-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тверде паливо
Торги відмінено
1 676 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 762.50 UAH
мін. крок: 1% або 16 762.50 UAH
Період оскарження:
28.03.2019 14:43 - 09.04.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Відділу освіти, молоді та спорту Куп`янської районної державної адміністрації Харківської області про дискваліфікацію ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» та визнання переможцем ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС"
Номер:
94c2d0fec0a448dda98fce82263bb941
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-28-001231-b.a2
Назва:
Скарга на рішення Відділу освіти, молоді та спорту Куп`янської районної державної адміністрації Харківської області про дискваліфікацію ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» та визнання переможцем ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС"
Скарга:
Деталі та підстави подання скарги - в файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМК.docx 26.04.2019 16:04
- Скарга в АМК.pdf 26.04.2019 16:04
- ПД.pdf 26.04.2019 16:04
- Рішення від 03.05.2019 № 5335 (+лист Замовнику).pdf 06.05.2019 14:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.05.2019 № 6141.pdf 20.05.2019 18:22
- Рішення від 17.05.2019 № 6141.pdf 23.05.2019 00:42
- ВІдповідь.pdf 13.05.2019 09:05
- Для Антимонопольного комітету відповідь з уточненнями.docx 14.05.2019 13:48
- Для Антимонопольного комітету відповідь з уточненнями.pdf 14.05.2019 13:48
- Протокол від 27.05.2019 на виконання рішення 6141.pdf 27.05.2019 11:50
- Лист Антимонопольному на виконання рішення 6141.pdf 27.05.2019 11:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.04.2019 16:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.05.2019 00:42
Дата виконання рішення Замовником:
27.05.2019 11:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відділ освіти, молоді та спорту Куп’янської районної державної адміністрації повідомляє, що на виконання рішення № 6141-р/пк-пз від 17.05.2019 прийнятого Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель згідно з яким за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" від 26.04.2019 № UA-2019-03-28-001231-b.a2 на засіданні тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Куп’янської районної державної адміністрації Харківської області прийнято рішення про скасування рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" переможцем процедури закупівлі та про скасування рішення про відхилення Тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ПОЛИПРОМ СЕРВИС".
Вимога
Вирішена
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Номер:
810fb770361d4588a4e8509a572668a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-28-001231-b.b1
Назва:
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Додаток 1 тендерної документації містить вимогу щодо наявності в учасників складських приміщень в межах Харьківської області. Вважаємо зазначену вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників процедури закупівлі. Звертаємося з проханням внести зміни до тендерної документації в частинах, що дозволить приймати участь в процедурі закупівлі постачальникам, які мають складські приміщення в інших областях України, мають можливість та погоджуються з вимогами Замовника щодо поставки за адресами закладів освіти в Харківській області України.
Додатком 4 тендерної документації зазначено вимогу щодо надання інформації про наявність товару на складі із зазначенням його місцезнаходження, а Додатком 2 до проекту договору поставки (додаток 5 тендерної документації) визначено вимогу щодо обов’язкової наявності складу або площадки із запасом вугілля в кількості 162 т марки АМ(13-25) (або еквівалент). Вважаємо зазначену вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників процедури закупівлі. Звертаємося з проханням внести зміни до тендерної документації в частинах, що дозволить приймати участь в процедурі закупівлі постачальникам, які мають складські приміщення для зберігання вугілля, мають можливість та погоджуються з вимогами постачання, гарантують постачання вугілля партіями в кількості від 8 т (min) до 15 т (max) до кожної школи по заявці Замовника протягом 3-х днів з моменту надходження замовлення телефоном або факсом (згідно вимог тендерної документації), що також погоджуються з іншими вимогами Замовника та проекту договору про закупівлю, але не беруть на себе зобов’язання щодо постійного запасу вугілля на складі в кількості 162 тони. Зазначена вимога обумовлена тим, що в зв’язку із постійними поставками вугілля різних марок/груп вугілля - відсутня можливість взяття на себе безумовного зобов’язання щодо наявності зазначеної кількості та марки вугілля в запасі, але є можливість безумовного виконання постачання вугілля АМ (13-25) в необхідній кількості та протягом не більше 3-х днів з дати замовлення.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол внесення змін.pdf 04.04.2019 15:58
Дата подачі:
03.04.2019 14:46
Вирішення:
Замовник внесе зміни в тендерній документації по закупівлі твердого палива
Статус вимоги:
Задоволено