• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сосиски вищого ґатунку; Ковбаса варена вищого ґатунку; Ковбаса варена першого ґатунку; Ковбаса напівкопчена першого ґатунку; Шинка варена копчена вищого ґатунку; Ковбаса сирокопчена вищого ґатунку

Торги не відбулися

464 380.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 643.80 UAH
Період оскарження: 12.04.2019 12:11 - 24.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо невідповідності Тендерної пропозиції вимогам Тендерної документації

Номер: 99d0f0d8d4e64f12b2ef4eb622025841
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-12-001078-a.b3
Назва: Щодо невідповідності Тендерної пропозиції вимогам Тендерної документації
Вимога:
ФОП Абдусаламов Едуард Анатолійович, згідно наданого Витягу з реєстру платників єдиного податку, в якому є перелік видів господарської діяльності першої та другої груп згідно з КВЕД ДК 009:2010 (КВЕД-2005), це оптова торгівля м'ясом і м'ясними продуктами. Але однією з вимог ТД, а саме у Розділу 3. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" п.6.7, Учасник повинен був надати Лист, наданий виробником товару (завірений печаткою виробника), адресований на ім'я Замовника щодо гарантії відвантаження для потреб замовника, вказаного в ТД товару у відповідних обсягах та належної якості. Учасник ФОП Абдусаламов Едуард Анатолійович, не надав листа від виробника товару у своїй тендерній пропозиції. Отже, не виконав всі вимоги, які вказані в ТД. Згідно, вищевикладеного, тендерна пропозиція ФОП Абдусаламов Едуард Анатолійович не відповідає вимогам ТД. Вимагаємо, перейти, до оцінки наступної пропозиції
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Задовольнити вимогу.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 15e7cf3e0b9f46a7b9de0ae546f8d305
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-12-001078-a.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога про відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "КРЕМЕНЧУКМ'ЯСО" по закупівлі UA-2019-04-12-001078-a Згідно протоколу засідання тендерного комітету №67 від 22.05.2019 по закупівлі UA-2019-04-12-001078-a визнано переможцем відкритих торгів Приватне акціонерне товариство "КРЕМЕНЧУКМ'ЯСО" та у системі публічних закупівель Прозорро оприлюдненно про намір укласти договір. З усією повагою до прийнятого рішення, вбачаються деякі недоліки у наданих документах учасника ПРаТ "КРЕМЕНЧУКМ'ЯСО" які є невідповідністю вимогам тендерної документації та підставою для відхилення тендерної пропозиції зазначеного учасника. По перше: Так, Учасник, на виконання п. 1.4 Технічних вимог Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати гарантійний лист щодо забезпечення доставки проб товару до лабораторії та здійснення оплати відповідних лабораторних досліджень в строки та на умовах визначених замовником. ПРаТ "КРЕМЕНЧУКМ'ЯСО" у складі тендерної пропозиції надано лист-згода №163 від 26.04.2019 з погодженням з технічними вимогами до предмету закупівлі. Також, додатково на фірмовому бланку надано документ за вих. №160 від 26.04.2019 аналізуючи зміст якого, ПРаТ "КРЕМЕНЧУКМ'ЯСО" лише ознайомився із його змістом, що підтверджується підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника. Однак, при ознайомленні ПРаТ "КРЕМЕНЧУКМ'ЯСО" при ознайомленні з умовами технічного завдання тендерної документації та погодженням з технічними вимогами тендерної документації, все одно, ПРаТ "КРЕМЕНЧУКМ'ЯСО" у складі своєї тендерної пропозиції не надано гарантійного листа щодо забезпечення доставки проб товару до лабораторії та здійснення оплати відповідних лабораторних досліджень в строки та на умовах визначених замовником. Таким чином, враховуючи вищевикладене, учасником на виконання тендерної документації у складі тендерної пропозиції не надано гарантійного листа щодо забезпечення доставки проб товару до лабораторії та здійснення оплати відповідних лабораторних досліджень в строки та на умовах визначених замовником. Таким чином, учасником не виконано вимоги тендерної документації. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації і зазначене є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. По друге: Учасник, на виконання п.6.6.1 розділу 6 ТД, про своєчасне та належне внесення забезпечення виконання умов договору, за умови отримання повідомлення про намір укласти договір в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист про це. Однак, ПРаТ "КРЕМЕНЧУКМ'ЯСО" у складі своєї тендерної пропозиції не надано гарантійного листа про своєчасне та належне внесення забезпечення виконання умов договору, що вказує на те, що у разі укладання з замовником договору, ПРаТ "КРЕМЕНЧУКМ'ЯСО" не внесе своєчасне та належне забезпечення виконання умов договору та не надасть замовнику банківської гарантії по забезпеченню виконання договору. Таким чином, учасником не виконано вимоги тендерної документації. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації і зазначене є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до п.2 розділу 5 ТД тендерна пропозиція відхиляється у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Відповідно до пп.4 п.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Провести перекваліфікацію тендерної пропозиції учасника Приватне акціонерне товариство "КРЕМЕНЧУКМ'ЯСО" та відхилити тендерну пропозицію, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. Фізична особа-підприємець Абдусаламов Е.А. _________________
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Задовольнити вимогу.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога відхилення пропозиції Шкуринського О.М.

Номер: 68ffd35676f64d10a3044923ca95ade7
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-12-001078-a.a1
Назва: Вимога відхилення пропозиції Шкуринського О.М.
Вимога:
Так, Учасник, на виконання пп.4 п.5 розділу 3 ТД, має надати у довільній формі інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура. При цьому Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку відповідності учасника вимогам № 21 від 26.04.2019. У пункті 7 довідки зазначено, що стосовно ФОП Шкуринського Олександра Миколайовича ліквідаційна процедура не розпочата та підприємство банкрутом не визнано. Те, що відносно ФОП Шкуринського О.М. ліквідаційна процедура не розпочата, то це добре. Однак, у довідки не зазначено, що відносно саме учасника фізичної-особи підприємця пропозиція подана саме Фізичною особою-підприємцем. При цьому у довідки зазначено, що підприємство банкрутом не визнано. Однак, фізична особа-підприємець не є підприємством і не може бути директором. Оскільки це є різні організаційно-правові форми господарювання. Відповідно до ст. 50 ЦК України право на здійснення підприємницької діяльності, яку не заборонено законом, має фізична особа з повною цивільною дієздатністю. Відповідно до ст. 53 ЦК України фізична особа, яка неспроможна задовольнити вимоги кредиторів, пов'язані із здійсненням нею підприємницької діяльності, може бути визнана банкрутом у порядку, встановленому законом. Таким чином, окремою главою Цивільного кодексу України визначено статус фізичної особи-підприємця. Статтею 80 ЦК України встановлено, що юридичною особою є організація, створена і зареєстрована у встановленому законом порядку. Статтею 83 ЦК України встановлено, що юридичні особи можуть створюватися у формі товариств, установ та в інших формах, встановлених законом. Відповідно до ст. 62 ГК України підприємство - самостійний суб'єкт господарювання, створений компетентним органом державної влади або органом місцевого самоврядування, або іншими суб'єктами для задоволення суспільних та особистих потреб шляхом систематичного здійснення виробничої, науково-дослідної, торговельної, іншої господарської діяльності в порядку, передбаченому цим Кодексом та іншими законами. Підприємство, якщо законом не встановлено інше, діє на основі статуту або модельного статуту. Підприємства незалежно від форми власності, організаційно-правової форми, а також установчих документів, на основі яких вони створені та діють, мають рівні права та обов'язки. Підприємство є юридичною особою, має відокремлене майно, самостійний баланс, рахунки в установах банків та може мати печатки. Відповідно до пункту 3.1. розділу 3 Класифікатора організаційно- правових форм господарювання ДК 002:2004 Підприємство визначено окремим об’єктом організаційно-правових форм господарювання. А фізична особа-підприємець відноситься до інших організаційних правових форм визначених пп.3.9.1 п.3.9 розділу 3 класифікатору. Отже, фізична особа-підприємець не є підприємством. Таким чином, враховуючи вищевикладене, учасником на виконання тендерної документації у складі тендерної пропозиції не надано інформації, що стосовно учасника фізичної особи-підприємця не відкрита ліквідаційна процедура. Таким чином, учасником не виконано вимоги тендерної документації. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації і зазначене є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. По друге: Учасник, на виконання пп.1 п.5 розділу 3 ТД, до довідки у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази на підтвердження наявності зазначеної матеріально-технічної бази в частині наявності транспортного засобу має надати копію договору оренди транспортних засобів, копії технічних паспортів зазначених у довідці та копію санітарного паспорту зазначеного у довідці. Так, учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку №24 від 26.04.2019 в якій зазначено, що учасник має автомобілі: Mercedes Benz ВЕ5956АС Mercedes Benz ВЕ9040АТ Mercedes Benz ВЕ6138ВА Mercedes Benz ВЕ2054В Ford Transit ВЕ5321ВС Opel Vivaro ВЕ9562ВА. На підтвердження наявності зазначеної інформації у склад пропозиції надано договір суборенди транспортного засобу з екіпажем (водієм) № 01-01-18 від 01.01.2018. Однак, п.3.2. Договору встановлено, що передача автомобіля в оренду здійснюється за актом приймання-передачі. Пунктом 7 Договору встановлено, що повернення автомобіля провадиться за актом приймання-передачі, аналогічним тому, який складається при передачі автомобіля від орендодавця орендарю. Таким чином, сам договір стверджує що автомобіль не передається на підставі договору, а лише тільки на підставі акту приймання-передачі який, учасником у складі тендерної пропозиції не надано, та відповідно до умов самого договору за відсутності підписаного акту приймання-передачі - самостійно договір не може бути належним документом який підтверджує наявність в учасника автомобілів. Договір це лише намір передати автомобілі. Отже, акту приймання-передачі автомобілів нема – а значить і автомобілів у учасника - нема. Також, до зазначеного у довідці на автомобілі: Mercedes Benz ВЕ5956АС Mercedes Benz ВЕ9040АТ Mercedes Benz ВЕ2054В Ford Transit ВЕ5321ВС – відсутні копії технічних паспортів на транспортні засоби які зазначені у довідці. Також, до зазначеного у довідці на автомобілі: Mercedes Benz ВЕ5956АС Mercedes Benz ВЕ9040АТ Mercedes Benz ВЕ6138ВА Mercedes Benz ВЕ2054В Ford Transit ВЕ5321ВС Opel Vivaro ВЕ9562ВА - відсутні копії довідок про санітарну обробку зазначених транспортних засобів, які зазначені у довідці. Таким чином, учасником не виконано вимоги тендерної документації. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації і зазначене є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. По третє: Учасник, на виконання пп.3.1 п.5 розділу 3 ТД, має надати довідку про виконання аналогічних договорів та на підтвердження надати копії відповідних аналогічних договорів. Учасником у тендерній пропозиції надано копію договору поставки № 2764 від 04.06.2018. Відповідно до п.1.3. договору встановлено «Конкретный ассортимент (номенклатура) Товара и цена определяется в Прайс-листе, который является неотъемлемой частью настоящего договора (Приложение№1). Изменение цен та Товары осуществляется путем подписания обеими сторонами нового прайс-листа. При этом новая цена применяется ко всем поставкам, осуществленным после даты подписания нового прайс-листа». Отже, відповідно до умов договору Приложение № 1 є невід’ємною частиною договору. Однак, у складі пропозиції Учасника відсутнє Проложение №1. Отже, у часником не виконано вимогу про надання аналогічного договору. Таким чином, учасником не виконано вимоги тендерної документації. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації і зазначене є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до п.2 розділу 5 ТД тендерна пропозиція відхиляється у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Відповідно до пп.4 п.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Провести перекваліфікацію тендерної пропозиції учасника Фізичну особу підприємця Шкуринського Олександра Миколайовича та відхилити тендерну пропозицію, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Задовольнити вимогу.
Статус вимоги: Задоволено