-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Інвентаризація земель міської ради (без урахування земель колишньої Виноградненської сільської ради).
Завершена
2 680 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 26 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 26 800.00 UAH
Період оскарження:
14.03.2019 14:37 - 27.03.2019 23:00
Скарга
Відхилено
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЛЕНД.КОМ»
Номер:
a0d05cb869794840b84481f74452f5a6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-14-002462-a.b4
Назва:
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЛЕНД.КОМ»
Скарга:
Таке рішення Скаржник вважає незаконним, оскільки документи Учасника не відповідають кваліфікаційним критеріям Тендерної документації (надалі - ТД) та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - ЗАКОН) з наступних причин:
1. Згідно з довідкою-підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід та що будуть залучатись до надання послуг ТОВ «ЛЕНД.КОМ» № 471 від 22.03.2019р. інформація про відомості кваліфікаційного сертифікату інженера-геодезиста та свідоцтва про підвищення кваліфікації інженера-геодезиста гр. Підборського Євгенія Юрійовича є недостовірною;
2. У довідці-підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід та що будуть залучатись до надання послуг ТОВ «ЛЕНД.КОМ» № 471 від 22.03.2019р. відсутня інформація про кваліфікацію працівників.
3. Договори, які зазначені у довідці про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів (вих. № 472 від 22.03.2019 р.) ТОВ «ЛЕНД.КОМ», та завантажені у складі пропозиції, не є аналогічними з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в тендерній документації, а саме – «Інвентаризація земель міської ради (без урахування земель колишньої Виноградненської сільської ради), за кодом ДК 021:2015 – 71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги»., оскільки інвентаризації підлягають землі міської ради.
4. Договір № 004-03.18 від 27.03.2018р., укладений з Управлінням комунальної власності та архітектури виконавчого комітету Мукачівської міської ради (ДК 021:2015:799910007-7 Послуги з інвентаризації земель в межах населеного пункту м. Мукачево), який зазначено у довідці про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів (вих. № 472 від 22.03.2019 р.) ТОВ «ЛЕНД.КОМ», та завантажений у складі пропозиції не може вважатися аналогічним в розумінні Документації, оскільки код за Державним класифікатором, зазначений у договорі не відповідає ДК предмету закупівлі, зазначеному в оголошені, а саме «ДК 021:2015 – 71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги».
Таким чином, Замовник відповідно до п. 1 ч.1 ст 30 Закону, повинен відхилити пропозицію учасника, який не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення з відміткою про зарахування коштів 10.06.2019 18:35
- Оскарження рішення Замовника про визнання переможця торгів 10.06.2019 18:35
- Рішення від 13.06.2019 № 7715 + лист Замовнику.pdf 13.06.2019 21:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.07.2019 № 8704.pdf 03.07.2019 15:34
- рішення від 02.07.2019 № 8704.pdf 05.07.2019 19:28
- UA-2019-03-14-002462-a, пояснення щодо скарги, стор 2.pdf 19.06.2019 15:52
- UA-2019-03-14-002462-a,пояснення щодо скарги, стор 1.pdf 19.06.2019 15:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.06.2019 18:35
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
05.07.2019 19:28
Вимога
Без відповіді
Вимога до Замовника скасувати рішення щодо визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЛЕНД.КОМ»
Номер:
6617d2ff309c456181b4d2b55704e3e1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-14-002462-a.c3
Назва:
Вимога до Замовника скасувати рішення щодо визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЛЕНД.КОМ»
Вимога:
Підставою для подання даної скарги є рішення тендерного комітету департаменту по роботі з активами Маріупольської міської ради щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛЕНД.КОМ», наданої на закупівлю: Код ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги, Інвентаризація земель міської ради (без урахування земель колишньої Виноградненської сільської ради), оформлене протоколом № 78 від 31.05.2019 року, згідно якого тендерна документація учасника ТОВ «ЛЕНД.КОМ» визнано такою, яка відповідає кваліфікаційним критеріям технічного завдання тендерної документації. ТОВ «ЛЕНД.КОМ» визначене переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір з товариством з обмеженою відповідальністю «ЛЕНД.КОМ».
Прийняте тендерним комітетом рішення, оформлене протоколом № 78 від 31 травня 2019 року підлягає скасуванню, зважаючи на наступне:
Як вбачається зі змісту протоколу № 78 від 31.05.2019 року тендерний комітет дійшов висновку, що пропозиція ТОВ «ЛЕНД.КОМ» відповідає вимогам кваліфікаційним критеріям технічного завдання тендерної документації.
Проте такі висновки є безпідставними та необґрунтованими, що доводиться наступним:
1. Згідно з довідкою-підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід та що будуть залучатись до надання послуг ТОВ «ЛЕНД.КОМ» № 471 від 22.03.2019р. передбачено залучити сертифікованого інженера-геодезиста, зокрема: гр. Підборський Євгеній Юрійович, що має кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста від 05.04.2013 р. серія АА №010531, Свідоцтво про підвищення кваліфікації інженера-геодезиста серія №0402 від 20.04.2017р.
Обов'язковість реєстрації всіх сертифікованих інженерів-геодезистів встановлена ст.5-1 Закону України «Про топографо – геодезичну діяльність». Інформація державного реєстру оприлюднена на сайті Держземагенства України та перебуває у вільному доступі (http://land.gov.ua/info/derzhavnyi-reiestr-sertyfikovanykh-inzheneriv-heodezystiv/).
Вказана інформація, яка надана ТОВ «ЛЕНД.КОМ» про відомості кваліфікаційного сертифікату інженера-геодезиста та свідоцтва про підвищення кваліфікації інженера-геодезиста гр. Підборського Євгенія Юрійовича є недостовірною, оскільки, інформація про серію кваліфікаційного сертифікату інженера-геодезиста є відсутньою, а свідоцтво про підвищення кваліфікації інженера-геодезиста має серію АА, відповідно до інформації одержаної в державному реєстрі сертифікованих інженерів – геодезистів, відомості якого є відкритими.
Також наголошую, що ТОВ «ЛЕНД.КОМ» надало гарантійний лист (вих. № 499 від 22.03.2019р.), згідно якого гарантує, що вся інформація та документи, що надані ним у складі тендерної пропозиції щодо закупівлі є достовірною та відповідає дійсності.
Таким чином, беручи до уваги вищезазначене, Замовником незаконно було визначено переможця процедури ТОВ «ЛЕНД.КОМ», оскільки відповідно до п. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі ЗАКОН), Замовник приймає рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника у пропозиції якого існує факт будь-якої недостовірної інформації.
2. У довідці-підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід та що будуть залучатись до надання послуг ТОВ «ЛЕНД.КОМ» № 471 від 22.03.2019р. відсутня інформація про кваліфікацію наступних працівників:
1. Баштинський Максим Сергійович – Повна вища освіта, магістр за спеціальністю «Фотограмметрія та дистанційне зондування», Диплом ВК № 45928211 від 31.12.2013р. Національний університет «Львівська політехніка»;
2. Прокопенко Тетяна Сергіївна – Повна вища освіта, магістр за спеціальністю «геодезія та землеустрій», Диплом МК № 080773 від 22.12.2017р. Національний університет біоресурсів і природокористування України;
3. Сидоренко Марина Юріївна – Повна вища освіта, магістр за спеціальністю «Землеустрій та кадастр», Диплом КВ № 45892596 від 23.12.2013р. Національний університет біоресурсів і природокористування України;
4. Трощук Тетяна Василівна – Ступінь вищої освіти «Бакалавр», бакалавр з геодезії, картографії та землеустрою, Диплом В17 № 064608 від 30.06.2017р. Київський національний університет імені Тараса Шевченка;
5. Соболевська Надія Михайлівна – Повна вища освіта за спеціальністю «картографія», Диплом КВ № 34547393 від 20.06.2008р. Київський національний університет імені Тараса Шевченка.
Відповідно до Закону України «Про вищу освіту», а саме п.5 ст.1 визначено, що вища освіта - сукупність систематизованих знань, умінь і практичних навичок, способів мислення, професійних, світоглядних і громадянських якостей, морально-етичних цінностей, інших компетентностей, здобутих у закладі вищої освіти (науковій установі) у відповідній галузі знань за певною кваліфікацією на рівнях вищої освіти, що за складністю є вищими, ніж рівень повної загальної середньої освіти.
Також п.12. ст.1 вищезазначеного Закону зазначено що, кваліфікація - офіційний результат оцінювання і визнання, який отримано, коли уповноважена установа встановила, що особа досягла компетентностей (результатів навчання) відповідно до стандартів вищої освіти, що засвідчується відповідним документом про вищу освіту.
Таким чином, якщо йдеться про кваліфікацію, слід мати на увазі здобуту кваліфікацію у вищому навчальному закладі. Зазвичай вищі навчальні заклади вказують кваліфікацію (назву професії) у додатку до диплома. Разом з тим у наказі Міністерства освіти і науки України «Про запровадження у вищих навчальних закладах України Європейської кредитно-трансферної системи» від 16 жовтня 2009 року № 943 передбачено видання студентам додатка до диплома європейського зразка. У Рекомендаціях Міністерства освіти і науки України щодо заповнення Додатка до диплома європейського зразка у вищих навчальних закладах України від 10 червня 2010 року № 1/9-409 зазначено, що назва кваліфікації формується з назви освітньо-кваліфікаційного рівня і напряму підготовки (для бакалаврів) або назви освітньо-кваліфікаційного рівня і спеціальності (для інших освітньо-кваліфікаційних рівнів).
Таким чином, відсутність інформації про кваліфікацію, вище перелічених працівників, у довідці № 471 від 22.03.2019р. наданої ТОВ «ЛЕНД.КОМ» є порушенням до п.2 Додатку 1 до ТД, а саме – «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Отже, Замовник незаконно було визначено переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЛЕНД.КОМ», оскільки відповідно до п. 1 ч.1 ст 30 Закону, Замовник повинен відхилити пропозицію учасника, який не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
3. Договори, які зазначені у довідці про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів (вих. № 472 від 22.03.2019 р.) ТОВ «ЛЕНД.КОМ», та завантажені у складі пропозиції, а саме:
- договір № 004-10.16 від 17.10.2016 р., укладений з Камбурліївською сільською радою, щодо проведення робіт з розроблення та виготовлення технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель населеного пункту площею 123,6893 га, від орієнтовної загальної площі 323,6893 га, а саме частини села Камбурлііївка, Камбурліївської сільської ради Онуфріївського району Кіровоградської області;
- договір № 002-06.15 від 02.06.2015 р., укладений з Камбурліївською сільською радою, щодо проведення робіт з розроблення та виготовлення технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель населеного пункту площею 66,667 га, від орієнтовної загальної площі 323,6893 га, а саме частини села Камбурлііївка, Камбурліївської сільської ради Онуфріївського району Кіровоградської області;
- договір № 002-03.16 від 03.03.2016 р., укладений з Камбурліївською сільською радою, щодо проведення робіт з розроблення та виготовлення технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель населеного пункту площею 133,3333 га, від орієнтовної загальної площі 323,6893 га, а саме частини села Камбурлііївка, Камбурліївської сільської ради Онуфріївського району Кіровоградської області;
не є аналогічними з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в тендерній документації, а саме – «Інвентаризація земель міської ради (без урахування земель колишньої Виноградненської сільської ради), за кодом ДК 021:2015 – 71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги»., оскільки інвентаризації підлягають землі міської ради.
4. Договір № 004-03.18 від 27.03.2018р., укладений з Управлінням комунальної власності та архітектури виконавчого комітету Мукачівської міської ради (ДК 021:2015:799910007-7 Послуги з інвентаризації земель в межах населеного пункту м. Мукачево), який зазначено у довідці про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів (вих. № 472 від 22.03.2019 р.) ТОВ «ЛЕНД.КОМ», та завантажений у складі пропозиції не може вважатися аналогічним в розумінні Документації, оскільки код за Державним класифікатором, зазначений у договорі не відповідає ДК предмету закупівлі, зазначеному в оголошені, а саме «ДК 021:2015 – 71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги».
Таким чином, Замовник відповідно до п. 1 ч.1 ст 30 Закону, повинен відхилити пропозицію учасника, який не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Залишаємо за собою право звернення до Антимонопольного комітету.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.06.2019 17:19
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПРИАЗОВСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНО-КАДАСТРОВИЙ ЦЕНТР»
Номер:
572246f5fb3a4a6dbe049ef549e76311
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-14-002462-a.b2
Назва:
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПРИАЗОВСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНО-КАДАСТРОВИЙ ЦЕНТР»
Скарга:
Таке рішення Скаржник вважає незаконним, оскільки документи Учасника не відповідають кваліфікаційним критеріям, кількісним, якісним характеристикам закупівлі, загальним вимогам Тендерної документації (надалі - ТД) та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - ЗАКОН) з наступних причин:
1. Договори, які завантажено Учасником у ЦБД Prozorro в якості аналогічних, надані не в повному обсязі (без додатків, які вважаються їх невід’ємною частиною).
2. Договори, які завантажено Учасником у ЦБД Prozorro не можуть вважатись аналогічними, оскільки код за Державним класифікатором, зазначений у договорі № 1 від 21.02.2018 р. та Договорі №2 від 07.03.2018 р., не відповідає ДК, зазначеному у оголошенні про проведення закупівлі
3. У інформаційному листі № 2019/29/7 від 29.03.2019 р. (Додаток №5) зазначено про те, що у Учасника відсутня інформація, передбачена п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», а саме – про кінцевого бенефіціарного власника (контролера).
4. У довідці «Про наявність обладнання та матеріально – технічної бази» (Додаток 6 до Скарги) зазначається наявність одного GPS – приймача Trimbel Geo XR (5344436441), одного електронного тахеометра TOPCON GTS-105N, одного автомобіля ВАЗ 2107, не зважаючи на те, що у Додатку № 1 до ТД, а саме - «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» та п. 11.1 Технічного завдання на надання послуг (Додаток №3 Тендерної документації) вимагається два або більше GPS – приймачів, тахеометрів та автомобілів, на що вказує множинне число у положеннях ТД: «11.1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
5. Довідка щодо застосування заходів із захисту довкілля від 29.03.2019 р. (Додаток №7 до Скарги) не містить вихідного номера та не відповідає вимогам ТД, оскільки вказані у Довідці положення гарантують «не завдання шкоди навколишньому середовищу», натомість у положеннях ЗАКОНУ та ТД вимагається дотримання законодавства із захисту довкілля та застосування необхідних засобів із захисту довкілля, відповідно до п. 17 Додатку № 1 (Інша інформація).
Також у довідці не зазначено, які саме заходи із захисту довкілля будуть застосовуватись при наданні послуг за предметом закупівлі, вказаному у положеннях ТД.
Таким чином, це є порушенням до п. 17 Додатку № 1 (Інша інформація) та п. 3 ч. 2 ЗАКОНУ, що не дає можливості визначити чи застосовуються Учасником заходи із захисту довкілля, що є необхідним, відповідно до ЗАКОНУ
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження рішення Замовника про визнання переможця торгів 17.04.2019 12:42
- Платіжне доручення з іфдміткою про хзарахування коштів 17.04.2019 12:42
- рішення від 22.04.2019 № 4869.pdf 22.04.2019 21:45
- рішення від 10.05.2019 № 5739.pdf 11.05.2019 19:50
- рішення від 10.05.2019 № 5739.pdf 14.05.2019 22:47
- Роз'яснення ТД (Інвентаризація).PDF 03.05.2019 11:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.04.2019 12:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.05.2019 22:48
Дата виконання рішення Замовником:
28.05.2019 13:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Тендерним комітетом Департаменту по роботі з активами Маріупольської міської ради розглянуто рішення від 10.05.2019 №5739-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ЛЕНД.КОМ" та прийнято рішення про скасування визначення ТОВ "Приазовський земельно-кадастровий центр" переможцем процедури закупівлі з інвентаризації земель міської ради (без урахування земель колишньої Виноградненської сільської ради) у кількості 1 послуга.
Вимога
Є відповідь
Вимога до Замовника скасувати рішення щодо визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПРИАЗОВСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНО-КАДАСТРОВИЙ ЦЕНТР»
Номер:
afa00ea2b4fd43e69ad1a76e29fd4301
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-14-002462-a.a1
Назва:
Вимога до Замовника скасувати рішення щодо визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПРИАЗОВСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНО-КАДАСТРОВИЙ ЦЕНТР»
Вимога:
Вимога до Замовника скасувати рішення щодо визнання переможцем процедури
закупівлі ТОВ «ПРИАЗОВСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНО-КАДАСТРОВИЙ ЦЕНТР»
Шановний Замовник, Вами було розпочато процедуру відкритих торгів за ідентифікатором UA-2019-03-14-002462-a по предмету закупівлі: Інвентаризація земель міської ради (без урахування земель колишньої Виноградненської сільської ради), Класифікація за ДК 021:2015: 71240000-2 - Архітектурні, інженерні та планувальні послуги.
Звертаємо увагу Замовника, що протокол № 55 розгляду тендерних пропозицій від 08.04.2019 року про визначення переможцем торгів «ТОВ ПРИАЗОВСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНО-КАДАСТРОВИЙ ЦЕНТР» (надалі - Учасник) є незаконним, оскільки документи Учасника не відповідають кваліфікаційним критеріям, кількісним, якісним характеристика закупівлі, загальним вимогам Тендерної документації (надалі - ТД) та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - ЗАКОН) з наступних причин:
1. Договори, які завантажено Учасником у ЦБД Prozorro в якості аналогічних, надані не в повному обсязі (без додатків, які вважаються їх невід’ємною частиною).
• Відповідно до п. 2.1. Договору № 1 та №2 Кошторис є невід’ємною частиною, таким чином, договір поданий не в повному обсязі та не може вважатись належним підтвердженням виконання аналогічного договору.
2. Договори, які завантажено Учасником у ЦБД Prozorro не можуть вважатись аналогічними, оскільки код за Державним класифікатором, зазначений у договорі № 1 від 21.02.2018 р. та Договорі №2 від 07.03.2018 р., не відповідає ДК, зазначеному у оголошенні про проведення закупівлі:
• Класифікація за ДК в оголошенні: ДК 021:2015: 71240000-2 - Архітектурні, інженерні та планувальні послуги.
• Класифікація за за ДК в Аналогічному договорі: ДК 021:2015: 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії.
Таким чином, Класифікація за ДК не відповідає вимогам, встановлених в тендерній документації та код ДК 021:2015: 71350000-6 не є аналогічним предметом закупівлі, що дає підставу зазначити про не відповідність кваліфікаційним критеріям, встановлених у п. 3 Додатку № 1 до ТД, а саме – «Наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Так, Замовником незаконно було визначено переможцем процедури Учасника, оскільки, відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 30 ЗАКОНУ, Замовник повинен відхилити пропозицію учасника, який не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 ЗАКОНУ, також Ви як Замовник у п. 3 Розділу V ТД вказали на одну із причину відхилення тендерної пропозиції – «не відповідає кваліфікаційним критеріям».
3. У інформаційному листі № 2019/29/7 від 29.03.2019 р. зазначено про те, що у Учасника відсутня інформація, передбачена п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», а саме – про кінцевого бенефіціарного власника (контролера).
Звертаємо увагу, що, відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 17 ЗАКОНУ, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі, зокрема, але не виключно, якщо вказана інформація відсутня.
Тому Замовник порушив норми п. 9 ч. 1 ст. 17 ЗАКОНУ.
4. У довідці «Про наявність обладнання та матеріально – технічної бази» зазначається наявність одного GPS – приймача Trimbel Geo XR (5344436441), одного електронного тахеометра TOPCON GTS-105N, одного автомобіля ВАЗ 2107, не зважаючи на те, що у Додатку № 1 до ТД, а саме - «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» та п. 11.1 Технічного завдання на надання послуг (Додаток №3 Тендерної документації) вимагається два або більше GPS – приймачів, тахеометрів та автомобілів, на що вказує множинне число у положеннях ТД: «11.1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
- довідка, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме GPS приймачів, тахеометрів, транспортних засобів та іншого обладнання чи матеріально-технічної бази»
Таким чином, Замовником вдруге порушено норму п. 1 ч. 1 ст. 30 ЗАКОНУ, а саме – у частині того, що Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника, який не відповідає кваліфікаційним критеріям.
5. Довідка щодо застосування заходів із захисту довкілля від 29.03.2019 р. не містить вихідного номера та не відповідає вимогам ТД, оскільки вказані у Довідці положення гарантують «не завдання шкоди навколишньому середовищу», натомість у положеннях ЗАКОНУ та ТД вимагається дотримання законодавства із захисту довкілля та застосування необхідних засобів із захисту довкілля, відповідно до п. 17 Додатку № 1 (Інша інформація).
Таким чином, це є порушенням до п. 17 Додатку № 1 (Інша інформація) та п. 3 ч. 2 ЗАКОНУ, що не дає можливості визначити чи застосовуються Учасником заходи із захисту довкілля, що є необхідним, відповідно до ЗАКОНУ.
Тому, шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на те, що пропозиція №1 (учасника ТОВ «ПРИАЗОВСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНО-КАДАСТРОВИЙ ЦЕНТР») не відповідає кваліфікаційним критеріям, технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, іншим положенням Тендерної документації, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».
Численність порушень, допущених учасником ТОВ «ПРИАЗОВСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНО-КАДАСТРОВИЙ ЦЕНТР», які прямо вказують на невідповідність ст. 16, ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», також не звернення уваги Вами як Замовника на такі порушення та порушення Вами як Замовником норм чинного законодавства України, зокрема, положень ЗУ «Про публічні закупівлі» та не відповідності Рішення про визнання переможцем положенням, зазначеним у ТД, може стати причиною звернення в Антимонопольний комітет України та до Центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері закупівель та у сфері державного фінансового контролю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.04.2019 17:37
Вирішення:
1. Відповідно до умов тендерної документації (зі змінами) «Інвентаризація земель міської ради (без урахування земель колишньої Виноградненської сільської ради)» відповідно до (ДК 021:2015 (CPV) 71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги), учасник повинен надати лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою учасника (у разі її використання) з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копія договору та копія акту надання послуг).
Учасником ТОВ «Приазовський земельно – кадастровий центр» надані копії договорів та копії актів надання послуг, як передбачено у тендерній документації (зі змінами).
Тендерною документацією (зі змінами) «Інвентаризація земель міської ради (без урахування земель колишньої Виноградненської сільської ради)» відповідно до (ДК 021:2015 (CPV) 71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги) не передбачено надання копії договору з усіма додатками до договору.
2. Відповідно до умов тендерної документації (зі змінами) учасник повинен надати лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою учасника (у разі її використання) копії договорів з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі.
Учасником ТОВ «Приазовський земельно – кадастровий центр» надано копії договорів з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі.
Тендерною документацією (зі змінами) не вимагається надання копії договорів з інформацією про виконання аналогічного договору за аналогічним кодом Державного класифікатора.
3. Відповідно до умов тендерної документації (зі змінами) учасник надає інформацію в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою учасника (у разі її використання) з єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань інформацію про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи. Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі, а також для підтвердження роздруковує її.
Учасником ТОВ «Приазовський земельно – кадастровий центр» надано в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника інформацію на вимогу п.9 ч.2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Тендерною документацією (зі змінами) передбачено, що замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі, а також для підтвердження роздруковує її.
Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
4. Відповідно до умов тендерної документації (зі змінами) учасник надає довідку, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме GPS приймачів, тахеометрів, транспортних засобів та іншого обладнання чи матеріально-технічної бази.
Учасником ТОВ «Приазовський земельно – кадастровий центр» надано довідку, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Тендерною документацією (зі змінами) не передбачено необхідність надання інформації о наявності двох або більше одиниць обладнання та матеріально-технічної бази.
5. Відповідно до умов тендерної документації (зі змінами) учасник надає довідку складену у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою учасника (у разі її використання) о технічних, якісних характеристиках предмета закупівлі, які передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Учасником ТОВ «Приазовський земельно – кадастровий центр» надано довідку о технічних, якісних характеристиках предмета закупівлі, які передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Тендерною документацією (зі змінами) врегульовано наявність формальних (несуттєвих) помилок. Таким чином відсутність реєстраційного номеру в довідці о технічних, якісних характеристиках предмета закупівлі, які передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля, а також назва довідки є формальною (несуттєвою) помилкою, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника.
Статус вимоги:
Відхилено