• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний дрібний ремонт вулиці Свободи в м. Тальне Тальнівського району Черкаської області

Завершена

994 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 26.04.2019 16:06 - 10.05.2019 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на рішення замовника

Номер: 55729a7cfb6543788c6bb17e4855267c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-26-001889-a.c3
Назва: Скарга на рішення замовника
Скарга:
До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: Приватне Підприємство " БУДСЕРВІС ПЛЮС 1 " Код в ЄДРПОУ / ІПН 42133983 Юридична адреса : вул. Соборна 115, Тальне, Черкаська область, Україна, 20400 Замовник: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ТАЛЬНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Адреса: 20400, Україна, Черкаська область, Тальнівський р-н, м. Тальне, вул. Соборна, 30 Б Код ЄДРПОУ: 04061607 Інформація про закупівлю Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-04-26-001889-a Поточний дрібний ремонт вулиці Свободи в м. Тальне Тальнівського району Черкаської області Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника 21 травня 2019 року Очікувана вартість закупівлі 994`000.00 грн (з ПДВ) Плата за подання скарги – 5 000 грн. без ПДВ. Скарга на дії Замовника в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» 14.05.2019 через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» відбулися відкриті торги на закупівлю «Поточний дрібний ремонт вулиці Свободи в м. Тальне Тальнівського району Черкаської області», оголошення № UA-2019-04-26-001889-a. В аукціоні взяли участь чотири учасника з такими ціновими пропозиціями: 1 Дочірнє підприємство “Черкаський облавтодор” відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України” 795`000.00 грн. з ПДВ 2. ВИРОБНИЧИЙ КООПЕРАТИВ "БУДСЕРВІС" 992`540.00 грн. з ПДВ 3. Приватне Підприємство " БУДСЕРВІС ПЛЮС 1 " 849`980.00 грн. з ПДВ 4. ФОП ПИТЮРЕНКО ВІРА СТЕПАНІВНА 794`990.00 грн. з ПДВ. Протоколом розгляду тендерних пропозицій б/н від 20.05.2019, пропозицію ФОП Питюренко Віра Степанівна було відхилено, та Протоколом б/н від 20.05.2019 пропозицію учасника Дочірнє підприємство “Черкаський облавтодор” відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України” визначено переможцем. Приватне Підприємство "БУДСЕРВІС ПЛЮС 1" не погоджується із Рішенням Замовника, оформленого Протоколом б/н від 20.05.2019 щодо визначення переможцем учасника Дочірнє підприємство “Черкаський облавтодор” відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України”, та вважає вказане Рішення протиправним, безпідставним та таким, що підлягає скасуванню виходячи з наступного. Частиною 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» тендерної документації, визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну тендерної пропозиції та завантаження файлів з: - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; - інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону; - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічною специфікацією, що повинна складатись з документів, визначених частиною 6 цього Розділу; - документами, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; - інформацією у вигляді довідки в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно істотних умов та проекту договору, що запропоновані замовником. Відмова учасника від укладення договору згідно істотних умов, запропонованих замовником, буде розцінена як неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, що визначений Законом, з настанням відповідних наслідків, що визначені згідно ст. 32 Закону; - іншою інформацією, що передбачена згідно цієї тендерної документації. П. 1.5. Всі визначені цією тендерною документацією та додатками до неї документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових скан-копій у форматі pdf. (які повинні відповідати оригіналу документу), виготовлених згідно переліку необхідних документів тендерної пропозиції учасника, що передбачені згідно цієї документації. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за підписом уповноваженої особи учасника (учаснику дозволяється відступати від вимог щодо наявності підпису уповноваженої особи учасника при оформленні та наданні у складі тендерної пропозиції документів, передбачених п. 6.1.1. цього Розділу). Тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», тобто повинна містити накладений на тендерну пропозицію електронний підпис уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.3. цього Розділу. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічного договору. У випадку, якщо учасник має досвід виконання аналогічного договору, що укладений із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону, такий учасник повинен надати визначене цією документацією документальне підтвердження щодо виконання аналогічного договору, укладеного з таким замовником. Відсутність досвіду виконання аналогічного договору, що укладений із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону, та за умови наявності досвіду виконання аналогічного договору, укладеного із суб’єктом, що за своїм статусом не є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону (з наданням відповідного документального підтвердження, що визначене згідно цієї документації) не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Згідно частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» установлено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - довідку, складену учасником у довільній формі, із зазначенням переліку наявних (таких, що належать учаснику на праві власності, або щодо яких в учасника наявне право користування згідно договорів оренди, або з використанням яких учасник отримує відповідні послуги на договірних засадах, тощо) в учасника об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (будівельна техніка, транспортні засоби, нерухоме майно, інші машини та обладнання, тощо), а так само така довідка повинна містити інформацію про найменування кожного з вказаних об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, їх технічний стан, та інформацію про підстави користування учасником об’єктами обладнання та матеріально-технічної бази; - довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (інженерно-технічні працівники, робітники, тощо), із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, досвід роботи, та щодо кожного з таких працівників; - копію аналогічного договору, а так само разом з копіями оформлених належним чином* (з дотриманням вимог до письмової форми правочину, який вчиняється юридичною особою) первинних облікових документів, форми яких згідно положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 застосовуються при визначенні вартості виконаних будівельних робіт та витрат по об’єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок бюджетних коштів, а у випадку, якщо замовник згідно аналогічного договору не є розпорядником чи одержувачем державних коштів, або в цілому не є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону – разом з копіями оформлених належним чином* (з дотриманням вимог до письмової форми правочину, який вчиняється юридичною особою) інших первинних облікових документів. - відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника, повинен бути датований, окрім цього такий відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, згідно виконання якого надається відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування виконуваних робіт згідно договору, та інформацію щодо дотримання учасником умов договору (в частині повноти, якості, строків виконання, тощо). Учасником Дочірнє підприємство “Черкаський облавтодор” відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України” у складі тендерної пропозиції було надано договір про надання послуг № 41 від 30.08.2018 та договір про надання послуг № 37 від 03.08.2018, пунктами 12.1, 12.2 та 12.3 яких вказано, що невід’ємними їх частинами є договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок та локальний кошторис, однак саме зведених кошторисних розрахунків та локальних кошторисів до цих договорів не надано, а відтак вищевказані договори надано не в повному обсязі і не можуть бути належним підтвердженням кваліфікаційної відповідності учасника. Крім того, відгуки до аналогічних договорів вих. №252 від 12.04.2019 та вих. № 222/02-13 від 03.04.2019 надано у вигляді копій, а не оригіналів. Наявна у складі тендерної пропозиції довідка про наявність матеріально-технічної бази № 973/03 від 10.05.2019 не містить інформацію про наявне в учасника нерухоме майно, в той час як його наявність вимагається умовами тендерної документації. Пунктом 5.4. цієї ж частини тендерної документації передбачено, що Учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,4,5,6,8,9,10 частини першої і частини другої статті 17 Закону. Відповідно до даних у відкритому Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, інформація, передбачена п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» стосовно учасника Дочірнє підприємство “Черкаський облавтодор” відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України” така інформація – відсутня, в той час сам учасник у «інформації про відсутність щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у ст. 17 Закону» вих. № 986/03 від 10.05.2019 зазначив, що вона наявна, що є невідповідністю. Також, всупереч вимогам тендерної документації, документи тендерної пропозиції учасника Дочірнє підприємство “Черкаський облавтодор” відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України”: аналогічні договори, довідки, відомості про учасника, довіреність та інші, надані у форматі ipg, а не pdf як це визначено умовами тендерної документації, що також є невідповідністю. Отже, Тендерна пропозиція учасника Дочірнє підприємство “Черкаський облавтодор” відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України”, не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та іншим умовами Тендерної документації, а отже відповідно до п.1 та п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» підлягає відхиленню. З огляду на вищезазначене, при розгляді тендерної пропозиції учасника Дочірнє підприємство “Черкаський облавтодор” відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України” та оформлення результатів такого розгляду Протоколом б/н від 20.05.2019 року, Замовником порушено вимоги частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої закупівлі здійснюються за принципами об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобіганні корупційним діям і зловживанням. Так, нормативно-правовим актом, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади є Закон України «Про публічні закупівлі». Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Згідно ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Статтею 38 Закону встановлена відповідальність за порушення вимог цього Закону, а саме: 1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. 2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Таким чином, Замовником під час здійснення процедури закупівлі (відкритих торгів) порушено законодавство з питань публічних закупівель, в тому числі принцип недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозиції. Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до п. 4 ч. 1 Закону України «Про антимонопольний комітет України», у сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції Антимонопольний комітет має повноваження, зокрема, перевіряти суб’єкти господарювання, об’єднання, органи влади, органи місцевого самоврядування, органи адміністративно-господарського управління та контролю щодо дотримання ними вимог законодавства про захист економічної конкуренції та під час проведення розслідувань за заявами і справами про порушення законодавства про захист економічної конкуренції. З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, беручи до уваги, те що вищевказані порушення встановленого порядку процедури закупівель впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівель, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і в наслідок яких порушено право та законні інтереси, керуючись ст. 55 Конституції України, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняту скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень під час розгляду тендерної пропозиції Учасника Дочірнє підприємство “Черкаський облавтодор” відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України” у закупівлі: «Поточний дрібний ремонт вулиці Свободи в м. Тальне Тальнівського району Черкаської області», оголошення № UA-2019-04-26-001889-a». 3. Зобов’язати Тендерний комітет ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ТАЛЬНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати своє Рішення, оформлене Протоколом б/н від 20.05.2019 про визначення переможцем Учасника Дочірнє підприємство “Черкаський облавтодор” відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України” у закупівлі: «Поточний дрібний ремонт вулиці Свободи в м. Тальне Тальнівського району Черкаської області», оголошення № UA-2019-04-26-001889-a». 4. Розглянути наступну найбільш економічно вигідну пропозицію Приватного Підприємства " БУДСЕРВІС ПЛЮС 1 " у закупівлі: «Поточний дрібний ремонт вулиці Свободи в м. Тальне Тальнівського району Черкаської області», оголошення № UA-2019-04-26-001889-a». «31» травня 2019 року Директор ПП «Будсервіс Плюс 1» Климчук О.І.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 25.06.2019 22:32
Автор: Приватне Підприємство " БУДСЕРВІС ПЛЮС 1 ", Климчук Олександр 380968389784 budservis_plys1@ukr.net
Скарга
Залишено без розгляду

Щодо скасування рішення

Номер: b6ec07a94361469c8a526cff06dd8ae2
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-26-001889-a.a2
Назва: Щодо скасування рішення
Скарга:
вихідний № 16 від 29.05.2019. Голові тендерного комітету виконавчого комітету Тальнівської міської ради Юрченко О.В. ФОП Питюренко В.С. 20250 Черкаська область м. Ватутіне вул. Дружби, 25/2 УТОЧНЕННЯ до ВИМОГИ від 24.05.19. Станом на даний час Ви розглядаєте учасника ДП «Черкаський облавтодор» ВАТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» . Але, в поданих документах ДП «Черкаський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» присутні порушення, що визначені у ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» тому ви, як Замовник, зобов’язані відхилити тендерну пропозицію ДП «Черкаський облавтодор» ВАТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» , а саме: - згідно Розділу «Оцінка тендерної пропозиції»: 2.1. При здійсненні публічних закупівель відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" замовник враховує вимоги Закону України "Про санкції" - відсутня довідка про обмежувальні заходи; - згідно Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 5.4. «Учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,4,5,6,8,9,10 частини першої і частини другої статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі"». В наданій довідці про заборгованість чітко визначено, є заборгованість зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Відповідно п. 5.3. Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). - в проекті договору /Додаток 4/: не внесені істотні умови договору: в преамбулі, Розділ «Предмет закупівлі»; «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін»; - Відсутній календарний графік як визначено у вимозі Додатку 1 Проект договору «*** Невід'ємною частиною договору будуть визначені додатки, а саме підтверджуючі розрахунки договірної ціни за результатами електронного аукціону, календарний графік виконання, тощо.» - Згідно Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 5.1.1. « копію аналогічного договору, а так само разом з копіями оформлених належним чином* (з дотриманням вимог до письмової форми правочину, який вчиняється юридичною особою) первинних облікових документів, форми яких згідно положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 застосовуються при визначенні вартості виконаних будівельних робіт та витрат по об’єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок бюджетних коштів, а у випадку, якщо замовник згідно аналогічного договору не є розпорядником чи одержувачем державних коштів, або в цілому не є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону – разом з копіями оформлених належним чином* (з дотриманням вимог до письмової форми правочину, який вчиняється юридичною особою) інших первинних облікових документів.» - відсутній локальний кошторис та відомість ресурсів до аналогічного договору № 37 від 03.08.2018 рік. До аналогічного Договору № 41 від 30.08.18. є всі документи Тому, на підставі вищевикладеного: ПРОШУ: 1. У відповідності статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію ДП «Черкаський облавтодор» ВАТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» так, як тендерна документація подана у не відповідності вимог чинного законодавства України. З повагою, Фізична особа – підприємець Питюренко В.С.
Пов'язані документи: Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 31.05.2019 20:59
Автор: ФОП ПИТЮРЕНКО ВІРА СТЕПАНІВНА, Питюренко Віра Степанівна 380676651950 natali17vat@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Щодо скасування рішення

Номер: 5886a1d84e2443c49f669071433148bc
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-26-001889-a.b1
Назва: Щодо скасування рішення
Вимога:
Голові тендерного комітету виконавчого комітету Тальнівської міської ради Юрченко О.В. ФОП Питюренко В.С. 20250 Черкаська область м. Ватутіне вул. Дружби, 25/2 14.05.2019 року проводилась закупівля UA-2019-04-26-001889-a: поточний дрібний ремонт вулиці Свободи в м. Тальне Тальнівського району Черкаської області» (Класифікатор ДК 021:2015 – 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). У ФОП Питюренко В.С. електронною системою закупівель ціна визначена економічно вигідною. За результатами розгляду, Замовник дискваліфікував ФОП Питюренко В.С. через те, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме: Відсутність електронного підпису уповноваженої особи учасника; Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не містить інформацію про найменування кожного з вказаних об’єктів обладнання та матеріально-технічний стан та підстави користування учасником об’єктами обладнання; Довідка про наявність працівників наявності відповідної кваліфікації не містить інформації, що у працівників є необхідне знання та досвід. Станом на даний час Ви розглядаєте учасника ДП «Черкаський облавтодор» ВАТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» . Але, в поданих документах ДП «Черкаський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» присутні порушення, що визначені у ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» тому ви, як Замовник, зобов’язані відхилити тендерну пропозицію ДП «Черкаський облавтодор» ВАТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» , а саме: - відсутня довідка про обмежувальні заходи; - в довідці про заборгованість чітко визначено, що є заборгованість зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Неодноразово Головне управління Державної фіскальної служби у Черкаській області звертається до Черкаського окружного адміністративного суду про стягнення заборгованості ( 6 435 112,98 грн.;10 283 662,09 грн., 2 573 286,05 грн..), а також ДП «Черкаський облавтодор» заборгував іншим підприємствам: ПАТ «Уманьавтодор», ТОВ «Максігран» та ін.; 14.03.2019 р. ухвалено Придніпровським районним судом м. Черкас клопотання слідчого СУ ГУНП в Черкаській області, погоджене прокурором відділу прокуратури Черкаської області /за ознаками кримінального правопорушення/ про тимчасовий доступ до речей і документів – задоволено; - в проекті договору /Додаток 4/: не внесена інформація в преамбулі, Розділ «Предмет закупівлі»; «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін»; - відсутній календарний графік; - відсутній локальний кошторис та відомість ресурсів до аналогічного договору № 37 від 03.08.2018 рік. Тому, на підставі вищевикладеного: ПРОШУ: 1. У відповідності статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію ДП «Черкаський облавтодор» ВАТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» так, як тендерна документація подана у не відповідності вимог чинного законодавства України. 24.05.2019 рік З повагою, ФОП Питюренко В.С.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: По суті вимоги відсутні підстави для її задоволення та відхилення пропозиції переможця.
Статус вимоги: Відхилено