-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
31530000-0 Частини до світильників та освітлювального обладнання (світлодіодні лампи освітлення)
Завершена
266 648.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 666.48 UAH
мін. крок: 1% або 2 666.48 UAH
Період оскарження:
07.05.2019 09:40 - 19.05.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга в АМКУ
Номер:
30cb7ee0f4eb4d8bb9d0bbb75ec25cd6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-07-000154-b.b5
Назва:
Скарга в АМКУ
Скарга:
Необгрунтований вибір переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення.pdf 07.06.2019 17:52
- Скарга.PDF 07.06.2019 17:52
- Рішення від 12.06.2019 № 7660.pdf 13.06.2019 00:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.06.2019 № 8537.pdf 01.07.2019 16:58
- Рішення від 27.06.2019 № 8537.pdf 03.07.2019 20:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.06.2019 17:53
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
03.07.2019 20:40
Вимога
Є відповідь
НЕОБҐРУНТОВАНИЙ ВИБІР ПЕРЕМОЖЦЯ подається повторно в порядку ч. 1 ст. 32 та ч. 2 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" (у зв'язку із тим, що Замовником не надано жодної аргументованої відповідіні на поставлені питання)
Номер:
80684abcf1c54432b2b28051a9ff8b93
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-07-000154-b.b4
Назва:
НЕОБҐРУНТОВАНИЙ ВИБІР ПЕРЕМОЖЦЯ
подається повторно в порядку ч. 1 ст. 32 та ч. 2 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі"
(у зв'язку із тим, що Замовником не надано жодної аргументованої відповідіні на поставлені питання)
Вимога:
Шановний Замовник!
Ваша відповідь на Нашу вимогу UA-2019-05-07-000154-b.b3 НА ЖАЛЬ, крім загальних фраз не містить більше ніякої інформації, що є прямим уникнення виконання норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Ваш обов'язок, як замовника надавати чіткі та зрозумілі відповіді на поставлені Вам питання (з посиланням на офіційні документи, закони. накази і т.д.).
Крім того, стаття 3 Закону України "Про публічні закупівлі" зазначає, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій (перевірте чи усі учасники правильно виконали технічне завдання); запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ваші домисли, що якого тиску на тендерний комітет є БЕЗПІДСТАВНИМИ та являються хіба що продуктом ВАШОЇ УЯВИ, адже Закон України "Про публічні закупівлі" установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, крім того метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Звертаємо увагу на те, що відповідь повинна бути надана у розширеному вигляді у відповідності до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель (як перевірялася інформація, які дії виконав тендерний комітет, як було прийняте рішення (з по іменним голосуванням), оформлена належним чином (протокол тендерного комітету з розгляду вимоги ТОВ «ДАНАЯ ХОЛДИНГ» Номер вимоги: UA-2019-05-07-000154-b.b4) та завантаження скан-копії даного засідання. Все це слугуватиме доказовою базою ТОВ «ДАНАЯ ХОЛДИНГ» для захисту своїх, порушених прав при оцінці пропозиції учасника на закупівлю 31530000-0 Частини до світильників та освітлювального обладнання (світлодіодні лампи освітлення) (оголошення UA-2019-05-07-000154-b).
У випадку незадоволення обґрунтованої Вимоги - Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАНАЯ ХОЛДИНГ" залишає за собою право у відповідності до ст.18 «Порядок оскарження процедури закупівлі » закону України « Про публічні закупівлі» звернутися з письмовою скаргою до АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ Постійно діюча адміністративна колегія антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та до державних органів та громадських організацій щодо запобіганню проявам корупції у сфері закупівлі.
(повний текст вимоги у вкладенні).
Крім того, якщо Ваш тендерний комітет сприймає вимоги, щодо дотримання норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, як погрозу (чи тиск) приналежно повідомляємо, що Главою 12 Кодексу України про адміністративні правопорушення статтею 164-14. Порушення законодавства про закупівлі визначено що здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Документуйте свої правопорушення належним чином (всі рішення тендерного комітету повинні бути в протокольній формі, пронумеровані, містити класифікацію по предмету закупівлі, та обов'язко повинно бути зазнечено по-іменне голосування, запити за отримання інормації повинні мати вихідні номери, службові записки тендерного комітету повинні мати обов'язково відмітки про виконавця, і т.д.) адже не забаром Вам вони знадобляться.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
07.06.2019 17:33
Вирішення:
Шановний Учасник! Замовник надав вам відповідь в попередньому Вашому зверненні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
НЕОБҐРУНТОВАНИЙ ВИБІР ПЕРЕМОЖЦЯ
Номер:
af0c242215324cdfbedf1d2fb7a18287
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-07-000154-b.b3
Назва:
НЕОБҐРУНТОВАНИЙ ВИБІР ПЕРЕМОЖЦЯ
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на те, що документи подані у складі пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНКІ ІНДАСТРІАЛ " не подані у повному обсязі та не відповідають умовам тендерної пропозиції.
(повний текст у вкладенні)
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
04.06.2019 17:19
Вирішення:
Шановний учасник процедури закупівлі, тендерний комітет, ознайомившись із вашим повідомленням надісланим в якості вимоги, повідомляє наступне:
Відносно 1-ого пункту: вимогами пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено умови та вимоги до змісту та опису положень саме тендерної документації, яка розробляється замовником, та, свою чергу, оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу.
Умови надання інформації, у тому числі її зміст, в контексті вашого повідомлення, у складі тендерної пропозиції визначаються згідно до вимог тендерної документації на виконання вимоги визначеної у пункті 1 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", - тендерна документація повинна містити "інструкцію з підготовки тендерних пропозицій".
Так на вимогу пункту 10 Додатку 5 тендерної документації, на виконання вимог тендерної документації щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», повинен надати у складі тендерної пропозиції форму тендерної пропозиції "Пропозиція" згідно Додатку 1.
Умовами додатку 1 тендерної документації замовником встановлено форму тендерної пропозиції "Пропозиція", яка учасником подається на фірмовому бланку у вигляді, наведеному у зазначеному додатку.
У комірках "найменування предмета закупівлі" за порядковими номерами 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 замовником визначено найменування товарів, які плануються до закупівлі. Оскільки умовами тендерної документації та/або її додатками не встановлено умов заміни (уточнення, коригування) визначеної замовником інформації в цій частині, учасники, які надають "пропозицію" за встановленою замовником формою у Додатку 1 тендерної документації, не повинні відступати від зазначеної інформації в частині найменування предмета закупівлі.
У зв’язку з вище викладеним, у наданій учасником-переможцем (ТОВ "ЕНКІ ІНДАСТРІАЛ") надано форму "Пропозиція" за вих.№20 від 20.05.2019р. у відповідності до вимог встановлених у тендерній документації, а тому пропозиція учасника в цій частині відповідає умовам тендерної документації.
Відносно 2-ого пункту: згідно до вимог пункту 11 Додатку 5, на виконання вимог тендерної документації щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати вимоги до предмету закупівлі Додаток 2.
У Додатку 2 тендерної документації наведено інформацію про перелік та кількість продукції, технічні характеристики, нормативні вимоги до ламп освітлення. При цьому умовами тендерної документації та/або Додатком 2 тендерної документації не було встановлено вимогу (уточнення) того, яким чином учасник має надати запитувану інформацію, у тому числі не встановлювалось вимоги щодо надання інформації про чітке зазначення основних ціноутворюючих показників, таких як, потужність, температура кольору, ресурс роботи, світловий потік, проникаючу здатність світлового потоку, напруги живлення світлових елементів чи окремих їх частин або інших показників товару, які, на вашу думку, можуть вважатись основними.
Оскільки вимог до способу надання інформації про відповідність технічним характеристикам предмету закупівлі відносно вимог встановлених у Додатку 2 тендерної документації не встановлювалось, учасник(и) повинні надавати інформацію в такому вигляді, який визначений у Додатку 2 тендерної документації.
Поряд з тим, Замовником не визначено полів, в яких учасник мав би зазначити характеристики запропонованого товару, та/або умов надання інформації яка свідчить про відповідність пропонуємого товару учасником, що, в свою чергу, не обумовлює наявність підстави для відхилення пропозиції такого учасника, як такої що не відповідає умовам тендерної документації. Учасник, якого визначено переможцем, в повному обсязі підтвердив вимоги визначені умовами Додатку 2, надавши відповідний Додаток 2 завірений підписом уповноваженої особи учасника-переможця, завірений печаткою підприємства.
Відносно 3-ого пункту: згідно до вимог пункту 12 Додатку 5 тендерної документації учасник надає в складі тендерної пропозиції зразок (копія) сертифікату якості, паспорту якості, або інший документ, що підтверджує якість товару. Додаткових вимог до документу(ів), який би підтверджував якість товару, що є предметом закупівлі умовами тендерної документації не встановлювалось.
На виконання визначеної умови у складі тендерної пропозиції ТОВ "ЕНКІ ІНДАСТРІАЛ" надано електронні документи із назвами "Сертифікати.pdf" та "Сертифікати 2.pdf", в яких містяться копії декларацій і додатків до декларацій на продукцію що пропонується.
Додатково у складі тендерної пропозиції ТОВ "ЕНКІ ІНДАСТРІАЛ" на виконання вимог пункту 11 та 12 Додатку 5 тендерної документації надано лист від 20.05.2019 року за вих. №8, в якому учасник,для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі надає в пропозиції таблицю відповідності технічних вимог Замовника з коментарем до кожного пункту до технічних характеристик предмета закупівлі, що пропонується учасником.
До того у наданому листі від 20.05.2019 року за вих. №8 учасником зазначається імперативна умову відповідності якості товару, що в свою чергу свідчить про те що товар відповідає вимогам відповідних діючих нормативних документів (ГОСТ, ДСТУ, ТУ тощо). У тому числі учасник, якого визначено переможцем у листі стверджує, що товар, що постачається, має необхідні копії сертифікатів якості виробника, або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами та правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України. Товар відповідає вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки.
У зв’язку з тим, що замовником умовами тендерної документації не встановлювалось дискримінаційних вимог до учасників щодо виду, типу, або формату документу, яким учасник може достовірно підтвердити якість товару, що пропонується, замовник не мав підстав для відхилення пропозиції учасника в цій частині.
Викладений факт свідчить про те, що пропозиція учасника відповідає встановленим вимогам до предмета закупівлі в цій частині, а тому така пропозиція може бути прийнята з метою подальшої закупівлі товару, що є предметом закупівлі, а у замовника, в свою чергу, не має підстав для відхилення пропозиції учасника в цій частині.
Відносно 4-ого пункту: згідно до вимог пункту 6 Додатку 5 тендерної документації учасник надає в складі тендерної пропозиції інформаційна довідка або гарантійний лист у довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Також у даному пунктом передбачено надання учасником інформації про відсутність підстав для відмови, які визначені пунктами 2, 4, 5, 6 частини 1 та частини 2 статті 17 Закону, та інформацію про відсутність підстав для відмови визначену пунктом 10 частини 1 статті 17 Закону, у випадку, коли вони не є обов’язковими відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» (для учасників – юридичних осіб).
Відповідно до вимог третього абзацу частини 3 статті 17 Закону замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
У зв’язку з вище викладеним та керуючись інформацією наданою учасником у складі тендерної пропозиції у вигляді довідки за вих. № 3 від 20.05.2019 року (в електронному документі із назвою файлу "4. ст. 17.pdf") свідчить про те, що пропозиція учасника відповідає встановленим вимогам тендерної документації в цій частині, а тому така пропозиція може бути прийнята з метою подальшої укладення договору.
Відносно 5-ого пункту: на виконання вимоги частини 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" - тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, надається "проект договору або довідка в довільній формі щодо погодження з умовами проекту договору за власним підписом та печаткою".
До того згідно пункту 4 Додатку тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати проект договору (ДОДАТОК 4) або довідка в довільній формі щодо погодження з умовами проекту договору за власним підписом та печаткою.
Додаток 4 тендерної документації встановлено 13 розділів проекту договору. Крім того окремих додатків специфікацій та або опису товарів, які вважатимуться предметом закупівлі за даним договором не встановлювалось.
Додаткових вимог до порядку надання інформації щодо погодження з проектом договору або його окремими умовами тендерною документацією не встановлювалось. У тому числі не встановлювалось уточнень щодо необхідності надання інформації про проекти (або зразки) інших документів, які можуть бути використані при вкладенні договору, або слугуватимуть частиною оферти. При цьому право учасника, умовами тендерної документації, не обмежувалось для надання інших документів у складі тендерної пропозиції.
На виконання визначених вимог тендерної документації, учасником (ТОВ "ЕНКІ ІНДАСТРІАЛ") у складі тендерної пропозиції надано електронний файл із назвою "9. Договір", в якому на 1-4 сторінках міститься проект договору, положення якого дублюють положення викладені у Додатку 4 тендерної документації. Додатково до складу тендерної пропозиції додано електронний файл із назвою "14. Згода з проектом", в якому надано лист підтвердження щодо «проекту договору та умови його змін» за вих.№4 від 20.05.2019 р. у даному листі зазначено, що учасника цим листом повідомляє про згоду з проектом договору, в тому числі з його істотними умовами та порядком змін його умов.
Надані документи засвідчені підписом уповноваженої особи учасника завірені печаткою учасника.
Даний факт свідчить про те що учасник (ТОВ "ЕНКІ ІНДАСТРІАЛ") виконав вимогу тендерної документації щодо погодження з умовами проекту договору в повній мірі, а тому за результатом розгляду пропозиції встановлено, що пропозиція учасника відповідає встановленим вимогам тендерної документації в цій частині, а тому така пропозиція може бути прийнята з метою подальшої укладення договору.
Відносно 6-ого пункту: згідно до вимоги пункту 10 Додатку 5 тендерної документації, на виконання вимог тендерної документації щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», повинен надати у складі тендерної пропозиції форму тендерної пропозиції "Пропозиція" згідно Додатку 1.
Умовами додатку 1 тендерної документації замовником встановлено форму тендерної пропозиції "Пропозиція", яка учасником подається на фірмовому бланку у вигляді, наведеному у зазначеному додатку.
Умовами тендерної документації не вимагалось надання інформації про статус платника податку учасника, у тому числі вид та/або ставку податку.
З метою перевірки інформації про систему оподаткування, ставку податку та інших даних, що відносяться до ознак платника податку на додану вартість або платника єдиного податку або платника податку на загальних підставах, замовником перевірялась інформація у відкритому реєстрах Електронних сервісів, розміщеному на офіційному веб-порталі ДФС даних реєстру платників ПДВ за посиланнями в мережі Інтернет - https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/pdv, та реєстрі платників єдиного податку за посиланнями в мережі Інтернет - https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/edpod.
За даними реєстру платників податку на додану вартість за посиланням https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/pdv за результатом пошукової фрази в полі "Код ЄДРПОУ/РНОКПП (або перелік)" – "38170715", та в полі "Найменування/ПІБ" із пошуковою фразою "ЕНКІ ІНДАСТРІАЛ" станом на 30.05.2019 відсутня інформація за критеріями пошуку.
За даними реєстру платників єдиного податку за посиланням https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/edpod за результатом пошукової фрази в полі "Податковий номер/ серія та номер паспорта" – "38170715", та в полі "Найменування/ПІБ" із пошуковою фразою "ЕНКІ ІНДАСТРІАЛ" станом на 30.05.2019 була відображена наступна інформація: Найменування або прізвище, ім’я та по батькові - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ЕНКІ ІНДАСТРІАЛ"; Податковий номер (для ю/о) – 38170715; Дата (період) обрання або переходу на єдиний податок - 01.01.2016; Ставка – 5; Группа – 3; Види діяльності першої та другої груп: Код(и) КВЕД - _16.29, _20.14, _46.43, _46.47, _46.90.
Даний факт свідчить про те, що учасник (ТОВ "ЕНКІ ІНДАСТРІАЛ") має статус платника єдиного податку, який перебуває на третій групі оподаткування, що в свою чергу може свідчити про те, що його пропозиції включено сплату єдиного податку зі ставкою 5%. У зв’язку з чим його пропозиція не може включати податок на додану вартість.
У зв’язку з цим, на виконання вимог тендерної документації, учасник надавши форму "Пропозиція" за вих.№20 від 20.05.2019р. у відповідності до системи оподаткування, на якій перебуває учасник – платник єдиного податку, при цьому у комірках "ціна за одиницю виміру, грн." та "Вартість, грн." та "Всього: Всього: сума тендерної пропозиції" зазначено відповідну помітку "без ПДВ", що достовірно свідчить про те, що загальна вартість пропозиції, не включає податку на додану вартість. В ході розгляду пропозиції ТОВ "ЕНКІ ІНДАСТРІАЛ" замовником було виявлено цей факт.
Однак, дотримуючись умов тендерної документації, принципів здійснення закупівель, визначених частиною 1 статті 3 Закону, зокрема - недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, замовником було прийнято рішення від 30.05.2019 р. №410 про те, що пропозиція учасника відповідає умовам тендерної документації із подальшим прийняттям рішення про намір укласти з переможцем договір про закупівлю.
У зв’язку з вище викладеним, замовник не має підстав для вжиття заходів щодо зауважень, які висуваються у вимозі в визначених частинах, тому ваша вимога залишається без задоволення.
Звертаючи увагу на характер вашого повідомлення, замовник може розцінювати дане звернення як дії учасника спрямовані на введення в оману замовника з метою спотворення проведення процедури закупівлі та отримання особистої вигоди, що в свою чергу може призвести до порушення чинного законодавства замовником. Дані дії учасника можуть розцінюватись як тиск на замовника, з метою впливу на рішення замовника при визначенні переможця процедури закупівлі, який, в свою чергу, дотримуючись об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, намагається в повній мірі виконувати вимоги Закону та інших законодавчих актів, які мають відношення до процесу закупівлі.
Рекомендуємо вам, як учаснику сфери публічних закупівель, діяти в межах повноважень визначених Законом та компетенції учасника, із дотриманням принципу добросовісної конкуренції серед учасників.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога на дії Замовника
Номер:
feade3d7fc3e49ac9a268a5e1a187485
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-07-000154-b.a2
Назва:
Вимога на дії Замовника
Вимога:
1) Товариство з обмеженою відповідальністю «СМАРТ ЛАЙТ ГРУПП», як учасник публічних закупівель, з приводу нашого відхилення в даній закупівлі повідомляє, що Стартер (пускач) являється однією із складових для роботи люмінесцентної лампи. Стартер працює в комплексі з баластом на який подається змінна напруга мережі 220-240В, а потім уже з баласта на пускач подається змінена напруга живлення, в нашому випадку 110-130В. Відповідно до маркування на самому стартері S2 4—22W відображена напруга живлення 110-130В та напруга мережі 220-240В. Якщо Замовником вимагався параметр «напруга живлення», то ми його вказали вірно. А такий параметр як «напруга мережі», ми не вказували у своїй пропозиції, так як його не вимагав Замовник.
2) Відхилення нашої пропозиції по другому пункту також є необґрунтованим. Розуміючи те, що Лампи розжарювання 36В-40Вт Е27 зі строком служби 2000 годин взагалі не існує у жодного із виробників, то ми в своїй пропозиції вказали достовірну інформацію з приводу строку служби. Лампи, які мають строк служби 2000 годин з цоколем Е27 – це галогенні з газонаповнювачем, які підтримують напругу 110В або 220В. Тому Лампи розжарювання з цоколем Е27 тим більше низьковольтні (12В, 24В, 36В) не матимуть строку служби 2000 годин.
3) Проаналізувавши тендерні пропозиції, деякі із учасників вказали технічний параметр «середній строк служби» Лампи розжарювання 36В-40Вт – 2000 годин, що підпадає під сумнів характеристикам, які є в дійсності, що суттєво відрізняються від параметрів, які зазначені у відкритих джерелах (каталоги, офіційні сайти виробників). Виходячи із цього, це тягне за собою кримінальну відповідальність учасника відповідно статті 366 «Службове підроблення» та інших статей Кримінального Кодексу України.
4) При визначенні переможцем Замовник не врахував, що тендерна пропозиція ТОВ «ЕНКІ ІНДАСТРІАЛ» не відповідає вимогам тендерної документації. А саме, учасник не надав документи, що підтверджують якість продукції на Стартера S2 і Стартера S10 та на Лампу розжарювання 36-40, що є невідповідністю тендерної документації. Тому у діях тендерного комітету може вбачатись дія передбачена статтею 364 Кримінального Кодексу України «Зловживання владою або службовим становищем».
Із всього вищесказаного ТОВ «СМАРТ ЛАЙТ ГРУПП» вимагає переглянути рішення Замовника щодо визначення переможця та повернути нас на кваліфікацію. В іншому випадку ми вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України, органів Прокуратури та правоохоронних органів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.06.2019 09:11
Вирішення:
Шановний учасник процедури закупівлі, тендерний комітет, ознайомившись із вашою вимогою повідомляє наступне:
Відносно першого пункту вимоги: для підтвердження відповідності технічних вимог замовника, згідно до вимог третього пункту 11 Додатку 5 тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції Вимоги до предмету закупівлі. Вимоги до предмету закупівлі визначені у Додатку 2.
Восьмим пунктом Таблиці "Інформації про перелік та кількість продукції, технічні характеристики, нормативні вимоги до ламп освітлення" вимог до предмета закупівлі у Додатку 2 тендерної документації визначено технічні та якісні характеристики товару "Стартер S2 4-22W 220-240V" за показником "Напруга живлення" зазначено показник "220Вт".
На виконання визначеної умови за для підтвердження технічної відповідності пропонуємої вами продукції у складі вашої тендерної пропозиції надано електронний документ із назвою "Довідки, листи.pdf", в якому на стр. 18-20 надано таблицю технічної специфікації за вих.№ ТЕН 170519/21-16 від 17.05.2019 р. У комірці "Технічні та якісні характеристики товару" за порядковим номером 8 у наданому листі за показником "Напруга живлення" зазначено показник "110-130В". При цьому у комірці "найменування товару" за порядковим номером 8 зазначено "Стартер MAGNUM S2 110-130V". Дані показники достовірно підтверджують, що учасником надається пропозиція на постачання товару (Стартер S2) із живленням в діапазоні 110-130 вольт. Це факт свідчить про те, що пропозиція учасника не відповідає встановленим вимогам предмета закупівлі в цій частині, а тому така пропозиція не може бути прийнята, а замовник в свою чергу зобов’язаний відхилити таку тендерну пропозицію, оскільки вона не відповідає не відповідає умовам тендерної документації.
Відносно другого пункту вимоги: Восьмим пунктом Таблиці "Інформації про перелік та кількість продукції, технічні характеристики, нормативні вимоги до ламп освітлення" вимог до предмета закупівлі у Додатку 2 тендерної документації визначено технічні та якісні характеристики товару "Лампа розжарювання 36V-40Вт" за показником "Середній термін служби" зазначено показник "2000 год".
На виконання визначеної умови за для підтвердження технічної відповідності пропонуємої вами продукції у складі вашої тендерної пропозиції надано електронний документ із назвою "Довідки, листи.pdf", в якому на стр. 18-20 надано таблицю технічної специфікації за вих.№ ТЕН 170519/21-16 від 17.05.2019 р. У комірці "Технічні та якісні характеристики товару" за порядковим номером 9 у наданому листі за показником "строк служби" зазначено показник "1000 год".
У зв’язку з викладеним вище, при розгляді даної пропозиції, встановлено, що зазначений показник "строк служби" із цифровим показником "1000 год" товару, що пропонується, не відповідає технічній вимозі предмета закупівлі за показником "Середній термін служби" із показником "2000 год", визначеній у додатку 2 за порядковим номером 9 (Лампа розжарювання 36V-40Вт). Це факт свідчить про те, що пропозиція учасника не відповідає встановленим вимогам предмета закупівлі в цій частині, а тому така пропозиція не може бути прийнята, а замовник в свою чергу зобов’язаний відхилити таку тендерну пропозицію, оскільки вона не відповідає не відповідає умовам тендерної документації. Дана лампа розжарювання 36V-40Вт із показником "2000 год існує на ринку товарів.
Відносно третього пункту вимоги:
Частиною 3 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) визначено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Другим абзацом частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) визначено, що учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Наразі, ТОВ "СМАРТ ЛАЙТ ГРУПП" є учасником процедури закупівлі, пропозицію якого розглянуто та відхилено рішенням тендерного комітету, але у контексті даного звернення не визначено вимоги щодо необхідності надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації, або вимоги щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів.
Додатково повідомляємо, що умовами тендерної документації не визначалось умов надання учасниками інформації та/або документів, які б відповідали параметрам, зазначеним у відкритих джерелах (в тому числі Інтернет-сторінок, каталогів, і інших рекламацій), які б могли підтверджувати відповідність окремих характеристик пропонуємих товарів або окремих їх частин та технічних показників. У зв’язку з цим, замовник не має можливості, спираючись на будь-яку інформацію, розміщену у загальному доступі, походження якої не є відомим, достовірно підтвердити відповідність пропозицій наданих в ході проведення даної закупівлі. Тому сумніви, викладені у вашій вимозі, є безпідставними та необґрунтованими.
Відносно четвертого пункту вимоги: згідно до вимог пункту 12 Додатку 5 тендерної документації учасник також надає в складі тендерної пропозиції зразок (копія) сертифікату якості, паспорту якості, або інший документ, що підтверджує якість товару. Додаткових вимог до документу(ів), який би підтверджував якість товару, що є предметом закупівлі умовами тендерної документації не встановлювалось.
На виконання визначеної умови у складі тендерної пропозиції ТОВ "ЕНКІ ІНДАСТРІАЛ" надано електронні документи із назвами "Сертифікати.pdf" та "Сертифікати 2.pdf", в яких містяться копії декларацій і додатків до декларацій на продукцію що пропонується.
Додатково у складі тендерної пропозиції ТОВ "ЕНКІ ІНДАСТРІАЛ" на виконання вимог пункту 11 та 12 Додатку 5 тендерної документації надано лист від 20.05.2019 року за вих. №8, в якому учасник,для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі надає в пропозиції таблицю відповідності технічних вимог Замовника з коментарем до кожного пункту до технічних характеристик предмета закупівлі, що пропонується учасником.
У зв’язку з тим, що замовником умовами тендерної документації не встановлювалось дискримінаційних вимог до учасників щодо виду, типу, або формату документу, яким учасник може достовірно підтвердити якість товару, що пропонується, замовник не мав підстав для відхилення пропозиції учасника в цій частині.
До того вважаємо за необхідне зауважити, що на виконання вимоги викладеній у пункті 4 Додатку 5 тендерної документації, учасник повинен надати погодження з умовами проекту договору (додаток 4). Згідно до положень пункту 2.2 проекту договору (Додаток 4 тендерної документації), визначено, що якість Товару повинна відповідати діючим нормам чинного законодавства України та посвідчується сертифікатами відповідності та/або декларація відповідності та/або паспорт якості заводу - виробника, що підлягають пред’явленню Замовнику. До того, пунктом 2.3. проекту договору визначено, що у разі виявлення недоліків при поставці товару (деформації упаковки, порушення технічних вимог, постачання товару неналежної якості та ін.) Учасник зобов’язується за свій рахунок усунути недоліки або замінити неякісний товар на товар належної якості.
На виконання даної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ "ЕНКІ ІНДАСТРІАЛ" надано електронний документ із назвою "9. Договір.pdf" (погоджений проект договору за власним підписом уповноваженої особи учасника завірений печаткою учасника), чим погодився із умовами, в тому числі щодо якості товару, визначеними замовником у проекті договору, який може бути укладений за результатом проведення даної процедури закупівлі.
У зв’язку з цим, якість товару, який в подальшому планується до придбання, повинен відповідати пропозиції учасника та встановленим вимогам замовника у тому числі технічним характеристикам визначеним виробниками такої продукції. У разі такої невідповідності учасник-переможець зобов’язаний замінити неякісний товар. При цьому, у разі введення в оману замовника. при наданні недостовірної інформації в момент подання пропозиції, представник замовника, відповідальний за одержання товару за результатом вкладеного договору, буде звертати увагу на відповідність товару, що постачатиметься відносно запропонованих характеристик таким постачальником у його пропозиції.
Таким чином замовник забезпечує постачання якісної продукції, яка відповідає встановленим технічним вимогам, та технічним характеристикам, які пропонуються учасниками.
З огляду на все вище викладене, доцільним вважаємо зауважити, що у разі якщо у будь-якого учасника виникають питання або сумніви щодо трактування умов та вимог, викладеним у тендерній документації, частиною 1 статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) фізичній/юридичній особі надається право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. У разі відсутності таких звернень або вимог замовник не розглядає питання щодо оскарження або зміни умов тендерної документації, в тому числі технічних вимог до предмета закупівлі.
Згідно до першого абзацу частини 2 статті 18 Закону Орган оскарження не розглядає скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
У зв’язку з вище викладеним у замовника не має підстав для вжиття заходів щодо зауважень, які висуваються у вимозі в визначених частинах, тому ваша вимога залишається без задоволення.
Звертаючи увагу на характер вашої вимоги та результат розгляду вашої пропозиції та виявлені зауваження у наданій вами пропозиції, замовник може розцінювати дане звернення як дії учасника спрямовані на введення в оману замовника (бюджетну організацію) з метою спотворення проведення процедури закупівлі та отримання особистої вигоди, що в свою чергу може призвести до порушення діючого законодавства з боку замовника. Дані дії учасника можуть розцінюватись як тиск на замовника, з метою впливу на рішення замовника при визначенні переможця процедури закупівлі, який, в свою чергу, дотримуючись об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, намагається в повній мірі виконувати вимоги Закону.
Рекомендуємо вам, як учаснику сфери публічних закупівель, діяти в межах повноважень визначених Законом та компетенції учасника, із дотриманням принципу добросовісної конкуренції серед учасників.У зв’язку з вище викладеним у замовника не має підстав для вжиття заходів щодо зауважень, які висуваються у вимозі в визначених частинах, тому ваша вимога залишається без задоволення.
Звертаючи увагу на характер вашої вимоги та результат розгляду вашої пропозиції та виявлені зауваження у наданій вами пропозиції, замовник може розцінювати дане звернення як дії учасника спрямовані на введення в оману замовника (бюджетну організацію) з метою спотворення проведення процедури закупівлі та отримання особистої вигоди, що в свою чергу може призвести до порушення діючого законодавства з боку замовника. Дані дії учасника можуть розцінюватись як тиск на замовника, з метою впливу на рішення замовника при визначенні переможця процедури закупівлі, який, в свою чергу, дотримуючись об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, намагається в повній мірі виконувати вимоги Закону.
Рекомендуємо вам, як учаснику сфери публічних закупівель, діяти в межах повноважень визначених Законом та компетенції учасника, із дотриманням принципу добросовісної конкуренції серед учасників.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
БЕЗПІДСТАВНЕ ВІДХИЛЕННЯ
Номер:
e5c5159504274e3fb7f64d0e8606ba9d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-07-000154-b.b1
Назва:
БЕЗПІДСТАВНЕ ВІДХИЛЕННЯ
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДАНАЯ ХОЛДИНГ» ознайомилося із протокол відхилення № 408 від 30.05.2019 року та офіційно заявляє про свою не згоду з прийнятим рішенням.
На сторінці 1 файлу "пропозиція учасника ч. 3" міститься "Гарантійний лист щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства" вих. № 12-Б від 20.05.2019 року де зазначено уся необхідна інформація, а також є "гарантійний лист" вих. № 13-Б від 20.05.2019 року.
Крім того в частинах "пропозиція учасника ч. 2", "пропозиція учасника ч. 3" та "пропозиція учасника ч. 4" - є усі необхідні документи, що підтверджують якість товару ((копії) сертифікатів якості, паспортів якості та інші документи, що підтверджують якість товару).
У випадку незадоволення обґрунтованої Вимоги - Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАНАЯ ХОЛДИНГ" залишає за собою право у відповідності до ст.18 «Порядок оскарження процедури закупівлі » закону України « Про публічні закупівлі» звернутися з письмовою скаргою до АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ Постійно діюча адміністративна колегія антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та до державних органів та громадських організацій щодо запобіганню проявам корупції у сфері закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.05.2019 18:15
Вирішення:
Шановний Учасник!
Уважно розглянувши Ваше звернення повідомляємо:
1.Замовник вимагав у складі тендерної пропозиції надати - Довідку в довільній формі, що підтверджує відсутність підстав для відхилення пропозиції Учасника з приводу застосування санкцій, визначених Законом України «Про санкції», Указом Президента України №126/2018 від 14.05.2018 року та рішенням РНБО України від 02.05.2018 року.
Учасник надав довідку у довільній формі в якій відсутнє посилання саме на: Закон України «Про санкції», Указ Президента України №126/2018 від 14.05.2018 року та рішення РНБО України від 02.05.2018 року, що не відповідає вимогам тендерної документації.
2. У зв'язку з технічним збоєм, відбулося неповне завантаження файлу "пропозиція ч.2", тому при відновленні завантаження файлу було встановлено, що є сертифікати на
ТМ «САНЛЕНД», ТМ «Velmax», ТМ Іскра,але при цьому відсутній сертифікат на ТМ «OSRAM».
Виходячі з вищезазначеного Замовник не змінює свого рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ"
Статус вимоги:
Не задоволено