• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Автоматичний гематологічний аналізатор

За рахунок надходжень (доходів) відповідно до укладених договорів з Національною службою здоров'я України

Завершена

269 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 5 380.00 UAH
Період оскарження: 26.04.2019 11:38 - 09.05.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримiнацiйнi вимоги

Номер: 2bdce56a01254c35aea52c0345a8efdb
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-26-000432-b.c1
Назва: Дискримiнацiйнi вимоги
Вимога:
Уважно вивчивши тендерну документацiю, мною було виявлено в нiй вимоги, якi суперечать чинному законодавству України в сферi публiчних закупiвель та обмежують конкуренцiю учасників. Повiдомляю, що технiчнi вимоги Замовника є такими, що прямо порушують норми Закону України «Про публiчнi закупiвлi» (далi-Закон), а саме: - ст. 3 Закону - принципи здiйснення закупiвель щодо недискримiнацiї учасникiв, максимальна економiя та ефективнiсть, запобiгання корупцiйним дiям i зловживанням; - ч. 3 ст. 5 Закону - Замовник не може встановлювати дискримiнацiйнi вимоги до Учасникiв; - ч. 4 ст. 22 Закону - тендерна документацiя не повинна мiстити вимог, що обмежують конкуренцiю та призводять до дискримiнації учасникiв. Детально вивчивши медико-технiчнi вимоги до тендерної документацiї вбачається, що данним вимогам вiдповідає тiльки один автоматичний гематологiчний аналiзатор, а саме Elite 3 виробництва Erba Lachema (Чехiя). Цей факт призводить до дискримінації всiх iнших учасникiв, що пропонують на ринку України будь-які iншi автоматичнi гематологічнi аналiзатори. Вiдтак, взяти участь у закупiвлi можуть лише тi учасники, якi пропонують продукцiю конкретного виробника Erba Lachema (Чехiя). Якщо Замовник вважає, що на ринку України має місце ще принаймнi одна модедь iншого автоматичного гематологiчного аналiзатора, яка вiдповiдає всiм пунктам медико-технiчних вимог до предмету закупiвлi, що викладенi у тендерної документацiї, то у вiдповiдi на дану вимогу прошу надати пiдтвердження цього факту з назвою моделі. Яскравим пiдтвердженням того факту, що жоден iнший автоматичний гематологiчний аналiзатор, крiм автоматичного гематологiчного аналiзатора Elite 3 виробництва Erba Lachema (Чехiя) не вiдповидає медико-технiчним вимогам до предмету закупiвлi, що викладенi у тендерної документацiї, є той факт, що у аналогічній закупiвлi UA-2019-03-13-000431-c, що проводило КНП "ЦПМСД №2" з аналогiчними медико-технiчним вимогами прийняли участь тiльки ті учасники, що пропонують автоматичний гематологiчний аналiзатор Elite 3 виробництва Erba Lachema (Чехiя). До того ж звертаю увагу Замовника на той факт, що данi з инструцiй до аналiзатора, що були надані обома учасниками вищезазначених торгiв, суперечать данним з офiцiйного сайту компанiї-виробника Erba Lachema (Чехiя) https://www.erbalachema.com/ru/products-and-solutions/hematology/hematology-analyzer-elite-3/ А саме, відрізняються такi основнi параметри аналiзатора, як максимальна продуктивність (90 тестiв/годину в iнструкцiях обох учасникiв проти 80 тестiв/годину на сайтi) та по oб’єму проби ( 20 мкл в iнструкцiях обох участникiв проти 25 мкл на сайтi). У випадку, якщо Вами було здiйснено дослiдження ринку автоматичних гематологiчних аналiзаторiв, прошу надати вiдповiдь, який саме автоматичний гематологiчний аналiзатор, що представлений на ринку України, вiдповiдає всiм дуже детально прописаним медико-технiчним вимогам до предмету закупiвлi, окрiм автоматичного гематологiчного аналiзатора Elite 3 виробництва Erba Lachema (Чехiя)? В разі, якщо аналогу/еквіваленту вищезазначеного автоматичного гематологічного аналізатора за всіма зазначеними в медико-технiчних вимогах показниками на ринку України не існує, привести матеріально-технічні вимоги у відповідність до Закону щоб інші учасники з іншими моделями автоматичних гематологічних аналізаторів змогли прийняти участь у закупівлi та припинити вчиняти антиконкурентні дії, порушуючи вимоги Закону.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Вашу вимогу щодо порушення норм чинного законодавства повідомляємо наступне. Тендерна документація на закупівлю автоматичного гематологічного аналізатору - за кодом CPV за ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори, оголошення UA-2019-04-26-000432-b, цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та згідно з вимогами чинного законодавства була опублікована для загального доступу і зазначена інформація може бути безоплатно отримана кожною фізичною/юридичною особою. У відповідності до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Статтею 5 Закону передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 22 Закону передбачено що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст.22 Закону тендерна документація на закупівлю автоматичного гематологічного аналізатору - за кодом CPV за ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Технічні вимоги не містять посилання на конкретні торговельну марку, фірму або виробника, та ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників. Кожен учасник в своїй тендерній пропозиції може пропонувати ті автоматичні гематологічні аналізатори, які мають реєстрацію (сертифікат/декларацію відповідності) і дозволені для продажу на території України. Основним параметром є відповідність цього товару вимогам тендерної документації. Отже тендерний комітет КНП «ЦПМСД №4»вважає що автор Вимоги припускається необгрунтованих звинувачень у дискримінації і обмеженні конкуренції, порівнюючи прилад з однією конкретною маркою (абзац 3 Вимоги), а потім намагаючись довести, що цей прилад вимогам не відповідає (абзаци 6-7 Вимоги). В той же час надане посилання на веб-сторінку, що має довільно представлену інформацію, що може бути надана як в рекламних цілях, так і містити технічні помилки. Єдиним конкретним показником, що нібито обмежує конкурентність закупівель і унеможливлює участь в торгах постачальників інших марок обладнання, є продуктивність не менше 90 тестів/годину. При цьому автор вимоги спирається на власне твердження, що ним було здійснено деяке дослідження ринку. Поверхнева оцінка ринку шляхом огляду данних мережі Інтернет показує, що в вимозі щодо продуктивності не менше 90 тестів на годину відповідають щонайменше моделі таких широко представлених в Україні виробників, як Siemens, Beckman Coulter, Sysmex тощо; Участь в конкретних торгах конкретних учасників, що не стосуються даної закупівлі, не є показовою для Замовника і не може розглядатись в якості хоч якогось вагомого аргументу. Всі можливі учасники отримують всю необхідну інформацію відповідно до Закону. Компанії, що пропонують обладнання, яке, на їх погляд відповідає вимогам Тендерної документації, і, відповідно, є аналогом або еквівалентом, самостійно приймають рішення щодо участі у тендерній процедурі закупівлі, якщо вважають очікувану вартість торгів достатньою і доцільною, а не тільки на основі технічних вимог. Автор Вимоги робить необгрунтовані заяви та звинувачення, що може розглядатись як наклеп, і повинно підлягати кримінальній відповідальністі. Дії Автора Вимоги не мають доброї мети, а спрямовані на затримку проведення чи зрив торгів, що проводяться відповідно до Закону, і, ймовірно, захищають для Автора можливість просування торгівельних марок і моделей обладнання, що не відповідають вимогам Замовника. Все це заважає здійснювати Замовнику діяльність відповідно до його призначення.
Статус вимоги: Відхилено