• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

вугілля кам’яне ДГР - (0 - 200), суміш вугілля кам»яного Г(Г2)Ж(10-80)

Завершена

1 342 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 134.20 UAH
Період оскарження: 06.05.2019 15:26 - 18.05.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги

Номер: 801b059176df46b9a5364f37b73fc524
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-06-000554-c.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерним комітетом Вашу вимогу розглянуто. 1. За результатами розгляду запитання можемо повідомити наступне. Так, відповідно до а.2 п.1 Розділу ІІ «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Наказу Мінекономрозвитку № 454 від 17.03.2016 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Також, відповідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Відповідно ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб» передбачені марки вугілля «Г» та «Ж» з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242 13-100 мм. Відповідно до примітки ГОСТ 19242-73 «Угли бурые, каменные и антрацит» допускаються класи із заміною верхньої та нижньої межі крупності 100 мм на 80 мм, 50 мм на 40 мм, 25 мм на 20 мм, 13 мм на 10 мм і 6 мм на 5 (8) мм. Враховуючи вищевикладене розміри кусків вугілля кам’яного повністю відповідають ДСТУ, ГОСТ та чинному в Україні законодавству. 2. У разі надання копії дійсного сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля та суміш вугілля, що становить предмет закупівлі за даними торгами, який виданий Технічним комітетом України з стандартизації ТК 92 (або іншою установою уповноваженою по сертифікації виробництва вугілля), і який посвідчений підписом уповноваженої особи та мокрою основною печаткою (за наявності печатки) безпосереднього виробника вугілля та суміші вугілля пропозиції учасників будуть вважатися такими, які відповідають вимогам тендерної документації. Дана вимога спрямована на підтвердження того, що виробник не є банкрутом та реально здійснює господарську діяльність, а не існує тільки на папері і фактичного виробництва вугілля не здійснює. Також, це забезпечить належну поставку відповідного товару відповідної якості. Оскільки при проведенні перевірок контролюючі органи завжди перевіряють дані про виробника товару. Отже, замовником будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх однакові. 3. Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону, замовник установлює кваліфікаційний критерій, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тобто, на момент подання своєї пропозиції учасник повинен мати досвід виконання аналогічного договору маючи всі необхідні документи які посвідчують якість товару, в тому числі посвідчення якості на товар та протокол випробовування на товар. Разом з тим, на момент подання пропозиції в учасника мають бути договірні відносини з виробником товару або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем, що здійснює реалізацію та відвантаження товару яке закупляється за даними торгами що забезпечить належну поставку відповідного товару відповідної якості. Оскільки при проведенні перевірок контролюючі органи завжди перевіряють дані про виробника товару. Отже, замовником будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх однакові. Викладене вище свідчить про повне дотримання відділом освіти вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстав для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено