-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Вилочний електронавантажувач зі змінною батареєю
Детальний опис закупівлі наведено в Додатку 1 тендерної документації.
Торги не відбулися
4 350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 750.00 UAH
Період оскарження:
11.04.2019 11:34 - 10.05.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо умов закупівлі від 22.04.2019
Номер:
2c3da62cd14d4b31ab60511ad2b5fc38
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-11-001052-a.c3
Назва:
Вимога щодо умов закупівлі від 22.04.2019
Вимога:
Просимо розглянути Вимогу та надати вмотивовану відповідь.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 22.04.2019.pdf 22.04.2019 16:35
Дата подачі:
22.04.2019 16:35
Вирішення:
Щодо розташування циліндрів нахилу щогли повідомляємо, що враховуючи багаторічний позитивний досвід використання обладнання саме зазначених конструкційних особливостей та специфікою виконуваних робіт в складах аеропорту, в автомобілях та на повітряних суднах зазначені характеристики є необхідною вимогою до обладнання. Тому вважаємо внесення змін в частині, що стосується конструктивних особливостей розташування циліндрів нахилу щогли недоцільним.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Стосовно дискримінаційних вимог в технічній спецификації
Номер:
443aa3a120e14ec6a1805157aa409498
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-11-001052-a.a1
Назва:
Стосовно дискримінаційних вимог в технічній спецификації
Вимога:
В додатку №1 тендерної документації встановлено наступну вимогу «Верхнє розташування циліндрів нахилу щогли – на даху кабіни оператора». Звертаємо Вашу увагу на те, що дану вимогу може забезпечити лише один конкретний виробник техніки – Linde, електронавантажувачам якого притаманна вказана конструкційна особливість. Жоден з інших виробників навантажувачів не виконує верхнє розташування циліндрів нахилу щогли, а отже ця вимога є дискримінаційною і обмежує участь інших постачальників техніки. Детально вивчивши технічні специфікацію, ми бачимо, що всі вимоги були викладені у відповідності до буклетів на навантажувачі Linde. Для виключення ознак дискримінації і створення сприятливих умов для конкуренції просимо Вас переглянути технічну специфікацію і вказати дійсно важливі критерії і характеристики, які визначаються умовами експлуатації електронавантажувачів і вимогами до технологічного процесу; всі інші, незначні, вимоги просимо видалити.
Також просимо надати роз’яснення стосовно вимоги «Навантажувач виробництва країни Євросоюзу». Окрім виробників країн Євросоюзу є провідні виробники Японії, Китаю, інших країн, які мають великий досвід у виробництві навантажувачів, займають ТОПові позиції у світовому рейтингу і виробляють навантажувачі, які відповідають всім європейським стандартам і нормативам, що встановлюються до даної техніки.
Для забезпечення принципів не дискримінації просимо Вас виключити зазначені вимоги і внести зміни в тендерну документацію, які нададуть можливість участі у закупівлі більшій кількості постачальників імпортної техніки світових брендів, що підвищить рівень конкурентності і, тим самим, сприятиме економії бюджету.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 12.04.2019 14:16
Дата подачі:
12.04.2019 14:16
Вирішення:
Замовником внесено зміни до колонки «Технічні / інші характеристики (технічна специфікація)» Специфікації Розділу І Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Тендерної документації від 10.04.2019 №15-03-139 (Редакція 01) та виключено фразу: «Навантажувач виробництва країни Євросоюзу».
Відповідно до вимог в технічних характеристиках щодо розташування циліндрів нахилу щогли повідомляємо, що всі зазначені конструкційні вимоги обумовлені технологічними та експлуатаційними процесами, а також за результатами моніторингу встановлено, що на ринку України присутні постачальники обладнання саме із вищевикладеними технічними характеристиками. Тому вважаємо внесення змін в частині, що стосується конструктивних особливостей розташування циліндрів нахилу щогли недоцільним.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Номер:
7da5a03a694f4e40a8599a89fcc43a64
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-11-001052-a.b2
Назва:
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" оголошено відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-04-11-001052-a предмет закупівлі ВИЛОЧНИЙ ЕЛЕКТРОНАВАНТАЖУВАЧ ЗІ ЗМІННОЮ БАТАРЕЄЮ.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказано: «вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.04.2019 09:44
Вирішення:
Згідно з пунктом 8 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до частини першої статті 24 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
Згідно з абзацом другим частини першої статті 24 Закону у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
З огляду на викладене та виходячи зі змісту статті 24 Закону, якщо забезпечення тендерної пропозиції вимагається Замовником, розмір, вид та умови надання такого забезпечення встановлюються Замовником самостійно у тендерній документації та зазначаються в оголошенні про проведення процедури закупівлі.
Таким чином, за Замовником законодавчо закріплено право на вибір окремого виду чи комбінації деяких видів тендерного забезпечення, а саме банківської гарантії, страхової гарантії, гарантії фінансової компанії.
Замовником відповідно до внутрішніх документів підприємства визначено надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії, що жодним чином не порушує вимог Закону.
Вважаємо, що Тендерна документація від 10.04.2019 № 15-03-139 (редакція 01) на закупівлю «Підіймально-транспортувальне обладнання (Вилочний електронавантажувач зі змінною батареєю)» розроблена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», наказу від 13.04.2016 № 680 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» та не порушує жодної вимоги чинного законодавства з питань публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Так