• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція фасаду Шпитьківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Покровська, 24, в с. Шпитьки Києво-Святошинського району Київської області

Реконструкція фасаду Шпитьківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Покровська, 24, в с. Шпитьки Києво-Святошинського району Київської області

Торги відмінено

8 199 918.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 8 199.92 UAH
Період оскарження: 07.05.2019 14:23 - 30.05.2019 00:00
Вимога
Вирішена

проект договору

Номер: ce04900b7f30437cb6d67020da4f73a0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-07-000867-b.c13
Назва: проект договору
Вимога:
Відповідно до п. 12.1. проекту договору, здавання Підрядником та приймання Замовником результатів виконаних робіт за цим Договором здійснюється шляхом підписання трьохстороннього (Підрядник/Замовник/Генеральний Підрядник) Акту. Відповідно до п. 12.7. проекту договору, Підписання трьохстороннього Акту приймання-передачі виконаних робіт є підставою для проведення остаточних розрахунків між Сторонами. Вимагаємо привести договір у відповідність, адже за преамбулою договору та п. 1.1 договору, сторонами договору є Замовник та Підрядник, договір не є трьохстороннім, і така умова договору унеможливлює здачу виконаних робіт Замовнику.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зміни розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

проект договору

Номер: 4d2f81621f6341ac8a9668be1551cb53
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-07-000867-b.b12
Назва: проект договору
Вимога:
Просимо внести зміни у проект договору та привести його у відповідність до чинного законодавства та будівельних норм, виключивши або змінивши умову про обов’язок підрядника здійснювати експертну перевірку матеріалів, конструкцій, виробів, випробовування устаткування. Так, відповідно до п. 6.3.3. проекту договору, підрядник зобов’язаний здійснювати експертну перевірку матеріалів, конструкцій, виробів, випробовування устаткування тощо, які використовуються для виконання робіт, та повідомляти про результати перевірки Замовника. Просимо роз’яснити, що означає експерта перевірка та яким нормативно-правовими актам, ДБН чи ДСТУ вона передбачена? Звертаємо Вашу увагу, що чинним законодавством та будівельними нормами не передбачено обов’язку підрядника здійснювати експертну перевірку чи експертизу матеріалів. При виконанні робіт здійснюються вхідний та операційний контроль якості матеріальних ресурсів відповідно до п. 8.4. ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», зокрема відповідно до товаро-супровідних документів від постачальників товарів (сертифікати відповідності ( за наявності, а також якщо законом передбачена обов’язкова сертифікація товару), висновки СЕС, протоколи випробувань від виробника, паспорт якості, тощо) а також на відповідність вимогам проектної документації. Виконання даного пункту договору є об’єктивно неможливим (немає жодного законодавство визначеного порядку проведення експертизи матеріалів, як і органів, уповноважених на проведення такої експертизи) та може призвести до додаткових витрат, які неможливо передбачити на стадії підготовки тендерної пропозиції. Перелік виконавчої документації наведений у п. 4.8. ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», яким не передбачено проведення експертизи матеріалів. Просимо внести зміни у проект договору, та привести його у відповідність до чинного законодавства та будівельних норм, виключивши або змінивши умову про обов’язок підрядника здійснювати експертну перевірку матеріалів, конструкцій, виробів, випробовування устаткування.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зміни розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

проект організації будівництва

Номер: 6059b80473a5418baff7a4369186a9a4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-07-000867-b.a11
Назва: проект організації будівництва
Вимога:
Відповідно до п. 7.7. проекту договору, Підрядник, з початку виконання робіт і до передачі майданчика будівництва Генеральному Підряднику, забезпечує охорону будівельного майданчика (обладнання, матеріалів і конструкцій, техніки та результатів виконаних робіт), в тому числі здійснює його захист та унеможливлює допуск на будівельний майданчик сторонніх осіб. По-перше, проектом договору не передбачено, що стороною договору є Генеральний підрядник. Якщо малось на увазі «Замовнику», просимо внести зміни. По-друге, просимо надати проект організації будівництва, що передбачено ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», із зазначенням місць зберігання матеріалів, розташування тимчасових будівель і споруд, для оцінки необхідних заходів та витрат, пов’язаних з організацією будівництва та охороною будівельного майданчика. Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зміни розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

проект договору

Номер: c25b8eb054df4ab2aaa38a34cf554748
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-07-000867-b.b10
Назва: проект договору
Вимога:
Просимо внести зміни до проекту договору та передбачити обов’язок Замовника прийняти та оплатити фактично виконані Підрядником роботи на момент розірвання договору, а також, у разі розірвання договору не з вини Підрядника – відшкодувати останньому завдані таким розірванням збитки. Також, можливість розірвання договору Замовником в односторонньому порядку передбачена п. 6.2.1, п. 6.2.6 та п. 19.5 проекту договору, в т.ч. за відсутності вини підрядника (наприклад, відсутність коштів для фінансування робіт). В той же час, договором не передбачено обов’язку Замовника по прийманні та оплаті фактично виконаних робіт на момент такого розірвання, що може завдати збитків підряднику. Також, договором не передбачено відшкодування замовником підряднику збитків у випадку такого розірвання, що може бути використано замовником для обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Надання Замовником самому собі права в будь-який момент відмовитись від виконання умов договору про закупівлю порушує право іншої сторони отримати те, на що він розраховував (дохід від надання послуг) під час участі в закупівлі. Відповідно до статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до статті 849 Цивільного кодексу України замовник може у будь-який час до закінчення роботи відмовитись від договору підряду, ВИПЛАТИВШИ ПІДРЯДНИКОВІ ПЛАТУ ЗА ВИКОНАНУ ЧАСТИНУ РОБОТИ ТА ВІДШКОДУВАВШИ ЙОМУ ЗБИТКИ, завдані розірванням договору. Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни до проекту договору та передбачити обов’язок Замовника прийняти та оплати фактично виконані роботи на момент розірвання договору, а також, у разі розірвання договору не з вини Підрядника – відшкодувати останньому завдані таким розірванням збитки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зміни розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

проект договору

Номер: 551070d185ab402ca0bec1fa5d02889c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-07-000867-b.a14
Назва: проект договору
Вимога:
Відповідно до п. 13.2. проекту договору, гарантійний строк за цим Договором становить 12 місяців з моменту передачі результатів виконаних робіт Генеральному Підряднику з будівництва ЦСВЯП. Гарантійні строки на обладнання та матеріали відповідають гарантійним строкам заводів-виробників. Просимо виключити помилкове посилання на Генерального підрядника, а також розшифрувати абревіатуру ЦСВЯП, є підозра що має місце помилка.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зміни розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

проект договору

Номер: a0373f68be4c496399dde009462c59ac
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-07-000867-b.c15
Назва: проект договору
Вимога:
Пунктом 15.6. проекту договору передбачено, що у разі односторонньої відмови Підрядника від виконання своїх обов`язків за цим Договором Підрядник сплачує Замовнику штраф у розмірі 20% ціни Договору. При цьому, п. 6.4.3 проекту договору передбачено , що у разі невиконання зобов’язань Замовником Підрядник має право достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Замовника у місячний строк. Таким чином, за правомірне розірвання договору підрядником, зокрема по причині невиконання Замовником своїх зобов’язань, підрядник повинен сплатити штраф 20%. Така умова договору не відповідає чинному законодавству, адже штрафні санкції застосовуються до винної сторони за порушення зобов’язань та за наявності вини. Відповідальність не може застосовуватись за правомірне використання своїх прав. Просимо виключити такий пункт з договору або внести зміни, якими виключити відповідальність підрядника яких за правомірну відмову від договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зміни розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

порядок надання розрахунків

Номер: 3fc32e353acd4eccbe28e1d22851d378
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-07-000867-b.c16
Назва: порядок надання розрахунків
Вимога:
Згідно тендрної документації, протягом одного робочого дня, з дня проведення аукціону, учасники повинні надати Замовнику в паперовому вигляді усі розрахунки, що стосуються предмету закупівлі, відповідно до вартості іхньої тендерної пропозиції за результатами 3-го раунду аукціону. Відповідно до ч. 2 ст. 12 Закону України "Про публічні закупілі", Замовник здійснює процедури закупівлі, передбачені частиною першою цієї статті, шляхом використання електронної системи закупівель. Відповідно до ст. 14 Закону, Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зміни розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

проект договору

Номер: 474c02f80165480ebf417b933ed97f53
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-07-000867-b.a9
Назва: проект договору
Вимога:
Відповідно до п. 6.2.1. проекту Договору, Замовник має право достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов’язань Підрядником, повідомивши про це його у місячний строк. При цьому, даний пункт не містить переліку, за невиконання яких саме зобов’язань Замовник може розірвати договір. Перелік зобов’язань Підрядника наведений у п. 6.3. договору. Тобто, Замовник має право розірвати договір за порушення-будь-якого зобов’язання, яке, на думку Замовника, має місце. Просимо конкретизувати цей пункт договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зміни розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

проект договору

Номер: b51da9215f14475b9b7c1beb4d314242
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-07-000867-b.c8
Назва: проект договору
Вимога:
Умови п. 5.2. проекту договору щодо обов"язку підрядника приступити до виконання робіт протягом 5 (п’яти) днів з дня підписання Договору ру не відповідають чинному законодавству, створюють умови для безпідставного розірвання договору Замовником та понесенням підрядником несправедливості відповідальності у вигляді штрафних санкцій. Згідно чинного законодаства, початок робіт за договором неможливий без отримання підрядником від замовника будівельного майданчика, укомплектованої та затвердженої у встановленому порядку проектної документації, оформлення замовником дозволу на виконання будівельних робіт. Просимо внести зміни до проекту договору. Детальніше - у додатку.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Зміни розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

проект договору, розділ 3 пордок розрахунків

Номер: c1301135d4a04f09899289cebe661b5b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-07-000867-b.b7
Назва: проект договору, розділ 3 пордок розрахунків
Вимога:
Розділом 3 проекту договору (додаток 2 до тендерної документації) Замовником визначено такі мови розрахунків, що порушують принципи відкритості та прозорості, недискримінації учасників, оскільки не містять жодного конкретного порядку та строків здійснення розрахунків за виконані роботи. В порушення чинного законодавства, відсутній обов’язковий додаток до договору – план фінансування, внаслідок чого підрядник не може спланувати графік виконання робіт, та можливі ризики, пов’язані із будівництвом. Фактично, умовами договору передбачено, що розрахунки за виконані роботи замовник може здійснювати лише після виконання всіх робіт та введення об’єкту в експлуатацію або не здійснює взагалі! Існуючі умови проекту договору зменшують конкуренцію, створюють умови для зловживань зі сторони Замовника, та мають значні корупційні ризики, адже дозволяються Замовнику маніпулювати коштами вже на етапі виконання робіт, сплачуючи чи не сплачуючи їх підряднику виключно з власної волі, на свій розсуд, внутрішніх мотивів та суб’єктивних міркувань. для дотримання принципів відкритості та прозорості, недискримінації, запобігання корупційним діям та зловживанням при проведенні закупівель, вимагаємо внести зміни до договору в частині проведення розрахунків, а саме: 1) Внести зміни до проекту договору в порядок здійснення розрахунків, якими чітко передбачити чи здійснюється замовником авансування чи ні. Якщо здійснюється – вказати розміри та строки перерахування таких коштів. Якщо не здійснюється – чітко про це зазначити. 2) Внести зміни до проекту договору та встановити чіткий порядок здійснення оплати за виконані роботи, а саме перебачити щомісячні розрахунки за фактично виконані роботи на підставі підписаних Сторонами форм КБ2-в та КБ-3, протягом 5 днів з дати підписання сторонами таких документів. 3) Внести зміни до проекту договору та встановити чіткий порядок проведення остаточних розрахунків за договором, а саме –встановити який розмір утримання ( 5% чи більше?) коли, на підставі яких документів та в які строки сплачуються такі кошти Замовником. 4) Внести зміни до проекту договору та передбачити обов’язковий додаток до договору - План фінансування. Детальніше - в додатку.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Зміни розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу
Статус вимоги: Задоволено