• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Енергоблок №3. Роботи по модернізації СНЕ ВБ РВ підсистеми КВП, ТЗБіС, САРіДК

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Провідний інженер ЦТАВ – Махота Геннадій Іванович, тел. (05136) 4-19-60, g_makhota@sunpp.atom.gov.ua Інженер-технолог ВВ СМтаР – Вербіцький Олександр Юрійович, тел. (05136) 4-22-09, ay_verbitskii@sunpp.atom.gov.ua

Завершена

274 550 465.98 UAH без ПДВ
мін. крок: 1.1% або 3 000 000.00 UAH
Період оскарження: 24.01.2019 11:24 - 30.03.2019 23:00
Вимога
Залишено без розгляду

Прошу надати пояснення:

Номер: 8f090f9b5daf492aa8a34e86ca28c76b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-24-001054-b.b5
Назва: Прошу надати пояснення:
Вимога:
1. Чому ЮУ АЕС порушує наказ компанії № 235 від 01.03.2018р. п. 9.2 «про проведення заявочної компанії у 2019році»? 2. «…зокрема коробки затискачів (КЗ) та блоки електроприводів засувки (БЕЗ) зазначені відповідно в кошторисах 02-01-05 та 02-01-14 як матеріали», як обладнання може бути матеріалами (ТВ-П.0.03.037-18 , п 1.4 – класифікаційна належність)? Матеріа́л — речовина, або суміш речовин, первинний предмет праці, який використовують для виготовлення виробу[1] (основний матеріал), або які сприяють якимось діям. У останньому випадку уточнюють, що це допоміжний, чи витратний матеріал. Будіве́льні матеріа́ли — це різні за складом, структурою, формою та властивостями речовини, застосовувані безпосередньо для будівництва споруд або для виготовлення з них збірних елементів на спеціалізованих підприємствах. Яке відношення до матеріалів має продукція яка виготовляется у совокупності в зборі з іншіми матеріалами? 3. Чому ЮУ АЕС порушує вимоги ТВ-П.0.03.037-1? Чому ці вимоги не оприлюднені у комплекті до ТД? 4. Чи відносяться блоки БЕЗ, зазначені відповідно в кошторисах 02-01-05 та 02-01-14, до СВБ?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Кошториси на монтаж розробляються з врахуванням вимог ДСТУ Б Д.2.3-8:2012 «Ресурсні елементні кошторисні норми на монтаж обладнання. Збірник 8. Електротехнічні установки». В технічній частині цього документу (таблиця 3) наведений «Перелік матеріальних ресурсів, які не враховані в нормах на монтаж електротехнічних установок». В п.22 цього Переліку вказані «Коробки із затискачами (за нормами групи 545)». Блоки електроприводів засувки (БЕЗ) віднесли до матеріалів тому, що монтаж брали по позиції коробки із затискачами. В Примітці до вказаного Переліку прописано, що саме слід врахувати як обладнання. Коробок затискачів та блоків електроприводів засувки там немає. Коробки затискачів та блоки електроприводів засувки відносяться до СВБ.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Просимо пояснити:

Номер: 119e4915b21e477b989afecc2977393b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-24-001054-b.a3
Назва: Просимо пояснити:
Вимога:
1. Відповідно до додатку 4 ТД , п. 4.1 (додатка А) зазначено перелік обладнання для постачання, в якому не зазначене постачання коробок затискачів КЗ та блоків електроприводів засувки БЕЗ, які в свою чергу зазначені у кошторисній документації (ведомость ресурсов к локальной смете, локальная смета на строительные работы ). Дане обладнання повинно також постачатись? 2. Чи можливо зазначене обладнання у додатку А (додаток 4 ТД , п. 4.1 ) та у кошторисі закупати окремим тендером? 3. Просимо надати інформацію про ліміт цін на коробки затискачів КЗ, та блокі БЕЗ, які зазначені в кошторисах.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до Технічних вимог (додаток 4 ТД) постачання матеріалів, необхідних для виконання робіт згідно кошторисної документації, яка вказана в розділі 5 Таблиці 1 цих технічних вимог, здійснює в повному обсязі Підрядник, зокрема коробки затискачів (КЗ) та блоки електроприводів засувки (БЕЗ) зазначені відповідно в кошторисах 02-01-05 та 02-01-14 як матеріали, тому в Додатку А «Технічна специфікація на обладнання» ці позиції не зазначені. Очікувана вартість даної закупівлі розрахована на виконання комплексу будівельно–монтажних та пусконалагоджувальних робіт з постачанням матеріалів та обладнання, у відповідності до Додатку 4 ТД.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Приховування обладнання (продовження)

Номер: 3b82b7214c904213930d0476cb79d2ed
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-24-001054-b.c2
Назва: Приховування обладнання (продовження)
Вимога:
Дякуємо за відповідь, за цитування нормативних документів. Усе зрозуміло, але: 1. Ми запитували не про те якими нормативними документами керується Ваше підприємство під час розрахунку витрати на будівництво (кошторис), які у т.ч. включають затрати на придбання обладнання, а про те, чому придбання ТМЦ не проводиться окремим аукціоном. 2. Пунктом 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, цитувати немає сенсу, зазначене поняття що таке предмет закупівлі - робота та супровідні роботам послуги. Відповідно до п. 17 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII - послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. «Крім товарів ….»!!!! 3. Де зазначене у законі про закупівлі, що з роботами, виходячи із кошторисного розрахунку в які у т.ч. входять затрати на постачання обладнання, таке обладнання повинне буте включене до тендерної документації на виконання робіт? 4. Якій код, чи коди відповідають, відповідно до ДК 021:2015, обладнанню зазначеному у додатку А, технічна специфікація на обладнання, додатку 4 ТД? 5. Яка розрахована кошторисна вартість обладнання (додат А, технічна специфікація на обладнання, додатку 4 ТД)? 6. Виходячи із Вашої відповіді - «налитої води» ми так і не побачили відповідь на конкретне запитання. Ми бачимо повну дискримінацію учасників по даним торгам. Ми як потенційні учасника не маємо ліцензії на такі види робіт, але маємо опит у поставці обладнання. 7. Вимагаємо негайно припинити проведення даного тендеру, та придбання ТМЦ проводити у відповідності до закону про закупівлі окремим, чи окремими аукціонами.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерна документація на закупівлю робіт за темою: ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Енергоблок № 3. Роботи по модернізації СНЕ ВБ РВ підсистеми КВП, ТЗБіС, САРіДК розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII. У разі незгоди з наданою нами відповіддю, пропонуємо надати конкретні посилання на норми Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, які забороняють проводити закупівлю робіт з постачанням ТМЦ. Нагадуємо, що у разі незгоди з рішенням ТК щодо визначення предмету закупівлі Ви завжди можете оскаржити рішення ТК в АМКУ в установленому Законом порядку.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Приховування обладнання

Номер: 158735ec9344422cb7793db5ba943a43
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-24-001054-b.c1
Назва: Приховування обладнання
Вимога:
Наша організація як потенційний учасник має бажання прийняти участь у даних торгах, але не на виконання робіт по модернізації СНЕ ВБ РВ підсистеми КВП, ТЗБіС, САРіДК енергоблока № 3, а на постачання ТМЦ. Ми вважаємо, що «приховування» обладнання у тендер на виконання робіт йде у порушення закону про закупівлі та дискримінує інших потенційних учасників аукціону які мають можливість здійснити постачання обладнання, оскільки придбання обладнання в такому разі буде проводиться поза конкурсом, в обхід закону про закупівлі. Нами неодноразово було помічено, що ЮУ АЕС використовує такі схеми «приховування» обладнання до такого роду торгів. Вимагаємо негайно припинити проведення даного тендеру, та придбання ТМЦ проводити у відповідності до закону про закупівлі окремим, чи окремими аукціонами. У противному випадку ми будем змушені звернутися ко компетентних органів, на предмет вчинення Вашим підприємством протиправних дій у сфері закупівель. Наскільки нам відомо, що на вашому підприємстві є відділ протидії та запобіганню корупції. Виникає цілком логічне запитання: куди дивиться цей відділ на чолі з керівником?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Пунктом 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII визначено, що роботи — проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Згідно з розділом III «Визначення предмета закупівлі робіт» Порядку визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 р. № 454 (далі — Порядок) визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 р. № 293 (далі — ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 р. № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої — п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Водночас об’єкт будівництва — це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженого наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 р. №163. У свою чергу, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку) на весь об’єкт будівництва. Ураховуючи викладене, якщо роботи проводяться по окремому об’єкту, на який складений окремий об’єктний кошторис (кошторисний розрахунок), їх закупівлю замовник здійснює, керуючись вартісними межами, встановленими частиною першою статті 2 Закону. Відповідно до пункту 3.11 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва — це кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги, включаючи кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва складається на основі об’єктних кошторисів, об’єктних кошторисних розрахунків і кошторисних розрахунків на окремі види витрат. Виходячи з наведеного, предмет закупівлі визначений вірно і дана закупівля проводиться у повній відповідності до чинного законодавства з питань закупівель. У разі незгоди з рішенням ТК щодо визначення предмету закупівлі Ви завжди можете оскаржити рішення ТК в АМКУ в установленому Законом порядку.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Розгляд припинено

Скарга

Номер: 22a6ee3f061a45c3b5b436cc89475e36
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-24-001054-b.b6
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Опис причини скасування: Відсутні підстави для подальшого оскарження
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 13.03.2019 15:01
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 18.03.2019 16:52
Автор: ТОВ"ОХОРОННІ СИСТЕМИ М", Яремченко Олександр Іванович +380937649570 0937649570@ukr.net
Вимога
Відкликано скаржником

Прошу надати пояснення:

Номер: 725616749f714616a69e9cb22bffce8f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-24-001054-b.b4
Назва: Прошу надати пояснення:
Вимога:
1. Чому ЮУ АЕС порушує наказ компанії № 235 від 01.03.2018р. п. 9.2 «про проведення заявочної компанії у 2019році»? 2. «…зокрема коробки затискачів (КЗ) та блоки електроприводів засувки (БЕЗ) зазначені відповідно в кошторисах 02-01-05 та 02-01-14 як матеріали», як обладнання може бути матеріалами (ТВ-П.0.03.037-18 , п 1.4 – класифікаційна належність)? Матеріа́л — речовина, або суміш речовин, первинний предмет праці, який використовують для виготовлення виробу[1] (основний матеріал), або які сприяють якимось діям. У останньому випадку уточнюють, що це допоміжний, чи витратний матеріал. Будіве́льні матеріа́ли — це різні за складом, структурою, формою та властивостями речовини, застосовувані безпосередньо для будівництва споруд або для виготовлення з них збірних елементів на спеціалізованих підприємствах. Яке відношення до матеріалів має продукція яка виготовляется у совокупності в зборі з іншіми матеріалами? 3. Чому ЮУ АЕС порушує вимоги ТВ-П.0.03.037-1? Чому ці вимоги не оприлюднені у комплекті до ТД? 4. Чи відносяться блоки БЕЗ, зазначені відповідно в кошторисах
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Не весь матеріал
Дата скасування: 06.02.2019 10:36