• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

за ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: «Капітальний ремонт із утеплення фасаду, та довстановлення вікон в будівлі КЗ «Первозванівське НВО «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів дошкільний навчальний заклад Первозванівської сільської ради Кіровоградського району Кіровоградської області» за адресою: Кіровоградська область Кіровоградський район, с. Первозванівка, вул. Гагаріна, 2 а» (код за ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

за ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: «Капітальний ремонт із утеплення фасаду, та довстановлення вікон в будівлі КЗ «Первозванівське НВО «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів дошкільний навчальний заклад Первозванівської сільської ради Кіровоградського району Кіровоградської області» за адресою: Кіровоградська область Кіровоградський район, с. Первозванівка, вул. Гагаріна, 2 а» (код за ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

Торги не відбулися

6 338 468.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 692.34 UAH
Період оскарження: 13.03.2019 11:06 - 24.03.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо детального пояснення причин відхилення пропозиції

Номер: 0fd95b2f31d14717b7ecef9c51dd0fba
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-13-000730-a.b5
Назва: Щодо детального пояснення причин відхилення пропозиції
Вимога:
Шановний замовнику! Відповідно до ч.3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" звертаємося з вимогою надати додаткову інформацію (детальне пояснення) стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, виходячи із нижче викладеного. В тендерній пропозиції ТОВ «Сервіс – Канон» всупереч вашому протоколу відхилення наданий обгрунтований розрахунок №8 файл 27 березня 2019 17:28 Док.кваліфік.ст.143-192.pdf. Враховуючи вимоги, встановлені в вашій тендерній документації стосовно невідповідності додатку 2.1 «Інформація про необхідні технічні, якісні кількісні характеристики передбачених проектом матеріалів, виробів і конструкцій», просимо надати детальне пояснення яка конкретно невідповідність пропозиції Додатку 2.1 тендерної документації, враховуючи те, що зазначений додаток не містив окремих вимог до учасників торгів, а лише право надати еквіваленти.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо детального пояснення відхилення пропозиції
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 25.04.2019 13:48
Підтвердження вирішення: Розділом 3 пунктом 6 затвердженої тендерної документації висунуто вимогу учасникам надати інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Даний пункт містить вичерпний перелік документів, що повинні бути надані учасниками у складі пропозиції. У складі пропозиції учасника ТОВ «Сервіс-Канон» з 144 по 191 сторінки містяться зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва №1, об’єктний кошторис №2-1, договірна ціна, пояснювальна записка, загальновиробничі витрати на будову, розрахунки №№1-4 «Прямі витрати і загальновиробничі витрати», кошторисний розрахунок № П-156 «Плата за землю, що враховується при розрахунку Договірної ціни і в Акті КБ-2в», відомість трудомісткості і заробітної плати до об’єктного кошторису №2-1, локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1, локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-2, відомість ресурсів до локального кошторису 2-1-1, відомість ресурсів до локального кошторису 2-1-2, дефектний акт на капітальний ремонт із утеплення фасаду, дефектний акт на заміну вікон. Розрахунки №№1-4 «Прямі витрати і загальновиробничі витрати» містять: розрахунок №8 « Інші супутні витрати», розрахунок №9 «Розрахунок прибутку», розрахунок №10 «Кошти на покриття адміністративних витрат» та розрахунок №13 «Податки, збори, обов’язкові платежі». Розрахунок №8 « Інші супутні витрати» на сторінці 150 містить суму інших супутніх витрат без обґрунтування у вигляді розрахунку №П-94 (програмний комплекс АВК), адже для визначення витрат з перевезення робітників автотранспортом необхідно мати інформацію щодо тривалості виконання робіт, обґрунтованої кількості робітників, яким транспортним засобом здійснюється перевезення (автомобілем, маршрутним таксі, рейсовим автобусом) з розрахунком вартості експлуатації або вартості квитків. Враховуючи те, що наданий в тендерній пропозиції розрахунок №8 учасника ТОВ «Сервіс-Канон» не містить вищевикладеної інформації даний розрахунок не може бути визначений як обгрунтувальний. Таким чином пропозиція учасника ТОВ «Сервіс-Канон» не містить обгрунтувального розрахунку інших супутніх витрат в частині визначення коштів на перевезення працівників будівельних організацій автомобільним транспортом і не відповідає вимогам розділу 3 пункта 6 затвердженої тендерної документації та відхиляється відповідно до пп.4 пункту 1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовником торгів, на вимогу п.6.2.2 ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», для розрахунку ціни пропозиції учасника надано відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником та відомість ресурсів до неї у вигляді додатку 2 та додатку 2.1. У п.1 Розділу 3 затвердженої тендерної документації визначено зміст та спосіб подання тендерної пропозиції учасниками, а саме необхідність надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, визначених частиною 6 Розділу 3. Пунктом 6 Розділу 3 тендерної документації визначено «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником» та «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам пропонується: - одержати у Замовника додаткову технічну документацію щодо робіт, яка, з точки зору Учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції». Пунктом 2 Розділу V тендерної документації визначено, що «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту цієї тендерної документації означатиме, що учасники процедури закупівлі повністю усвідомлюють зміст та вимоги цієї тендерної документації. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник.» Пропозиція учасника ТОВ «Сервіс-Канон» містить вичерпний обсяг робіт відповідно до додатку 2, але не містить необхідні матеріальні ресурси, що були визначені замовником відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації. Учасником ТОВ «Сервіс-Канон» у складі своєї пропозиції на ст.197-200 надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики передбачених проектом матеріалів, виробів і конструкцій у формі додатка 2.1 з вихідним №97 від 20 березня 2019р. Натомість дана інформація містить 133 позиції із 145 передбачених та матеріальні ресурси, що не були враховані у складі проектно-кошторисної документації, та не можуть бути еквівалентом, а саме: поз.23 додатку 2.1 пропозиції учасника містить дошки необрізні І сорту. У п.1 Розділу 3 затвердженої тендерної документації вказано на відповідальність Учасника за недостовірну інформацію, надану у складі тендерної пропозиції. Таким чином пропозиція учасника ТОВ «Сервіс-Канон» не відповідає вимогам розділу 3 пункта 6 затвердженої тендерної документації та відхиляється відповідно до пп.4 пункту 1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: e4256b68abaa4b80a8bde0460d6e7bbd
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-13-000730-a.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Стосовно відхилення тендерної пропозиції
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 15.04.2019 13:51
Підтвердження вирішення: Тендерна пропозиція ТОВ «Будівельна імперія «Новий дім»» була відхилена відповідна до пункту 4 статті 30 розділу IV ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме, надана довідка про наявність матеріально-технічної бази та обладнання, яке буде використано при наданні послуг, в якій вказано, що все обладнання та будівельні транспортні засоби орендовані. Але копії належним чином не засвідчені орендодавцем, як вимагається в тендерній документації
Вимога
Є відповідь

вимога

Номер: 919c90eb83104f97bb8175182d90c614
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-13-000730-a.b3
Назва: вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Стосовно тендерного комітету та уповноважено особи
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 15.04.2019 13:49
Підтвердження вирішення: Відповідно до пункту 1 статті 11 розділу ІІІ ЗУ «Про публічні закупівлі» для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб). В даному випадку – уповноважена особа.
Вимога
Є відповідь

вимога

Номер: 89bcba181c014b2ea7b76b31367ff408
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-13-000730-a.a4
Назва: вимога
Вимога:
Вимога про надання додаткової інформації згідно п.3. статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. редакція від 01.01.2019р. по предмету закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт із утеплення фасаду, та довстановлення вікон в будівлі КЗ «Первозванівське НВО «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів дошкільний навчальний заклад Первозванівської сільської ради Кіровоградського району Кіровоградської області» за адресою: Кіровоградська область Кіровоградський район, с. Первозванівка, вул. Гагаріна, 2 а» (код за ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) № у ЦБД UA-2019-03-13-000730-a та о скасуванні рішення тендерного комітету від 05 квітня 2019р. про дискваліфікацію ТОВ «Будівельна імперія «Новий дім»» 1. У Розділі 1. п. 1 тендерної документації Замовника, яка викладена у файлі (ТД УтепленняНВО.doc ) зазначено, що: «Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII …». У Статті 2. Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. редакція від 01.01.2019р., зазначено, що : «Умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються виключно цим Законом …». У Статті 10. Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. редакція від 01.01.2019р., зазначено, що : «Оприлюднення інформації про закупівлю: 1. Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: … протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження; … » На жаль у нашому випадку, 10.04.2019р., самого протоколу немає, дякуємо що є примітка, що протокол №26/26 від 05 квітня 2019р. Зміст викладено у табличці та у наявності є підпис тільки одного члена комісії, уповноваженої особи, тому: 1. Вимагаємо викласти скановану копію протоколу з підписами, так як тільки у цьому випадку ми маємо юридичні підстави, щоб відповісти на зміст. Но враховує те, що тендерний комітет виклав тільки повідомлення та вказав, що тендерна пропозиція Учасника (ТОВ «Будівельна імперія «Новий дім»») дискваліфікована, час подання вимоги спливає, тому ми змушені відповідати на повідомлення. 2. З згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. редакція від 01.01.2019р., а саме «…1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником …» У ст.16 п.3. вказано, що «… Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). ...». У даному випадку застосована процедура відкритих торгів, тому посилання поважного тендерного комітету на цю статтю не можливо та не законно. Відповідь на думку Замовника, про відповідність, професійні навичці робітників Учасника для виконання робіт, по предмету закупівлі, надає ліцензія. Додаткові працівники, які плануємо залучити до виконання договору, будуть оформлені за договорами ЦПХ (цивільно-правового характеру) у разі нашої перемоги. Поважний тендерний комітет повинен був звернути увагу на відкритий реєстр розташований на сторінки державного сайту https://dabi.gov.ua/litsenzuvannya/ на якому є реєстрація о видачи нашому підприємству ліцензії. Додаткова інформація, яка є в вільному доступі : «Державна архітектурно-будівельна інспекція України (ДАБІ України) є центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду. У своїй діяльності Держархбудінспекція керується Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства.». В Законі України «Про ліцензування видів господарської діяльності», ліцензія на виконання видів робіт, що зазначені у переліку до ліцензії, надається тільки при наявності необхідного обладнання та кваліфікованих працівників ліцензіата, у даному випадку у Учасника ( ТОВ «Будівельна імперія «Новий дім»»). Тому наявність ліцензії гарантує Замовнику якість виконання робіт. Для довідки: МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ,БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ Про визначення категорії складності об’єктів будівництва Класу наслідків СС1 відповідає I-II категорія складності; СС2 – III-IV; СС3-V відповідно. Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель і споруд ДБН В.1.2-14:2018 (на зміну ДБН В.1.2-14:2009). Ми, згідно п.3. Статті 30. Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. редакція від 01.01.2019р., вимагаємо у тендерного комітету розглянути нашу вимогу, надати Учаснику (ТОВ «Будівельна імперія «Новий дім»») додаткову інформацію по усім пунктам цієї вимоги, відмінити рішення про дискваліфікацію ТОВ «Будівельна імперія «Новий дім»» згідно протоколу від 05.04.2019р. та визначити Переможця торгів керуючись всім Законом України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. редакція від 01.01.2019р. Інформацію о рішенні стосовно даного листа-вимоги прошу направити у мою адресу у строк згідно Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. редакція від 01.01.2019р. Залишаю за собою право звернутися до Управління захисту економіки в Кіровоградської області та Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградської області по виконанню тендерним комітетом усіх статей Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. редакція від 01.01.2019р. З повагою, Директор ТОВ «Будівельна імперія «Новий дім»» І. Є. Васильева
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Стосовно протоколу розкриття тендерних пропозицій
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 15.04.2019 13:47
Підтвердження вирішення: Відповідно до пункту 4 статті 27 розділу IV ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник розглядує тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинна перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. В даному випадку аукціон 29.03.2019 року, повідомлення про відхилення пропозиції опрелюднено в електронній системі 05.04.2019 року, що становить 5-ть робочих днів. Відповідно до пункту 1 статті 10 розділу ІІІ ЗУ «Про публічні закупівлі» існує поняття, інформація про відхилення тендерної пропозиція учасника – протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення, в нашому випадку інформація – це повідомлення. Протоколу розгляду тендерних пропозицій, ще не існує, так як не розглянуті всі тендерні пропозиції.
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо необхідності відхилення пропозиції

Номер: 2e8c852ffcfc4763929e6ee727777b3a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-13-000730-a.a1
Назва: Вимога щодо необхідності відхилення пропозиції
Вимога:
Шановний замовнику! Враховуючи вимоги, встановлені в вашій тендерній документації звертаємо Вашу увагу на наступне. Вами встановлена вимога по кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально технічної бази» про те, що учасники повинні надати довідку встановленої форми, а також копії підтверджуючих документів про приналежність обладнання та матеріально-технічної бази зазначених у довідці до власного або орендованого, а саме: учасники повинні були надати копії оригіналів у разі власної приналежності техніки, обладнання, матеріально - технічної бази, копії належним чином засвідчених орендодавцем документів - у разі орендованої. ТОВ Будівельна імперія "Новий дім" надана відповідна довідка, а також копії документів (у тому числі копія договору оренди №7 від 3.04.2017 року яка не засвідчена орендодавцем техніки - ТОВ «Сервіс-канон». Окрім цього повідомляємо, що в ТОВ «Сервіс-канон» станом на 01.01.2019р. не має у власності Екскаватора Борекс – 3106 К, таким чином надана учасником ТОВ Будівельна імперія "Новий дім" інформація є недостовірною, що є підставою для відхилення згідно частини сьомої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі». Окрім цього Ваш об’єкт відноситься до об’єктів за Класом наслідків (відповідальності) – СС2 – середні наслідки. ТОВ Будівельна імперія "Новий дім" надана ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів 4 категорії складності. Таким чином надана ліцензія не відповідає нормам чинного законодавства - п. 15 Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної зі створенням об’єктів архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 № 1396, а також постанові Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 № 256. Також ТОВ Будівельна імперія "Новий дім" не надані попередні розрахунки до договірної ціни. Окрім цього учасниками ТОВ Будівельна імперія "Новий дім", ПП "АТЛАНТ-3000", ТОВ "АРМАТОК" не наданий у складі пропозиції обґрунтовувальний кошторисний розрахунок за формую, що визначена в додатку К (ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013). Частиною 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлена імперативна вимога, яка зобов’язує замовника відхиляти тендерну пропозицію у зв’язку з невідповідністю умовам тендерної документації. Також ПП "АТЛАНТ-3000" у відомості ресурсів визначено, що для виконання робіт буде використовувати вібратори, трамбівки, киркувальники та інші машини та механізми, яких не має в учасника (наявність таких механізмів не підтверджена документами наданими по кваліфікаційним критеріям. Також вами визначений у технічних характеристиках до предмета закупівлі вид договірної ціни – динамічна. У ПП "АТЛАНТ-3000" вид договірної ціни – ТВЕРДА!!!! Що не відповідає Вашим вимогам та умовам тендерної документації. ТОВ "АРМАТОК" не надані копії дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки або копія декларації про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з відміткою про прийняття уповноваженим органом, а також наявні інші порушення вимог тендерної документаціє. Враховуючи наявну практику розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (наприклад рішення АМКУ 5036-р/пк-пз від 28.07.2017), а також судову практику (наприклад Справа № 912/1484/15) просимо Вас дотримуватись норм ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» та приймати рішення виходячи із змісту пропозицій вищевказаних учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Стосовно відхилення тендерної пропозиції
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 05.04.2019 11:22
Підтвердження вирішення: Так, дійсно, розділом 3 пунктом 5 затвердженої тендерної документації висувалась вимога учасникам надати, у формі довідки згідно із Додатком 4, інформацію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, що є частиною кваліфікаційних критеріїв до учасників згідно ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі». ТОВ Будівельна імперія "Новий дім" така довідка надана, а також копія договору оренди №7 від 03.04.2017року із ТОВ «Сервіс-канон». Враховуючи вищевикладене на підставі п.7 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо ТОВ «Сервіс-канон» надати посадовій особі відділу освіти, молоді та спорту, культури та туризму виконавчого комітету Первозванівської сільської ради, уповноваженій на зв’язок із учасниками, у формі листа з додатками до нього, належним чином оформлені докази відсутності у орендодавця ТОВ «Сервіс-канон» екскаватора «Борекс-3106К» до 15год. 00хв. 05.04.2019р. В разі підтвердження інформації, наданої орендодавцем ТОВ «Сервіс-канон», пропозиція учасника ТОВ Будівельна імперія "Новий дім", що була визначена системою найбільш економічно вигідною, буде відхилена на підставі п.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі».