-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-92
Закупівля за власні кошти, що отримані в процесі здійснення комерційної господарської діяльності
Завершена
725 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 250.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 250.00 UAH
Період оскарження:
26.03.2019 09:06 - 06.04.2019 00:00
Вимога
Без відповіді
Повторна скарга про визнання тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОІЛ МАРКЕТ» такою, що суперечить умовам тендерної документації та чинному законодавству України.
Номер:
ef62ca7de9554a7ba1c78fbdf9ccbd49
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-26-000153-b.a2
Назва:
Повторна скарга про визнання тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОІЛ МАРКЕТ» такою, що суперечить умовам тендерної документації та чинному законодавству України.
Вимога:
Комунальним автотранспортним підприємством 052810 (надалі – Замовник), було ініційовано проведення аукціону відкритих торгів тендерної закупівлі Бензину А-92 (Код ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти) у кількості 25 000 літрів, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-26-000153-b.
За результатами проведення тендерної закупівлі UA-2019-03-26-000153-b переможцем було визнано ТОВ «ОІЛ МАРКЕТ».
Нашим підприємством було подано електронну скаргу, щодо невідповідності пропозиції учасника ТОВ «ОІЛ МАРКЕТ», на яку була отримана відповідь про відмову, з підстав невідповідності дійсності обставин ненадання документів, які вимагалися тендерною документацією.
З висновком, щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОІЛ МАРКЕТ»" чинному законодавству України, ми не погоджуємося, оскільки надані документи ТОВ «ОІЛ МАРКЕТ», містять неточності, момент надання деяких документів які вимагалися тендерною документацію, - порушений, а деякі документи передбачені чинним законодавством України взагалі не надано, у зв’язку з чим вважаємо за необхідне повторно наголосити на основні допущені порушення з сторони ТОВ «ОІЛ МАРКЕТ»:
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, так згідно ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАМОВНИКА на закупівлю Товарів через систему електронних торгів ProZorro: Код ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (БЕНЗИН А-92) процедура закупівлі: відкриті торги (Розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.5. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 16, 17 Закону»): встановлено замовником кваліфікаційні критерії: «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» спосіб підтвердження: 2) документ про повірку паливороздавальних колонок АЗС м. Краматорська.
Згідно попередньої відповіді, вказувалось, що документами про проходження повірки паливороздавальних колонок АЗС м. Краматорська ТОВ «ОІЛ МАРКЕТ», є файли під назвою «001 (2).jpg» та «002 (1).jpg», проте ці файли були завантажені до системи лише 18 квітня 2019 року, тобто вже після прийому пропозицій та після проведення аукціону, що порушує ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі». Таким чином відбувся розгляд тендерної пропозиції ТОВ «ОІЛ МАРКЕТ», без документів підтверджуючих проходження повірки паливороздавальних колонок АЗС ТОВ «ОІЛ МАРКЕТ» у м. Краматорську.
Також, необхідно звернути увагу на те, що з файлів під назвою «001 (2).jpg» та «002 (1).jpg», неможливо зробити висновок, що повірка зроблена саме тих паливороздавальних колонок АЗС, які вказані ТОВ «ОІЛ МАРКЕТ» у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази у м. Краматорськ (файл «Довідка про наявність обладнання.jpg»), до того ж, проаналізувавши файли під назвою «001 (2).jpg» та «002 (1).jpg» більш детально, взагалі можна стверджувати, що вони не мають ніякого відношення, ані до ТОВ «ОІЛ МАРКЕТ», ані до м. Краматорська, так як, в них відсутні будь які посилання на ТОВ «ОІЛ МАРКЕТ» та м. Краматорськ.
З вище наведено можливо зробити висновок, що файли під назвою «001 (2).jpg» та «002 (1).jpg», не відповідають нормам чинного законодавства, а саме: ст. 16 та ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі» - ні за змістом ні за часом подання.
Згідно з п. 30 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція подається замовнику відповідно до вимог тендерної документації. При цьому розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації здійснюється замовником самостійно у відповідності до статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Підстави для відхилення тендерних пропозицій, перелік яких є вичерпним, зазначені у ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Виходячи зі змісту ч. 2 ст. 38 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідальність за порушення вимог, установлених цим Законом, зокрема в частині прийнятих рішень несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа персонально.
Відповідно до ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет або уповноважена особа (особи) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо дотримуватись Закону України «Про публічні закупівлі» та скасувати протокол № б/н від 24 квітня 2019р. та відхилити пропозицію учасника ТОВ «ОІЛ МАРКЕТ», що не відповідає умовам тендерної документації ст. 30, ст. 16, ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.05.2019 10:07
Вимога
Є відповідь
Скасування протоколу. Не відповідність тендерної пропозиції!
Номер:
9e4ac4f4cdee42c183ef854ed615e2d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-26-000153-b.b1
Назва:
Скасування протоколу. Не відповідність тендерної пропозиції!
Вимога:
В протоколі № б/н від 24 квітня 2019 р. Уповноваженої особи з публічних закупівель Комунальне автотранспортне підприємство 052810 визнано переможцем тендерної закупівлі UA-2019-03-26-000153-b учасника ТОВ "ОІЛ МАРКЕТ".
Згідно вимог тендерної документації (Розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»):
- вказано про необхідність зазначити «зведений перелік документів» у додатку до тендерної документації. Учасником ТОВ "ОІЛ МАРКЕТ" даний зведений перелік документів наданий не був.
- Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з п. 9) Статутом.
Згідно прямої вимоги тендерної документації, що відображена в додатку до тендерної документації «Базовий перелік документів для формування тендерної пропозиції (для учасника)» в день подання тендерної пропозиції з усіма документами тендерної пропозиції Учасником ТОВ "ОІЛ МАРКЕТ" Статут поданий не був.
- подання інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. ТОВ "ОІЛ МАРКЕТ" не надав ні листа ні довідки з підтвердженням технічних, якісних, та кількісних характеристик предмета закупівлі.
- надання документу, що підтверджує повірку паливнороздавальних колонок АЗС. Даний документ в складі тендерної пропозиції учасником ТОВ "ОІЛ МАРКЕТ" поданий не був.
- надання гарантійного листа, що підтверджує відпуск пального через АЗС у м. Краматорськ. ТОВ "ОІЛ МАРКЕТ" даний лист не надав.
- погодження з «іншими істотними умовами закупівлі». ТОВ "ОІЛ МАРКЕТ" не надав погодження з «іншими істотними умовами закупівлі».
- погодження з «істотними умовами договору» ТОВ "ОІЛ МАРКЕТ" не надав погодження з «істотними умовами закупівлі».
Згідно вимог тендерної документації (Розділ І. «Загальні положення» п.7. «Інформацію про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції») вказано, що всі документи, що стосуються процедури закупівлі, готуються та викладаються українською мовою. Учасником ТОВ "ОІЛ МАРКЕТ" не був наданий в складі тендерної документації паспорт на бензин А-92 на українській мові.
Згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається замовнику відповідно до вимог тендерної документації. При цьому розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації здійснюється замовником самостійно у відповідності до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі». У свою чергу, підстави для відхилення тендерних пропозицій, перелік яких є вичерпним, зазначені у статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи зі змісту частини другої статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідальність за порушення вимог, установлених цим Законом, зокрема в частині прийнятих рішень несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа персонально.
Відповідно до ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет або уповноважена особа (особи) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Враховуючи вищевикладене вимагаємо дотримуватись Закону України «Про публічні закупівлі» та скасувати протокол № б/н від 24 квітня 2019р. та відхилити пропозицію учасника ТОВ "ОІЛ МАРКЕТ", що не відповідає умовам тендерної документації ст. 30, ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.04.2019 12:58
Вирішення:
Відповідно до п.п. 9 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з Статутом.
Файлами «ОІЛ МАРКЕТ Протокол стр.1.jpg», «ОІЛ МАРКЕТ Протокол стр.2.jpg», «ОІЛ МАРКЕТ Протокол стр.3.jpg», «ОІЛ МАРКЕТ Протокол стр.4 сшито.jpg» наданий протокол загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ОІЛ МАРКЕТ», яким (п. 1.3) вирішено затвердити діяльність підприємства на основі модельного статуту, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2011 року № 1182.
Відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Тому, - відсутність Статуту (на чому наголошено у вимозі), який не передбачений для учасника, - не є підставою для відхилення його тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації - учасник на підтвердження технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі повинен надати документ, що засвідчує відповідність предмету закупівлі вимогам ГОСТу, ДСТУ, ТУ, іншим діючим стандартам якості (сертифікат відповідності, паспорт або інший документ). У випадку, якщо такий документ відсутній учасник надає лист-пояснення з посиланням на чинне законодавство про відсутність підстав для його отримання.
Файлом «мозир А92 Мозирь 743.pdf» надані документи, що засвідчує відповідність предмету закупівлі вимогам ГОСТу, ДСТУ, ТУ, іншим діючим стандартам якості.
Тому, - відсутність інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (на чому наголошено у вимозі) невідповідає дійсності.
Відповідно до п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 16, 17 Закону» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації встановлений кваліфікаційний критерій – «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази; Спосіб підтвердження: 1) документ про наявність не менше однієї власної АЗС в місті Краматорськ, або гарантійні листи від партнерів, щодо підтвердження відпуску пального через їх мережу в м. Краматорськ 2) документ про повірку паливороздавальних колонок АЗС м. Краматорська»
Файлом «001 (2).jpg», «002 (1).jpg», «Довідка про наявність обладнання.jpg» надані документи, що засвідчують наявність та повірку паливороздавальних колонок.
Тому, - відсутність документу про повірку паливороздавальних колонок АЗС м. Краматорська (на чому наголошено у вимозі) невідповідає дійсності.
Відповідно до п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 16, 17 Закону» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації встановлений кваліфікаційний критерій – «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази; Спосіб підтвердження: 1) документ про наявність не менше однієї власної АЗС в місті Краматорськ, або гарантійні листи від партнерів, щодо підтвердження відпуску пального через їх мережу в м. Краматорськ 2) документ про повірку паливороздавальних колонок АЗС м. Краматорська»
Файлом «Довідка про наявність АЗС.jpg» наданий документ, свідчить про наявність не менше однієї власної АЗС в місті Краматорськ.
Тому, - відсутність документу про наявність у м. Краматорську неменше однієї власної АЗС в місті Краматорськ (на чому наголошено у вимозі) невідповідає дійсності.
Відповідно до п. 3 «Проект договору про закупівлю» розділу VІ. Результати торгів та укладання договору про закупівлю Тендерної документації проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов додається у додатку до тендерної документації Учасник має підтвердити згоду з умовами договору.
Файлом «лист згода.jpg» надано згоду з умовами договору.
Тому, - відсутність листа-згоди (на чому наголошено у вимозі) невідповідає дійсності.
Відповідно до п. 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» розділу І. Загальні положення Тендерної документації всі документи, що стосуються процедури закупівлі, готуються та викладаються українською мовою.
Паспорт, дійсно (на чому наголошено у вимозі) виданий російською мовою, проте оформлений він Открытым акционерным обществом «Мотырский нефтеперерабатывающий завод», який знаходиться у м. Мотирь Гомельської області Республіки Беларусь.
Натомість, Файлом «мозир А92 Мозирь 743.pdf» надано сертифікат відповідності органу з сертифікації нафтопродуктів та систем якості України «МАСМА-СЕПРО» щодо відповідності бензину вимогам ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні ЄВРО. Технічні умови» вже на українській мові.
Відповідно до ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет або уповноважена особа (особи) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця.
На підставі вищевикладеного, відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ОІЛ МАРКЕТ" суперечить чинному законодавству України, у зв`язку з чим в задоволенні вимоги вимушені відмовити.
Статус вимоги:
Відхилено