-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Агрохімічна продукція ( засоби для дезінфекції - 8 найменувань)
Асортимент та кількість зазначені в тендерній документації та додатках до неї.
Торги не відбулися
5 954 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 773.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 773.00 UAH
Період оскарження:
02.04.2019 10:21 - 28.04.2019 00:00
Вимога
Вирішена
Звернення до Замовника за роз'ясненням щодо дискримінаційних вимог в технічній частині
Номер:
38e2d5da01bc488eb4a2d883ef7ebd0c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-02-000133-c.c1
Назва:
Звернення до Замовника за роз'ясненням щодо дискримінаційних вимог в технічній частині
Вимога:
Шановний Замовнику, у технічному завданні Ви висвітили дискримінаційні вимоги. Натомість виникає професійне питання: чи можливо, щоб у складі засобів були інші відсоткові показники діючих речовин, але при цьому всі інші, потрібні для Вашого професійного застосування, характеристики залишаться однаковими: сфера застосування, спектр дії, концентрація та експозиція, токсичність, безпечність? Якщо так, то чому Ви обмежуєте коло учасників, що можуть запропонувати Вам якісну продукцію?
Далі по деяких пунктах технічного завдання.
Пункт №1:
• Засіб для дезінфекції поверхонь, медичних відходів, дезінфекції суміщеної з передстерилізаційним очищенням виробів медичного призначення, (1000 мл).
• Засоби, що не містять хлору, спирту, перекису водню, альдегіду, гуанідину.
• Склад: алкілдиметилбензиламоній хлорид не менше - 25,0%, алкілдиметилетилбензиламоній хлорид не менше - 10,0%, диоктилдиметиламоній хлорид не менше -5,0%, N,N-біс (3-амінопропіл) додециламіну не менше - 5,0 %.
• Можливість проведення стерилізації виробів медичного призначення.
Питання: За складом це засіб «Тентамін», а чи знаєте Ви, ще хоча б один засіб з точно таким складом? Чим обумовлена заборона інших швидко діючих речовин? Як пояснюється спороцидна дія (можливість стерилізації) якщо у загальноприйнятій світовій классифікації спороцидних речовин від інститута ім. Роберта Коха чітко вказано, що вказані діючі речовини (ЧАСи та аміни) не впливають на спори? Чому Ви готові наражати своїх пацієнтів та персонал на небезпеку спорової контамінації?
Пункт 2:
• Засіб для дезінфекції наркозно-дихальної апаратури, анестезіологічного устаткування, дезінфекції (генеральне прибирання) поверхонь, дезінфекції високого рівня ВМП, дезінфекції суміщеної з передстерилізаційним очищенням, стерилізації хімічним методом ВМП (1000 мл)
• Засоби, що не містять хлору, спирту, перекису водню, альдегіду.
• Склад: суміш четвертинних амонійних сполук (ЧАС) не більше 9,0% (алкілдиметилбензиламоній хлорид, дидецилдметиламоній хлорид); полігексаметиленгуанідин гідрохлориду (ПГМГ) не менше 7,0%; N,N-бic (3-амінопропіл) додециламіну не більше 3,0 %.
Питання: : знову ж таки, за складом це конкретний засіб «Вернедор Плюс», чи знаєте Ви, ще хоча б один засіб з точно таким складом? Чим обумовлена заборона інших швидко діючих речовин? Знову вказаний склад конкретного засобу, тому еквіваленту (іншого з таким складом) не має.
Пункт 3:
• Засіб для гігієнічної та антисептичної обробки шкіри (1000 мл),
• Готовий до застосування дезінфекційний засіб (шкірний антисептик).
• для гігієнічної обробки тіла за допомогою душу або прийняття ванни;
• для усунення неприємного запаху при здійсненні гігієнічного миття шкірних покривів і інтимних місць;
Питання: склад засобу не вказаний, але за наказом МОЗ України №236 «шкірним антисептиком» вважаються тільки засоби, що містять понад 65% спирту. Як Ви уявляєте собі процедуру «гігієнічної обробки тіла за допомогою душу або прийняття ванни» засобом що містить спирт? А чи Ви самі пробували колись процедуру «гігієнічного миття шкірних покривів і інтимних місць» за допомогою спиртвмісного засобу?
Така ж ситуація стосовно всіх інших пунктів технічного завдання. Вказуючи конкретний хімічний склад , вираз «не більше» , «не менше» ставить обмеження для інших засобів, а не дає можливість запропонувати еквівалент.
А якщо розглянути передостанній, 7й пункт технічного завдання: «Гель антисептичний для гігієнічної обробки рук та невеликих за площею поверхонь», то такий засіб, розфасований у стіки по 2мл, взагалі єдиний на території України, тому Ваше замовлення такого засобу, можливо, є підставою до звернення до Антимонопольного Комітету України.
Окремо звертаємо Вашу увагу, що стосовно засобів для обробки рук - є два накази, які регулюють вимоги до антисептиків. Це наказ МОЗ України №236 «Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів»: «п.9.11. Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або ІНШИХ швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів.»
Тобто, наказом визначено кількість, причому РІЗНИХ СПИРТІВ – понад 65%, а не 70% чи 72%, немає жодної заборони на вміст інших швидкодіючих речовин, ( ЧАСів, перекису чи інших), немає чіткого визначення кількості діючих речовин (1 чи 5), немає також обов’язкового визначення допоміжних речовин, про що згадано в наступному наказі МОЗ від 21.09.2010 №798 Про затвердження методичних рекомендацій “Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу”.
Питання: чому Ви «перекручуєте» накази МОЗ, під ті засоби, які по якійсь причині Ви хочете закупити? Ви витрачаєте не власні кошти, а державні, тому закупівля з використання системи ПРОЗОРРО має відбуватися відповідно до чинного законодавства. Засоби, які зареєстровані в Україні згідно чинного законодавства та Постанови КМУ №908, мають всі дозвільні документи для застосування в лікувальних закладах, пройшли всі необхідні дослідження з питань безпечності можуть розглядатися до закупівлі на території України.
Закон Про публічні закупівлі установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Стаття 3. Принципи здійснення закупівель. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Стаття 5. Недискримінація учасників п. 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Стаття 22 п.4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Саме ці статті Закону Ви й порушуєте, встановлюєте дискримінаційні вимоги, а саме замість медико-технічних вимог до засобів (а це посилання на АДР, без конкретних обмежень та заборон, призначення, спектр дії, токсичність та безпечність, економічність), Ви прописуєте склад засобів з обмеженнями, які відповідають лише конкретним засобам.
Просимо, без образ, відповісти на поставлені питання, дати конкретні відповіді про еквіваленти за складом, та завдяки чесності, справедливості та прозорості внести зміни в документацію, видалити дискримінаційні вимоги щодо обмеження в складі та інші вказані вище.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол..pdf 18.04.2019 14:45
Дата подачі:
15.04.2019 14:22
Вирішення:
За розглядом Вашого звернення повідомляємо наступне.
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Звертаємо Вашу увагу, що у Медико-технічних вимогах до закупівлі «код ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція (засоби для дезінфекції – 8 найменувань)» (Додаток 2 до тендерної документації), де є посилання на склад вказано діапазон, що розширює спектр вмісту складових, тому існує можливість усім зацікавленим особам надати пропозицію на дезінфікуючі засоби, які відповідають визначеним технічним характеристикам.
Перелік технічних характеристик до предмету закупівлі «код ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція (засоби для дезінфекції – 8 найменувань)» визначений Замовником виходячи із специфіки потреб медичної установи, з урахуванням позитивного досвіду використання дезінфікуючих засобів саме з такими технічними характеристиками та з метою забезпечення санітарного і епідеміологічного благополуччя пацієнтів та персоналу.
Оскільки показники, які характеризують певні параметри, зокрема фізичні та хімічні властивості товару, не є торговельними марками та не містять посилання на певного постачальника, зазначені Замовником технічні характеристики не є унікальними. На ринку зареєстровано та дозволено до використання безліч дезінфікуючих засобів, які мають таке ж саме призначення та відповідають всім зазначеним у тендерній документації технічним характеристикам. Дезінфекційні засоби із зазначеними технічними характеристиками реалізує необмежене коло продавців.
Для забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвитку добросовісної конкуренції будуть внесені зміни до документації до позиції №1 закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено