-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Телевізійне та аудіовізуальне обладнання
Мультимедійний комплекс в комплекті
Завершена
80 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 400.00 UAH
Період оскарження:
25.04.2019 14:58 - 06.05.2019 15:10
Вимога
Вирішена
Доброго дня.
Номер:
51def833069c4e07967b34b5a81af857
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-25-002018-b.a1
Назва:
Доброго дня.
Вимога:
Шановний Замовник, ознайомившись з вашою ТД зʼявився ряд запитань.
У вашої ТД є такий пункт «1 б) трудові книжки всіх вказаних працівників Учасника (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) та/або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, які підтверджують трудові відносини між Учасником та його працівниками.» Хотілось би зрозуміти навіщо потрібно надавати цю інформацю якщо взагалі стаж працівника нік не стосується тендерної закупівлі?
Також є такий пункт «2. Наявність обладнання щодо забезпечення процесу резервного копіювання інформації Замовника: а) інформацію у формі таблиці про обладнання для резервного копіювання інформації, які мають необхідні характеристики.»
Хотілось би зрозуміти що ви під цим розумієте і що саме потребується від Учасника.
Також у вашій ТД є такий пункт як надати зразки запропонованого обладнання, приберіть будь-ласка цей пункт так як він є дискримінаційним.
Шановний тендерний комітет, приведіть будь-ласка вашу документацію до ладу і внесіть корективи до ТД.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.05.2019 15:11
Вирішення:
На ваш запит повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 2 розділу 2 Інструкції про використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженної Наказом Державного підприємства "ПРОЗОРРО" від 19.03.2019 року №10 (надалі інструкція) вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає запотрібне зазначити. На виконання вищезазначеного, Замовником було розроблено та оприлюднено вимоги до учасників та оформлення пропозицій. Запитувачем не було доведено наявність дискримінаційних вимог в оголошенні та документації Замовника. У зв'язку з цим, вимога щодо внесення змін в умови тендеру не задоволена.
Статус вимоги:
Задоволено