• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція Корюківської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 з енергоефективними заходами та створенням нового освітнього простору по вул. Шевченка, 54 в м. Корюківка, Чернігівської обл., з виділенням черговості: І черга – зовнішнє утеплення; ІІ черга – заміна покриття, зовнішніх вікон та дверей; ІІІ черга – внутрішнє опорядження та заміна інженерних мереж з улаштуванням ІТП (ІІІ черга – внутрішнє опорядження та заміна інженерних мереж з улаштуванням ІТП) (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовник керується даними кошторису (кошторисного розрахунку) на третю чергу: внутрішнє опорядження та заміна інженерних мереж з улаштуванням ІТП. Станом на 14 травня 2019 року наявне фінансування в суммі 683 000,00 грн. (з урахуванням коштів на проведення авторського та технічного нагляду)

Завершена

49 371 048.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 245 000.00 UAH
Період оскарження: 14.05.2019 18:04 - 08.06.2019 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА

Номер: 4d21391a99674e7da5b5f4f7a1f13c73
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-14-002711-a.c2
Назва: СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Скарга:
Вих. № 141 від 05.07.2019р. До АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДІОРО» (код ЄДРПОУ 22960999) Адреса: вул. Центральна (Будбаза), 5, м. Славутич, Київська обл, 07101 e-mail: office@dioro.net тел. +38 093 433 39 48 Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КОРЮКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 41086985) Адреса: вул. Бульварна, 6, м. Корюківка, Чернігівська обл., 15300 e-mail: kor.osvita_otg@ukr.net тел. +38 04657 21190 Закупівля: Реконструкція Корюківської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 з енергоефективними заходами та створенням нового освітнього простору по вул. Шевченка, 54 в м. Корюківка, Чернігівської обл., з виділенням черговості: І черга – зовнішнє утеплення; ІІ черга – заміна покриття, зовнішніх вікон та дверей; ІІІ черга – внутрішнє опорядження та заміна інженерних мереж з улаштуванням ІТП (ІІІ черга – внутрішнє опорядження та заміна інженерних мереж з улаштуванням ІТП) (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-14-002711-a СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА Відділом освіти, культури, молоді та спорту Корюківської міської ради (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-14-002711-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІОРО» (далі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Пропозиція Скаржника не розглядалась, адже найбільш економічно вигідною пропозицією та такою, що відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» та умовам ТД протоколом засідання тендерного комітета Замовника від 26 червня 2019 року визнано пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНІ СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ» (код ЄДРПОУ 39041154). Ознайомившись з тендерною пропозицією (далі – Пропозиція) ТОВ «ЕСКС» (далі – Переможець) Скаржник не погоджується з рішенням Замовника, адже Пропозиція Переможця містить недостовірну інформацію та розбіжності, не відповідає вимогам статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації. Тим самим порушується дотримання основних принципів здійснення закупівель, які передбачені ст. 3 Закону. 1. Переможець у складі Пропозиції надає інформацію про те, що у нього відсутня заборгованість зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) - довідка № 342 від 30.05.2019р. та повторно довідкою № 2509 від 26.06.2019р. підтверджує відсутність заборгованості та надає гарантійний лист № 343 від 30.05.2019р. про достовірність інформації, зазначеної ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції. При цьому, cтаном на 01.06.2019р. (тобто в період подання пропозицій) ТОВ «ЕСКС» має податковий борг у розмірі – 301 020,00 грн., що підтверджується сервісом моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів Опендатабот (інформація з даного сервісу додається) та інформацією з бази даних тендерів Prozorro і системи аналітики для неї Clarity Project (додається). Дана інформація міститься у вільному та безоплатному доступі. Окрім того, на офіційному сайті Державної фіскальної служби України за посиланням http://sfs.gov.ua/businesspartner станом на 25.06.2019р. (період кваліфікації Переможця) та 26.06.2019р. (дата визнання Переможця) зазначено про наявність податкового боргу (додається). Незважаючи на наявність заборгованості та надання недостовірної інформації, яка міститься у вільному доступі та мала бути перевіреною Замовником, Замовник оголошує ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНІ СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ» переможцем закупівлі порушуючи вимоги статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» та умови тендерної документації, які зазначені Замовником у п. 3 Розділу V ТД «Відхилення тендерних пропозицій», а саме: тендерні пропозиції відхиляються Замовником у разі, якщо наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону. 2. Довідки та листи, надані Переможцем у складі Пропозиції, складені не у відповідності до ДСТУ 4163-2003 (дана вимога зазначена Замовником у п. 1 Розділу ІІІ ТД), а саме: не дотримані береги документів (мають бути лівий – 30 мм, правий - 10 мм, верхній та нижній – 20 мм); відсутній заголовок документу; відсутні реквізити адресата (має бути зазначена поштова адреса); відсутнє прізвище виконавця і номер його телефону. При цьому, Переможець знову недостовірно зазначає у довідці № 294 від 21.05.2019р. про відповідність всіх довідок та листів пропозиції вимогам ДСТУ 4163-2003. З оформлення наданих Переможцем довідок та листів виходить, що Переможець не дотримався даної вимоги, а Замовник, незважаючи на дану невідповідність, своїм рішенням умисно не звертає увагу та приймає рішення про відповідність такого учасника всім вимогам ТД. Тендерною документацією передбачений вичерпний перелік формальних помилок, де не зазначено дану невідповідність як таку, що не призведе до відхилення пропозиції. Замовник не зобов’язаний приймати тендерні пропозиції, що містять інші помилки, аніж ті, що названі у п. 2 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції». Також відсутнє будь-яке ухвалене колегіально на засіданні тендерного комітету рішення про віднесення допущеної Переможцем помилки до формальної (несуттєвої) у протоколі розгляду Пропозиції Переможця. 3. У довідці про наявність працівників вих. № 341 від 30.05.2019р. не зазначена спеціальність за якою здобута освіта, усупереч вимогам ТД. Форма заповнення довідки наведена Замовником у складі ТД у Додатку 1, де у стовпчику 4 таблиці вимагалось зазначити: «Освіта, спеціальність, загальний стаж роботи». У протоколі засідання тендерного комітету від 26.06.2019р. значиться, що спеціальність працівників, які будуть залучатись до виконання робіт, міститься у цивільно-правових угодах, наданих Переможцем. У цивільно-правових угодах міститься інформація лише про посаду, а не про спеціальність таких працівників, Переможцем не дотримана зазначена Замовником форма у повному обсязі. Окрім того, якщо Замовник вважає інформацію про спеціальність зазначеною у цивільно-правових угодах, то така інформація зазначена лише на 21 працівника із 30, перелічених у довідці. Також, у переліку формальних помилок відсутнє посилання про те, що зазначення неповного переліку інформації в певному документі, всупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація в повній мірі відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника, не призведе до відхилення такої тендерної пропозиції. 4. У документі «3.2)Розрахунок прямих витрат» міститься «Розрахунок № 11. Кошти на покриття ризику, тис. грн.» показник таких витрат у розрахунку складає 3 %, тоді як згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» п. 6.2.10 визначено, що кошти на покриття ризиків при розрахунку твердої договірної ціни враховуються в розмірі не більше ніж 1,5 %. При цьому Замовник також вимагає, щоб при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт необхідно використовувати норми ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Тобто Переможцем не дотримані вимоги ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та вимоги тендерної документації. 5. Згідно календарного графіку термін виконання робіт становить 19 місяців. Відповідно до Підсумкової відомості ресурсів витрати труда робітників-будівельників, робітників-монтажників, пусконалагоджувального персоналу та робітників зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин і автотранспорту становить 122 859,68 люд-год. 122 859,68 люд.-год. / 166,08 год. на місяць / 19 місяців = 39 робітників-будівельників Виходячи з вищенаведеного необхідна кількість робітників-будівельників для виконання повного комплексу робіт складає в середньому 39. Відповідно до довідки вих. № 341 від 30.05.2019р. в Переможця наявні лише 18 працівників робочих професій, що унеможливить виконання робіт відповідно до термінів, зазначених у календарному графіку згідно Технічного завдання до ТД. Також, в Розрахунку коштів на відрядження зазначено, що термін будівництва складає 11 місяців, а кількість робітників-будівельників становить 51. Таким чином, документи Переможця містять розбіжності, інформація, зазначена в документах, суперечить один одному. 6. Довідкою вих. № 350 від 30.05.2019р. про наявність обладнання та матеріально-технічної бази передбачена оренда транспортних засобів та механізмів (п. 11 – 22 таблиці), що підтверджено договорами оренди. У Пропозиції Переможець надає Підсумкову відомість ресурсів у якій зазначені машини та механізми, які Переможець планує використовувати для виконання робіт на об’єкті і вартість експлуатації яких включена до вартості пропозиції. При цьому вартість експлуатації зазначених машин і механізмів розрахована як для власних машин, тобто у вартість пропозиції Переможця включені трудовитрати робітників, які зайняті на керуванні та обслуговуванні машин (п.6 і 8 розділу 1 Підсумкової відомості ресурсів) та враховуються при розрахунку прямих, загальновиробничих і адміністративних витрат. Відповідно до п.6.2.1.3 ДСТУ –Н Б Д.1.1-2:2013 зазначено, що у разі використання орендованої будівельної техніки, при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні орендованої будівельної техніки, не враховуються. (п.1.2 Цей стандарт призначено для визначення прямих витрат у вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії). Не дивлячись на вищезазначене ТОВ «ЕСКС» включає трудовитрати робітників зайнятих на керуванні машинами і механізмами до розрахунку прямих витрат, що видно у документі «3.2) Розрахунок прямих витрат», в цьому ж документі містяться розрахунки прибутку та адміністративних витрат, де Переможець розраховує дані статті виходячи із загальної трудомісткості, в тому числі витрати труда машиністів (які не мають бути включені до загальних витрат труда, так як техніка є орендованою). При цьому у ТОВ «ЕСКС» відсутні власні машини і механізми, а також машиністи з відповідною кваліфікацією для керування зазначеними у довідці № 350 від 30.05.2019р. та відомості ресурсів машинами. 7. Також, при розрахунку кошторисних документів (договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів) зазначена дата складання 11 квітня 2019р., яка не відповідає даті оприлюднення оголошення про закупівлю – 14 травня 2019р. Вважаємо, що проставлення саме такої дати підтверджує той факт, що Переможець був ознайомлений з вищезазначеними документами ще до оприлюднення оголошення про закупівлю. Дана обставина свідчить про порушення основних принципів здійснення публічних закупівель (ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»). На вищенаведені вимоги Замовник відповідає, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Скаржник може звертатись за уточненнями стосовно прийнятих рішень лише пропозиції Скаржника, а не пропозицій інших учасників. Дана відповідь суперечить ч. 1 ст. 32 Закону, адже учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами ОЦІНКИ, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів. При цьому відповідно до ч. 1 ст. 28 ОЦІНКА тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Тобто, пропозиція ТОВ «ДІОРО» була оцінена електронною системою автоматично і цілком правочинне є звернення до Замовника з вимогою, а Замовник ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ був надати відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовник порушив основні принципи здійснення закупівель встановлені ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Відповідно до ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ст. 7 ЗУ «Про антимонопольний комітет України», - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу ТОВ «ДІОРО» до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Відділ освіти, культури, молоді та спорту Корюківської міської ради скасувати своє рішення про визнання переможцем ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНІ СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ» зазначене у протоколі засідання тендерного комітету Замовника від 26 червня 2019 року. Додатки: 1. Платіжне доручення № 5239 від 05.07.2019р. про здійснення оплати за подання скарги. 2. 3.2) Розрахунок прямих витрат ТОВ «ЕСКС». 3. 3.5) Підсумкова відомість ресурсів частина 1 ТОВ «ЕСКС». 4. 7) Календарний графік ТОВ «ЕСКС». 5. Борг ТОВ «ЕСКС» станом на 25.06.2016р. 6. Борг ТОВ «ЕСКС» станом на 26.06.2016р. 7. Гарантійний лист № 343 від 30.05.2019р. ТОВ «ЕКСК». 8. Довідка № 294 від 21.05.2019р. ТОВ «ЕСКС». 9. Довідка № 341 від 30.05.2019р. ТОВ «ЕСКС». 10. Довідка № 342 від 30.05.2019р. ТОВ «ЕСКС». 11. Довідка № 350 від 30.05.2019р. ТОВ «ЕСКС». 12. Довідка № 2509 від 27.06.2019р. ТОВ «ЕСКС». 13. Інформація Clarity Project ТОВ «ЕСКС». 14. Інформація Опендатабот ТОВ «ЕСКС». Директор ТОВ «ДІОРО» В.Н. Павленко
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 18.07.2019 22:36
Автор: ТОВ "ДІОРО", Володимир Назарович Павленко +380934333948 office@dioro.net https://dioro.com.ua/
Вимога
Є відповідь

Невідповідність переможця

Номер: 91ddcca00d954be386f38ca1338c8da2
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-14-002711-a.b1
Назва: Невідповідність переможця
Вимога:
Вимагаємо скасувати Рішення засідання тендерного комітету Відділу освіти, культури, молоді та спорту Корюківської міської ради від 26.06.2019р. щодо визнання переможцем закупівлі ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНІ СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ» з наступних причин: 1. ТОВ «ЕСКС» у складі тендерної пропозиції надає недостовірну інформацію про те, що в Учасника відсутня заборгованість зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) – довідка № 342 від 30.05.2019р. При цьому, cтаном на 01.06.2019р. (тобто в період подання пропозицій) ТОВ «ЕСКС» має податковий борг у розмірі – 301 020,00 грн., що підтверджується сервісом моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів Опендатабот (інформація з даного сервісу додається) та інформацією з бази даних тендерів Prozorro і системи аналітики для неї Clarity Project (додається). Дана інформація міститься у вільному та безоплатному доступі. Окрім того, на офіційному сайті Державної фіскальної служби України за посиланням http://sfs.gov.ua/businesspartner Замовник мав перевірити наявність чи відсутність податкового боргу відповідно до частини 2 статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», де також зазначено про наявність податкового боргу станом як на 25.06.2019р. так і на 26.06.2019р. Учасник, який має податковий борг не може гарантувати та не в змозі виконати весь обсяг робіт згідно Технічного завдання на суму 43 190 000,00 грн. без одержання авансу, що також свідчить про недостовірність інформації, наданої ТОВ «ЕСКС» у гарантійному листі за № 345 від 30.05.2019р. Незважаючи на наявність заборгованості Замовник оголошує ТОВ «Енергетичні сучасні комунікаційні системи» переможцем закупівлі порушуючи вимоги статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» та умови тендерної документації, які зазначені Замовником у п. 3 Розділу 5 «Відхилення тендерних пропозицій», а саме: тендерні пропозиції відхиляються Замовником у разі, якщо наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону. 2. Довідки та листи складені не у відповідності до ДСТУ 4163-2003 (дана вимога зазначена Замовником на стор. 7 ТД), а саме: не дотримані береги документів (мають бути лівий - 30мм, правий - 10 мм, верхній та нижній – 20 мм); відсутній заголовок документу; відсутні реквізити адресата (має бути зазначена поштова адреса); відсутнє прізвище виконавця і номер його телефону. При цьому, Учасник надає довідку вих. № 294 від 21.05.2019р., якою підтверджує, що всі довідки та листи пропозиції оформлені у відповідності до вимог ДСТУ 4163-2003. З оформлення наданих Учасником довідок та листів ТОВ «ЕСКС» виходить, що Учасник не дотримався даної вимоги, а Замовник не зважаючи на дану невідповідність своїм рішенням умисно не звертає увагу та приймає рішення про відповідність такого Учасника. Звертаємо Вашу увагу, що тендерною документацією передбачений вичерпний перелік формальних помилок, де не зазначено дану невідповідність як таку, що не призведе до відхилення пропозиції. Замовник не зобов’язаний приймати тендерні пропозиції, що містять інші помилки, аніж ті, що названі у п. 2 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» на стор. 14 ТД. Також відсутнє будь-яке ухвалене колегіально на засіданні тендерного комітету рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої). 3. У довідці про наявність працівників вих. № 341 від 30.05.2019р. не зазначена спеціальність, яка здобута працівниками шляхом отримання освіти. У Протоколі засідання тендерного комітету від 26.06.2019р. значиться, що спеціальність працівників, які будуть залучатись до виконання робіт, міститься у цивільно-правових угодах, наданих Учасником. Звертаємо Вашу увагу, що у цивільно-правових угодах міститься інформація про посаду таких працівників (посада зазначена Учасником у таблиці довідки № 341 від 30.05.2019р.), а Учасником не дотримана зазначена Замовником форма у повному обсязі. Окрім того, якщо Замовник вважає інформацію про спеціальність зазначеною у цивільно-правових угодах, то така інформація зазначена лише на 21 працівник із 30, перелічених у довідці. 4. У довідці про виконання аналогічного договору вих. № 349 від 30.05.2019р. ТОВ «ЕСКС» зазначає, що об’єкти, виконані ним як аналогічні, відносяться до об’єктів з незначними наслідками (СС1) та підпадають під дію Постанови КМУ від 07.06.2017р. № 406 «Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію». Але, договір на «Капітальний ремонт будівлі ЗНЗ № 19, що знаходиться за адресою: м. Чернігів, Мстиславська, 76, після наслідків, завданих надзвичайною ситуацією, а саме дощовою зливою, яка сталася 30.06.2018р. в м. Чернігові (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», заключений між Управлінням освіти Чернігівської міської ради та ТОВ «ЕСКС» 28.11.2018р. № 650 не підпадає під дію Постанови КМУ від 07.06.2017р. № 406, так як це «капітальний ремонт». Також, по даному договору відкрите кримінальне провадження у справі № 751/612/19 у зв’язку з встановленням, що ремонтні роботи не виконані на 50% від передбачених технічною документацією та призначено судову будівельно – технічну експертизу. Дану інформацію можна перевірити за посиланням http://www.reyestr.court.gov.ua/ . 5. Сторінка 11 Статуту, який наявний у пропозиції ТОВ «ЕСКС», має неякісне, нечітке зображення, що унеможливлює повністю ознайомитися з наданим документом. 6. Підписаний проект договору, наявний у складі пропозиції Учасника, наданий без зазначення ціни договору, що грубо порушує істотні умови договору, адже предмет, ціна та строк дії договору є основними істотними умовами, зазначення та погодження яких є обов’язковим! Також, відсутні Додаток № 1 – розрахунок договірної ціни та локальні кошториси до неї; Додаток № 2 – календарний графік виконання робіт, Додаток № 3 – підсумкова відомість ресурсів; Додаток № 4 – план фінансування будівництва, які є невід’ємною частиною договору. 7. Листи-відгуки від контрагентів про виконання зазначених договорів у довідці вих. № 349 від 30.05.2019р. також сформовані не у відповідності до ДСТУ 4163-2003 (вимога до оформлення листів-відгуків зазначена на стор. 19 Додатку 1 до ТД). 8. Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва п. 6.2.10 визначено, що кошти на покриття ризиків при розрахунку твердої договірної ціни враховуються в розмірі не більше ніж 1,5 %. У розрахунку договірної ціни Учасника кошти на покриття ризиків враховано в розмірі 3 %, що не відповідає вимогам ДСТУ. 9. Згідно календарного графіку термін виконання робіт становить 19 місяців. Відповідно до підсумкової відомості ресурсів кількість люд.-год. складає 122 859,68. 122 859,68 люд.-год. / 166,08 год. на місяць / 19 місяців = 39 робітників-будівельників Виходячи з вищенаведеного необхідна кількість робітників-будівельників для виконання повного комплексу робіт складає в середньому 39. Відповідно до довідки вих. № 341 від 30.05.2019р. в Учасника наявні лише 18 працівників робочих професій, що унеможливить виконання робіт відповідно до термінів, зазначених у календарному графіку згідно Технічного завдання до ТД. Також, в Розрахунку коштів на відрядження зазначено, що термін будівництва складає 11 місяців, а кількість робітників-будівельників становить 51. Таким чином, документи Учасника містять розбіжності, інформація, зазначена в документах, суперечить один одному. 10. Довідкою вих. № 350 від 30.05.2019р. про наявність обладнання та матеріально-технічної бази передбачена оренда транспортних засобів та механізмів (п. 11 – 22 таблиці), що підтверджено договорами оренди. У договірній ціні Учасником зазначена вартість машино-години як власної техніки та включає в себе заробітну плату робітників (що зайняті на керуванні машинами і механізмами) та складові вартості експлуатації машин. Це значно впливає на трудовитрати та відповідно на заробітну плату та інші статті договірної ціни. Виходячи з вищенаведеного договірна ціна розрахована із значними помилками, що впливають на вартість пропозиції в цілому. 11. Також, при розрахунку кошторисних документів (договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів) зазначена дата складання 11 квітня 2019р., яка не відповідає даті оприлюднення оголошення про закупівлю – 14 травня 2019р. Вважаємо, що проставлення саме такої дати підтверджує той факт, що Учасник був ознайомлений з вищезазначеними документами ще до оприлюднення оголошення про закупівлю. Дана обставина свідчить про порушення основних принципів здійснення публічних закупівель (ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Вирішення: згідно Закону України "Про публічні закупівлі" Ви можете звертатись за уточненнями стосовно прийнятих рішень лише Вашої пропозиції, а не пропозицій інших учасників
Статус вимоги: Не задоволено