-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт фасаду будівлі початкової школи Арцизького навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «ліцей» Арцизької районної ради Одеської області
Завершена
2 857 314.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 857.31 UAH
мін. крок: 0.1% або 2 857.31 UAH
Період оскарження:
16.04.2019 12:50 - 27.04.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії та рішення тендерного комітету
Номер:
c771cc6f8a5e492387f555e47fe7cdd8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-16-001189-a.a2
Назва:
Скарга на дії та рішення тендерного комітету
Скарга:
ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ
З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ З
АКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
03035, м. Київ, МСП-03680
вул. Митрополита Василя Липківського, 45
СКАРЖНИК (СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ):
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«МОДУЛЬТЕХСЕРВІС»
65003, Одеська обл., м. Одеса,
вул. Отамана Чепіги, буд. 29
Код ЄДРПОУ: 35417649
тел. +3 8096 908 30 60
ЗАМОВНИК ДІЇ ЯКОГО ОСКАРЖУЮТЬСЯ:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АРЦИЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
68400, Україна, Одеська область, Арцизький район,
місто Арциз, вул. Соборна, будинок 44
Код ЄДРПОУ: 02145085
Телефон: (04845) 3-45-94
Тел./факс: (04845) 3-16-38
Е-mail: ar_osvita@ukr.net
Стосовно державної закупвілі:
ID: 025248152e5f41d3a6080fbb0e7e9a80
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-04-16-001189-a
Предмет закупівлі: Капітальний ремонт фасаду будівлі початкової школи Арцизького навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «ліцей» Арцизької районної ради Одеської області
ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
(ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Кількість товарів, вид виконання послуг або надання полуг: 1 роботи
Очікувана вартість: 2`857`314.00 грн (з ПДВ)
СКАРГА
на дії та рішення тендерного комітету
ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АРЦИЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
при проведенні закупівлі робіт «Капітальний ремонт фасаду будівлі початкової школи Арцизького навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «ліцей» Арцизької районної ради Одеської області ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація»
в кількості 1 роботи
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-04-16-001189-a
ID у ЦБД: 025248152e5f41d3a6080fbb0e7e9a80
29 квітня 2019 року, підприємство ТОВ «Модультехсервіс» ЄДРПОУ: 35417649 (далі Скаржник), надало документи для участі у відкритих торгах на закупівлю робіт за темою «Капітальний ремонт фасаду будівлі початкової школи Арцизького навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «ліцей» Арцизької районної ради Одеської області ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» в кількості 1 роботи, інформація про які була розміщена на веб порталі Уповноваженного органу за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-04-16-001189-a.2-го травня 2019 року, відбувся аукціон в якому разом зі Скаржником прийняли участь інші учасники а саме:
- ТОВ "БЕССАРАБІЯСТРОЙ", код ЕДРПОУ 40318291
- ТОВ Євробудмонтаж 2009, код ЕДРПОУ 41161187
- ТОВ СТС БІЗНЕС ГРУП, код ЕДРПОУ 40267180
24 травня 2019 року, Скаржнику стало відомо, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Відділу освіти, молоді та спорту Арцизької державної адміністраціїї (далі Замовник) від 24.05.2019 р. № 42, пропозицію ТОВ «СТС БІЗНЕС ГРУП» визнано такою, що відповідає умовам тендерної документаціїї, та 24 травня 2019 р. опубліковано рішення про визначення ТОВ «СТС БІЗНЕС ГРУП» (далі Переможець) переможцем процедури закупівлі «Капітальний ремонт фасаду будівлі початкової школи Арцизького навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «ліцей» Арцизької районної ради Одеської області ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація».
З такими висновками Замовника не можливо погодитися у зв’язку з наступним:
1. Додатком 1 до Тендерної документаціїї Замовником встановлені наступні критеріїї оцінки відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, зокрема Замовником передбачено, що для підтвердження інформації про наявність обладнання та наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасниками у складі тендерної пропозиції подається:
- довідка на фірмовому бланку учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання Технічного завдання на виконання робіт, за формою Таблиці 1
Таблиця 1
Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази
№ з/п Назва, тип
обладнання та матеріально-технічної бази Стан
(справний, несправний),
а також кількість наявних одиниць Власна,
орендована (назва орендодавця) Балансова вартість власних одиниць (тис. грн)
первісна залишкова
• Для підтвердження інформації про наявність обладнання Учасник повинен надати копії інвентарних карток обліку основних засобів або копію договору (договорів) оренди /лізінгу/надання послуг на кожну одиницю обладнання або інші документи, які підтверджують наявність обладнання.
• надається оригінал листа-підтвердження орендодавця або лізингодавця або надавача послуг щодо незаперечення використання його машин та механізмів для надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь термін виконання робіт.
• Для підтвердження інформації про наявність матеріально-технічної бази Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують власність матеріально-технічної бази або копію договору (договорів) оренди/лізінгу/надання послуг матеріально-технічної бази або інші документи, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази.
ТОВ «СТС БІЗНЕС ГРУП» в складі своєї пропозиціїї було надано, довідку № 41 від 26.04.2019 р. за формою що передбачена Тендерною документацією, де зазначена наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Так, в наданій довідці зазначено, що «Ліси будівельні» в кількості 1500 м2 та «Вежа ремонтна» в кількості 2 штуки, орендуються Переможцем у ТОВ «Глобал Рент Україна», та надано копію договору оренди № А00034895 від 03 вересня 2018 р. між ТОВ «СТС БІЗНЕС ГРУП» та ТОВ «Глобал Рент Україна». Пунктом 1.1. договору оренди № А00034895 від 03 вересня 2018 р., передбачається що, Орендодавець (ТОВ «Глобал Рент Україна») передає, Орендар (ТОВ «СТС БІЗНЕС ГРУП») приймає в тимчасове оплатне користування будівельне та інше обладнання. Пунктом 1.2 договору оренди № А00034895 від 03 вересня 2018 р. передбачено, що найменування обладнання, що передається в оренду, його комплектація, заставна вартість, ціна оренди, мінімальний строк оренди вказуються у відповідному додатку до договору, який є невід’ємною частиною договору.
В складі пропозиціїї ТОВ «СТС БІЗНЕС ГРУП» жодного додатку до договору № А00034895 від 03 вересня 2018 р. надано не було, таким чином Переможець надав договір не в повному обсязі, та відповідно до наданих документів неможливо чітко встановити яке саме обладнання передається в оренду, та чи передано воно взагалі. Також, всупереч вимог Тендерної документаціїї Переможцем не було надано оригінал листа-підтвердження орендодавця ТОВ «Глобал Рент Україна» щодо незаперечення використання його машин та механізмів для надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь термін виконання робіт як це вимагалось п.1 Додатку № 1 до Тендерної документаціїї, що є суттєвим порушенням умов Тендерної документаціїї в частині підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази.
В наданій Переможцем довідці № 41 від 26.04.2019 р. зазначено обладнання що належить ТОВ «СТС БІЗНЕС ГРУП» на правах власності, а саме « Штукатурна станція PFT G4 smart – 1 штука”, «Лебідка будівельна ЛМ 2.0- 1 штука», «Компресор Forte V-0.4/50 – 1 штука», «Перфоратор Bosch 2-24 – 1 штука», Дрель «GSB 13 RE Bosch- 1 штука”, «Шліфмашинка углова GWS 850 CE Bosch-2 штуки». Але, всупереч вимог тендерної документаціїї (надати копії інвентарних карток обліку основних засобів або копію договору (договорів) оренди /лізінгу/надання послуг на кожну одиницю обладнання або інші документи, які підтверджують наявність обладнання), переможцем не було надано жодного документу що підтверджуює право власності на зазначене в довідці № 41 від 26.04.2019 р обладнання. Надані гарантійні талони на деяке обладання а саме, «Штукатурна станція PFT G4 smart – 1 штука”, «Лебідка будівельна ЛМ 2.0- 1 штука», «Компресор Forte V-0.4/50 – 1 штука». Та, на «Перфоратор Bosch 2-24 – 1 штука», Дрель «GSB 13 RE Bosch- 1 штука”, «Шліфмашинка углова GWS 850 CE Bosch-2 штуки, не є документом що підтверджує право власності на це обладання.
Звертаємо увагу, що в складі пропозиціїї ТОВ «СТС БІЗНЕС ГРУП» наявна окрема довідка про наявність обладання та матеріально-технічної бази за № 40 від 01.04.2019 р. яка складена не по формі як це вимагалось тендерною документацією, та не надано жодного документу що пітверджує право власності на зазначене в цій довідці обладнання.
Таким чином Переможець належним чином не підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, порушив вимоги Замовника які викладені в Тендерній документаціїї, та його пропозиція повинна бути відхилена на підставі п.3 Розділу V Тендерної документаціїї, як така що не відповідає умовам тендерної документації.
2. Додатком 1 до Тендерної документаціїї Замовником встановлені наступні критеріїї оцінки відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, зокрема Замовником передбачено що, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасниками у складі тендерної пропозиції подається:
• довідка на фірмовому бланку Учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід для виконання робіт, відповідно до Технічного завдання на виконання робіт, за формою Таблиці 2:
Таблиця 2
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації,
які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо виконання робіт.
№ з/п Посада П.І.Б. Освіта, загальний стаж роботи
у цій галузі (років) Досвід роботи на цій посаді (років) Штатний або найманий
Для підтвердження даної інформації Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин Учасника із вищевказаними працівниками:
• копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в Учасника торгів), або копії наказів, або копії трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України.
Примітка. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати копії листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників. Для уникнення випадків дискримінації учасників, у разі якщо працівники учасника відмовляються надати вищезазначені документи, учасник повинен надати лист у довільній формі з переліком підстав відмови надання документів та підписом відповідних працівників.
В складі пропозиціїї Переможця наявна довідка № 42 від 26.04.2019 р., складена по формі як це вимагалось Замовником, але всупереч вимог тендерної документаціїї не надано копій документів які підтверджують факт працевлаштування згідно із чинним закондавством працівників: Чернишев І.В., Чернишев С.І., Слободянюк О.А., а також не було надано лист у довільній формі з переліком підстав відмови надання документів та підписом відповідних працівників, що є суттєвим порушенням умов тендерної документаціїї.
Таким чином Переможець належним чином не підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, порушив вимоги Замовника які викладені в Тендерній документаціїї, та його пропозиція повинна бути відхилена на підставі п.3 Розділу V Тендерної документаціїї, як така що не відповідає умовам тендерної документації.
3. Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасниками у складі тендерної пропозиції подається:
• довідка на фірмовому бланку учасника про виконання аналогічного договору за
формою Таблиці 3:
Таблиця 3
Довідка про виконання аналогічного договору
Назва, дата виконаного договору Загальна
вартість робіт, за які відповідав підрядник Замовник робіт, адреса, телефон Генеральний підрядник (П) або субпідрядник (С) Дата введення
об’єкта в експлуатацію
На підтвердження виконання договору, вказаного в Таблиці 3, з аналогічним предметом закупівлі (Будівельні роботи та поточний ремонт), надається:
• копія виконаного договору (з усіма додатками);
• відгук від контрагента про виконання цього договору;
• копія форми КБ-3 на повне виконання робіт або сертифікату про готовність об’єкта до експлуатації;
• звіт про виконання договору* (завірена учасником скан-копія), оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
* Для договорів, укладених відповідно до Закону України «Про здійснення державних закупівель» та договорів, укладених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
В складі пропозиціїї Переможця наявна довідка № 40 від 26.04.2019 р. складена по формі, та яка містить інформацію про наявний досвід виконання аналогічних договорів. А також містить Відгук та копію аналогічного договору № 47 від 10.09.2018 р. між . ТОВ «СТС БІЗНЕС ГРУП» та Відділом освіти, культури, молоді та спорту Яськівської сільської ради.
Відповідно до п. ХІІ договору № 47 від 10.09.2018 р. невід’ємною частиною цього договору є:
- Договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок;
- Локальний кошторис на будівельні роботи;
- Підсумкова відомість ресурсів;
- Дефектний акт.
Всупереч вимоги Тендерної документаціїї (надати копію виконаного договору з усіма додатками), в складі пропозиціїї ТОВ «СТС БІЗНЕС ГРУП» не було надано жодного додатку до договору № 47 від 10.09.2018 р.. Та не було надано звіт про виконання договору* (завірена учасником скан-копія), оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-09-10-000610-c.
Звертаємо увагу, що в складі пропозиціїї ТОВ «СТС БІЗНЕС ГРУП» наявна окрема довідка про виконання аналогічних договорів за № 42 від 09.04.2019 р. яка складена не по формі як це вимагалось тендерною документацією, та не надано жодного документу які вимагались умовами тендерної документаціїї в частині документального підтвердження наявності досвіду викокнання аналогічних договорів.
Таким чином Переможець належним чином не підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, порушив вимоги Замовника які викладені в Тендерній документаціїї, та його пропозиція повинна бути відхилена на підставі п.3 Розділу V Тендерної документаціїї, як така що не відповідає умовам тендерної документації.
4. Також в тендерній пропозиціїї ТОВ «СТС БІЗНЕС ГРУП» відсутні наступні документи, подання яких в складі тендерної пропозиціїї учасника вимагалось у п.1 розділу ІІІ тендерної документаціїї:
- інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (відповідно до Технічного завдання на виконання робіт, викладеного у Додатку 3 до тендерної документації);
- Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про учасника:
а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів);
б) керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб;
в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб).
Таким чином, не надавши документи які вимагались умовами тендерної документаціїї ТОВ «СТС БІЗНЕС ГРУП» порушив Вимоги Замовника, та його пропозиція не відповідає вимогам Тендерної документаціїї, і повинна бути відхилена на підставі п.3 розділу V Тендерної документаціїї як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Не відхиливши пропозицію ТОВ «СТС БІЗНЕС ГРУП» Замовник порушив умови тендерної документаціїї, основні приципи та засади законодваства України з питань публічних закупівель, а також право на охоронювальні інтереси Скаржника на об’єктивну та неупереджену оцінку.
враховуючи вищевикладене та керуючись Конституцією України, ст.ст. 1, 8, 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання ТОВ «СТС БІЗНЕС ГРУП» переможцем процедури закупівлі Капітальний ремонт фасаду будівлі початкової школи Арцизького навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «ліцей» Арцизької районної ради Одеської області ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація»
4. Повідомити сторони про дату, час та місце розгляду скарги.
Додатки:
Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету
Директор
ТОВ «Модультехсервіс» /Кошкін О.В. /
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ТОВ Модультехсервіс.PDF 03.06.2019 18:35
- Платіжне доручення.pdf 03.06.2019 18:35
- Рішення від 05.06.2019 № 7214 + лист Замовнику.pdf 05.06.2019 19:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.06.2019 № 8288.pdf 25.06.2019 14:19
- Рішення від 24.06.2019 № 8288.pdf 27.06.2019 19:13
- 59.pdf 04.07.2019 09:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.06.2019 18:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.06.2019 19:13
Дата виконання рішення Замовником:
04.07.2019 09:15
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Надаємо відповідь на Ваше рішення №8288 від 24.06.2019 року
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця
Номер:
5bd2d97097fa4eb18bbe3bff5b3bef90
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-16-001189-a.c1
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Відділу освіти, молоді та спорту Арцизької державної адміністраціїї (далі Замовник) від 24.05.2019 р. № 42, нам стало відомо що пропозицію ТОВ «СТС БІЗНЕС ГРУП» визнано такою, що відповідає умовам тендерної документаціїї, та 24.05.2019 р. опубліковано рішення про визначення ТОВ «СТС БІЗНЕС ГРУП» переможцем процедури закупівлі «Капітальний ремонт фасаду будівлі початкової школи Арцизького навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «ліцей» Арцизької районної ради Одеської області». З таким висновком Замовника неможливо погодитись у зв’язку з наступним:
1. Додатком 1 передбачено, що для підтвердження інформації про наявність обладнання Учасник повинен надати:
- довідка на фірмовому бланку учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання Технічного завдання на виконання робіт, за формою Таблиці 1
- копії інвентарних карток обліку основних засобів або копію договору (договорів) оренди /лізінгу/надання послуг на кожну одиницю обладнання або інші документи, які підтверджують наявність обладнання.
- оригінал листа-підтвердження орендодавця або лізингодавця або надавача послуг щодо незаперечення використання його машин та механізмів для надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь термін виконання робіт.
ТОВ «СТС БІЗНЕС ГРУП» в складі своєї пропозиціїї було надано, довідку № 41 від 26.04.2019 р. де зазначена наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Так, в наданій довідці зазначено, що «Ліси будівельні» та «Вежа ремонтна» орендуються ТОВ «СТС БІЗНЕС ГРУП» у ТОВ «Глобал Рент Україна», та надано копію договору оренди № № А00034895 від 03 вересня 2018 р. між ТОВ «СТС БІЗНЕС ГРУП» та ТОВ «Глобал Рент Україна». Пунктом 1.2 договору № А00034895 від 03 вересня 2018 р. передбачено, що найменування обладнання, що передається в оренду, його коплектація, заставна вартість, ціна оренди, мінімальний строк оренди вказуються у відповідному додатку до договору, який є невід’ємною частиною договору. В складі пропозиціїї ТОВ «СТС БІЗНЕС ГРУП» жодного додатку до договору № А00034895 від 03 вересня 2018 р. надано не було, таким чином неможливо неможливо чітко встановити яке саме обладнання передається в оренду, та чи передано воно взагалі. Також, ТОВ «СТС БІЗНЕС ГРУП» не було надано оригінал листа-підтвердження орендодавця ТОВ «Глобал Рент Україна» щодо незаперечення використання його машин та механізмів для надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь термін виконання робіт, що є суттєвим порушенням умов тендерної документаціїї.
В наданій ТОВ «СТС БІЗНЕС ГРУП» довідці № 41 від 26.04.2019 р. зазначено обладнання що належить ТОВ «СТС БІЗНЕС ГРУП» на правах власності, а саме « Штукатурна станція PFT G4 smart – 1 штука”, «Лебідка будівельна ЛМ 2.0- 1 штука», «Компресор Forte V-0.4/50 – 1 штука», «Перфоратор Bosch 2-24 – 1 штука», Дрель «GSB 13 RE Bosch- 1 штука”, «Шліфмашинка углова GWS 850 CE Bosch-2 штуки». Але, всупереч вимог тендерної документаціїї (надати копії інвентарних карток обліку основних засобів або копію договору (договорів) оренди /лізінгу/надання послуг на кожну одиницю обладнання або інші документи, які підтверджують наявність обладнання) переможцем не було надано жодного документу що підтверджуює право власності на зазначен обладнання а саме на: « Штукатурна станція PFT G4 smart – 1 штука”, «Лебідка будівельна ЛМ 2.0- 1 штука», «Компресор Forte V-0.4/50 – 1 штука». Та, на «Перфоратор Bosch 2-24 – 1 штука», Дрель «GSB 13 RE Bosch- 1 штука”, «Шліфмашинка углова GWS 850 CE Bosch-2 штуки», було надано лише Гарантійні талони, які не є документом що підтверджує право власності на це обладання.
Звертаємо увагу, що в складі пропозиціїї ТОВ «СТС БІЗНЕС ГРУП» наявна окрема довідка про наявність обладання та матеріально-технічної бази за № 40 від 01.04.2019 р. яка складена не по формі як це вимагалось тендерною документацією, та не надано жодного документу що пітверджує право власності на це обладнання.
2. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, умовами тнедерної документаціїї вимагалось надання Учасниками таких документів:
- довідка на фірмовому бланку Учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід для виконання робіт, відповідно до Технічного завдання на виконання робіт, за формою Таблиці 2;
- копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в Учасника торгів), або копії наказів, або копії трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України.
В складі пропозиціїї ТОВ «СТС БІЗНЕС ГРУП» наявна довідка № 42 від 26.04.2019 р., складена по формі, але всупереч вимог тендерної документаціїї не надано копій документів які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним закондавством працівників Чернишев І.В., Чернишев С.І., Слободянюк О.А., що є суттєвим порушенням умов тендерної документаціїї.
3. Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору умовами тендерної документаціїї вимагалось надати:
- довідка на фірмовому бланку учасника про виконання аналогічного договору за
формою Таблиці 3:
- копія виконаного договору (з усіма додатками);
- відгук від контрагента про виконання цього договору;
- копія форми КБ-3 на повне виконання робіт або сертифікату про готовність об’єкта до експлуатації;
- звіт про виконання договору* (завірена учасником скан-копія), оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
В складі пропозиціїї ТОВ «СТС БІЗНЕС ГРУП» наявна довідка № 40 від 26.04.2019 р. складена по формі, та яка містить інформацію про наявний досвід виконання аналогічних договорів. А також містить Відгук та копію аналогічного договору № 47 від 10.09.2018 р. між . ТОВ «СТС БІЗНЕС ГРУП» та Відділом освіти, культури, молоді та спорту Яськівської сільської ради.
Відповідно до п. ХІІ дого № 47 від 10.09.2018 р. невід’ємною частиною цього договору є:
- Договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок;
- Локальний кошторис на будівельні роботи;
- Підсумкова відомість ресурсів;
- Дефектний акт.
Всупереч вимоги Тендерної документаціїї (надати копію виконаного договору з усіма додатками), в складі пропозиціїї ТОВ «СТС БІЗНЕС ГРУП» не було надано жодного додатку до договору № № 47 від 10.09.2018 р.. Та не було надано звіт про виконання договору* (завірена учасником скан-копія), оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-09-10-000610-c.
4. Також в тендерній пропозиціїї ТОВ «СТС БІЗНЕС ГРУП» відсутні наступні документи:
- Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про учасника (п.1 розділ ІІІ тендерної документаціїї);
- Гарантійний лист, складений у довільній формі, згідно з яким учасник гарантує, що згоден виконати весь обсяг робіт, зазначений в Технічному завданні згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації, без одержання авансу (п.1 розділ ІІІ тендерної документаціїї);
Таким чином пропозиція ТОВ «СТС БІЗНЕС ГРУП» не відповідає вимогам Тендерної документаціїї, та повинна бути відхилена на підставі п.3 розділу V Тендерної документаціїї як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Просимо Вас переглянути рішення тендерного комітету про визнання переможцем ТОВ «СТС БІЗНЕС ГРУП» з урахуванням вищевикладених обставин. В іншому разі, з метою захисту своїх інтересів як учасника процедури закупівлі, на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозиційми будемо вимушені звернусь до антимонопольного комітету.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.05.2019 14:16
Вирішення:
Вимога учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Модультехсервіс» не може бути задоволена з наступних причин. 1. Діючим законодавством України не передбачено право учасника відкритих торгів на вимогу про перегляд рішення тендерного комітету. Згідно абз.2 п.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем торгів може звернутись через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, в тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надав звернення. 2. За результатами перевірки інформації, наданої учасником ТОВ «Модультехсервіс», стосовно виявленої ним (учасником) невідповідності у документах тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СТС БІЗНЕС ГРУП», вказана інформації не знайшла свого підтвердження.
Статус вимоги:
Відхилено