• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з проведення періодичних медичних оглядів працівників Банкнотно - монетному двору

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: з організаційних питань: Панченко Ігор Миколайович, тел.: (044) 531-10-77, факс: (044) 530-28-61, (066) 416-00-15 електронна адреса: ihor_panchenko@bank.gov.ua з технічних питань: Нестеренко Сергій Миколайович, тел.: (044) 530-28-79 електронна адреса: serhii_nesterenko@bank.gov.ua Послуги надаються Виконавцем в наступні терміни: - огляд лікарів та лабораторно – діагностичні обстеження надаються з 10.06.2019р. по 27.06.2019р. - проведення флюорографічного обстеження здійснюється у два етапи: з 10.06. 2019 р. по 27.06. 2019р.; з 02.10.2019р. по 11.10.2019р.

Завершена

381 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.8% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 26.04.2019 12:40 - 17.05.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Не дотримання законодавства. Створення умов недобросовісної конкуренції та дискримінація учасників

Номер: 1e8456e251a640e5af5f6baea5db16c4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-26-001019-a.c4
Назва: Не дотримання законодавства. Створення умов недобросовісної конкуренції та дискримінація учасників
Вимога:
Замовник на вимогу Учасника тендерної закупівлі «Послуги з проведення періодичних медичних оглядів працівників Банкнотно-монетного двору» UA-2019-04-26-001019-a, щодо внесення змін до тендерної документації в частині місця надання послуг через електронну систему закупівель надав відповідь, в якій зазначив, що у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в частині місця надання послуг. В обґрунтування відмови внести зміни до тендерної документації Замовник послався на закони України: "Основи законодавства України про охорону здоров'я", "Про забезпечення санiтарного та епiдемiчного благополуччя населення", "Про захист населення вiд iнфекцiйних хвороб", "Про охорону працi", які регулюють питання проведення профілактичних медичних оглядів, та лист МОЗ України від 02.04.2015 №3.09-Д-1/13/866-15/10354 «Щодо проведення профілактичних медичних огляді» за підписом директора Департаменту медичної допомоги С. Хотіною, в якому С. Хотіна надала роз’яснення щодо можливості проведення обов'язкових медичних оглядiв за погодженням з роботодавцем виїзними бригадами спеціалістів. Проте, закони України, та наказ МОЗ України,на які посилається директор Департаменту С. Хотіна у листі МОЗ України від 02.04.2015 №3.09-Д-1/13/866-15/10354 та Замовник, не передбачають проведення обов'язкових медичних оглядiв виїзними бригадами спеціалістів за місцем роботи працівників. Роз’яснення директора Департаменту С.Хотіної, яким Замовник, фактично, обґрунтовує відмову внести зміни до тендерної документації, не є нормативно-правовим актом, та протирічить вимогами до статті 9 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», пункту 9 Ліцензійних умов, затверджених постановою КМУ від 02.03.2016 №285, постанови КМУ від 23.05.2001 р. №559, наказу МОЗ України вiд 21.05.2007 р. №246 "Про затвердження Порядку проведення медичних оглядiв працiвникiв певних категорiй" (далі Наказ №246), зареєстрованого в Мiн'юстi України 23.07.2007р. за №846/14113, наказу МОЗ України від 23.07.2002 №280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб»(далі Наказ №280), зареєстрованого в Мiн'юстi України 08.08.2002р. за №639/6927. З вище перелічених законів України, постанов КМУ, та наказів МОЗ України, які регламентують проведення обов'язкових медичних оглядiв, не випливає, що суб’єкти господарювання - заклади охорони здоров’я, які здійснють господарську діяльність з медичної практики на підставі ліцензії МОЗ України, мають право для проведення обов'язкових медичних оглядiв за погодженням з роботодавцем органiзовувати виїзнi бригади спеціалістів та здійснювати господарську діяльність з медичної практики, а саме проводити медичні огляди не за адресою, зазначеною у ліцензії МОЗ України, а за місцем роботи працівників. Навпаки, відповідно до вимог Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Ліцензійних умов, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 №285, суб’єкти господарювання, що здійснюють господарську діяльність з медичної практики, у тому числі і обов'язкові медичні огляди, зобов’язані її провадити виключно в межах місць провадження господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, зазначених у відомостях про них, поданих органу ліцензування згідно з вимогами ліцензійних умов. Зазначення Замовником в тендерній документації, а саме у пункті 8 оголошення про проведення відкритих торгів, щодо проведення медичних оглядів його працівників за місцем його розташування, а саме за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 6, є порушенням таких принципів здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників, встановлених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Беручи до уваги викладене, та з метою дотримання чинного законодавства просимо внести відповідні зміни до тендерної документації щодо провадження оглядів працівників не за місцем роботи працівників Замовника, а за місцем провадження господарської діяльності з медичної практики, зазначеної у ліцензії на медичну практику суб’єкта господарювання. Інформуємо, що з метою забезпечення захисту своїх прав та інтересів, що охороняються законом, у разі ігнорування цієї Вимоги, наша організація змушена буде подати скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, повідомити компетентні правоохоронні органи, в тому числі Національне антикорупційне бюро України та громадські організації про грубі та свідомі порушення посадовими особами Замовника законодавства у сфері закупівель, ігнорування вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики, затверджених постановою КМУ від 02.03.2016 №285, а також звернутись до Державної аудиторської служби України щодо проведення моніторингу цієї закупівлі та притягнення посадових осіб Замовника до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Банкнотно-монетний двір (далі - БМД) здійснює закупівлю у відповідності із Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону, під час встановлення кваліфікаційних критеріїв, БМД керується виключно статтею 16 Закону. Умова тендерної документації щодо надання послуг з проведення періодичних медичних оглядів працівників Банкнотно-монетного двору, в частині надання цих послуг за місцем знаходження працівників, відповідає вимогам пункту 10 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 №285. Дотримання законодавства про ліцензування повинен дотримуватися суб’єкт господарювання, який проводить діяльність, що підлягає ліцензуванню. Підстави для внесення змін у тендерну документацію відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Конкретизувати види медоглядів

Номер: bfd4eb0c528d4c26a77a0c65157e737c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-26-001019-a.c3
Назва: Конкретизувати види медоглядів
Вимога:
Замовник не конкретизував у тендерній документації види медичних оглядів, що унеможливлює надати учаснику процедури закупівлі тендерну пропозицію. Вимагаємо: Конкретизувати види медоглядів відповідно до чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вид медичного огляду, періодичний медичний огляд, відповідно до «Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій», затвердженого наказом МОЗ України від 21.05.2007р. № 246. Розробленого на виконання статті 17 Закону України «Про охорону праці».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Ознаки недобросовісної конкуренції у вимогах до тендеру

Номер: dbcc8c6d994042c194bbd9bda49199b1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-26-001019-a.b2
Назва: Ознаки недобросовісної конкуренції у вимогах до тендеру
Вимога:
В тендерній документації, а саме: Додаток № 2 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА в пункті 1.5. зазначено, що учасник повинен надати "Витяг з Переліку сформованого департаментом охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради який розміщений на сайті Київської міської державної адміністрації, щодо закладів охорони здоров’я, які за результатами перевірки і оцінювання, відповідають встановленим критеріям повноти якості щодо проведення профілактичних медичних оглядів працюючих в шкідливих та небезпечних умовах праці". Даний перелік медичних закладів носить рекомендаційний характер, на офіційному сайті КМДА ( https://health.kievcity.gov.ua/content/zaklady-ohorony-zdorovya.html) немає жодних реквізитів реєстрації цього переліку Міністерством юстиції, він не є Наказом МОЗ України,- що означає можливість участі і інших медичних закладів брати участь у тендері, - навіть якщо такі медичні заклади не зазначені в цьому переліку. Крім того, в Наказі МОЗ України №246 в чинній на сьогодні редакції не має положень, які б вказували на те, що профілактичні медичні огляди НЕ МОЖУТЬ проводити медичні заклади, що не зазначені в "Переліку...." Таким чином, встановлюючи вимогу до учасників тендеру, щодо їх наявності в "Переліку.." ставить інших потенційних учасників у нерівне, дискримінаційне та завідомо програшне становище, оскільки маючи всі необхідні можливості, учасник, що не зазначений у "Переліку.." автоматично буде дискваліфікований. Вимагаємо видалити п.1.5. Додатку № 2 до тендерної документації , як такий, що створює недобросовісну конкуренцію, обмежуючи коло учасників тими, що є в "Переліку.." та ставить потенційних учасників у завідомо порграшне становище, які не є в "Переліку".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за запитання, до тендерної документації буде внесено відповідні зміни, та опубліковано тендерну документацію в новій редакції
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Порушення Закону України

Номер: 40b9b3b0bf3442cb9f3b0c6d9fa89509
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-26-001019-a.c1
Назва: Порушення Закону України
Вимога:
На веб-порталі Уповноваженого органу 25 квітня 2019 року оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю код: ДК 021:2015: 85120000-6 Послуги з проведення періодичних медичних оглядів працівників Банктнотно-Монетному двору у 2019 році) (далі Замовник). Замовник в тендерній документації, а саме у пункті 8 оголошення про проведення відкритих торгів зазначив, що медичні огляди його працівників мають проводитися за місцем його розташування, а саме за адресою: 02222, м. Київ, вул. Пухівська, 7. Ця вимога Замовника є порушенням Закону України « Про ліцензування видів господарської діяльності» так і постанов Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 №285 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики» (зі змінами), від 15.07.1997 №765 «Про затвердження Порядку акредитації закладу охорони здоров’я» (зі змінами), що полягає у наступному: Відповідно до статті 9 Закону України « Про ліцензування видів господарської діяльності»: - Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги ліцензійних умов відповідного виду господарської діяльності; - Місцем провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, є об’єкт (приміщення, будівля, земельна ділянка та/або територія), у межах якого провадиться цей вид господарської діяльності або який використовується у його провадженні; - Вимоги ліцензійних умов поширюються на місця провадження господарської діяльності ліцензіата, що зазначені в документах, що додаються до заяви про отримання ліцензії (з урахуванням змін до них, поданих ліцензіатом до органу ліцензування); - Вимоги ліцензійних умов до суб’єкта господарювання включають організаційні вимоги щодо: провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, виключно в межах місць провадження господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, зазначених у відомостях про них, поданих органу ліцензування згідно з вимогами ліцензійних умов, використання виключно таких місць у провадженні виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Зазначеним вимогам Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» кореспондують положення постанов Кабінету Міністрів України, зокрема: Відповідно до пункту 9 Ліцензійних умов, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 №285, медична практика ліцензіатом провадиться за місцем (місцями) її провадження, яке (які) зазначені у заяві про отримання ліцензії та в документах, що додавалися до неї (з урахуванням внесених до них змін, поданих ліцензіатом органові ліцензування). Відповідно до пункту 10 Ліцензійних умов за місцем проживання (перебування) пацієнта може лише надаватися виїзна (мобільна) консультативно-діагностична допомога. Ліцензійні умови не передбачають проведення медичних оглядів працівників виїзними бригадами. Відповідно до пункту 12 Порядку акредитації закладу охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.07.1997 №765, в акредитаційному сертифікаті зазначається адреса закладу, за якою провадиться медична практика, відповідно до Ліцензії Міністерства охорони здоров’я України. Беручи до уваги викладене, жодний учасник процедури закупівлі не має правових підстав здійснювати медичну практику, а саме проводити медичні огляди працівників Замовника, за адресою, зазначеною Замовником у тендерній документації. Крім того, замовник не конкретизував у тендерній документації види медичних оглядів, що унеможливлює надати учаснику процедури закупівлі тендерну пропозицію. Вимагаємо: 1. Змінити умови пункту 8 оголошення про проведення відкритих торгів, а саме: «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: За місцем дислокації медичного закладу Виконавця, відповідно до Ліцензії та Акредитації МОЗ України. 2. Конкретизувати види медоглядів відповідно до чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Додаток 4 до тендерної документації за предметом закупівлі код ДК 021:2015 85120000-6 Лікарська практика та супутні послуги (Послуги з проведення періодичних медичних оглядів працівників Банкнотно - монетному двору) містить інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема вимоги та обсяги щодо надання послуг за предметом закупівлі. Разом з тим, повідомляємо, що питання проведення профілактичних медичних оглядів регулюються Законом України "Основи законодавства України про охорону здоров'я", Законом України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", Законом України "Про захист населення від інфекційних хвороб", Законом України "Про охорону праці". Власники та керівники підприємств, установ та організацій несуть відповідальність за своєчасність проходження своїми працівниками обов'язкових медичних оглядів та за шкідливі наслідки для здоров'я населення, спричинені допуском до роботи осіб, які не пройшли обов'язкового медичного огляду. Профілактичні медичні огляди можуть проводити усі заклади охорони здоров'я, незалежно від форми власності, що отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики згідно з переліком спеціальностей, зазначених у ліцензії на медичну практику. Згідно листа Департаменту медичної допомоги Міністерства охорони здоров’я України від 02.04.2015 р. N 3.09-Д-1/13/866-15/10354 «Щодо проведення профілактичних медичних оглядів» обов'язкові медичні огляди проводяться в лікувально-профілактичних закладах за місцем проживання або за місцем роботи. Для проведення обов'язкових медичних оглядів за погодженням з роботодавцем можуть організовуватися виїзні бригади спеціалістів. У зв’язку з цим, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в частині місця надання послуг.
Статус вимоги: Відхилено