-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код 15110000-2– М’ясо (яловичина свіжа (охолоджена)) згідно ДК 021:2015
Торги відмінено
2 963 625.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 818.13 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 818.13 UAH
Період оскарження:
20.03.2019 10:22 - 06.04.2019 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
Скарга
Номер:
5213d494ef094e698f6cacbcbb305415
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-20-000467-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
20 березня 2019 року замовником - ДП "Український державний медико-соціальний центр ветеранів війни" оголошено відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі.
В закупівлі взяли участь:
1 ПП "СОСНОВА"
2 ФОП Сергієнко Володимир Іванович
3 ФОП "ДЄЛЯЄВ ВАЛЕРІЙ ІВАНОВИЧ"
4 ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна
5 ПП "СТРОКОВА - АГРО "
15 квітня 2019 року замовник визначив переможцем закупівлі Учасника – ПП "СОСНОВА", однак з аналізу пропозиції переможця вбачається її невідповідність вимогам тендерної документації. Наприклад:
Відповідно до п. 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота)), з накладеним ЕЦП/КЕП. ПП "СОСНОВА" було накладено ЕЦП тільки 18 квітня 2019 року, після визначення зазначеного учасника переможцем тоді як кінцевим строком подання тендерних пропозицій було 10 квітня 2019 року. Таким чином, оскільки ПП "СОСНОВА" було не виконано вимогу щодо накладення ЕЦП можна зробити висновок, що пропозиція зазначеного учасника не відповідає умовам тендерної документації.
Крім того, згідно із додатком 2 до тендерної документації, учасник має надати - «Копії особистих медичних книжок (перша та остання сторінки) із відміткою про допуск до роботи працівників, які будуть залучені до постачання предмета закупівлі (водії транспорту і особи, що супроводжують продукти в дорозі, виконують вантажно-розвантажувальні роботи). В медичних книжках повинно бути зазначено, що дані працівники працюють в Учасника або у перевізника (водії)».
Враховуючи, що замовник в тендерній документації вживає слово «водії», то їх має бути не менше двох одиниць. ПП "СОСНОВА", всупереч вимог тендерної документації, в своїй пропозиції не надає медичної книжки на жодного водія.
ПП "СОСНОВА" було надано медичні книжки: забійника - Кравченка Сергія Вікторовича, заступника директора - Савчука Федора Івановича, інженера - Ошкала Василя Григоровича та начальника охорони - Роговця Сергія Вікторовича. В медичній книжці Роговця Сергія Вікторовича зазначається, що під час проходження медичного огляду 2 серпня 2016 року його професія «начальник охорони водій». Однак на момент проходження медичного огляду 2 серпня 2018 року та 14 лютого 2019 року в графі «назва професії» зазначено тільки «начальник охорони». Таким чином, ПП "СОСНОВА" не було виконано вимоги тендерної документації щодо надання медичних книжок водіїв та осіб, що супроводжують продукти в дорозі, виконують вантажно-розвантажувальні роботи.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що пропозиція ПП "СОСНОВА" не відповідає вимогам, встановленим замовником у тендерній документації, тому замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ПП "СОСНОВА" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Отже,
ПРОШУ
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою.
3) Перевірити тендерну пропозицію Учасника - ПП "СОСНОВА" у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо, та визнати такою, що не відповідає технічним вимогам встановлених тендерною документацією, кваліфікаційним критеріям встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації замовника.
4) Визнати неправомірним рішення Замовника про визначення переможцем Учасника - ПП "СОСНОВА" та зобов’язати його скасувати рішення про визначення переможцем Учасника - ПП "СОСНОВА" у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 25.04.2019 18:13
- Платіжне доручення 25.04.2019 18:13
- Рішення від 02.05.2019 № 5216+ лист Замовнику.pdf 03.05.2019 15:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.04.2019 18:14