-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний дрібний ремонт та поверхнева обробка вулиці Гагаріна в м. Тальне Тальнівського району Черкаської області
Торги не відбулися
906 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
26.04.2019 15:58 - 10.05.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо скасування рішення
Номер:
302123609e0d4bbcb1b3cce68c5caceb
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-26-001869-a.c1
Назва:
Щодо скасування рішення
Вимога:
Голові тендерного комітету
виконавчого комітету
Тальнівської міської ради
Юрченко О.В.
ПП «БУДСЕРВІС ПЛЮС 1»
20400 Черкаська область
м. Тальне вул. Соборна, 115
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником виконавчим комітетом Тальнівської міської ради було проведено закупівлю UA-2019-04-26-001869-a: поточний дрібний ремонт та поверхнева обробка вулиці Гагаріна в м. Тальне Тальнівського району Черкаської області» (Класифікатор ДК 021:2015 – 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Ціна учасника ПП «БУДСЕРВІС ПЛЮС 1» була визначена, електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідною. Всі документи повністю відповідають умовам тендерної пропозиції.
Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через те, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
І. ВІДГУК - Учасником надано відгук щодо виконання договорів № 41 від 25.10.2018 р. та № 42 від 29.10.2018 р., а не відповідно наданої довідки по договорам № 28 від 26.06.2018 р. та № 31 від 27.07.2018 р. до тендерної документації.
1.1. Ми надали до тендерної документації інформацію стосовно досвіду аналогічних договорів виконання поточних ремонтів дорожнього покриття по вул. Самойлова та вул. Святотроїцькій м. Тальне Черкаської області. Дані відгуки складені на фірмових бланках замовника, завірені підписом та печаткою уповноваженої особи.
1.2. Згідно п. 1.2. тендерної документації «У випадку допущення учасником зазначених нижче формальних (несуттєвих) помилок при оформленні тендерної пропозиції, остання не буде відхилена згідно Закону.
Формальними (несуттєвими) вважаються зокрема помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, тощо.
Визначений даним пунктом перелік формальних (несуттєвих) помилок не є вичерпним, та в будь-якому разі класифікація тієї чи іншої помилки згідно поданих учасником документів тендерної пропозиції як формальної (несуттєвої) здійснюється на підставі рішення тендерного комітету, що в кожному окремому випадку ґрунтується на визначенні понять згідно положень Закону, цієї тендерної документації та принципів здійснення публічних закупівель, визначених згідно ст. 3 Закону.
ІІ. Щодо не надання до аналогічних договорів локального кошторису, відомість ресурсів.
До аналогічних договорів Учасником надано: КБ-2в - Акти приймання виконаних будівельних робіт; КБ-3 – Довідка про вартість виконаних будівельних робіт; Договірна ціна.
Так, в тендерній документації чітко не визначено перелік документів, які необхідно Учаснику подавати до аналогічних договорів.
У відповідності п. 5.1.1 Учасник, «який не є розпорядником чи одержувачем державних коштів, або в цілому не є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону – разом з копіями оформлених належним чином* (з дотриманням вимог до письмової форми правочину, який вчиняється юридичною особою) інших первинних облікових документів, що підтверджують вартість фактично виконаних робіт згідно договору.»
ІІІ. На даний час розглядається подана іншим Учасником тендерна документація.
На підставі ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ДП «Черкаський облавтодор» ВАТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» так, як тендерна пропозиція подана:
- без накладення електронного цифрового підпису або кваліфікованого електронного підпису учасника у відповідності до Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги»;
- не надано в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність
тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме: у відповідності п. 6.1.2. – календарний графік виконання ремонтних робіт;
- в преамбулі, в Розділі 1. «Предмет договору» та в Розділі 18. «Місцезнаходження та
банківські реквізити сторін» Проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації) не заповнені.
В проекті договору Учасникам необхідно заповнити всі пункти договору, окрім загальної вартості договору.
Таким чином, на підставі п.4 ч.І ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерну пропозицію ДП «Черкаський облавтодор» ВАТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» з ціною 904 224,00 грн. слід відхилити з підстав невідповідності умовам тендерної документації.
IV. Інформація, яка стосується ДП «Черкаський облавтодор»:
ДП «Черкаський облавтодор» ВАТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» надає недостовірну інформацію в Довідці про відсутність заборгованості.
Неодноразові судові рішення щодо стягнення заборгованості:
1. Рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 18.01.2018 р. справа № 823/1890/17: стягнуто на користь Головного управління Державної фіскальної служби у Черкаській області податковий борг в розмірі 6 435 112,98 грн..
2. Ухвалою Господарського суду Черкаської області від 23.04.2019 р. відкрито провадження про стягнення заборгованості з ДП «Черкаський облавтодор» ВАТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» на користь ТОВ «Максігран» в розмірі 6 100,32 грн. заборгованості за поставлену щебеневу продукцію.
3. За позовом Головного управління ДФС у Черкаській області до ДП «Черкаський облавтодор» ВАТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» про стягнення 10 283 662,09 грн.. Ухвала Черкаського окружного адміністративного суду від 10.11.2017 р. – сплата боргу 2 573 286,05 грн..
4. Рішення Придніпровського районного суду м. Черкаси, за позовом заступника прокурора Черкаської області в інтересах держави до колишнього директора ДП «Черкаський облавтодор» ВАТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» - засуджено за вчинення злочинів, передбачених ч. 2 ст. 364, ч. 2 ст. 366 КК України та стягнення завданих збитків в сумі майже 20 000 000 грн..
В разі розгляду даної вимоги не на користь ПП «БУДСЕРВІС ПЛЮС 1» змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету в Черкаській області.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Відхилити тендерну пропозицію ДП «Черкаський облавтодор» ВАТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» з невідповідності умовам тендерної документації згідно ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ПП «БУДСЕРВІС ПЛЮС 1».
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
З повагою,
Директор ПП
«БУДСЕРВІС ПЛЮС 1» О.І. Климчук 22.05.2019 р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.05.2019 14:43
Вирішення:
1. Щодо підстав відхилення Вашої тендерної пропозиції просимо ще раз уважно ознайомитись зі змістом протокольного рішення від 20.05.2019р. Наголошуємо, що Вами не надано відповідного відгуку згідно виконання тих аналогічних договорів, копії яких надані у складі тендерної пропозиції та інформація про виконання яких надана у складі тендерної пропозиції. У складі Вашої тендерної пропозиції не надано локальних кошторисів та відомості ресурсів, які є підтверджуючими розрахунками Вашої договірної ціни. Зверніть увагу, дані розрахунки не мають жодного відношення до документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Таким чином, Ваші аргументи щодо незаконності відхилення Вашої тендерної пропозиції є беззмістовними та необгрунтованими.
2. Довідково повідомляємо, що рішенням тендерного комітету тендерні пропозиції учасників Дочірнє підприємство “Черкаський облавтодор” відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України”, ФОП ПИТЮРЕНКО ВІРА СТЕПАНІВНА та ВИРОБНИЧИЙ КООПЕРАТИВ "БУДСЕРВІС" було відхилено та відповідно прийнято рішення про відміну торгів згідно ст. 31 Закону. З огляду на зазначене, жодні рішення тендерного комітету щодо даної закупівлі не будуть переглядатись, а замовником відповідно вчинено дії щодо оголошення нової процедури відкритих торгів згідно даного предмету закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено