• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

контейнери для збору побутових відходів

Завершена

1 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 900.00 UAH
Період оскарження: 25.03.2019 13:17 - 11.04.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Технічне завдання щодо важелів кріплення кришки

Номер: f2f196bf72dc4cbfa4635546b3932221
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-25-000943-b.a2
Назва: Технічне завдання щодо важелів кріплення кришки
Вимога:
В своєму технічному завданні Замовник зазначає «З метою забезпечення безпеки під час навантаження сміття та усунення травматизму обслуговуючого персоналу, важелі кріплення кришок контейнерів повинні бути виготовлені з металу товщинної не менше ніж 2 мм шляхом штампування, без з'єднувального зварного шва». У чому полягає безпека відсутності зварного шва? З досвіду експлуатації контейнерів іншими підприємствами є сенс в технічному завданні вказати товщину не менш 2,5 мм, та те що зварювальний шов не впливає на безпеку експлуатації та усунення травматизму. В додатку приводимо фотозображення важелів кріплення кришки саме товщиною 2 мм та без зварювального шва, де зрозуміло що про безпеку обслуговуючого персоналу зовсім не йдеться...
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерною документацією передбачено, що важелі кріплення кришок контейнерів повинні бути виготовлені з металу товщинної не менше ніж 2 мм шляхом штампування, без з'єднувального зварного шва. Зазначена вимога, обґрунтовуються позитивним досвідом експлуатації аналогічних контейнерів для збору твердих побутових відходів, безпекою експлуатації для обслуговуючого персоналу, надійністю конструкцій і тривалістю строку придатності для використання. ДСТУ 8476:2015 формує лише загальні технічні характеристики щодо конструкції виробу, однак не регламентує детальну характеристику контейнера (його окремих частин та механізмів). Всі інші вимоги до контейнерів формуються Замовником відповідно до його потреб і не суперечать ДСТУ та принципам здійснення публічних закупівель. Враховуючи вищенаведене, контейнери, які планує закупити наше підприємство, повинні чітко відповідати технічиским вимогам до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 – 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору побутових відходів), зокрема: важелі кріплення кришок контейнерів повинні бути виготовлені з металу товщиною не менше ніж 2 мм шляхом штампування, без з'єднувального зварного шва . Нормами ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлено, що Замовник зобов’язаний підтверджувати або обґрунтовувати вимоги, які він висуває до предмету закупівлі. Учасник не позбавлений можливості запропонувати еквівалент Товару, із зазначенням технічних характеристик запропонованого Товару та відобразити у вигляді таблиці порівняльних характеристик його відповідності технічним вимогам Замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо відповідності тендерної документації Закону 922 Про публічні закупівлі

Номер: 28551585120949a6b45de88550cb0222
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-25-000943-b.b1
Назва: Вимога щодо відповідності тендерної документації Закону 922 Про публічні закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник. Просимо Вас привести тендерну документацію у відповідності до Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон) за наступними вимогами: 1) Пунктом 1 розділу 1 Загальні положення Тендерної документації Замовником визначено, що «тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (далі Закон). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються у значенні, наведеному у Законі». У відповідності до ст. 1 Закону тендерною пропозицією – є пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Згідно частини 1 статті 25 Закону «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі». Підсумком цьому є те, що тендерна пропозиція учасників повинна подавались виключно та лише в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Саме на цей законодавчий припис посилається Замовник у пункту 1 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:…». Тож, враховуючи вищенаведене, зазначаємо: - По-перше, що в Законі не передбачено право Замовника звертатись до учасників закупівлі з будь-якими вимогами, запитаннями та всім іншим, окрім випадків коли відповідне право на звернення чітко визначено в Законі. Тому, згідно припису частини 7 ст. 28 Закону Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, а ні як не до учасника такої закупівлі, право на що передбачив Замовник у тендерній документації та реалізував відповідне порушення – шляхом вимоги надати зразок в Додатку 1 цієї ТД, а саме « Для, підтвердження та перевірки відповідності запропонованого предмета закупівлі (Товару) технічним вимогам, після проведення електронного аукціону, Учасник закупівлі, пропозиція якого розглядається Замовником, повинен надати Замовнику до огляду зразок товару в термін 4-х робочих днів з дня початку розгляду пропозиції». Також, враховуючи положення частини 1 статті 25 Закону перевірка зразків у визначеній процедурі закупівлі не може здійснюватись Замовником. Крім того, звертаємо увагу Замовника, що стаття 30 Закону має виключний перелік підстав для відхилення учасників, серед яких відсутнє право Замовника відхилити тендерну пропозицію Учасника з підстави не надання зразку, тобто враховуючи положення частини 1 статті 25 Закону не надання зразка Учасником у будь-який час не дозволяє Замовнику стверджувати, що тендерна пропозиція не відповідає тендерній документації. - По-друге, Законом не передбачено надання документів будь-якими поштовими засобами, на адресу Замовника, а саме: пакет оригіналів документів Замовнику особисто або через уповноваженого представника, або кур’єром - «особисто в руки» (прошитий, пронумерований з зазначенням кількості скріплених аркушів на звороті останнього аркушу та скріплений підписом та печаткою Учасника ) разом з Додатками 3(тендерна пропозиція, що була запропонована в результаті аукціону, та визначена системою найменшою) та № 2 (проект договору), № 1 (Технічні та кількісні характеристики предмету закупівлі), № 1 (гарантійний лист), є безпідставною вимогою та не може бути складовою тендерної пропозиції Учасника, а також не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника згідно статті 30 Закону. Враховуючи викладене, зразки товару, а також надання документів на адресу Замовника після аукціону не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наведених вище зразків чи їх ненадання, чи ненадання документів визначених в тендерній документації, не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог статті 30 Закону. Про що є відповідне рішення АМКУ № 3692-р/пк-пз від 19.04.2018. Таким чином для уникнення в подальшому затягування процедури закупівлі шляхом оскарження в органі АМКУ, вимагаємо від Замовника привести ТД у відповідність до Закону. 2) Тендерною документацією не передбачено вимог, щодо надання документів Переможцем торгів згідно статті 17 пункту 3 Закону. Про те в порушення вимог Закону, згідно статті 17 пункту 3 Закону, Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається Замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Тобто вимагання надання Довідки виданою уповноваженим органом про відсутність заборгованості або явності по сплаті обов’язкових податків і зборів, дійсну на дату розкриття тендерних пропозицій, є порушенням Закону, тому що лише переможець торгів (переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі) має надавати цю довідку. 3) Технічні вимоги до предмету закупівлі мають грубі порушення Закону та не містять виразу «або еквівалент». Зокрема, Замовник зазначає що : Контейнери повинні відповідати ДСТУ 8476:2015 «Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги», стандартам DIN 30 700, EN 840-3, та мати ємність – 1,1 м.куб (1100 л.). Окрім цього, Замовник зазначає конкретну конструкцію та не обумовлює причини та вимоги щодо особливостей конструкції даного контейнеру, зокрема спіралевидної пружини, конструкції важелю кріплення кришки та особливостей кріплення кронштейну вузлу захвату, адже ДСТУ 8476:2015 не має особливостей та вимог щодо конструкції пружини та важеля кришки. На сайті Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України ДЕРЖАВНОГО ФОНДУ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ міститься посилання на комерційну пропозицію ТОВ Еверест (наразі ТОВ Ренток Групп), та прописані відповідні вимоги до продукції виробництва заводу Сантекс (Республіка Білорусь) http://dfrr.minregion.gov.ua/foto/projt_addition/2018/12/Kom.-predlozhenie-Everest.docx. Виходячи з вищезазначених вище вимог до технічних параметрів лише 1-го виробника даної конструкції, аналогів якої немає на ринку збуту, як мінімум 5 постачальників не мають змоги конкурувати у закупівлі. Таким чином Замовник порушує принципи статті 3 Закону, а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Просимо привести тендерну документацію відповідно до вимог Закону та створити добросовісну конкуренцію серед учасників. В Додатку надаємо рішення Антимопольного комітету України, по подібним порушенням, які вказані в тендерній документації.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 1. Вимога про надання зразку із тендерної документації та Додатку № 1 буде вилучена Замовником. - Вимога про надання документів Замовнику будь-якими поштовими засобами на етапі кваліфікації Учасника буде вилучена з тендерної документації Замовником. 2. Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації щодо надання документів Переможцем торгів згідно ст.17 п.3 Закону України «Про публічні закупівлі», доповнено Додатком № 5. 3. Керуючись ст.ст.3, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (надалі - Закон) Автотранспортним комунальним підприємством "Комунальник" Торецької міської ради розглянуто Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю Контейнерів для збору побутових відходів - Код за ДК 021:2015:44610000-9 (оголошення UA-2019-03-25-000943-b) та повідомляємо про те, що закупівля проводиться відповідно до принципів, встановлених ст. 3 Закону. Керуючись п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону Замовником у Додатку 1 до тендерної документації чітко встановлені всі необхідні вимоги до контейнерів для збору твердих побутових відходів, які ніяким чином не дискримінують потенційних Учасників торгів. Зазначені вимоги, які встановлені для контейнерів, обґрунтовуються позитивним досвідом експлуатації аналогічних контейнерів для збору твердих побутових відходів, безпекою експлуатації для обслуговуючого персоналу, надійністю конструкцій і тривалістю строку придатності для використання та повинні відповідати ДСТУ 8476:2015 «Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги», стандарту EN 840-3.ДСТУ 8476:2015 формує лише загальні технічні характеристики щодо конструкції виробу, однак не регламентує детальну характеристику контейнера (його окремих частин та механізмів). Всі інші вимоги до контейнерів, включаючи вимоги щодо спіралевидної пружини, конструкції важелю кріплення кришки та особливостей кріплення кронштейну вузлу захвату, формуються Замовником відповідно до його потреб і не суперечать ДСТУ. Враховуючи вищенаведене, контейнери, які планує закупити наше підприємство, повинні чітко відповідати вимогам Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 – 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору твердих побутових відходів), зокрема:- Пружинні елементи відкривання/закривання кришки контейнера виготовлені з використанням спіралевидної пружини та мають бути захищені для безпечної експлуатації та обслуговування контейнера,- важелі кріплення кришок контейнерів повинні бути виготовлені з металу товщиною не менше ніж 2 мм шляхом штампування, без з'єднувального зварного шва - Вузол кронштейну захвата та підйому євроконтейнера виконаний методом багаторівневого штампування з металу товщиної не менше ніж 2 мм та має вбудовані підсилювачі. Для підвищення ремонтопридатності кріпиться до корпусу болтовим з’єднанням з можливістю заміни без порушення цинкового шаруНормами ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлено, що Замовник зобов’язаний підтверджувати або обґрунтовувати вимоги, які він висуває до предмету закупівлі. Таким чином, Ваше твердження про неправомірність визначення Замовником конкретних технічних вимог до предмета закупівлі не відповідає дійсності, оскільки пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону, передбачено обов’язкове включення до тендерної документації детального опису товарів, робіт, послуг, що закуповуються. Учасник не позбавлений можливості запропонувати еквівалент Товару, із зазначенням технічних характеристик запропонованого Товару та відображенням у таблиці порівняльних характеристик його відповідності технічним вимогам Замовника. Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, так як попередньо дослідивши систему електронних закупівель Prozorro.gov.ua, в частині закупівлі контейнерів для збору твердих побутових відходів, можливість поставки таких контейнерів є у щонайменше двох виробників, що можуть запропонувати продукцію з відповідними технічними та якісними характеристиками.
Статус вимоги: Задоволено