• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Нове будівництво їдальні на території ЗОШ I-II ст.. № 4 по площі Шкільна, 1 в м.Калинівка, Вінницької області

Завершена

6 257 398.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 286.99 UAH
Період оскарження: 03.04.2019 16:31 - 15.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо порушення процедури закупівлі

Номер: 24a69fb0fedb44b4b50851caf65f76d1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-03-002069-a.a1
Назва: Щодо порушення процедури закупівлі
Вимога:
Текст вимоги викладений у додатку
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерний комітет розглянувши Вашу вимогу повідомляє наступне: 1. Щодо досвіду виконання аналогічних договорів. Вимогою пп.5.1 п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації було: «учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічного договору щодо виконання робіт з будівництва будівель (або приміщення, або їдальні, або корпусу, або відділення, тощо)». Тобто, учасник мав підтвердити досвід роботи по будівництву об’єкту з переліку. Конкретне зазначення будівництва їдальні було б дискримінаційною вимогою щодо учасників, оскільки роботи по будівництву їдалень не так часто виконуються, підрядників які виконували такі роботи не так багато, тому це звузило б коло потенційних учасників, що забороняється Законом України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Наданий перелік виконаних аналогічних робіт учасником ПП «Нане» відповідає вимозі тендерної документації, оскільки даний учасник має досвід з виконання робіт щодо будівництва будівлі (Нове будівництво ангару для складування вторинної сировини біля автодороги Стара Гута – Калинівка – Турбів за межами м. калинівка Вінницької області. ). В законодавстві щодо здійснення публічних закупівель, відсутнє поняття «пріорітет». Відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 28 Закону: Критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна; Відповідно до ч.1 ст. 30 Закону: 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. 2. Щодо додатку до ліцензії. Згідно вимоги пп.6.1. п. 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» було: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, в тому числі наступні документи: - копію (сканкопія) чинної ліцензії (з усіма наявними додатками) на провадження господарської діяльності у будівництві, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури або надати підтверджуючу інформацію про видачу ліцензії в довільній формі, якщо діяльність щодо виконання робіт, які є предметом даної закупівлі, вимагає ліцензування згідно чинного законодавства України;». Учасник виконав дану вимогу, надавши копію ліцензії та додатку до нього. Дана ліцензія чинна на дату подання тендерної пропозиції, а також роботи згідно предмету закупівлі відповідають класу наслідків ССІІ. В додатку до ліцензії зазначено 4.18.00 – Клас наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва: - клас СС2 – середні наслідки. Замовник не несе відповідальності за отримання документів учасниками та їхній зміст. Відповідно до ч. 7 ст. 28 Закону: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.» 3. Щодо протокольного рішення тендерного комітету. Жодним нормативно-правовим документом не передбачено правила складання протоколів, а також, не передбачено та не затверджено форму протокольних рішень, у якій вони повинні бути оприлюднені в електронній системі закупівель. Оприлюднювати скановані копії з оригіналів документів, у тому числі протоколу про намір укласти договір, не передбачено Законом. Норми ч.4 стаття 11 Закону регулюють ведення документообігу діяльності тендерного комітету в установі (підприємстві, організації) замовника торгів, а не оприлюднення в електронній системі закупівель. Окрім цього, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" (ч.3 ст.12 Закону). Дана норма закону була повністю виконана замовником торгів. Проаналізувавши ваше звернення, звертаємо вашу увагу, що учасник має право відповідно до норм Закону звертатися до замовника з правом надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності або пояснення по суті вимоги, що стосується безпосередньо закупівлі та тендерної документації, а не щодо перевірки правильності документального оформлення протокольних рішень. Перевірка правильності документального оформлення протокольних рішень не відноситься до компетенції учасника процедури закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено