-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень харчоблоку школи І-ІІІ ступенів №218 Деснянського району міста Києва
Завершена
900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
Період оскарження:
19.04.2019 12:23 - 24.04.2019 14:00
Вимога
Відхилено
Скарга
Номер:
dab5af77201341f594d230f00ccf2080
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-19-001180-c.c2
Назва:
Скарга
Вимога:
19.04.2019р. вих. №12 Адресовано:
Школа І-ІІІ ступеня № 218 Деснянського району міста Києва
UA-2019-04-19-001180-c
Уважно вивчивши Оголошення про проведення закупівлі з капітального ремонту
харчоблоку та переглянувши всі вимоги до учасників, які планують взяти участь у
закупівлі, повідомляємо наступне:
Вимоги Оголошення відповідно до пункту 6.1 Додатку 2, а саме копії аналогічних
договорів, не менше двох (виконання робіт з капітального ремонту за бюджетні кошти, у
тому числі в закладах освіти, що виконувались в період з 2016 по 2018 рік) є
дискримінаційними, а також такими, які наводять на думку про звуження кола можливих
учасників даної закупівлі. По-перше, Замовник не підтвердив документально вимогу
надання двох або більше аналогічних договорів, жодним чином не довів необхідність
такої кількості, хоча згідно з ЗУ «Про публічні закупівлі» достатньою кількістю
вважається надання аналогічного договору, тобто одного, для підтвердження досвіду
виконання робіт. По-друге, вимога надання аналогічних договорів виконаних за
бюджетні кошти не дає жодної характеристика як учасника закупівлі, а лише
унеможливлює учасників які не працювали з державними установами приймати участь у
цій закупівлі. Тобто, наштовхує на думку, що таким чином Державні Замовники хочуть
співпрацювати лише з «знайомими» компаніями, з якими вони вже в гарних стосунках.
Допорогові закупівлі не регулюються ЗУ «Про публічні закупівлі», але Замовники
повинні притримуватись принципів здійснення закупівель відповідно до ст. 3 Закону, а
саме: недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників,
запобігання корупційним діям і зловживанням та інше.
Отже, з огляду на все вищевикладене, ми вам пропонуємо:
1) Виправити пункт 6.1, в тому числі дискримінаційні вимоги щодо кількості
аналогічних договорів, виконання їх за бюджетні кошти та в закладах освіти.
2) Привести Оголошення у відповідність чинного законодавства про публічні
закупівлі.
У випадку якщо Замовник буде ігнорувати вимогу, а відповідно до Наказу ДП «Прозорро»
який регулює проведення Допорогових закупівель Замовник зобов’язаний це робити –ми будемо вимушені звертатись до відповідних органів з метою перевірки прозорості
проведення Ваших закупівель.
Директор ___________________ В.І. Якимчук
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.04.2019 14:20
Вирішення:
Нагадуємо вам, що системою PROZORRO надається час для КОНСТРУКТИВНОГО діалогу, а не звертання зі скаргами стосовно вимог оголошення, тому пропонуємо скористатися цією можливістю.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
ea4aa23cb847459ea1af063f74c0638b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-19-001180-c.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
У вимогах до закупівлі є вимоги які можна охарактеризувати як дискремінаційні
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист скарга 19.04.2019 17:04
- документ затверджений ТК 20.04.2019 22:36
Дата подачі:
19.04.2019 17:04
Вирішення:
Нагадуємо, що період уточнень в системі електронних закупівель надається для конструктивного діалогу Замовник - Учасник. В даному випадку незрозуміло, які вимоги оголошення можна назвати дискримінаційними (подані документи скаржником недоступні для перегляду),тому ми змушені вважати дану скаргу нічим іншим, як спробою зірвати Державну закупівлю загальноосвітнього навчального закладу.
Тендерний комітет школи №218
Статус вимоги:
Відхилено