• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція майданчика зі штучним покриттям за адресою: Харківська область, Валківський район, с. Ков’яги, площа Жовтнева, 2-А (код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

1 675 205.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 376.03 UAH
Період оскарження: 23.04.2019 11:35 - 06.05.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ «ЛЕГІОНБУД» (протокол №20/05-2 від 20.05.2019 р.)

Номер: 00b85763f924411c8f646757704aa4a7
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-23-001141-b.c1
Назва: Вимога скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ «ЛЕГІОНБУД» (протокол №20/05-2 від 20.05.2019 р.)
Вимога:
За закупівлею «Реконструкція майданчика зі штучним покриттям за адресою: Харківська область, Валківський район, с. Ков’яги, площа Жовтнева, 2-А (код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)» - закупівля UA-2019-04-23-001141-b протоколом тендерного комітету №20/05-2 від 20.05.2019 р. було визначено переможцем ТОВ «ЛЕГІОНБУД». Вважаємо дане рішення неправомірним оскільки тендерна пропозиція ТОВ «ЛЕГІОНБУД» не відповідає вимогам тендерної документації замовника та кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником, а саме: 1. В тендерній пропозиції учасника не повністю зазначено назву закупівлі. 2. Відповідно до довідки про наявність матеріально-технічної бази наданої учасником власна чи орендована техніка, яка необхiдна для виконання робiт, у ТОВ «ЛЕГІОНБУД» вiдсутня. Форма довідки про наявність матеріально-технічної бази змінена та не відповідає додатку 5 до тендерної документації замовника. 3. Учасником надано договір про надання послуг з ТОВ «Мірінвест» і по факту це є договір субпідряду, в той самий час в довідці учасника зазначено, що ними не планується залучення субпідрядників для виконання зазначених робіт. Документів та інформації про субпідрядників також не надано, окрім цього відповідно до договору про надання послуг з ТОВ «Мірінвест» виконавець (ТОВ «Мірінвест») Виконавець надає послуги з використання будiвельних машин та механізмів та надає послуги механізаторів. Разом з тим учасник згідно кошторисної документації окрім включення до розрахунку витрат на орендовану техніку, включає заробітну плату таких механізаторів в розрахунки заробітної плати працівників, що призводить до подвійного урахування витрат та помилковим розрахункам кошторисної вартості. 4. В довідці про наявність працівників зазначені водії та машиністи, але виникає запитання навіщо компанії, яка не має власної та/або орендованої техніки наявність таких працівників в штатному розписі. 5. Всі листи в рамках тендерної пропозиції адресовані «тендерному комітету», але не зрозуміло якому саме тендерному комітету та за якою саме закупівлею. 6. В довідці №0205/28 від 02.05.2019 про відсутність підстав для відмови за ст..17 не зазначено, відомості стосовно якого саме учасника (Назва) відсутні в єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення. Таким чином дану довідку не можливо однозначно трактувати, наприклад, можна вважати, що в ній ідеться про іншого учасника, або учасника іншої закупівлі , тощо. Такі самі порушення в довідках №0205/29, №0205/30 (не зазначено ПІБ уповноваженої особи), №0205/31, тощо. 7. В довідці з відомостями про учасника в графі «Обрана система оподаткування» зазначено «Платник ПДВ», але відсутня інформація власне про обрану систему оподаткування, а відтак учасником не зазначено чи він є платником податків на загальних умовах, платником єдиного податку, не є платником податків, є неприбутковою організацією, щось інше. З цього випливає неможливість дослідити перелік документів учасника, які необхідні для підтвердження його статусу платника податків, а це є порушенням законодавства про публічні закупівлі та діючого законодавства в цілому. 8. Копію паспорта та ідентифікаційного коду уповноваженої особи учасника не завірено належним чином. На підставі вищезазначеного вважаємо рішення тендерного комітету про визнання переможцем закупівлі ТОВ «ЛЕГІОНБУД» неправомірним оскільки тендерна пропозиція ТОВ «ЛЕГІОНБУД» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником в тендерній документації та вимагаємо: 1. Скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ «ЛЕГІОНБУД» (протокол №20/05-2 від 20.05.2019 р.) 2. Продовжити розгляд пропозицій Учасників за закупівлею відповідно до вимог Закону України про публічні закупівлі та іншого законодавства. У випадку незадоволення даної вимоги ТОВ «СТРОЙТРАНСАВТО» планує звернутись до органу оскарження.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на лист-скаргу ТОВ «Стройтрансавто». Тендерним комітетом розглянуто Ваш лист від 24.05.2019 вих. № 21, за результатами розгляду якого повідомляємо наступне. Відповідно до протоколу № 20/05-2 від 20.05.2019 засідання тендерного комітету відділу освіти Валківської районної державної адміністрації переможцем торгів на закупівлю робіт по об’єкту «Реконструкція майданчика зі штучним покриттям за адресою: Харківська область, Валківський район, с. Ков’яги, площа Жовтнева, 2-А» визнане ТОВ «ЛЕГІОНБУД» (далі учасник-переможець), тендерна пропозиція якого відповідає вимогам тендерної документації та є найбільш економічно вигідною. 1. Учасником-переможцем на вимогу п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 1 тендерної документації надано тендерну (цінову) пропозицію на закупівлю по предмету Реконструкція майданчика зі штучним покриттям за адресою: Харківська область, Валківський район, с. Ков’яги, площа Жовтнева, 2-А. Назва предмета закупівлі відповідає вимогам п. 4.1. розділу «Загальні положення» тендерної документації, яким зазначено, що назва предмета закупівлі - Реконструкція майданчика зі штучним покриттям за адресою: Харківська область, Валківський район, с. Ков’яги, площа Жовтнева, 2-А. 2. Учасником-переможцем на вимогу п.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатків 3, 5 тендерної документації надано довідку про наявність у учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі. По формі та змісту вказаної довідки необхідно було зазначити наявність власної техніки чи орендованої. Згідно абзацу другому п.1.1. додатку 3 тендерної документації у разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та/або використання їх на договірних умовах, про це зазначається у довідці із наданням документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою (копії договорів на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально – технічною базою). Учасник-переможець у наданій довідці зазначив про відсутність власної та орендованої техніки, що відповідає по формі та змісту додатку 5 тендерної документації та вказав, що обладнання та матеріально – технічна база використовується на договірних умовах відповідно до договору про надання послуг № 02-05 від 02.05.2019, сканкопію якого надано в складі тендерної пропозиції. Предметом договору № 02-05 від 02.05.2019 є надання послуги з використанням будівельних машин та механізмів, що належать виконавцеві та надання послуги механізаторів. Тобто, учасник-переможець виконав вимоги п.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатків 3, 5 тендерної документації та документально підтвердив використання обладнання та матеріально – технічної бази на договірних засадах на умовах договору про надання послуг. Використання обладнання та матеріально – технічної бази на підставі договору про надання послуг не є субпідрядом, оскільки відповідно до ст. 837 ЦК України договір підряду, – це зобов’язання, за яким одна сторона (підрядник) зобов’язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням іншої сторони (замовника), а замовник зобов’язується прийняти та оплатити виконану роботу. Тобто, виходячи зі змісту договору підряду, його предметом є робота та її результат, законодавцем чітко закріплена його спрямованість – на виконання підрядником роботи. Крім того, до компетенції тендерного комітету не відноситься надання правової оцінки договору надання послуг на предмет його відповідності цивільному законодавству. Тендерний комітет оцінює відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Враховуючи наведе учасник-переможець виконав вимоги п.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатків 3, 5 тендерної документації та документально підтвердив використання обладнання та матеріально – технічної бази на договірних засадах на умовах договору про надання послуг. Стосовно розрахунків кошторисної вартості то згідно вимог п.1. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є динамічною) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із урахуванням змін та доповнень. Ціна тендерної пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується, виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення та поточних цін на них. На підтвердження цієї вимоги учасником-переможцем наданий гарантійний лист від 02.05.2019 № 0205/36 стосовно розрахунку ціни тендерної пропозиції відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із урахуванням змін та доповнень. Враховуючи наведене, учасником-переможцем виконані вимоги тендерної документації в цій частині 3. Згідно п.1.2. додатку 3 тендерної документації учасником надається довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Додаток 6). У якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає копію штатного розпису та/або копії цивільно-правових угод. Учасником-переможцем надані штатний розпис на 2019 рік (зміни) вводиться в дію з 18 квітня 2019 та довідка про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 02.05.2019 № 0205/23 згідно вимог додатку 6 тендерної документації. Враховуючи наведене, учасником-переможцем виконані вимоги тендерної документації в цій частині. 4. Стосовно документів тендерної пропозиції, які адресовані тендерному комітету, але на Вашу думку не зрозуміло якому, то слід зазначити наступне. Тендерною документацією не вимагалось зазначення на документах, які входять до складу тендерної пропозиції конкретної назви тендерного комітету замовника та закупівлі, крім деяких документів де прямо про це вказано. Враховуючи наведене, учасник-переможець надав відповідні документи у складі тендерної документації згідно вимог тендерної документації. 5. Згідно п.2. додатку 3 тендерної документації учасником надаються документи у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі”: 2.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, яка містить відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. 2.2. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, яка містить відомості про те, що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). 2.3. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, яка містить відомості про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. 2.4. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, яка містить відомості про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. 2.5. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, яка містить відомості про те, що Учасник не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Всі документи надаються учасником в довільній формі. Учасником-переможцем надані в складі тендерної пропозиції на закупівлю робіт по об’єкту «Реконструкція майданчика зі штучним покриттям за адресою: Харківська область, Валківський район, с. Ков’яги, площа Жовтнева, 2-А» відповідні довідки в довільній формі на фірмовому бланку учасника за підписом керівника учасника та скріплено печаткою учасника, форма та зміст яких вказують що вони стосуються учасника – переможця та його уповноваженої особи та вказаної закупівлі робіт. Враховуючи наведене, учасником-переможцем виконані вимоги тендерної документації в цій частині. 6. Надання копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та копії всіх сторінок паспорту вимагається додатком 3 тендерної документації для фізичних осіб – підприємців, тому в складі тендерної пропозиції юридичних осіб не оцінюється їх наявність та оформлення та не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції згідно п.3. розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. 7. Стосовно системи оподаткування учасника переможця слід зазначити наступне. Учасник-переможець надав витяг з реєстру платників податку на додану вартість та підтвердив довідкою в довільній формі від 02.05.2019 № 0205/6 що не є платником єдиного податку. Ці відомості свідчать про загальну систему оподаткування учасника-переможця . Керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципами максимальної економії, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, вибір переможця торгів на закупівлю робіт по об’єкту «Реконструкція майданчика зі штучним покриттям за адресою: Харківська область, Валківський район, с. Ков’яги, площа Жовтнева, 2-А» здійснено тендерним комітетом правомірно.
Статус вимоги: Відхилено