-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 37310000-4 – Музичні інструменти (Рояль великий кабінетний)
ДК 021:2015: 37310000-4 – Музичні інструменти (Рояль великий кабінетний), 1 шт.
Завершена
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 30 000.00 UAH
мін. крок: 2% або 30 000.00 UAH
Період оскарження:
07.05.2019 09:30 - 19.05.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги тендерної документації.
Номер:
efdf5509ce0a4f6f8d61ee19564243b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-07-000121-b.a2
Назва:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації.
Вимога:
Добрий день!
Згідно пункту 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У зв’язку з цим, просимо внести зміни до тендерної документації цієї закупівлі шляхом вилучення дискримінуючих вимог, що порушують норми ст. 22 Закону, а саме:
1) Додаток 1 "Вимоги до предмету закупівлі" пункт 1. підпункт 1.1. вилучити вимогу "(не раніше ніж 2018 року випуску/виробництва)." Замовник не пояснює, чому рік випуску має бути саме не раніше 2018 року, тобто вимога не обгрунтована. Вважаємо, що рік виробництва нового музичного інструменту рояля не впливає на його технічні та якісні характеристики.
2) Додаток 1 "Вимоги до предмету закупівлі" пункт 2. підпункт 2.2. вилучити вимогу "Копію сетрифікату відповідності". Згідно діючого законодавства України, товар музичний інструмент рояль великий кабінетний не входить до переліку товарів, що підлягають обов`язковій сертифікації.
3) Додаток 2 "Специфікація предмету закупівлі" вилучити вимогу "Країна-виробник Німеччина, Чехія". Вимога не обгрунтована Замовником. Згідно п.2, пп.3). ст.22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на джерело походження предмету закупівлі, а у разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим.
4) Додаток 2 "Специфікація предмету закупівлі", опис Футору, вилучити вимогу «Склеєний з фігурних листів в три шари, між якими затиснуті силові стрижні. Всі відкриті поверхні покриті лаком, що виключає зволоження» , а замість неї зазначити вимогу «Багатошаровий з дерева». З опису Замовника незрозуміло що таке фігурні шари, чому саме три шари і що таке силові стрижні? Вважаємо, що формулювання не обґрунтоване, оскільки така конструкція футору не гарантує свою досконалість, не покращує стабільність інструменту і не сприяє кращій передачі вібрацій звуку.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.05.2019 11:19
Вирішення:
Добрий день!
Детально опрацювавши Вашу вимогу, нами було внесено зміни до тендерної документації стосовно пунктів 1, 2 і 4 вимоги. Згідно з пунктом 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 71 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Стосовно пункту 3 вимоги, повідомляємо наступне: згідно статті 1 Закону України «Про охорону прав на зазначення походження товарів» назва місця походження – «назва географічного місця, яка вживається для позначення товару, що походить із зазначеного географічного місця та має особливі властивості, виключно або головним чином зумовлені характерними для даного географічного місця природними умовами або поєднанням цих природних умов з характерними для даного географічного місця людським фактором».
У вказаних нами регіонах товар виробляється більш ніж 150 років, має глибокі традиції виготовлення, країни, як частина європейського регіону співпадають з родиною виникнення цього товару, а також є автентичним для цих місць.
Слід зазначити, що поняття «джерело походження» не є тотожнім поняттю «країни походження». Перше є конкретизованим, та вказує на сукупність ознак, яке приводить до конкретного виробника товару, обмежуючи коло осіб, що мають можливість вільно запропонувати свій товар, в той же час, країна походження вказує лише на географічний регіон.
Географічний регіон, в свою чергу має невизначене коло виробників товарів, місце реєстрації яких знаходиться в певній країні.
У пункті 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» є норма, згідної якої замовник може здійснити посилання на конкретне джерело походження предмета закупівлі.
Під час розроблення тендерної документації нами було зроблено и вказівку на географічне зазначення походження товару, оскільки згідно практики саме ці країни-виробники роялей (Німеччина та Чехія) зарекомендували себе на світовому ринку як країни, які виготовляють товари високої якості, гарантують надійність, перед усім довговічність, високий рівень стандартизації та уніфікації деталей і вузлів конструкції.
Рояль - музичний інструмент, технічний стан якого та як наслідок реальні технічні характеристики залежить від рівня вологості, рівня температури, інших факторів оточуючого середовища. Вказані нами місця виробництва товару за клімато-географічними показниками є найбільш до нас наближеними, є привабливим за логістикою, оскільки тривале транспортування, зміна кліматичних показників є безумовним фактором, який негативно впливає на характеристики інструменту.
Приймаючи до уваги, що музичний інструмент призначені для закладу загальної середньої освіти, що є соціально важливим, нам потрібна продукція якості, яка за своїм походженням, включаючи і клімато-географічні фактори змогла забезпечити безперебійну роботу та високу якість звучання.
Також звертаємо Вашу увагу, що ми залишили за собою право вибирати товари між великою кількістю виробників, адже в тендерних умовах, нами не було конкретизовано назву лише однієї країни.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Вилучення дискимінаційних вимог з тендерної документації
Номер:
5f0b6c05b56c4d0d81a45f740e8e7652
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-07-000121-b.a1
Назва:
Вилучення дискимінаційних вимог з тендерної документації
Вимога:
Добрий день!
Просимо внести зміни до тендерної документації цієї закупівлі шляхом вилучення вимог, що є дискримінуючими та порушують норми ст. 22, ЗУ "Про публічні закупівлі" ", а саме:
1) Додаток 1 "Вимоги до предмету закупівлі" пункт 1. підпункт 1.1. вилучити вимогу "(не раніше ніж 2018 року випуску/виробництва)." Замовник не пояснює, чому рік випуску має бути саме не раніше 2018 року, тобто вимога не обгрунтована. Вважаємо, що рік виробництва нового музичного інструменту рояля не впливає на його технічні та якісні характеристики.
2) Додаток 1 "Вимоги до предмету закупівлі" пункт 2. підпункт 2.2. вилучити вимогу "Копію сетрифікату відповідності". Згідно діючого законодавства України товар музичний інструмент рояль великий кабінетний не входить до переліку товарів, що підлягають обов`язковій сертифікації.
3) Додаток 2, "Специфікація предмету закупівлі" вилучити вимогу "Країна-виробник Німеччина, Чехія". Вимога не обгрунтована Замовником. Згідно п.2, пп.3). ст.22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на джерело походження предмету закупівлі, а у разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим.
Також просимо внести зміни до Додаток 2, "Специфікація предмету закупівлі" змінивши
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.05.2019 10:57
Опис причини скасування:
Помилкове
Дата скасування:
11.05.2019 10:58