника і є його власністю. Статтею 25 Закону України "Про стандартизацію" передбачено, що право власності на національні стандарти, кодекси усталеної практики та розроблені національним органом стандартизації каталоги належить державі. Згідно статті 16 цього Закону право власності на стандарти, кодекси усталеної практики і технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, і видані ними каталоги належать відповідним підприємствам, установам та організаціям. Забороняється повністю чи частково відтворювати, тиражувати і розповсюджувати як офіційні видання будь-які стандарти, кодекси усталеної практики, класифікатори або їх частини без дозволу їх власника чи уповноваженої ним особи, крім випадків, передбачених цим Законом. Відповідно до пункту 3.10 ДСТУ 1.3:2004 "Правила побудови, викладання, оформлення, погодження, прийняття та позначення технічних умов" право власності на ТУ належить тим суб'єктам господарювання, на кошти яких їх створено або яким це право передано порядком, установленим законодавством. За згодою власника ТУ дозволено використовувати іншим суб'єктам господарювання. Таким чином, вимога щодо надання копій технічних умов виробника товару, який вимагається до постачання, позбавляє участі у торгах потенційних Учасників торгів (у тому числі наше підприємство), які не співпрацюють безпосередньо з виробниками і не мають можливості взяти копії ТУ у виробника, але в змозі виконати умови договору поставки предмета закупівлі, зокрема, на підставі укладених договорів з іншими постачальниками предмета закупівлі. Тобто ця вимога значно обмежує кількість потенційних Учасників торгів тільки виробниками або тими, які працюють безпосередньо з виробниками, а це є суттєвим порушенням законодавства про державні закупівлі. Також повідомляємо, що у виробників вугільної продукції може взагалі не бути ТУ на вироблений ними товар, оскільки цей товар може виготовлятися відповідно до вимог державних або галузевих стандартів, які знаходяться в загальному доступі. Так, вугільна продукція виробляється на підставі Національного стандарту України ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови", у якому міститься інформація щодо технічних характеристик вугільної продукції, методів контролю, правил приймання, зберігання, транспортування, маркування, пакування, гарантії виробника. Питання щодо надання копії ТУ виробника вже неодноразово було предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, яка в свою чергу визнавала цю вимогу дискримінаційної і зобов'язувала Замовників торгів внести відповідні зміни до Документації. З повагою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерний комітет Комунальної установи «Центр фінансового та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Токмацької районної ради Запорізької області розглянув Вашу вимогу та повідомляє, що згідно чинного законодавства про публічні закупівлі та з урахуванням вимог тендерної документації відсутні обмеження щодо участі у закупівлях учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. Крім того, у закупівлях мають право брати участь як безпосередні виробники товару, так і представники, дилери, дистриб’ютори тощо, за умови надання всіх документів які вимагаються тендерною документацією. При цьому, варто зазначити, що вимога про надання технічних умов є обов’язковою з метою отримання достовірної інформації про реальне походження вугілля, згідно з пунктом 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції».
Статус вимоги: Не задоволено