• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з утримання дитячих та спортивних майданчиків

Торги не відбулися

466 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 334.00 UAH
Період оскарження: 28.03.2019 11:10 - 15.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога що до скасування відхилення попередньої вимогі до тендерного комітету від 02.05.2019 №UA-2019-03-28-000563-b.a4. Вимога про скасування протоколу засідання тендерного комітету районної адміністрації Запорізької міської ради по Хортицькому району №141 від 2/05/2019р.

Номер: a3b757417ee14c28820c70c9e78e3b28
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-28-000563-b.a5
Назва: Вимога що до скасування відхилення попередньої вимогі до тендерного комітету від 02.05.2019 №UA-2019-03-28-000563-b.a4. Вимога про скасування протоколу засідання тендерного комітету районної адміністрації Запорізької міської ради по Хортицькому району №141 від 2/05/2019р.
Вимога:
ТОВ "БУДКЛІН" вимагає скасування протоколу засідання тендерного комітету районної адміністрації Запорізької міської ради по Хортицькому району №141 від 2/05/2019р. та скасування відхилення попередньої вимогі до тендерного комітету від 02.05.2019 №UA-2019-03-28-000563-b.a4. Тендерний комітет процитував "Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затверджений Наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 №733 (далі- Порядок) та визначає механізм надання довідки про відсутність заборгованості з платежів. Відповідно до цього Порядку довідка надається безоплатно згідно заяви платника поданої: - у паперовій формі до державної податкової інспекції або до відповідного контролюючого органу; - в електронній формі на адресу уповноваженого органу через приватну частину електронного кабінету. Строк дії Довідки становить десять календарних днів з дати її формування." Алеж випадково, чи навмисно, Тендерний комітет проігнорував пункт чотири вишенаведенного закону: "4. Довідка або відмова у наданні Довідки готуються уповноваженим органом протягом п’яти робочих днів з дня, наступного за днем отримання Заяви органом, до якого її було подано." Тобто, згідно регламенту та поясненням Вознесенівського управління у м.Запоріжжі ГУ ДФС у Запорізькій області +38 (061) 219-05-59, щодо графіку праці відповідного відділу, з умови подання заяви через приватну частину електронного кабінету, ТОВ "БУДКЛІН", замовивши Довідку одразу після опубліковання Замовником свого наміра укласти договір у п'ятницю 26.04.19, о 17:41, мог отримати у уповноваженого державного органу відповідну Довідку НЕ РАНІШЕ 8/05/2019 згідно регламенту роботи та пункту 4 Наказу Міністерства фінансів України від 03 вересня 2018 року № 733. ТОВ "БУДКЛІН", керуючсь частиною третьої статті 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, заздалегідь замовив усі необхідні документи, у тому числі "Довідку про відсутність заборгованості з платежів", долучивши до тендерної пропозиції (строк дії минав 24/04/19), та замовивши у уповноваженого державного органу Довідку з датою видачи згідно регламенту роботи ГУ ДФС 2/05/2019р. Тендерний комітет розглядав пропозицію конкурента (ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС") по даному тендеру п'ять днів за 22 квітня по 26 квітня, що зафіксовано системою електронного майданчику і дискваліфікував його 26 квіт. о 12:38. Пропозицію ТОВ "БУДКЛІН", шановний Тендерний комітет розглядав П'ЯТЬ ГОДИН, та опублікував своє рішення про намір укласти договір у п'ятницю 26.04.19, о 17:41, зробивши неможливе виконання ТОВ "БУДКЛІН" обов'язків як Переможця, згідно ст 17 Закону Про публічні закупівлі. З оглядом на дискрімінаційне порушення Тендерного комітету щодо ТОВ "БУДКЛІН", останній звернувся за роз'ясненням до Департамента регулювання публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України з відповідним зареєстрованним запитом, нараз відповідь очикується. Згідно пояснень Департамента по анологічним запитам що до строків оприлюднення інформації припадаючих на вихідний день: "З огляду на викладене, для обчислення строків необхідно керуватися ЦК України, який закріплює загальні положення щодо обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом. Таким чином, якщо останній день строку для оприлюднення інформації припадає на вихідний день, днем закінчення строку є перший за ним робочий день." http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=e9abd22e-5be1-40a1-b1b6-a62e48b1eae6&lang=uk-UA http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=011d5df6-768e-46e9-9f66-86a71737584d&lang=uk-UA ТОВ "БУДКЛІН" вважає що Тендерний комітет порушив Статтю 6 ЗАКОНУ УКРАЇНИ "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні", та вимагає скасування протоколу засідання тендерного комітету районної адміністрації Запорізької міської ради по Хортицькому району №141 від 2/05/2019р.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Вашу вимогу від 06.05.2019 подану о 14:31 №UA-2019-03-28-000563-b.a5 повідомляємо наступне. Згідно з листом Міністерства юстиції України від 26.12.2008 №758-0-2-08-19 «Щодо практики застосування норм права у випадку колізії» неузгодженість між чинними нормативно-правовими актами, їхнє протиріччя з одного і того предмета регулювання, а також суперечність між двома або більше формально чинними нормами права, прийнятими з одного і того ж питання, в теорії права відомі як колізія норм права. Колізія норм права вирішується шляхом вибору того нормативного акта, який має бути застосований до конкретного випадку (юридичного факту). При розбіжності між загальним і спеціальним нормативно-правовим актом перевага надається спеціальному, якщо він не скасований виданим пізніше загальним актом. Закон України «Про публічні закупівлі» є спеціальним нормативним актом у сфері публічних закупівель, який містить норми, що регулюють вчинення дій учасниками відповідно до визначених строків, їх обчислення здійснюється насамперед відповідно до цього Закону. Питання обрахунку строків у сфері публічних закупівель неодноразово розглядали судові органи. Підхід обчислення строків відображено в постановах Окружного адміністративного суду міста Києва від 22.11.2016 по справі №826/25886/15, від 19.01.2017 по справі №826/5197/16. Згідно цих постанов при розв’язанні колізій кодексів з іншими законами пріоритет надавався спеціальній нормі. Відповідно до підп.12 п.1 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» Уповноважений орган, яким є Міністерство економічного розвитку і торгівлі України надає узагальнені відповіді рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель. Таким чином його відповіді носять не обов’язковий, а рекомендаційний характер. Виходячи із вищевикладеного, підстав для скасування протоколу засідання тендерного комітету районної адміністрації Запорізької міської ради по Хортицькому району від 02.05.2019 №141 та скасування відхилення попередньої вимогі до тендерного комітету від 02.05.2019 №UA-2019-03-28-000563-b.a4 немає. Враховуючи вищезазначене, тендерний комітет відхиляє Вашу вимогу від 06.05.2019 №UA-2019-03-28-000563-b.a5.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Додаток до Вимоги щодо подовження періоду, за який учасник повинен надати документи для переможця у закупівлі

Номер: 747c0dd178e14ea388008e84754d6b8d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-28-000563-b.a4
Назва: Додаток до Вимоги щодо подовження періоду, за який учасник повинен надати документи для переможця у закупівлі
Вимога:
Згідно офіційної розсилки представника prozorro -- майданчика zakupki.prom.ua, графік роботи системи ProZorro у святкові дні: Робочі дні: 02 - 03 травня, Вихідні дні: 29 квітня - 01 травня (лист та скріншот додаємо). Згідно інформаціі, наданой Вознесенівським управлінням у м.Запоріжжі ГУ ДФС у Запорізькій області, графік роботи підрозділу 26/04/2019 був до 16.45. Надання повного обсягу інформаціі у т.ч. договіру та документів, обов'язкових для переможця у строк святкових та вихідних днів немолжливо. Повний обсяг інформаціі наша компанія розмістила на майданчку prozorro сьогодні у 15:37, вважаємо відсутність у наших діях будь-яких порушень закону про Закупівлі
Вирішення: На Вашу вимогу від 02.05.2019 №UA-2019-03-28-000563-b.a4 повідомляємо наступне. 29 квітня – 01 травня 2019 року в електронній системі не проводилися аукціони, а сама електронна система працювала, можливість завантажити документи була, що в телефонному режимі підтверджено консультантом електронного майданчика Zakupki.Prom.ua (тел.0800500015). Це підтверджується і в завантаженому Вами файлі Screenshot 2019-05-02 15.58.36.png. Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затверджений Наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 №733 (далі- Порядок) та визначає механізм надання довідки про відсутність заборгованості з платежів. Відповідно до цього Порядку довідка надається безоплатно згідно заяви платника поданої: - у паперовій формі до державної податкової інспекції або до відповідного контролюючого органу; -в електронній формі на адресу уповноваженого органу через приватну частину електронного кабінету. Строк дії Довідки становить десять календарних днів з дати її формування. Порядок доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, затверджений наказом МВС України від 29.11.2016 №1256. Для отримання довідки про відсутність судимості подається запит у письмовій або електронній формі. Запит у письмовій формі подається до Департаменту інформатизації МВС або територіальному сервісному центру МВС України. Запит в електронній формі подається через офіційний веб-сайт МВС та офіційні веб-сайти територіальних органів з надання сервісних послуг МВС. Довідка видається станом на дату здійснення перевірки фізичної особи безоплатно. Виходячи із вищевикладеного, у переможця торгів ТОВ «БУДКЛІН» була можливість відповідно до вимог чинного законодавства замовити ці обов’язкові довідки заздалегідь та завантажити їх на майданчик Zakupki.Prom.ua протягом 27-30 квітня та 1 травня 2019 року. Враховуючи вищезазначене, тендерний комітет відхиляє Вашу вимогу від 02.05.2019 №UA-2019-03-28-000563-b.a4.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо подовження періоду, за який учасник повинен надати документи для переможця у закупівлі

Номер: 9cbfbaf84c164bbd8291589c33fe1526
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-28-000563-b.a3
Назва: Вимога щодо подовження періоду, за який учасник повинен надати документи для переможця у закупівлі
Вимога:
Відповідно до частини третьої статті 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання документів переможцем процедури закупівлі у строк 5 днів з моменту публікації "Повідомлення про намір підписати договір" Замовник сформував у системі Прозорро "Повідомлення про намір підписати договір", у п'ятницю 26.04.19, о 17:41. Згідно РОЗПОРЯДЖЕННЯ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ № 7-р від 10 січня 2019, "Про перенесення робочих днів у 2019 році" та згідно зі Статтею 73 Кодекс законів про працю України із змінами № 2542-VIII від 18.09.2018., держустанови та комерційні банки не працювали у період з 27/04/2019 по 01/05/2019 включно. Ми вважаємо, що публікація "Повідомлення про намір підписати договір" в останній день тижня, після закінчення роботи держустанов та банків, має ознаки дискримінаційних вимог до переможця і вимагаємо подовження терміну приймання відповідних докуметів. В іншому випадку плануємо звернутися до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу від 02.05.2019 № UA-2019-03-28-000563-b.a3 повідомляємо наступне. Відповідно до частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі- Закон) спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів переможцем процедури закупівлі. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Замовником повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «БУДКЛІН» про закупівлю послуг з утримання дитячих та спортивних майданчиків було оприлюднено на веб-порталі 26.04.2019, таким чином кінцевий термін надання переможцем торгів документів відповідно до Закону спливає 01 травня 2019 року. Святкові та неробочі дні визначені в статті 73, а вихідні дні в статті 67 Кодексу законів про працю Україні (далі – Кодекс). Згідно із частинами 3; 4 статті 67 Кодексу у випадку, коли святковий або неробочий день (стаття 73) збігається з вихідним днем, вихідний день переноситься на наступний після святкового або неробочого. З метою створення сприятливих умов для використання святкових та неробочих днів (стаття 73), а також раціонального використання робочого часу Кабінет Міністрів України не пізніше ніж за три місяці до таких днів може рекомендувати керівникам підприємств, установ та організацій перенести вихідні та робочі дні у порядку і на умовах, установлених законодавством, для працівників, яким встановлено п'ятиденний робочий тиждень з двома вихідними днями. Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 10.01.2019 №7-р «Про перенесення робочих днів у 2019 році» було рекомендовано керівникам підприємств, установ та організацій (крім органів Пенсійного фонду України, Українського державного підприємства поштового зв’язку “Укрпошта”, Державної казначейської служби та банківських установ) для працівників, яким установлено п’ятиденний робочий тиждень із двома вихідними днями в суботу та неділю, перенести робочі дні з вівторка 30 квітня на суботу 11 травня. Закон України «Про публічні закупівлі» є спеціальним нормативним актом, у той час як Кодекс законів про працю Україні є загальним нормативним актом. У випадку, коли існує розбіжність між нормами актів, перевагу слід віддавати саме Закону як спеціальному нормативному актові у сфері регулювання проведення публічних закупівель. Закон не містить норми щодо можливості визначення останнім днем вчинення відповідних дій у перший робочий день, що слідує за святковим чи неробочим днем. Виходячи із вищевикладеного, подовження строку на приймання документів є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищезазначене, тендерний комітет відхиляє Вашу вимогу від 02.05.2019 № UA-2019-03-28-000563-b.a3
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Незаконна та безпідставна дискваліфікація

Номер: c2bbb9835e1c450d835ec85ac4e76f76
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-28-000563-b.a2
Назва: Незаконна та безпідставна дискваліфікація
Вимога:
Шановний Замовнику наше підприємство вражене з беззаконня та формального підходу, до процедури закупівлі Послуги з утримання дитячих та спортивних майданчиків; Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-28-000563-b, Вашого тендерного комітету в складі Піпенко М.В., Бут Д.В., Бочін С.О., Дитяткова А.Г., Сущевська В.В., Шайтанова Н.Г. Згідно протоколу №137 від 26.04.2019 року п.2.3 підприємством ТОВ «Імперіал Груп Сервис» надано договір оренди з технічними помилками та описками, що є формальними (несуттєвими) згідно розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» де ЧІТКО вказано: «технічні помилки та описки – це помилки в написаному (надрукованому) тексті, зумовлені неправильним написанням слів, які не спотворюють текст та не призводять до викривлення змісту речення. Технічними (механічними) помилками та описками є втрата окремої букви в слові, заміна однієї букви іншою, використання русизмів тощо;». Виходячи з наведеного описки в договорі оренди автомобіля від 01 лютого 2017 року є несуттєвими та не можуть призводити до дискваліфікації нашого підприємства. Також, повідомляємо, що згідно з таблицею 1 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації: «Для підтвердження наявності транспортних засобів та/або машин, та/або технологічних транспортних засобів, наданих учасником згідно з таблицею 1 до ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, повинні бути надані їх свідоцтва про реєстрацію або інші документи, що підтверджують право власності учасника (скануються оригінали документів) або договори оренди або лізингу тощо транспортних засобів, машин та технологічних транспортних засобів, укладені згідно норм чинного законодавства». Нашим підприємством надано договір оренди автомобіля від 01 лютого 2017 року та свідоцтва про реєстрацію, як і вимагалось таблицею 1 ДОДАТКУ 1, з приводу надання акту приймання-передачі автомобіля інформація в таблиці 1 ДОДАТКУ 1 відсутня. Крім того, якщо тендерний комітет БЕЗПІДСТАВНО, вважає, що договір оренди автомобіля від 01 лютого 2017 року є не таким, яким би Піпенко М.В., Бут Д.В., Бочін С.О., Дитяткова А.Г., Сущевська В.В., Шайтанова Н.Г. хотіли його бачити, нашим підприємством надано в тендерній пропозиції договір оренди транспортних засобів від 01 лютого 2018 року до якого відсутні зауваження. Тобто ми маємо, ще орендовані автомобілі якими повністю відповідаємо тендерній документації. На підставі вище викладеного НАПОЛЕГЛИВО ПРОСИМО ПРИЙНЯТИ ЗАКОННЕ РІШЕННЯ, скасувати протоколу №137 від 26.04.2019 року та визнати переможцем ТОВ «Імперіал Груп Сервис».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на Вашу вимогу від 01.05.2019 № UA-2019-03-28-000563-b.a2 тендерний комітет районної адміністрації Запорізької місткої ради по Хортицькому району надає додаткову інформацію стосовно причини невідповідності Вашої пропозиції умовам тендерної документації та Вашої невідповідності, як учасника, кваліфікаційним критеріям. Згідно із ч. 3 ст. 11 Закону до повноважень тендерного комітету, крім іншого, входить забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця та здійснення інших дій, передбачених цим Законом. Згідно із ч. 4 ст. 28 Закону «замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації». Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону замовник повинен відхилити тендерну пропозицію в разі якщо учасник «не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону» (п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону), «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації» (п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону). Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація, крім іншого, повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16 цього Закону (тобто, кваліфікаційні умови є складовою тендерної документації). У пункті 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» ДОДАТКУ 1 до тендерної документації замовником встановлена вимога, що «для підтвердження наявності транспортних засобів, згідно з таблицею 1 до ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, повинні бути надані їх свідоцтва про реєстрацію або інші документи, що підтверджують право власності (скануються оригінали документів) або договори оренди або лізингу тощо транспортних засобів, машин та технологічних транспортних засобів, укладені згідно норм чинного законодавства..». У складі тендерної пропозиції учасника наданий ДОГОВІР ОРЕНДИ АВТОМОБІЛЯ (далі –Договір) від 01 лютого 2017 року (чинний на момент надання пропозиції). Акт приймання-передачі автомобіля в оренду/з оренди (при поверненні), цей документ підтверджує передачу майна від орендодавця до орендаря (і назад), якщо інше не встановлено Договором. Його можна скласти як за типовою формою № ОЗ-1 «Акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів, так і за законодавчо встановленою формою «Акт приймання-передачі транспортного засобу». Однак сторони не зобов'язані використовувати саме ці форми, вони можуть скласти акт у більш зручній для них формі. До нього обов'язково вносяться не тільки перелічені вище дані про транспортний засіб (предмет договору), але й наявність/відсутність видимих пошкоджень, недоліків і т. д., а також перелік документів, які орендодавець передає орендарю разом із транспортним засобом, а саме акт приймання-передачі (або інший первинний документ, що засвідчує факт здійснення цієї господарської операції). Необхідність складання такого документа підтверджує Мінфін у Листі від 30.05.16 р. № 31-11410-09-10/15182. Відповідно до Закону «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (далі – Закон) первинний документ – це документ, який містить відомості про господарську операція та підтверджує її здійснення. Згідно з ст.9 Закону та пунктом 1.2. Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністрерства фінансів України від 24.05.95 № 88 (далі –Положення), підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первині документи, які фіксують факт здійснення господарських операцій і повинні бути складені під час здійснення господарської операції або, якщо це не можливо, безпосередньо після її завершення. Правовідносини щодо нарахування та сплати орендної плати регулюються договором про оренду з урахуванням норм Цивільного та Господарського кодексів України. Проте, для підтвердження господарської операції з надання та отримання послуг з оренди майна протягом звітного періоду договору про оренду недостатньо, тому необхідне складання окремого первинного документа. Згідно з пунктом 10.8. Договору (наданого у складі тендерної пропозиції) «До даного Договору додається: акт приймання-передачі автомобіля» та п.5.2. «Передача автомобіля в оренду здійснюється за актом здачі-приймання». У тендерній пропозиції Учасника акт приймання-передачі автомобіля відсутній. Отже, передачу автомобіля від орендодавця до орендаря (і назад) не підтверджено. Крім того, керівником ТОВ «ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС» згідно з наданими документами Учасника є Сахно Сергій Олександрович, але Договір укладено між ФОП Сахно Олександр Григорійович та ТОВ «ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВІС», в особі директора Сахно О.Г. Відповідно до документів наданих у складі тендерної пропозиції Учасника Сахно О.Г. не є керівником ТОВ «ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС». Враховуючи вищевикладене, зазначення іншого директора ТОВ «ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС» у Договорі оренди на автомобіль неможливо віднести до технічної (механічної) помилки та описки, оскільки суттєво впливають на зміст пропозиції Учасника. Враховуючи вищезазначене, тендерний комітет відхилив Вас, як учасника, що «не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону» (п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону), а Вашу тендерну пропозицію тому, що «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації» (п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону). Враховуючи вищезазначене, тендерний комітет відхиляє Вашу вимогу від 01.05.2019 № UA-2019-03-28-000563-b.a2.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Незаконна та безпідставна дискваліфікація

Номер: 5aff1a5bc43f4847aefa51ca18550dfa
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-28-000563-b.a1
Назва: Незаконна та безпідставна дискваліфікація
Вимога:
Шановний Замовнику наше підприємство вражене з беззаконня та формального підходу, до процедури закупівлі Послуги з утримання дитячих та спортивних майданчиків; Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-28-000563-b, Вашого тендерного комітету в складі Піпенко М.В., Бут Д.В., Бочін С.О., Дитяткова А.Г., Сущевська В.В., Шайтанова Н.Г. Згідно протоколу №137 від 26.04.2019 року п.2.1 та 2.2 підприємством ТОВ «Імперіал Груп Сервис» не надано копію або оригінал паспорту та витяг із демографічного реєстру на що повідомляємо наступне – згідно розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» ЧІТКО вказано, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції: «зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника». Доводимо до Вашого відому, що вся інформація, яка міститься в паспорті та витязі із демографічного реєстру відображена в протоколі установчих зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Імперіал Груп Сервис» №1 від 31 січня 2017 року, який додано до тендерної пропозиції під назвою «Протокол». На підставі вище викладеного НАПОЛЕГЛИВО ПРОСИМО ПРИЙНЯТИ ЗАКОННЕ РІШЕННЯ, скасувати протоколу №137 від 26.04.2019 року та визнати переможцем ТОВ «Імперіал Груп Сервис».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на Вашу вимогу від 01.05.2019 № UA-2019-03-28-000563-b.a1 тендерний комітет районної адміністрації Запорізької місткої ради по Хортицькому району надає додаткову інформацію стосовно причини невідповідності Вашої пропозиції умовам тендерної документації та Вашої невідповідності, як учасника, кваліфікаційним критеріям. Згідно із ч. 3 ст. 11 Закону до повноважень тендерного комітету, крім іншого, входить забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця та здійснення інших дій, передбачених цим Законом. Згідно із ч. 4 ст. 28 Закону «замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації». Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону замовник повинен відхилити тендерну пропозицію в разі якщо учасник «не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону» (п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону), «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації» (п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону). Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація, крім іншого, повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16 цього Закону (тобто, кваліфікаційні умови є складовою тендерної документації). Для підтвердження повноваження учасника та/або його службової (посадової) особи щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору, укладеного за результатами проведення процедури закупівлі, а саме: Паспорт (1-2 сторінки; 3, 4, 5, 6 сторінки у разі їх заповнення; сторінки на яких зазначений сімейний стан та місце проживання). Згідно розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» (далі - розділу ІІІ) формальними (несуттєвими) вважаються помилки, пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, зокрема, але не виключно: «- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації», у складі Вашої тендерної пропозиції повністю відсутні документи паспорт та картка платника податку, а не надано неповний перелік інформації. Також, у розділі ІІІ зазначено, що «у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника, можливо вважати помилки не суттєвими», у протоколі №1 від 31.01.2019 року установчих зборів ТОВ «ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС» зазначено серія та номер паспорту, ким та коли виданий, місце реєстрації та податковий номер. Проте, в протоколі №1 зазначена не вся інформація, що відображена у паспорті, а саме: не зазначена дата народження та сімейний стан. Переможцем процедури закупівлі на підтвердження відсутності підстав у замовника відмовити учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилити його тендерну пропозицію, згідно зі статтею 17 Закону надається замовнику електронний документ (електронна довідка) або документ (довідка), або нотаріально завірена копія документа (довідки), в якому зазначена дата народження, виданого відповідним органом (МВС) який має такі повноваження, про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Враховуючи вищезазначене, тендерний комітет відхилив Вас, як учасника, що «не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону» (п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону), а Вашу тендерну пропозицію тому, що «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації» (п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону). Враховуючи вищезазначене, тендерний комітет відхиляє Вашу вимогу від 01.05.2019 № UA-2019-03-28-000563-b.a1.
Статус вимоги: Відхилено