• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Мастильні засоби

за кодом ДК 021:2015 09210000-4 «Мастильні засоби» (Мастильні засоби)

Завершена

2 451 820.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 8 000.00 UAH
Період оскарження: 26.04.2019 16:21 - 18.05.2019 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на рішення замовника

Номер: 5077d8fd40264e368e26fb758ed61fc7
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-26-001915-a.c7
Назва: Скарга на рішення замовника
Скарга:
Детальніше у викладених файлах
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 26.06.2019 22:54
Автор: ЗТМ "Ариан", Ляхова Надія +380442734157 ztmarian_zbut@ukr.net http://ztm-arian.com.ua
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо дискваліфікації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦСУДОРЕМОНТ"

Номер: 7399e871d5c047a295a2310fd9329c18
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-26-001915-a.a6
Назва: Вимога щодо дискваліфікації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦСУДОРЕМОНТ"
Вимога:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦСУДОРЕМОНТ" на момент участі в торгах мало і має податкову заборгованість , про що свідчиться в данних відкритих реєстрів. Тобто ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦСУДОРЕМОНТ" надав недостовірну інформацію згідно документи № 03-5 від 14.05.2019 року, а саме в п.10. Також у Учасника не визначену у "Видах діяльності" - Оптовая торгівля твердим, рідким и газоподібним паливом та подібними продуктами", а зазначено як осовний - 33.15 Ремонт, техничне обслуговування кораблів та лодок., тобто дане підприємство не має права займатися продажем продуктів нафтоперероблення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за Ваше звернення. Відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції. Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Пропозицію учасника ЗТМ "Ариан" необхідно відхилити за невідповідність вимогам тендерної документації.

Номер: 5bf4322b22724d93827a7d01b2644034
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-26-001915-a.c5
Назва: Пропозицію учасника ЗТМ "Ариан" необхідно відхилити за невідповідність вимогам тендерної документації.
Вимога:
Щодо пропозиції учасника ЗТМ "Ариан". Вимогами п.3 III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що Банківська гарантія повинна містити наступні реквізити Замовника (Бенефіціара): ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ» 01135, м. Київ, проспект Перемоги, буд.14 Код ЄДРПОУ: 38727770 ІПН 387277726597 Розрахунковий рахунок: 26002302923 МФО: 320478 Банк: ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК» Проте, у файлі «9272_ЗТМ_АРІАН_Гарантія_20_05_2015.pdr» не міститься інформація про Замовника, а саме «ІПН 387277726597». Тобто, надана банківська гарантія учасником не відповідає вимогам тендерної документації. Тендерна пропозиція учасника також повинна бути відхилена. Крім того, файл «Додаток 1.pdf» містить Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, проте не підтверджує вимоги замовника, а саме містить вираз «Фасування/тара Товару … повинно бути заводського виконання виробника Товару та містити маркування виробника Товару», що не підтверджує належне дотримання вимог до тари та маркування товару, а також містить вираз «Товар, що постачається, повинен бути новим та не бути таким, що вживався чи експлуатувався» і також є свідоцтвом непідтвердження відповідих вимог замовника. Пропозицію учасника ЗТМ "Ариан" необхідно також відхилити за невідповідність вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за Ваше звернення. Відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції. Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Прошу перевірити зазначене та прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІРОЙЛ»

Номер: 7817b06273cc43229e6830623095853a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-26-001915-a.c4
Назва: Прошу перевірити зазначене та прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІРОЙЛ»
Вимога:
Шановник замовник! У п.3 Додатка 4 тендерної документації встановлений Перелік документів, які повинні бути завантажені УЧАСНИКОМ у складі тендерної пропозиції, та зазначено, що учасник надає Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідну технічну специфікацію, місце поставки (передачі) товару та спосіб поставки товару згідно з вимогами замовника встановленими у додатку 1 до ТД. У файлі «Технічна частина.pdf» на стор. 5-8 міститься Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у таблиці надана Технічна специфікація. По-перше, заголовок стобчика 7 містить вираз “Найменування товару (або еквівалент)», що не дозволяє чітко встановити який самий товар планує постачати учасник – той, що зазначено у таблиці або іншій. По-друге, пунктом 4 замовник встановив вимоги до постачання товару «Олива моторна МС-20», учасник пропонує «Олива змащуюча МС-20». Крім того, замовником встановлені вимоги щодо якості «ГОСТ 21743-76, або ТУ У 23.2-20574128-065:2007 (вищий сорт), або інший стандарт/ТУ виробника, але за фізико-хімічними показниками не гірше, ніж зазначені у ГОСТ 21743-76 (перший сорт).» У той же час учасником пропонується товар згідно ТУ У 19.2-39125160-004:2017 зі зміною № 1. Таким чином, учасник пропонує еквівалент товару, який вимагався замовником. У додатку 1 до тендерної документації встановлено, що учасник відкритих торгів подає (розміщує в електронній системі закупівель) в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Підприємством: - Опис товару, що пропонується до постачання у вигляді порівняльної таблиці основних характеристик/параметрів запропонованого товару з вимогами замовника та повинно містити повну назву предмету закупівлі, опис технічних, кількісних, якісних характеристик товарів (у відповідності до викладених вимог) та виробника запропонованого товару; - Завірені належним чином Учасником копії технічних описів товару від виробника із зазначенням основних характеристик/параметрів товару, у разі, якщо Учасником пропонується «еквівалент» товару, що вимагається Замовником. Отже, при наданні інформації по-перше, учасник повинен був надати опис товару, що пропонується до постачання, у вигляді порівняльної таблиці основних характеристик/параметрів запропонованого товару до вимог замовника. Наявна у файлі «Технічна частина.pdf» порівняльна таблиця на стор.9-11 не містить основних технічних характеристик товару, що замовлявся замовником, а також характеристик товару, що пропонує учасник (зазначені лише стандарти-ГОСТ, ТУ У тощо) без конкретних значень основних характеристик. По-друге, відсутній технічний опис товару від виробника, що вимагається якщо учасник пропонує еквівалент, наприклад, щодо поз.4 таблиці по ТУ У 19.2-39125160-004:2017. Вважаємо, що наданий документ у файлі «Технічна частина.pdf» на стор. 15 паспорт якості на партію №1 01.2019 не є технічним описом. Паспорт якості –це документ, наданий на конкретну партію товару, який надається вже при постачанні товару. Прошу перевірити зазначене та прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІРОЙЛ», у випадку Вашої бездіяльності будемо вимушені звернутись зі скаргою до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за Ваше звернення. Відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції. Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога на дії Замовника

Номер: bb716267ff294d99ae7f5b77ba8fe966
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-26-001915-a.a3
Назва: Вимога на дії Замовника
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Завод технічних масел «АРІАН» брало участь у процедурі відкритих торгів на закупівлю за кодом ДК 021:2015 2015 09210000-4, Мастильні засоби (Мастильні засоби), оприлюднених замовником Державне підприємство «Адміністрація морських портів України».30.05.2019 замовником було опубліковано рішення тендерного комітету оформленого протоколом про розгляд тендерних пропозицій за яким переможцем відкритих торгів визнано учасника ТОВ «МІРОІЛ» та прийнято рішення про намір укласти з останнім договір, що також є неправомірним з огляду на наступне. Замовником при розгляді документів тендерної пропозиції наданої ТОВ «МІРОІЛ» та при винесенні неправомірного рішення про визначення його переможцем відкритих торгів було порушено принцип здійснення закупівель ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» про об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, та про недискримінацію учасників. У відповідності до опублікованої тендерним комітетом замовника інформації про розгляд тендерних пропозицій, затвердженою протокольним рішенням від 30.05.2019 тендерна пропозиція ТОВ «МІРОІЛ», яка за результатами оцінки є найбільш вигідною, відповідає умовам тендерної документації з зазначенням, що підстави для відхилення тендерної пропозиції – відсутні. Проте тендерним комітетом Замовника не визначено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «МІРОІЛ» умовам тендерної документації, що визначається у наступному: Учасником ТОВ «Міроіл» наданий паспорт якості ТОВ «СП АЗМОЛ-БіПі» № 85367 від 21.03.2019 р. на оливу трансмісійну ТАп-15В ГОСТ 23652-79 не відповідає вимогам п.4.1 ГОСТ 23652-79, оскільки у цьому паспорті відсутні дані щодо густини, кінематичної в’язкості при 40оС та вмісту сірки у базовій оливі. Зокрема, без інформації про вміст сірки у базовій оливі неможливо здійснити вхідний контроль оливи за показником «Масова частка активних елементів завдяки присадкам, %, сірки», оскільки цей показник визначається за Приміткою 4 до таблиці за п.2.2 ГОСТ 23652-79 як різниця загального вмісту сірки в оливі і вмісту сірки в оливі без присадок. Щодо примітки у паспорті № 85367 «Показники «Густина» і «В’язкість при 40оС» визначаються в оливах, призначених для експорту», то ця примітка є недоречною і зроблена через спотворене трактування п.4.4 ГОСТ 23652-79, де йдеться про те, що названі вище показники в оливах призначених для експорту визначаються за ГОСТ 3900 і ГОСТ 33 відповідно, а не за іншими стандартами (зарубіжними). 2.2. Згідно вимог встановленим замовником у Додатку 1 тендерної документації вимагалось наступне: Учасник відкритих торгів подає (розміщує в електронній системі закупівель) в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Підприємством: - Опис товару, що пропонується до постачання у вигляді порівняльної таблиці основних характеристик/параметрів запропонованого товару з вимогами замовника та повинно містити повну назву предмету закупівлі, опис технічних, кількісних, якісних характеристик товарів (у відповідності до викладених вимог) та виробника запропонованого товару; ТОВ «МІРОІЛ» завантажив на сайт Уповноваженого органу документ «Порівняльна таблиця» № б/н від 16.05.2019 року. Який не містить опису товару, що пропонується до постачання, а саме в частині опису технічних, кількісних, якісних характеристик товарів. ТОВ "ЗТМ"АРІАН" вимагає скасувати рішення замовника ДП «АМПУ», щодо визначення учасника ТОВ «МІРОІЛ» переможцем торгів та про намір укласти з ним договір.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за Ваше звернення. Відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції. Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

30.05.2019 за процедурою UA-2019-04-26-001915-a оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ «Міройл», проте тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.

Номер: ace01d54080642bcaf0483cb104fd3ee
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-26-001915-a.c2
Назва: 30.05.2019 за процедурою UA-2019-04-26-001915-a оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ «Міройл», проте тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
Вимога:
Шановний замовник! 30.05.2019 за процедурою UA-2019-04-26-001915-a оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ «Міройл», проте тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. У файлі «Кваліфікаційна частина.pdf» на стор. 5-7 міститься інформація, яка надана згідно вимог ст.17 Закону «Про публічні закупівлі». Пунктом 9 частини першої ст.17 Закону встановлено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (далі-Закон про реєстрацію). При цьому у п.9 ч.2 ст.9 Закону про реєстрацію встановлено, що у разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається. Згідно з інформацією, наданою учасником у складі тендерної пропозиції у файлі «Кваліфікаційна частина.pdf» на стор. 11 у протоколі №1-19 зазначено, що ПАВРІАНІДІС ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА володіє часткою у розмірі 100%. Тобто засновником є виключно фізична особа. У відкритому Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за пошуком по коду ЄДРПОУ 39248284 зазначено інформацію про «Перелік засновників (учасників) юридичної особи, у тому числі частки кожного із засновників (учасників); прізвище, ім'я, по батькові, якщо засновник – фізична особа; найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код юридичної особи, якщо засновник – юридична особа що ПАВРІАНІДІС ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА Адреса засновника: 71100, Запорізька обл., місто Бердянськ, ВУЛИЦЯ СОФІЇВСЬКА , будинок 34, квартира 29 Розмір внеску до статутного фонду (грн.): 1000.00». Таким чином, інформація у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі-Реєстр) відсутня. У той же час у тендерній пропозиції у файлі «Кваліфікаційна частина.pdf» на стор. 5 ( у п.6) зазначено, що інформація наявна, а також на стор. 7 (у п.8) зазначено, що інформація наявна (міститься). Учасник зазначив недостовірну інформацію, тому що у Реєстрі інформація фактично відсутня, тендерну пропозицію такого учасника необхідно відхилити. Прошу перевірити зазначене та прийняти рішення у строки, передбачені Законом, у випадку Вашої бездіяльності будемо вимушені звернутись зі скаргою до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за Ваше звернення. Відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції. Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Додатки до договору

Номер: 25769c6c9a014fc2a3f9dcd9b073bee8
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-26-001915-a.c1
Назва: Додатки до договору
Вимога:
Доброго дня,шановний замовник. Просимо вас додати до тендерної документації відкритих торгів на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 2015 09210000-4, Мастильні засоби (Мастильні засоби) додаток №1,Додаток №2 та Додаток №3 до Договору,оскільки вищезазначені додатки є невід`ємною частиною договору,згоду на підписання якого повинен надати учасник згідно вимог тендерної документації та задля недопущення непорозумінь під час підписання договору між замовником та переможцем процедури закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за Ваше звернення. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Статус вимоги: Задоволено