-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А95, дизельне паливо
Торги не відбулися
1 116 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 2 790.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 2 790.00 UAH
Період оскарження:
03.05.2019 14:32 - 17.05.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна умова
Номер:
94721fd639824d238beeb4717ddebf8f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-03-000814-b.a1
Назва:
Дискримінаційна умова
Вимога:
Доброго дня! Керуючись положенням ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертаємоcь до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, допущеного в положеннях тендерної документації, а саме: ч.1.1 Додатку 2 до тендерної документації характеризується дискримінаційним характером.
У ч. 1.1. Додатку 2 до тендерної документації передбачено обов’язок щодо наявності в Учасника розширеної мережі автозаправних станцій на території м. Одеси та Одеської області (Білгород-Дністровський район, Ізмаїльський район, Кілійський район, Татарбунарський район, Любашівський район).
Замовник встановлює дискримінаційну вимогу технічного характеру , яка суттєво обмежує коло потенційних Учасників щодо участі у торгах.
Замовником не доведено доцільність/необхідність даного характеру вимоги.
Виходячи зі специфіки предмету закупівлі, предметом є Бензин А-95, Дизельне паливо, на ринку є широкий перелік Постачальників, які б забезпечили виконання умов договору в частині поставки товару, незрозумілим є факт відсутності поділу предмета на лоти за територіальною ознакою,це не впливатиме на поставку палива, яке відповідатиме усім встановленим законодавством технічним, екологічним нормам щодо встановлених рівнів шкідливого фізичного та біологічного впливу на навколишнє природне середовище і здоров'я людини?
Така вимога ТД, встановлена Замовником, не дає можливості іншим постачальникам добросовісно конкурувати та розраховувати на перемогу в даних торгах.
Дискримінаційну вимогу можливо усунути шляхом поділу предмета закупівлі на лоти .
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон№922), метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону №922, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону №922, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону №922, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищевикладене, дії Замовника в частині встановлення зазначених вище умов ТД порушують вимоги абз. 5 ч. 1 ст. 3, ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов’язані з участю у закупівлі.
Посилаючись на зазначені вище обставини, просимо членів тендерного комітету усунути порушення та внести зміни до тендерної документації! Дякуємо!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.05.2019 15:25
Вирішення:
Вітаємо!
Відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо роз’яснення на Ваше звернення про наявність, на Вашу думку, порушення (дискримінаційної умови) допущеного в положеннях тендерної документації щодо наявності вимоги у частині 1.1. Додатку 2 до тендерної документації к Учаснику мати розширену мережу автозаправних станцій на території м. Одеси та Одеської області (Білгород-Дністровський район, Кілійський район, Ізмаїльський район, Татарбунарський район, Любашівський район).
Згідно Положення про Управління Державного агентства рибного господарства у Одеській області затвердженого наказом Державного агентства рибного господарства України від 15.07.2016 № 229, - Управління Державного агентства рибного господарства у Одеській області (Одеський рибоохоронний патруль) є територіальним органом Державного агентства рибного господарства України, діє у складі Держрибагентства як відокремлений структурний підрозділ і йому підпорядковується. Одеський рибоохоронний патруль є правоохоронним органом (орган рибоохорони). Повноваження Одеського рибоохоронного патруля поширюються на Одеську область, територію та акваторії водних об’єктів в межах районів діяльності, визначених Держрибагентством. Відповідні райони діяльності (контролю) органів рибоохорони затверджені наказом Держрибагентства від 06.02.2013 № 31.
Наказом Управління Державного агентства рибного господарства у Одеській області № 20 від 24.03.2017 затверджено зони контролю рибоохоронних постів Одеського рибоохоронного патруля, відповідно до якого утворено Одеський, Дністровський, Вилковський та Ізмаїльський рибоохоронні пости.
Враховуючи, що постачання товару буде здійснюватися самовивозом з автозаправних станцій постачальника (власних або орендованих), вважаємо вказану у частині 1.1. Додатку 2 до тендерної документації вимогу доцільною, необхідною, обґрунтованою та такою що повністю відповідає принципам здійснення закупівель наведеним у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі принципу максимальної економії та ефективності. Зазначене, не протирічить практиці розгляду оскарження тендерів Антимонопольним комітетом України, щодо встановлення у тендерній документації дискримінаційних вимог.
Щодо поділу предмету закупівлі на лоти, зазначаємо, що Одеський рибоохоронний патруль є правоохоронним органом (орган рибоохорони).Оперативна обстановка в сфері рибоохоронної діяльності в Одеській області може вимагати задіяння максимальної кількості особового складу Одеського рибоохоронного патруля та проведення рибоохоронних заходів у конкретному районі Одеської області, а тому передбачити чинники ділення предмета закупівлі на лоти представляється неможливим.
Враховуючи вищевикладене, підстав для задоволення Вашої вимоги не вбачається.
Просимо Вас врахувати ці пояснення, при прийнятті участі у процедурі закупівлі та максимально врахувати інтереси Замовника. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Не задоволено