-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Світильники та освітлювальна арматура
Торги не відбулися
1 466 712.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 300.00 UAH
Період оскарження:
19.04.2019 14:29 - 09.05.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
214b53508cf344d0a23160022bb4cff5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-19-001061-a.c3
Назва:
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Наголошуємо, що Ви порушуєте Закон України «Про публічні закупівлі». Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Так як в Тендерній Документації позиції 33,54,55,56 мають загальну назву — що дає можливість учасникам надати більше 1000 різних видів світильників, як від не сертифікованих, дешевих, китайських світильників, так і якісних, сертифікованих. Нашим підприємством було запропоновано якісний товар, що підтверджується відповідними документами. А різниця в найменуванні вказує на продукцію, яку можна ідентифікувати.
Таким чином, вимагаємо:
1) Скасувати рішення про дискваліфікацію ПП “ТД “Ватра-Центр”;
2) Визначити ПП “ТД “Ватра-Центр” переможцем торгів.
В іншому випадку, ми будемо змушені звернутися до АМКУ, ДАСУ та інших контролюючих органів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.06.2019 15:12
Вирішення:
Ваша пропозиція була розглянута та відхилена згідно ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» через невідповідність поданих документів вимогам тендерної документації, а саме: по поз. 33,54,55,56 в «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (додаток 3 тендерної документації) найменування продукції не відповідає найменуванню продукції, яка планується до закупівлі.
Ваша скарга стосується умов тендерної документації. Відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Тобто, термін оскарження умов тендерної документації закінчився за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Протиріччя у протоколах розгляду тендерних пропозицій
Номер:
2039504668a74b0cab6c4e11c55055d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-19-001061-a.a4
Назва:
Протиріччя у протоколах розгляду тендерних пропозицій
Вимога:
Проте, у процедурі відкритих торгів № у ЦБД: UA-2019-05-14-000194-b на закупівлю товару Електричні лампи розжарення, код 3151 (Лампи), Ви обираєте Переможцем Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬВІЛ", у технічній частині якого найменування, технічні та якісні характеристики товару не відповідають продукції, яка планується до закупівлі.
Тобто, протокол розгляду тендерних пропозицій за результатами аукціону відкритих торгів №145/4 “Е” від 05.06.2019 року суперечить протоколу розгляду тендерних пропозицій за результатами аукціону відкритих торгів № 161 “Е” від 05.06.2019 року.
Просимо пояснити дане рішення!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.06.2019 15:28
Вирішення:
Ваша пропозиція була розглянута та відхилена згідно ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» через невідповідність поданих документів вимогам тендерної документації, а саме: по поз. 33,54,55,56 в «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (додаток 3 тендерної документації) найменування продукції не відповідає найменуванню продукції, яка планується до закупівлі.
Ваша скарга стосується умов тендерної документації. Відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Тобто, термін оскарження умов тендерної документації закінчився за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
ae0eea02019f4c25b1d59eefdf21163e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-19-001061-a.c2
Назва:
Скарга
Вимога:
Оскарження рішення
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.pdf 06.06.2019 09:00
Дата подачі:
06.06.2019 09:00
Вирішення:
Ваша пропозиція була розглянута та відхилена згідно ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» через невідповідність поданих документів вимогам тендерної документації, а саме: по поз. 33,54,55,56 в «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (додаток 3 тендерної документації) найменування продукції не відповідає найменуванню продукції, яка планується до закупівлі.
Відповідно до вимог ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015р. № 922 –VIII тендерна документація повинна містити «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"».
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що поз.33,54,55,56 в «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (додаток 3 тендерної документації) були без зазначення виразу «або еквівалент», тобто замовником не передбачено надання продукції еквівалентної.
Враховуючи зазначене вище, тендерним комітетом було прийнято рішення щодо відхилення пропозиції ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВАТРА-ЦЕНТР» в рамках діючого Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Окремі лоти для спец товару
Номер:
e7e8e2c40f394c9897064729cbfab69d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-19-001061-a.a1
Назва:
Окремі лоти для спец товару
Вимога:
Прохання для замовника виділяти в окремі лоти продукцію, що не має аналогів у своєму виробництві, таку як 16 і 17 позиції предмета закупівлі світильників ЛСР виробництва корпорації Ватра з вибухозахистом , які роблять неможливим до участі у вашому тендері будь-якого іншого постачальника , окрім підрозділив самої корпорації , незважаючи на усі інші 58 пункти переліку продукції тендерного завдання і робить усю закупівлю неконкурентною та дискримінаційною, враховуючи монополію завода виробника по цих двох позиціях і завдання ТД надати саме по них окрему документацію. А саме - в дод. 4- «По позиціям № 16,17,26,49 зразки документів, які підтверджують технічні та якісні характеристики предмету закупівлі» , що вказує за зацікавленість в певному постачальнику, враховуючи явно завищену цифру усієї закупівлі
Адже, розділи Закону УКРАЇНИ Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9, ст.89. Містять принципи: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об' єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.04.2019 14:23
Вирішення:
Ваше звернення розглянуто та повідомляємо що будуть внесено зміни
Статус вимоги:
Задоволено