• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Кіровоградській області (Відновлення та влаштування дорожньої розмітки))

63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Кіровоградській області (Відновлення та влаштування дорожньої розмітки))

Завершена

22 827 404.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 22 827.40 UAH
Період оскарження: 16.01.2019 10:55 - 14.02.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на рішення тендерного комітету

Номер: e77611c7ace94b858d3d92d5f15a0aa5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-16-000350-b.a6
Назва: СКАРГА на рішення тендерного комітету
Скарга:
16.01.2019р. Службою автомобільних доріг у Кіровоградській області (далі по тексту – Замовник) було оприлюднено оголошення (UA-2019-01-16-000350-b, посилання на тендер на офіційному сайті – https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-01-16-000350-b) про проведення відкритих торгів на закупівлю послуг: 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Кіровоградській області (Відновлення та влаштування дорожньої розмітки)), з очікуваною вартістю 22 827 404,00 гривень з урахуванням ПДВ. Частина І 25.02.2019р. за результатами розгляду тендерних пропозицій учасників по цій закупівлі, тендерна пропозиція ТОВ «РОАД-ЛАЙН», за рішенням тендерного комітету Замовника, була допущена до участі в аукціоні, та визнана ним як така, що відповідає кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам тендерної документації (Протокол розгляду тендерних пропозицій від 25.02.2019р. – до Скарги додається). 29.03.2019р. за результатами розгляду тендерних пропозицій учасників, підставою якого було Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з питань розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3335-р/пк-пз від 22.03.2019р. (до Скарги додається), стосовно скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Хімія Парк», рішенням даного Протоколу (Протокол розгляду тендерних пропозицій від 29.03.2019р. – до Скарги додається) було відхилено тендерну пропозицію нашого Товариства, з наступної причини: «Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «Наявність обладнання та матеріало-технічної бази» від 14 лютого 2019 року №3/19, у графі 5 якого зазначено: «Орендований у філії «Броварське ДЕУ» ДП «Київське обласне дорожнє управління» ВАТ «ДАК» «Автомобільні дороги України» Договір №9 від 12.02.2019р. Термін дії договору з 12.02.2019р. до 31.12.2020р. Однак, за інформацією Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, Господарським судом м. Києва відкрито провадження у справі про банкрутство ДП «Київське обласне дорожнє управління» ВАТ «ДАК» «Автомобільні дороги України», введено процедуру санації боржника та призначено керуючого санацією. Відповідно до статті 28 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», з моменту винесення ухвали про введення процедури санації: керівник боржника звільняється з посади у порядку, визначеному законодавством; управління боржником переходить до керуючого санацією; зупиняються повноваження органів управління боржника – юридичної особи щодо управління та розпорядження майном боржника, повноваження органів управління передаються керуючому санацією, за винятком повноважень, передбачених планом санації. Частиною 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовнику надано право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційним критеріям, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. На запит замовника, направлений на адресу ДП «Київське обласне дорожнє управління» ВАТ «ДАК» «Автомобільні дороги України», керуючий санацією боржника повідомив, що підприємством не було погоджено та не надавалась довіреність філії «Броварське ДЕУ» на укладання договору про надання в оренду машини поливально-мийної на базі автомобіля КамАЗ-53215, яка обліковується на її балансі. Таким чином, учасником – Товариством з обмеженою відповідальністю «РОАД-ЛАЙН» – надано недостовірну інформацію щодо оренди машини поливально-мийної на базі автомобіля КамАЗ-53215, у зв’язку з чим тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню на підставі пункту 3 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»». Товариство з обмеженою відповідальністю «РОАД-ЛАЙН» не погоджується з підставою відхилення його тендерної пропозиції, аргументуючи наступним: 1. Так, дійсно, за інформацією Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, Господарським судом м. Києва відкрито провадження у справі про банкрутство ДП «Київське обласне дорожнє управління» ВАТ «ДАК» «Автомобільні дороги України», введено процедуру санації боржника та призначено керуючого санацією. 2. По факту ознайомлення із змістом Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 29.03.2019р. Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області, представниками нашого Товариства 01.04.2019р. було передано Лист №18/19 від 29.03.2019р. (до Скарги додається) представникам Філії «Броварське ДЕУ» ДП «Київське обласне дорожнє управління» ВАТ «ДАК» «Автомобільні дороги України», щодо уточнення наявності відповідних повноважень (довіреність, наказ тощо) у виконуючого обов’язки начальника Філії на право підписання договорів з господарської діяльності, наданих Керуючим санацією. 2.1. 02.04.2019р. представниками нашого Товариства було отримано відповідь з боку Філії «Броварське ДЕУ» за №31 від 02.04.2019р. (до Скарги додається). До цього листа, Філією було «підкріплено» копії Довіреностей, що були видані Керуючими санацією на виконуючого обов’язки начальника Філії «Броварське ДЕУ» ДП «Київське обласне дорожнє управління» ВАТ «ДАК» «Автомобільні дороги України» Мойсієнка Валентина Васильовича, на право підписання договорів з виробничо-господарської діяльності (придбання товарів, виконання робіт та надання послуг) (до Скарги додаються у складі Листа з боку Філії). Зміст цих Довіреностей підтверджує факт правомочності підписання з боку в.о. начальника Філії «Броварське ДЕУ» Мойсієнка В.В. не лише Договору №9 від 12.02.2019р. із ТОВ «РОАД-ЛАЙН», а й будь-яких інших договорів з виробничо-господарської діяльності Філії (придбання товарів, виконання робіт та надання послуг). 2.2. Окрім того, зміст Листа №18/19 від 29.03.2019р. містив запит інформації з боку ТОВ «РОАД-ЛАЙН», чи був факт запиту та / або звернення з боку Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області до Філії «Броварське ДЕУ» ДП «Київське обласне дорожнє управління» ВАТ «ДАК» «Автомобільні дороги України», щодо факту наявності чинного Договору №9 від 12.02.2019р. між нашими суб’єктами господарювання. 2.3. 02.04.2019р. у складі Листа Філії «Броварське ДЕУ» за №31 від 02.04.2019р., нашим Товариством було отримано копію запиту з боку Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області №185/16 від 21.02.2019р., що був адресований Виконавчому директору ДП «Київоблдорупр» ПАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» Ушакову О.Ю. (до Скарги додається у складі Листа з боку Філії). Зміст запиту ґрунтувався на перевірці достовірності інформації, яку було надано нашим Товариством у своїй пропозиції на дану закупівлю, в частині Договору №9 від 12.02.2019р. Лист Замовника №185/16 від 21.02.2019р. було «переадресовано» на Філію «Броварське ДЕУ». У свою чергу, в.о. начальника Філії Мойсієнко В.В. адресував лист на Виконавчого директора ДП «Київоблдорупр» Ушакова О.Ю. за №17 від 25.02.2019р. (до Скарги додається у складі Листа з боку Філії), зміст якого містив інформацію про те, що дійсно між Філією «Броварське ДЕУ» та ТОВ «РОАД-ЛАЙН» був заключний Договір №9 від 12.02.2019р. на надання послуг автомашиною КАМАЗ 53215 (поливально-мийна машина). 3. Враховуючи вищенаведену інформацію та факти, ТОВ «РОАД-ЛАЙН» вважає за необхідне стверджувати дійсну відповідність його тендерної пропозиції на дану закупівлю в цілому, а також в частині факту наявності чинного Договору №9 від 12.02.2019р. підписаного із Філією «Броварське ДЕУ» ДП «Київське обласне дорожнє управління» ВАТ «ДАК» «Автомобільні дороги України». 3.1. По незрозумілим для нашого Товариства причинам, інформація, що відображена в Протоколі розгляду тендерних пропозицій від 29.03.2019р. Замовника, є спотвореною та такою, що не відповідає дійсності. Зміст Протоколу не відображає посилання ні на № (номер) вихідного листа (відповідь на запит Замовника) з боку ДП «Київоблдорупр» ПАТ «ДАК «Автомобільні дороги України», ні на його дату формування. Яким чином та в якому вигляді Замовник торгів отримав недостовірну йому інформацію, не зрозуміло (в усній формі за допомогою телефонного зв’язку, засобами електронного листування тощо). Це в свою чергу могло ввести в оману членів тендерного комітету Замовника, в результаті чого, ними відображено в Протоколі від 29.03.2019р. спотворену та недостовірну інформацію. 3.2. Частина 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» надає замовнику право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовник своїм правом скористався, але не зрозуміло на яку інформацію опирався при формуванні змісту Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 29.03.2019р. Факт підтвердження інформації щодо наявності у ТОВ «РОАД-ЛАЙН» чинного договору на оренду поливально-мийної машини у Філії «Броварське ДЕУ» є, і цілком доведений з боку нашого Товариства змістом цієї Скарги. 3.3. Що стосується правомочності підписання в.о. начальника Філії «Броварське ДЕУ» Договору №9 від 12.02.2019р., хочемо акцентувати увагу на тому, що частина 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовникам таких прав не надає. Цими питаннями займаються відповідні судові інстанції України. По цьому питанню нашим Товариством також надані відповідні документи у складі цієї Скарги. Частина ІІ Надмірна увага Замовника торгів, щодо наявності в учасників цієї закупівлі поливально-мийної машини, спонукала нас до детального вивчення цього питання в частині тендерних пропозицій інших учасників, що були допущені Службою автомобільних доріг у Кіровоградській області згідно Протоколів від 25.02.2019р. та 29.03.2019р. Звертаємо увагу представників Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) на те, що за результатом аналізу тендерних пропозицій інших учасників, працівниками нашого Товариства було встановлено факт відсутності поливально-мийної машини у Довідці ТОВ «ЕКСПОДОР» «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» (додається до Скарги). Службою автомобільних доріг у Кіровоградській області було розглянуто тендерну пропозицію ТОВ «ЕКСПОДОР» на закупівлю «63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Кіровоградській області (Відновлення та влаштування дорожньої розмітки))» та допущено до аукціону згідно з Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 25.02.2019р. Технологічним процесом поновлення горизонтальної дорожньої розмітки та чинними нормативно-технічними документами, в т.ч. п. 6.6.4 СОУ 42.1-237641918-085:2018, передбачено використання машини поливально-мийної. Інвесторська кошторисна документація Замовника на дану закупівлю обраховувалась згідно чинних нормативно-технічних документів, і передбачає у «відомості ресурсів до локального кошторису» (тощо), застосування поливально-мийної машини. Тому, очікувана вартість закупівлі, що становить 22 827 404,00 гривень з урахуванням ПДВ, враховує прямі та інші (загальновиробничі, адміністративні, прибуток) витрати, пов’язані з експлуатацією машини поливально-мийної. Враховуючи вищенаведені факти, вважаємо, що допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВ «ЕКСПОДОР» не лише порушує кваліфікаційні та технічні вимоги тендерної документації на дану закупівлю, а й призведе до не рівноцінної участі цього Товариства в аукціоні, у порівнянні з іншими учасниками. Факт відсутності поливально-мийної машини у ТОВ «ЕКСПОДОР», заздалегідь зменшує їхню цінову пропозицію не лише по відношенню до приведеної ціни, а й по відношенню самого процесу аукціону, який буде «нерівним». Частина ІІІ У результаті відхилення Замовником тендерної пропозиції ТОВ «РОАД-ЛАЙН», порушені права нашого Товариства та законні інтереси, як учасника даної закупівлі. У зв’язку із тим, що при дотриманні Службою автомобільних доріг у Кіровоградській області вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації на дану закупівлю, наше Товариство, з урахуванням проведення «прекваліфікації», мало б можливість прийняти участь в аукціоні та у разі перемоги даної закупівлі, отримати відповідний прибуток в межах своєї фінансово-господарської діяльності. На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» в тому числі ст. 18, але не обмежуючись, - П Р О С И М О: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Службу автомобільних доріг у Кіровоградській області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РОАД-ЛАЙН» за Протоколом від 29.03.2019р. на закупівлю послуг «63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Кіровоградській області (Відновлення та влаштування дорожньої розмітки))». 3. Зобов’язати Службу автомобільних доріг у Кіровоградській області скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції до участі в аукціоні ТОВ «ЕКСПОДОР» за Протоколом від 25.02.2019р. на закупівлю послуг «63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Кіровоградській області (Відновлення та влаштування дорожньої розмітки))». 4. Повідомити сторонам цієї Скарги про дату, час та місце її розгляду. Додатки до Скарги: 1. Протокол розгляду тендерних пропозицій Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області від 25.02.2019р. – 8 аркушів. 2. Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з питань розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3335-р/пк-пз від 22.03.2019р. – 8 аркушів. 3. Протокол розгляду тендерних пропозицій Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області від 29.03.2019р. – 4 аркуша. 4. Довідка ТОВ «РОАД-ЛАЙН» «Наявність обладнання та матеріало-технічної бази» від 14.02.2019р. №3/19, що надана в складі тендерної пропозиції Товариства на дану закупівлю – 1 аркуш. 5. Договір оренди №9 від 12.02.2019р. поливально-мийної машини, у філії «Броварське ДЕУ» ДП «Київське обласне дорожнє управління» ВАТ «ДАК» «Автомобільні дороги України», що наданий в складі тендерної пропозиції Товариства на дану закупівлю – 4 аркуша. 6. Лист ТОВ «РОАД-ЛАЙН» на Філію «Броварське ДЕУ» №18/19 від 29.03.2019р. – 3 аркуша. 7. Лист Філії «Броварське ДЕУ» на ТОВ «РОАД-ЛАЙН» №31 від 02.04.2019р. (з Додатками) – 5 аркушів. 8. Довідка ТОВ «ЕКСПОДОР» «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» - 2 аркуша. 9. Платіжне доручення про здійснення оплати за подання Скарги – 1 аркуш.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.04.2019 21:39
Дата виконання рішення Замовником: 07.05.2019 16:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення тендерного комітету від 29 березня 2019 року по за процедурою закупівлі 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Кіровоградській області (Відновлення та влаштування дорожньої розмітки)) в частині скасування рішення тендерного комітету від 25 лютого 2019 року в частині допущення до участі в аукціоні тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «РОАД-ЛАЙН» та в частині відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «РОАД-ЛАЙН» скасувано.
Задовільнена: Так
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "РОАД-ЛАЙН", Сулима Володимир Петрович 380443372726 road-line@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Щодо усунення порушень ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 3f016eee1e764488891071c1160d24e3
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-16-000350-b.a5
Назва: Щодо усунення порушень ЗУ "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 25.02.2019 р. тендерна пропозиція ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» Замовником була відхилена, а тендерні пропозиції ТОВ «ЕКСПОДОР», ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» та ТОВ «РОАД-ЛАЙН» були допущені до аукціону. На підставі нижченаведених фактів, вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» була відхилена безпідставно. Так, пунктом 11 Примітки до Технічного завдання (додаток 7 до тендерної документації) Замовник вимагав для підтвердження якості матеріалів, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, а саме: скляні кульки, розчинник для фарби, фарба дорожня розміточна, тощо, учасники повинні надати в складі пропозиції копії сертифікату якості або сертифікату відповідності або технічні умови, копію сертифікату відповідності, виданим Державним підприємством «Центр науково-технічного супроводу дорожніх робіт та сертифікації дорожньої продукції» або інститутом ДерждорНДІ ім. М.П. Шульгіна, або інший документ, який підтверджує якість матеріалів. У разі, якщо відсутня необхідність у отриманні вищезазначених документів, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає інформаційну довідку, складену в довільній формі, із зазначенням відповідної інформації, а також посиланням на відповідні нормативно правові акти законодавства. Тендерна пропозиція ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" була відхилена як така, що не містить документів, що підтверджують якість розчиннику для фарби або інформаційної довідки, складеної в довільній формі, із зазначенням відвідної інформації, а також посиланням на відповідні нормативно-правові документи. ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» на підтвердження якості матеріалів необхідних для надання послуг за предметом закупівлі надало в складі тендерної пропозиції скановані копії сертифікатів відповідності, виданих ДП «ДерждорНДІ», на фарбу для розмічання проїзної частини автомобільних доріг марки «Сигнакул», мікрокульки скляні світлоповертальні, пластик холодного нанесення для розмічання проїзної частини автомобільних доріг марки «Сигнакул-ХП» (файл «сертифікат.pdf»), а також була завантажена в систему "Довідка щодо підтвердження якості матеріалів" (сторінка 17 файлу "ТП Кіровоград.pdf"), в якій, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти законодавства, зазначено причини ненадання сертифікатів на решту матеріалів, що не підлягають обов’язковій сертифікації та застосовуються при нанесенні дорожньої розмітки. Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» була безпідставно відхилена. Окрім того, вважаємо, що Замовник неправомірно допустив до аукціону учасників ТОВ «ЕКСПОДОР», ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» та ТОВ «РОАД-ЛАЙН». На виконання цієї ж вимоги Замовника (пункт 11 Примітки до Технічного завдання) ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» подав сертифікати якості на затверджувач для пластику PEROXAN BP40 LV (сторінка 13-14, файл «Сертиф. відп.та якості на матер..pdf»), а ТОВ «ЕКСПОДОР» та ТОВ «РОАД-ЛАЙН» не надали документів, що підтверджують якість вказаного матеріалу, необхідного для надання послуг за предметом закупівлі, або інформаційної довідки, складеної в довільній формі, із зазначенням відповідної інформації, а також посиланням на відповідні нормативно-правові документи. Необхідність застосування затверджувача при виконанні робіт з нанесення дорожньої розмітки холодним пластиком підтверджується СОУ 42.1-37641918-035:2018 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи», а саме: група 3-13 «Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки та шумових смуг пластиком холодного нанесення по трафарету маркувальною машиною» містить наступні матеріали: пластик холодного нанесення, кульки скляні, розчинник, затверджувач. Окрім того, відповідно до п. 3.4 СОУ 42.1-37641918-090:2012 «Пластики, спрей-пластики холодного та гарячого нанесення для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування», пластик холодного нанесення для горизонтальної розмітки автомобільних доріг - багатокомпонентний матеріал на основі в’язкого полімерного плівкоутворювача, містить пігменти, наповнювачі та інші компоненти. Поставляється у вигляді в’язкої однорідної суміші та окремо - каталізатора затвердіння. Після змішування, нанесення на дорожнє покриття і затвердіння в результаті хімічної реакції, утворює тверді елементи дорожньої розмітки відповідного кольору. Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ТОВ «ЕКСПОДОР» та ТОВ «РОАД-ЛАЙН», відповідно до п. 4 частини 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), має бути відхилена. Окрім того, пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації передбачено наступне: Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає* наступні документи: - довідку, встановленої форми (Додаток №1), яка підтверджує наявність в учасника обладнання та матеріально технічної бази для виконання робіт; - інформаційна довідка про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, в т.ч. інженерно-технічних працівників (Додаток №2). В довідці обов’язково зазначити інформацію про керівний склад учасника; - копія аналогічного договору (без додатків) за яким учасником надавались послуги з відновлення або влаштування горизонтальної розмітки на автомобільних дорогах або копія аналогічного договору (без додатків) за яким учасником надавались послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг; - позитивний відгук замовника щодо виконання вказаного договору датований не раніше місячного терміну до дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення відкритих торгів. Учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям. *Надає (надання) – завантаження в електронну систему сканованих копій оригіналів документів належної якості у форматі, прийнятному електронною системою закупівель, у якості, достатній для їх прочитання та розуміння замовником. Водночас ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» на підтвердження кваліфікаційних вимог завантажило не оригінали, як вимагав Замовник, а копії свідоцтв про реєстрацію власних транспортних засобів (файл «кваліфікація обладнання.pdf») та копію відгуку щодо виконання аналогічного договору (файл «Scan копія відгуку.pdf»). Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП», відповідно до п. 4 частини 1 ст. 30 Закону, має бути відхилена. ТОВ «РОАД-ЛАЙН» на підтвердження кваліфікаційних вимог завантажило не оригінали, як вимагав Замовник, а копію відгуку щодо виконання аналогічного договору (файл «1_Кваліфікація.PDF»). Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ТОВ «РОАД-ЛАЙН», відповідно до п. 4 частини 1 ст. 30 Закону, має бути відхилена. Дії Замовника порушують принципи здійснення закупівель (ст. 3 Закону): - добросовісна конкуренція серед учасників; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Наявність порушених прав Скаржника обґрунтовується тим фактом, що ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" приймає участь у відповідній процедурі, але через необ'єктивну оцінку тендерних пропозицій учасників Замовником не допущений до подальшої участі. Крім того, ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» є реальним учасником ринку з надання послуг з відновлення та влаштування дорожньої розмітки на автомобільних дорогах загального користування державного значення. На підставі викладеного, керуючись ст. 3, ст. 5 та ст.18 Закону, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП»; 3. Зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «РОАД-ЛАЙН»; 4. Зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕКСПОДОР»; 5. Зобов’язати Замовника відмінити рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХІМІЯ ПАРК»; 6. Запросити представника Скаржника на розгляд Скарги. Додатки: 1. Документ, що підтверджує внесення плати за подання скарги. 2. СОУ 42.1-37641918-035:2018 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи». 3. СОУ 42.1-37641918-090:2012 «Пластики, спрей-пластики холодного та гарячого нанесення для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування»
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.03.2019 22:07
Дата виконання рішення Замовником: 28.03.2019 14:00
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішенням тендерного комітету від 28 березня 2019 року рішення тендерного комітету від 25 лютого 2019 року за процедурою закупівлі 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Кіровоградській області (Відновлення та влаштування дорожньої розмітки)) в частині відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Хімія Парк» скасовано.
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "Хімія Парк", Шаталюк Сергій 380504356708 Serg@Chemiapark.Com
Вимога
Є відповідь

Заперечення на Вимогу ПП «Автомагістраль»

Номер: c0e3c5e2007f4d58b515ade8c096726a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-16-000350-b.c4
Назва: Заперечення на Вимогу ПП «Автомагістраль»
Вимога:
Заперечення на Вимогу ПП «Автомагістраль». Товариство з обмеженою відповідальністю «РОАД-ЛАЙН», ознайомившись з Вимогою ПП «Автомагістраль», в якій ПП «Автомагістраль» стверджує те, що тендерна пропозиція ТОВ «РОАД-ЛАЙН» не відповідає умовам тендерної документації Замовника. В тексті вимоги ПП «Автомагістраль» щодо нашого Товариства написано: «Ознайомившись з тендерною документацією учасника ТОВ "РОАД-ЛАЙН" були виявлені такі невідповідності як відсутність актів прийому передачі техніки яка орендується, які є невід’ємною частиною договорів оренди. Таким чином учасник не надав підтвердження наявності орендованої техніки, його пропозиція не відповідає умов тендерної документації та повинна бути відхилена замовником». Просимо звернути увагу Замовника стосовно вимоги ПП «Автомагістраль» щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РОАД-ЛАЙН» на дану закупівлю послуг «63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Кіровоградській області (Відновлення та влаштування дорожньої розмітки)) (Нова редакція 1), а саме: По-перше. Згідно п.29, частини першої, ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами, внесеними згідно із Законами) «Тендерна документація» - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав» та згідно п.30, частини першої, ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами, внесеними згідно із Законами) «Тендерна пропозиція» - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації». По-друге. ПП «Автомагістраль» в своїй вимозі, стверджує про невідповідність нашої пропозиції, як «відсутність актів прийому передачі техніки яка орендується, які є невід’ємною частиною договорів оренди». Акт приймання-передачі – це окремий документ, що лише підтверджує факт прийому-передачі від Орендаря до Орендодавця даного виду техніки в справному технічному стані з урахуванням нормального фізичного зносу‚ що виник у період його експлуатації, що обумовлено в даних Договорах. Акт передачі-приймання – це окремий документ, що лише підтверджує факт передачі-прийому від Орендодавця до Орендаря даного виду техніки в технічно справному стані і придатному до використання за його цільовим призначенням, що обумовлено в даних Договорах. А також хочемо звернути увагу, що в змісті Договорів оренди поданих нашим Товариством не зазначається, не вказується та не обумовлено про те що «Акти передачі-приймання» є «додатком / додатками» до Договору(ів) та є невід’ємною частиною даних Договорів на момент їх підписання, а також про те, що вони мають бути складені та підписані на момент підписання даних Договорів оренди. Подані нами Договори в тендерній пропозиції на дану закупівлю набирають чинності з моменту їх підписання та діють до 31 грудня 2020 року. По-третє. Відповідно до змісту Договорів №9 від 12.02.2019р., №07/02-02 від 07.02.2019р., №07/02-01 від 07.02.2019., №12/19 від 12.02.2019р., а саме в Розділі 3 «Порядок передання майна в оренду», п.3.1., викладено наступне «Орендодавець передає майно відповідно до умов цього Договору в повністю справному технічному стані, заправленим ПММ (паливно-мастильними матеріалами) на протязі п’яти днів після звернення Орендаря та оформлюється актом передачі-приймання», тобто перед початком виконання робіт / надання послуг проводиться звернення Орендаря до Орендодавця стосовно передання майна за яким він на протязі п’яти днів після звернення Орендаря передає майно у користування та лише тоді оформлюється «Актом передачі-приймання» та в Розділі 8 «Порядок повернення майна з оренди», п.8.2. викладено наступне: «Повернення майна оформлюється актом приймання-передачі та відбувається за адресою, вказаною в акті». По-четверте. Оскільки даний вид виконання робіт / надання послуг за даним предметом закупівлі, а саме: «63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Кіровоградській області (Відновлення та влаштування дорожньої розмітки)) (Нова редакція 1)» має сезонний характер, тому в даний період (пора року), майно (техніка), зазначена в наданих нами Договорах оренди, нашим Товариством на даний момент не використовується, роботи не проводяться та дане(а) майно (техніка) знаходиться у Орендодавця до моменту складання «Акту передачі – приймання». Даним запереченням, просимо Замовника взяти до уваги вищенаведену інформацію для прийняття рішення по вимозі поданій ПП «Автомагістраль» щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РОАД-ЛАЙН» на дану закупівлю послуг. Оскільки вважаємо дану вимогу ПП «Автомагістраль» щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РОАД-ЛАЙН» не обґрунтованою та безпідставною.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимога учасника ТОВ «РОАД-ЛАЙН» задоволенню не підлягає.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Бізань Плюс"

Номер: 49be1f6826554ffb809fa05e826ed91a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-16-000350-b.c3
Назва: щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Бізань Плюс"
Вимога:
Відповідно до протоколу від 25.02.19р. тендерну пропозицію ТОВ «Бізань Плюс» було відхилено з причини невідповідності тендерної пропозиції вимогам примітки 11 Додатку №7 Тендерної документації, а саме відсутності будь-яких документів , які підтверджують якість пластику холодного нанесення або інформаційну довідку про нього. Дане твердження не відповідає дійсності, оскільки в примітці 11 Додатку №7 Тендерної документації відсутня вимога надання будь-яких документів , які підтверджують якість пластику холодного нанесення або інформаційну довідку про нього. Просимо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Бізань Плюс». У випадку ігнорування даної вимоги наше підприємство звернеться до органів прокуратури з вимогою надати оцінку діям посадових осіб Замовника по процедурі даної закупівлі. До Антимонопольного комітету для захисту своїх інтересів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимога учасника ТОВ «Бізань Плюс» задоволенню не підлягає
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "Автомагістраль"

Номер: c85c66f8a9ab4856813bc7354823d36b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-16-000350-b.b2
Назва: Щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "Автомагістраль"
Вимога:
1. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 25 лютого 2019р. Тендерну пропозицію ПП "Автомагістраль" було відхилено, як таку що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме пункту 2 розділу 3 тендерної документації - банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Замовник зазначив, що в пункті 7 банківської гарантії №1623 від 15.02.2019 року зазначено «До письмової вимоги Бенефіціара про сплату суми гарантії повинно бути додано оригінали документів, що підтверджують невиконання Принципалом своїх зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, відповідно до тендерної документації щодо умов проведення публічних закупівель по процедурі закупівлі: «Відкриті торги» по предмету закупівлі: закупівля послуг: «63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Кіровоградській області (Відновлення та влаштування дорожньої розмітки))», затвердженої рішенням тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області». Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; - непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; - ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Тобто банк – гарант у даному випадку посилається на тендерну документацію, та її вимоги. Так як в банківській гарантії не зазначається конкретні документи а лише посилання на тендерну документацію та її вимоги у разі не виконання, яких Законом про здійснення «Публічних закупівель» та тендерною документацією не передбачено надання жодних додаткових документів, тендерна пропозиція ПП «Автомагістраль» була відхилена неправомірно. Також хочемо зазначити що в пункті 2. Банківської гарантії №1623 від 15.02.2019 р зазначено ; «На цій підставі, ми, Акціонерне товариство "Полтава-банк", надалі АТ "Полтава-банк", в разі невиконання або неналежного виконання ПП «Автомагістраль» своїх зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції відповідно до вищезазначеної тендерної документації, беремо на себе прямі безвідкличні та безумовні зобов’язання перед бенефіціаром відшкодувати на вказаний у письмовому повідомленні-вимозі рахунок кошти, у сумі забезпечення тендерної пропозиції, що становить 228 274,00 (двісті двадцять вісім тисяч двісті сімдесят чотири) гривні 00 копійок, не пізніше 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання письмової вимоги від бенефіціара, у таких випадках: - відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; - не підписання принципалом, що став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; - ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статею 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином банк зазначає що бере на себе безвідкличні (умови які не можуть бути змінені і гарантія не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром) та безумовні (умови, за яких банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов'язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов) зобов’язання перед бенефіціаром щодо сплати тедерного забезпечення в повному обсязі відповідно до тендерної документації. 2. Тендерним комітетом було прийняте неправомірне рішення щодо допущення до аукціону: ТОВ "ЕКСПОДОР" та ТОВ "РОАД-ЛАЙН". Ознайомившись з тендерною документацією учасника ТОВ "РОАД-ЛАЙН" були виявлені такі невідповідності як відсутність актів прийому передачі техніки яка орендується, які є невідємною частиною договорів оренди. Таким чином учасник не надав підвердження наявності орендованої техніки, його пропозиція не відповідає умов тендерної документації та повинна бути відхилена замовником. Учасником ТОВ «ЕКСПОДОР» в складі тендерної пропозиції було надано банківську гарантію № 12659 від 14.02.2019 р. видану АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС», яка в пункті 4 містить УМОВИ на яких видається гарантія і також не відповідає умовам тендерної документації а саме пункту 2 розділу 3 : «- банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших УМОВ» Відповідно до викладеного вище вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію та допустити ПП "Автомагістраль" до участі, відхилити пропозиції учасників ТОВ "РОАД-ЛАЙН" та ТОВ «ЕКСПОДОР», як такі що не відповідають умовам тендерної документації, а уразі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель відмінити торги. У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України для за хисту своїх інтересів та з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимога учасника ПП «Автомагістраль» задоволенню не підлягає
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ХІМІЯ ПАРК"

Номер: 6074a610b2ae4ba497f6253cfc615775
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-16-000350-b.c1
Назва: Щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ХІМІЯ ПАРК"
Вимога:
ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» на підтвердження якості матеріалів необхідних для надання послуг за предметом закупівлі надала в складі тендерної пропозиції копії сертифікатів відповідності, виданих ДП «ДерждорНДІ», на фарбу для розмічання проїзної частини автомобільних доріг марки «Сигнакул», мікрокульки скляні світлоповертальні, пластик холодного нанесення для розмічання проїзної частини автомобільних доріг марки «Сигнакул-ХП». Також була завантажена в систему "Довідка щодо підтвердження якості матеріалів" (сторінка 17 файлу "ТП Кіровоград.pdf"), в якій, з посиланням на відповідні нормативно правові акти законодавства, зазначено причини не надання сертифікатів на решту матеріалів, що застосовуються при нанесенні дорожньої розмітки. Просимо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ХІМІЯ ПАРК"!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимога учасника ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» задоволенню не підлягає.
Статус вимоги: Відхилено