-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Лот 1 - Послуги з розробки технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель КП «Дарницьке лісопаркове господарство», в адміністративних межах Дніпровського району м. Києва, з метою оформлення права постійного користування земельними ділянками; Лот 2 - Послуги з розробки технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель КП «Дарницьке лісопаркове господарство», в адміністративних межах Дніпровського району м. Києва, з метою оформлення права постійного користування земельними ділянками
Закупівля здійснюється для забезпечення потреб Замовника до кінця 2019 року
Торги не відбулися
2 001 545.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 190.00 UAH
мін. крок: 0% або 190.00 UAH
Період оскарження:
26.04.2019 12:36 - 08.05.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушень
Номер:
fdc5fb7789ab40dcacc380c135094328
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-26-000625-b.c1
Назва:
Вимога про усунення порушень
Вимога:
ВИМОГА
про усунення порушень
Комунальним підприємством «Дарницьке лісопаркове господарство» (надалі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) на закупівлю код ДК 021:2015-71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Лот 1 - Послуги з розробки технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель КП «Дарницьке лісопаркове господарство», в адміністративних межах Дніпровського району м. Києва, з метою оформлення права постійного користування земельними ділянками; Лот 2 - Послуги з розробки технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель КП «Дарницьке лісопаркове господарство», в адміністративних межах Дніпровського району м. Києва, з метою оформлення права постійного користування земельними ділянками) (ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-26-000625-b), Державне підприємство «Центр державного земельного кадастру» (надалі –Центр ДЗК) прийняло участь у Процедурі закупівлі, оголошеній Замовником.
При проведенні оцінки тендерної пропозиції Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми законними правами, Центр ДЗК подає цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси Центру ДЗК, є рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру» та оприлюднення відповідного протоколу засідання тендерного комітету від 20.05.2019 №69 (надалі – Протокол засідання).
Підтвердженням цього є повна відповідність тендерної пропозиції Центру ДЗК вимогам Замовника та нормам законодавства, в тому числі вимогам щодо правової спроможність виконати якісно та в повному обсязі договір за результатами закупівлі.
За результатами електронного аукціону 13 травня 2019 р. електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону відповідно до частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» найбільш економічно вигідною пропозицією є тендерна пропозиція Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру». Рішенням тендерного комітету Замовника тендерна пропозиція була відхилена. В обґрунтування цього рішення Замовник в Протоколі засідання вказав наступне:
«За результатами розгляду тендерної пропозиції ДП «Центр державного земельного кадастру» тендерним комітетом було встановлене наступне:
- Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник повинен, до кінцевого строку подання тендерної пропозиції (через автоматичний електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель) в електронному вигляді всі документи, у сканованому кольоровому вигляді у форматі *.pdf або *.jpeg, передбачені тендерною документацією, а саме: документи, вказані в п. 5 розділу ІІІ тендерної документації (крім документів передбачених підпунктами 5.5.1.-5.5.3. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації).
Згідно пункту 5.5.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, на підтвердження досвіду відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» учасник процедури закупівлі повинен надати у складі пропозиції Договір, інформація про який вказана в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору.
На виконання даної вимоги ДП «Центр державного земельного кадастру» у складі пропозиції надало Договір № 0906-7П від 09.06.2017 року, який укладено з Управлінням освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації. Також даним учасником було надано Акт здачі-приймання наданих послуг по І етапу виконання Договору №0906-7П від 09.06.2017 року, та додаткової угоди №1 від 19.0.2017 року та Акту здачі-приймання наданих послуг ІІ етапу виконання робіт до Договору № 0906-7П від 09.06.2017 року та додаткової угоди № 1 від 11.10.2017року.
Зазначене свідчить про те. що ДП «Центр державного земельного кадастру» у складі пропозиції не надало Додаткової угоди № 1 від 19.10.2017 року до наданого Договору№ 0906-7П від 09.06.2017 року, що в свою чергу свідчить про те, що Договір № 0906-7П від 09.06.2017 року було надано даним учасником не в повному обсязі.
Зазначена інформація підтверджується також даними, які містяться на сайті Уповноваженого органу у сфері закупівель за посиланням https:// prozorro.gov.ua/tende/ UA-2017-03-23-002682-b, відповідно до яких 19.10.2017 року ДП «Центр державного земельного кадастру» та Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації було укладено Додаткову угоду №1 від 19.10.2017 року до наданого Договору №0906-7П від 09.06.2017 року.»
Обґрунтування щодо надання в складі тендерної пропозиції Договору №0906-7П від 09.06.2017 року в повному обсязі.
КП «Дарницьке лісопаркове господарство» в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 20.05.2019 зазначило про відхилення тендерної пропозиції Центру ДЗК на підставі недотримання підпункту 5.5.2 пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації, натомість зміст підпункту 5.5.2 пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації стосується переліку документів, які має надати переможець процедури закупівлі, а саме: «5.5.2. Довідку, що містить відомості про те що, службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку, виданої уповноваженим органом (або підприємством, або організацією, або структурним підрозділом) (дата видачі довідки має бути не раніше ніж за 30 календарних днів до дати розкриття тендерних пропозицій, також приймаються довідки видані з дати розкриття, але не пізніше 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір).».
Ураховуючи вищевикладені вимоги підпункту 5.5.2 пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації, їх застосування під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій не є кваліфікаційними критерієм оцінки, у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до підпункту 5.3 пункту 5 Розділу ІІІ «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Тендерної документації Учасник має документально підтвердити наявність виконання аналогічного договору:
- Довідкою у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору, з зазначенням найменуванням контрагента по договору, його контактного номеру телефону, номеру договору та дати його укладення, завірену підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою.
- Договір, інформація про який вказана в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору;
- Акти приймання-передачі наданих послуг по договору, інформація про який наведена в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору;
- Витяг з Державного земельного кадастру з відміткою про здачу до міського земельного кадастру по предмету договору, інформація про який наведена в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору.
На виконання вищевказаної вимоги Тендерної документації Центром ДЗК у складі тендерної пропозиції надано Комунальному підприємству «Дарницьке лісопаркове господарство»:
- довідку, підписану генеральним директором Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру» В. В. Іщенко, та його підпис скріплено печаткою підприємства, про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від 10.05.2019 № 5/1318, у якій зазначено:
1) замовник – Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, контактний номер телефону;
2) предмет договору – розробка технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель (навчальні заклади Оболонського району м. Києва);
3) місцезнаходження земельних ділянок – м. Київ;
4) номер та дата укладання договору - № 0906-7П від 09.06.2017;
- договір № 0906-7П від 09.06.2017 про надання послуг за кодом CPV – 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії (розробка технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель (навчальні заклади Оболонського району м. Києва) 107 об’єктів (надалі по тексту Договір);
- Акт здачі-приймання наданих послуг по І етапу виконання робіт по Договору № 0906-П від 09.06.2017 року та додаткової угоди № 1 від 19.10.2017 року та Акт здачі-приймання наданих послуг по ІІ етапу виконання робіт по Договору № 0906-7П від 09.06.2017 року та додаткової угоди № 1 від 11.10.2017 року;
- Витяг з Державного земельного кадастру з відміткою про здачу до міського земельного кадастру.
З огляду на вимоги Тендерної документації Замовника Центром ДЗК надано Договір № 0906-7П від 09.06.2019 у повному обсязі з усіма додатками оскільки Замовник не вимагав надання додаткової угоди до аналогічних договорів, а виключно акти здачі-приймання наданих послуг та витяги з Державного земельного кадастру. Відсутність вимоги Замовника щодо надання додаткової угоди вважаємо цілком об’єктивною, оскільки наявність у складі тендерної пропозиції Учасника аналогічного договору, актів здачі-приймання наданих послуг до нього та результату виконання договору – витягу з Державного земельного кадастру є цілком достатнім для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність аналогічного договору», так як із вказаного пакету документів Замовник може встановити факт укладення учасником аналогічного договору та його належне виконання Учасником.
- Згідно пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, у випадку якщо в змісті цієї тендерної документації вимагається надання копії документа, то копія такого документу перед скануванням має бути завірена, на кожній сторінці, підписом уповноваженої особи та печаткою учасника.
Відповідно до підпунктів 2 та 3 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, учасник у складі пропозиції повинен надати копію статуту або іншого установчого документу в останній редакції та копію свідоцтва платника ПДВ або копію витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку).
Згідно підпункту 5.1.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, учасник має надати копії чинних свідоцтв про повірку робочих засобів вимірювальної техніки, що зазначені у довідці про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази.
Також відповідно до підпункту 5.2 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник має надати копії кваліфікаційних сертифікатів 2-х інженерів-землевпорядників та копії кваліфікаційних сертифікатів 2-х інженерів-геодезистів.
Тобто, з огляду на наведене, Учасник повинен надати вище вказані документи у вигляді копії, кожна сторінка якої має бути завірена підписом уповноваженої особи та печаткою учасника.
Водночас, ДП «Центр державного земельного кадастру» надало у складі пропозицій Статут, Витяг з реєстру платників податку на додану вартість, Свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки та тахеометр електронний NPL-332, приймачі GPS Trimble R4 (заводський номер 5033445043, 5106460995Кваліфікаційні сертифікати видані Милятинському О.О., Хабанець Ю.О., Бабичу О.А., Харченку О.В. у вигляді кольорової скан-копії. Водночас, дані документи не завірені на кожній сторінці підписом уповноваженої особи учасника та печаткою, що свідчить невідповідність наданих документів умовам тендерної документації.
Згідно пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації»
Обґрунтування щодо відповідності тендерної пропозиції Центру ДЗК умовам тендерної документації.
Державним підприємством «Центр державного земельного кадастру» в складі тендерної пропозиції відповідно до підпунктів 2 та 3 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації були надані оригінали документів, а саме:
- Статут Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру» в новій редакції затверджений наказом Державної служби України з питань геодезії, та картографії від 22.10.2018 №164, та Витяг з реєстру платників податку на додану вартість.
Окрім цього відповідно до підпункту 5.2 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, оригінали документів, а саме:
- Свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки та тахеометр електронний № 9266, 9267 на тахеометр NPL-332, приймачі GPS Trimble R4 (заводський номер 5033445043, 5106460995). А також кваліфікаційні сертифікати: Кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника № 010553, Свідоцтво про підвищення кваліфікації інженера-землевпорядника Серія АА №0418 видані на ім’я Милятинського О.О., Кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста № 010896, Свідоцтво про підвищення кваліфікації інженера-геодезиста серія АА № 0637 видані на ім’я Хабанець Ю.О., Кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника № 013247 виданий на ім’я Бабич О.А. та Кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника № 013795 виданий на ім’я Харченка О.В..
Таким чином надані в тендерній пропозиції документи не потребують засвідчення на кожній сторінці підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою, оскільки це оригінали, а не копії, тому вважаємо рішення тендерного комітету КП «Дарницьке лісопаркове господарство» про невідповідність наданих документів умовам тендерної документації, та, як наслідок, відхилення тендерної пропозиції Центру ДЗК згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», не законним.
Також звертаємо Вашу увагу, що Учасник перед скануванням перевірив всі документи на оригінальність у відповідності до абзацу 9 підпункту 9 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації та може надати відповідні документи для підтвердження перевірки.
Крім того, згідно з абзацом 10 підпункту 9 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації «Допускається наявність в тендерних пропозиціях учасників формальних (несуттєвих) помилок, що не призводить до відхилення такої пропозиції.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що не пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, відсутність підписів чи відбитків печатки на окремих сторінках пропозиції. ».
Виходячи з вище зазначеного, надання Центром ДЗК сканованих оригіналів, а не завірених копій документів, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, оскільки зазначена Замовником помилка у відповідності до вимог тендерної документації відноситься до формальної та не впливає на зміст тендерної пропозиції.
Керуючись вищенаведеним, Державне підприємство «Центр державного земельного кадастру» вважає відповідне рішення тендерного комітету КП «Дарницьке лісопаркове господарство» незаконним та необґрунтованим, дії дискваліфікації – безпідставними та протизаконними, такими, що містять корупційну складову, дискредитують систему публічних закупівель в цілому та суперечать принципам максимальної ефективності та економії бюджетних коштів, які є базовими для публічних закупівелью.
Враховуючи наведене, керуючись нормами ст. 1, 3, 16, 17, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо:
1. Скасувати рішення тендерного комітету про визнання пропозиції Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру» такою, що не відповідає умовам тендерної документації (Протокол засідання тендерного комітету КП «Дарницьке лісопаркове господарство» №69 від 20.05.2019»).
2. Визнати учасника процедури закупівлі Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру» переможцем процедури відкритих торгів.
3. У разі залишення наших законних вимог та доводів без розгляду, залишаємо за собою право на звернення до органу оскарження – Антимонопольного комітету України, з метою захисту законних прав та інтересів як рівноправного учасника процедури відкритих торгів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.05.2019 12:17
Вирішення:
23.04.2019 р. тендерним комітетом було прийнято рішення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю архітектурних, інженерних та геодезичних послуг – код ДК 021:2015: 71250000-5 (Лот 1 - Послуги з розробки технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель КП «Дарницьке лісопаркове господарство», в адміністративних межах Дніпровського району м. Києва, з метою оформлення права постійного користування земельними ділянками; Лот 2 - Послуги з розробки технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель КП «Дарницьке лісопаркове господарство», в адміністративних межах Дніпровського району м. Києва, з метою оформлення права постійного користування земельними ділянками) (ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-26-000625-b).
За результатами завершення аукціону, який відбувся 13.05.2019 р., найбільш економічно вигідною була визначена пропозиція ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЦЕНТР ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ» (код ЄДРПОУ: 21616582) (надалі – Центр ДЗК).
Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій №69 від 20.05.2019 року, тендерним комітетом було встановлено, що документи, надані в складі тендерної пропозиції Центра ДЗК, не відповідають умовам тендерної документації, у зв’язку з чим 20.05.2019 року тендерну пропозицію Центру ДЗК було відхилено.
З огляду на прийняте Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції, Центр ДЗК звернувся через електронну систему закупівель до замовника із вимогою про усунення порушень, номер вимоги: UA-2019-04-26-000625-b.c1, яка була опублікована на веб-порталі Уповноваженого органу 23.05.2019 року.
У вимозі повідомляється, що при проведенні оцінки тендерної пропозиції Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства.
Також Центр ДЗК зазначає, що рішення тендерного комітету КП «Дарницьке лісопаркове господарство» є незаконним та необґрунтованим, дії дискваліфікації – безпідставними та протизаконними, такими, що містять корупційну складову, дискредитують систему публічних закупівель в цілому та суперечать принципам максимальної ефективності та економії бюджетних коштів, які є базовими для публічних закупівель.
Аргументує Центр ДЗК вищенаведене тим, що тендерна пропозиція Центр ДЗК повністю відповідає вимогам Замовника та нормам Законодавства.
Однак вищезазначене не відповідає дійсності у зв’язку з наступним.
Згідно з ч. 3 ст. 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Згідно підпункту 5.3.2. пункту 5 Розділу III тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» учасник процедури закупівлі повинен надати у складі пропозиції Договір, інформація про який вказана в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору.
Враховуючи дану вимогу тендерної документації, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції аналогічний договір з усіма додатками до нього та додатковими угодами, оскільки незалежно від того чи вимагаються вони Замовниками чи – ні, вони є складовими договору.
Центр ДЗК, на підтвердження відповідності вищевказаному кваліфікаційному критерію, надав у складі тендерної пропозиції Договір №0906-7П від 09.06.2017 року та відповідні два Акти здачі-приймання наданих послух по І та ІІ етапу виконання робіт до зазначеного Договору.
З метою встановлення факту укладання договору та його дійсності, тендерним комітетом було перевірено зазначену інформацію на веб-сайті Уповноваженого органу у сфері закупівель.
За посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-03-23-002682-b, тендерним комітетом виявлено, що до наданого у складі тендерної пропозиції Договору №0906-7П від 09.06.2017 року було укладено Додаткову угоду №1 від 19.10.2017 року, яка є невід‘ємною частиною такого Договору та яку Центр ДЗК не долучив у складі тендерної пропозиції, а отже Договір №0906-7П від 09.06.2017 року було надано Центром ДЗК не в повному обсязі, чим не дотримано умови підпункту 5.3.2. пункту 5 Розділу III тендерної документації Замовника.
Зазначене свідчить про законність та обґрунтованість прийнятого тендерним комітетом рішення про відхилення тендерної пропозиції Центр ДЗК від 20.05.2019 року на цій підставі.
Крім того, згідно підпункту 5.1.1. пункту Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник має надати копії чинних свідоцтво про повірку робочих засобів вимірювальної техніки, що зазначена в довідці про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази.
Зокрема, відповідно до підпункту 5.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник має надати копії кваліфікованих сертифікатів 2-х інженерів-землевпорядників та копії кваліфікованих сертифікатів 2-х інженерів-геодезистів.
Звертаємо увагу на те, що наведеними умовами тендерної документації вимагались саме копії зазначених вище документів, завірені Учасником належним чином. Оригінали відповідних сертифікатів можуть існувати виключно в паперовій формі та не можуть бути подані в електронній системі закупівель адже їх сканування призводить до виникнення скан-копії такого документу.
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, у випадку якщо в змісті цієї тендерної документації вимагається надання копії документа, то копія такого документу перед скануванням має бути завірена, на кожній сторінці, підписом уповноваженої особи та печаткою учасника.
Враховуючи те, що тендерний комітет під час розгляду тендерної пропозиції Центру ДЗК не мав можливості встановити факт надання учасником документів у вигляді оригіналу, Замовником було зроблено висновок, що Центр ДЗК надав у складі пропозиції у вигляді кольорової скан-копії, які незавірені на кожній сторінці підписом уповноваженої особи учасника та печаткою, наступні документи: Статут, Витяг з реєстру платників податку на додану вартість, Свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки на тахеометр електронний NPL-332, Приймачі GPS Trimble R4 (заводський номер 5033445043, 5106460995), Кваліфікаційні сертифікати, що видані Милятинському О.О., Хабанець Ю.О., Бабичу О.А., Харченку О.В.
Проте, у своїй вимозі від 23.05.2019 року Центр ДЗК зазначив, що надав у складі пропозиції оригінали Статуту, Витягу з реєстру платників податку на додану вартість, Свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки на тахеометр електронний NPL-332, Приймачі GPS Trimble R4 (заводський номер 5033445043, 5106460995), Кваліфікаційні сертифікати, що видані Милятинському О.О., Хабанець Ю.О., Бабичу О.А., Харченку О.В., водночас, враховуючи те, що умовами тендерної документації було передбачено, що вказані документи мають бути надані у вигляді копії, а учасником було надано зазначені документи у вигляді оригіналу, підтверджують висновок тендерного комітету Замовника про невідповідність наданих Центром ДЗК документів умовам підпункту 5.1.1. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та умовам підпункту 5.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації за формою їх надання.
Зазначене свідчить про законність та обґрунтованість прийнятого тендерним комітетом рішення про відхилення тендерної пропозиції Центр ДЗК від 20.05.2019 року.
Отже, враховуючи наведене вище, керуючись статтею 30 Закону, вимога Центр ДЗК по усуненню порушень задоволенню не підлягає у зв’язку з відсутню порушень у рішенні тендерного комітету КП «Дарницьке лісопаркове господарство» щодо відхилення тендерної пропозиції Центру ДЗК, про що змістовно було описано в Протоколі розгляду тендерних пропозицій №69 від 20.05.2019 року.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушень
Номер:
ddf7c57e3e374de9bcc2be3c98543555
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-26-000625-b.c2
Назва:
Вимога про усунення порушень
Вимога:
ВИМОГА
про усунення порушень
Комунальним підприємством «Дарницьке лісопаркове господарство» (надалі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) на закупівлю код ДК 021:2015-71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Лот 1 - Послуги з розробки технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель КП «Дарницьке лісопаркове господарство», в адміністративних межах Дніпровського району м. Києва, з метою оформлення права постійного користування земельними ділянками; Лот 2 - Послуги з розробки технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель КП «Дарницьке лісопаркове господарство», в адміністративних межах Дніпровського району м. Києва, з метою оформлення права постійного користування земельними ділянками) (ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-26-000625-b), Державне підприємство «Центр державного земельного кадастру» (надалі –Центр ДЗК) прийняло участь у Процедурі закупівлі, оголошеній Замовником.
При проведенні оцінки тендерної пропозиції Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми законними правами, Центр ДЗК подає цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси Центру ДЗК, є рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру» та оприлюднення відповідного протоколу засідання тендерного комітету від 20.05.2019 №69 (надалі – Протокол засідання).
Підтвердженням цього є повна відповідність тендерної пропозиції Центру ДЗК вимогам Замовника та нормам законодавства, в тому числі вимогам щодо правової спроможність виконати якісно та в повному обсязі договір за результатами закупівлі.
За результатами електронного аукціону 13 травня 2019 р. електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону відповідно до частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» найбільш економічно вигідною пропозицією є тендерна пропозиція Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру». Рішенням тендерного комітету Замовника тендерна пропозиція була відхилена. В обґрунтування цього рішення Замовник в Протоколі засідання вказав наступне:
«За результатами розгляду тендерної пропозиції ДП «Центр державного земельного кадастру» тендерним комітетом було встановлене наступне:
- Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник повинен, до кінцевого строку подання тендерної пропозиції (через автоматичний електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель) в електронному вигляді всі документи, у сканованому кольоровому вигляді у форматі *.pdf або *.jpeg, передбачені тендерною документацією, а саме: документи, вказані в п. 5 розділу ІІІ тендерної документації (крім документів передбачених підпунктами 5.5.1.-5.5.3. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації).
Згідно пункту 5.5.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, на підтвердження досвіду відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» учасник процедури закупівлі повинен надати у складі пропозиції Договір, інформація про який вказана в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору.
На виконання даної вимоги ДП «Центр державного земельного кадастру» у складі пропозиції надало Договір № 0906-7П від 09.06.2017 року, який укладено з Управлінням освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації. Також даним учасником було надано Акт здачі-приймання наданих послуг по І етапу виконання Договору №0906-7П від 09.06.2017 року, та додаткової угоди №1 від 19.0.2017 року та Акту здачі-приймання наданих послуг ІІ етапу виконання робіт до Договору № 0906-7П від 09.06.2017 року та додаткової угоди № 1 від 11.10.2017року.
Зазначене свідчить про те. що ДП «Центр державного земельного кадастру» у складі пропозиції не надало Додаткової угоди № 1 від 19.10.2017 року до наданого Договору№ 0906-7П від 09.06.2017 року, що в свою чергу свідчить про те, що Договір № 0906-7П від 09.06.2017 року було надано даним учасником не в повному обсязі.
Зазначена інформація підтверджується також даними, які містяться на сайті Уповноваженого органу у сфері закупівель за посиланням https:// prozorro.gov.ua/tende/ UA-2017-03-23-002682-b, відповідно до яких 19.10.2017 року ДП «Центр державного земельного кадастру» та Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації було укладено Додаткову угоду №1 від 19.10.2017 року до наданого Договору №0906-7П від 09.06.2017 року.»
Обґрунтування щодо надання в складі тендерної пропозиції Договору №0906-7П від 09.06.2017 року в повному обсязі.
КП «Дарницьке лісопаркове господарство» в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 20.05.2019 зазначило про відхилення тендерної пропозиції Центру ДЗК на підставі недотримання підпункту 5.5.2 пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації, натомість зміст підпункту 5.5.2 пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації стосується переліку документів, які має надати переможець процедури закупівлі, а саме: «5.5.2. Довідку, що містить відомості про те що, службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку, виданої уповноваженим органом (або підприємством, або організацією, або структурним підрозділом) (дата видачі довідки має бути не раніше ніж за 30 календарних днів до дати розкриття тендерних пропозицій, також приймаються довідки видані з дати розкриття, але не пізніше 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір).».
Ураховуючи вищевикладені вимоги підпункту 5.5.2 пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації, їх застосування під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій не є кваліфікаційними критерієм оцінки, у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до підпункту 5.3 пункту 5 Розділу ІІІ «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Тендерної документації Учасник має документально підтвердити наявність виконання аналогічного договору:
- Довідкою у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору, з зазначенням найменуванням контрагента по договору, його контактного номеру телефону, номеру договору та дати його укладення, завірену підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою.
- Договір, інформація про який вказана в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору;
- Акти приймання-передачі наданих послуг по договору, інформація про який наведена в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору;
- Витяг з Державного земельного кадастру з відміткою про здачу до міського земельного кадастру по предмету договору, інформація про який наведена в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору.
На виконання вищевказаної вимоги Тендерної документації Центром ДЗК у складі тендерної пропозиції надано Комунальному підприємству «Дарницьке лісопаркове господарство»:
- довідку, підписану генеральним директором Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру» В. В. Іщенко, та його підпис скріплено печаткою підприємства, про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від 10.05.2019 № 5/1318, у якій зазначено:
1) замовник – Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, контактний номер телефону;
2) предмет договору – розробка технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель (навчальні заклади Оболонського району м. Києва);
3) місцезнаходження земельних ділянок – м. Київ;
4) номер та дата укладання договору - № 0906-7П від 09.06.2017;
- договір № 0906-7П від 09.06.2017 про надання послуг за кодом CPV – 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії (розробка технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель (навчальні заклади Оболонського району м. Києва) 107 об’єктів (надалі по тексту Договір);
- Акт здачі-приймання наданих послуг по І етапу виконання робіт по Договору № 0906-П від 09.06.2017 року та додаткової угоди № 1 від 19.10.2017 року та Акт здачі-приймання наданих послуг по ІІ етапу виконання робіт по Договору № 0906-7П від 09.06.2017 року та додаткової угоди № 1 від 11.10.2017 року;
- Витяг з Державного земельного кадастру з відміткою про здачу до міського земельного кадастру.
З огляду на вимоги Тендерної документації Замовника Центром ДЗК надано Договір № 0906-7П від 09.06.2019 у повному обсязі з усіма додатками оскільки Замовник не вимагав надання додаткової угоди до аналогічних договорів, а виключно акти здачі-приймання наданих послуг та витяги з Державного земельного кадастру. Відсутність вимоги Замовника щодо надання додаткової угоди вважаємо цілком об’єктивною, оскільки наявність у складі тендерної пропозиції Учасника аналогічного договору, актів здачі-приймання наданих послуг до нього та результату виконання договору – витягу з Державного земельного кадастру є цілком достатнім для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність аналогічного договору», так як із вказаного пакету документів Замовник може встановити факт укладення учасником аналогічного договору та його належне виконання Учасником.
- Згідно пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, у випадку якщо в змісті цієї тендерної документації вимагається надання копії документа, то копія такого документу перед скануванням має бути завірена, на кожній сторінці, підписом уповноваженої особи та печаткою учасника.
Відповідно до підпунктів 2 та 3 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, учасник у складі пропозиції повинен надати копію статуту або іншого установчого документу в останній редакції та копію свідоцтва платника ПДВ або копію витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку).
Згідно підпункту 5.1.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, учасник має надати копії чинних свідоцтв про повірку робочих засобів вимірювальної техніки, що зазначені у довідці про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази.
Також відповідно до підпункту 5.2 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник має надати копії кваліфікаційних сертифікатів 2-х інженерів-землевпорядників та копії кваліфікаційних сертифікатів 2-х інженерів-геодезистів.
Тобто, з огляду на наведене, Учасник повинен надати вище вказані документи у вигляді копії, кожна сторінка якої має бути завірена підписом уповноваженої особи та печаткою учасника.
Водночас, ДП «Центр державного земельного кадастру» надало у складі пропозицій Статут, Витяг з реєстру платників податку на додану вартість, Свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки та тахеометр електронний NPL-332, приймачі GPS Trimble R4 (заводський номер 5033445043, 5106460995Кваліфікаційні сертифікати видані Милятинському О.О., Хабанець Ю.О., Бабичу О.А., Харченку О.В. у вигляді кольорової скан-копії. Водночас, дані документи не завірені на кожній сторінці підписом уповноваженої особи учасника та печаткою, що свідчить невідповідність наданих документів умовам тендерної документації.
Згідно пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації»
Обґрунтування щодо відповідності тендерної пропозиції Центру ДЗК умовам тендерної документації.
Державним підприємством «Центр державного земельного кадастру» в складі тендерної пропозиції відповідно до підпунктів 2 та 3 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації були надані оригінали документів, а саме:
- Статут Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру» в новій редакції затверджений наказом Державної служби України з питань геодезії, та картографії від 22.10.2018 №164, та Витяг з реєстру платників податку на додану вартість.
Окрім цього відповідно до підпункту 5.2 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, оригінали документів, а саме:
- Свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки та тахеометр електронний № 9266, 9267 на тахеометр NPL-332, приймачі GPS Trimble R4 (заводський номер 5033445043, 5106460995). А також кваліфікаційні сертифікати: Кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника № 010553, Свідоцтво про підвищення кваліфікації інженера-землевпорядника Серія АА №0418 видані на ім’я Милятинського О.О., Кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста № 010896, Свідоцтво про підвищення кваліфікації інженера-геодезиста серія АА № 0637 видані на ім’я Хабанець Ю.О., Кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника № 013247 виданий на ім’я Бабич О.А. та Кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника № 013795 виданий на ім’я Харченка О.В..
Таким чином надані в тендерній пропозиції документи не потребують засвідчення на кожній сторінці підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою, оскільки це оригінали, а не копії, тому вважаємо рішення тендерного комітету КП «Дарницьке лісопаркове господарство» про невідповідність наданих документів умовам тендерної документації, та, як наслідок, відхилення тендерної пропозиції Центру ДЗК згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», не законним.
Також звертаємо Вашу увагу, що Учасник перед скануванням перевірив всі документи на оригінальність у відповідності до абзацу 9 підпункту 9 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації та може надати відповідні документи для підтвердження перевірки.
Крім того, згідно з абзацом 10 підпункту 9 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації «Допускається наявність в тендерних пропозиціях учасників формальних (несуттєвих) помилок, що не призводить до відхилення такої пропозиції.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що не пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, відсутність підписів чи відбитків печатки на окремих сторінках пропозиції. ».
Виходячи з вище зазначеного, надання Центром ДЗК сканованих оригіналів, а не завірених копій документів, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, оскільки зазначена Замовником помилка у відповідності до вимог тендерної документації відноситься до формальної та не впливає на зміст тендерної пропозиції.
Керуючись вищенаведеним, Державне підприємство «Центр державного земельного кадастру» вважає відповідне рішення тендерного комітету КП «Дарницьке лісопаркове господарство» незаконним та необґрунтованим, дії дискваліфікації – безпідставними та протизаконними, такими, що містять корупційну складову, дискредитують систему публічних закупівель в цілому та суперечать принципам максимальної ефективності та економії бюджетних коштів, які є базовими для публічних закупівелью.
Враховуючи наведене, керуючись нормами ст. 1, 3, 16, 17, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо:
1. Скасувати рішення тендерного комітету про визнання пропозиції Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру» такою, що не відповідає умовам тендерної документації (Протокол засідання тендерного комітету КП «Дарницьке лісопаркове господарство» №69 від 20.05.2019»).
2. Визнати учасника процедури закупівлі Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру» переможцем процедури відкритих торгів.
3. У разі залишення наших законних вимог та доводів без розгляду, залишаємо за собою право на звернення до органу оскарження – Антимонопольного комітету України, з метою захисту законних прав та інтересів як рівноправного учасника процедури відкритих торгів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.05.2019 12:20
Вирішення:
23.04.2019 р. тендерним комітетом було прийнято рішення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю архітектурних, інженерних та геодезичних послуг – код ДК 021:2015: 71250000-5 (Лот 1 - Послуги з розробки технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель КП «Дарницьке лісопаркове господарство», в адміністративних межах Дніпровського району м. Києва, з метою оформлення права постійного користування земельними ділянками; Лот 2 - Послуги з розробки технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель КП «Дарницьке лісопаркове господарство», в адміністративних межах Дніпровського району м. Києва, з метою оформлення права постійного користування земельними ділянками) (ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-26-000625-b).
За результатами завершення аукціону, який відбувся 13.05.2019 р., найбільш економічно вигідною була визначена пропозиція ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЦЕНТР ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ» (код ЄДРПОУ: 21616582) (надалі – Центр ДЗК).
Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій №69 від 20.05.2019 року, тендерним комітетом було встановлено, що документи, надані в складі тендерної пропозиції Центра ДЗК, не відповідають умовам тендерної документації, у зв’язку з чим 20.05.2019 року тендерну пропозицію Центру ДЗК було відхилено.
З огляду на прийняте Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції, Центр ДЗК звернувся через електронну систему закупівель до замовника із вимогою про усунення порушень, номер вимоги: UA-2019-04-26-000625-b.c1, яка була опублікована на веб-порталі Уповноваженого органу 23.05.2019 року.
У вимозі повідомляється, що при проведенні оцінки тендерної пропозиції Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства.
Також Центр ДЗК зазначає, що рішення тендерного комітету КП «Дарницьке лісопаркове господарство» є незаконним та необґрунтованим, дії дискваліфікації – безпідставними та протизаконними, такими, що містять корупційну складову, дискредитують систему публічних закупівель в цілому та суперечать принципам максимальної ефективності та економії бюджетних коштів, які є базовими для публічних закупівель.
Аргументує Центр ДЗК вищенаведене тим, що тендерна пропозиція Центр ДЗК повністю відповідає вимогам Замовника та нормам Законодавства.
Однак вищезазначене не відповідає дійсності у зв’язку з наступним.
Згідно з ч. 3 ст. 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Згідно підпункту 5.3.2. пункту 5 Розділу III тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» учасник процедури закупівлі повинен надати у складі пропозиції Договір, інформація про який вказана в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору.
Враховуючи дану вимогу тендерної документації, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції аналогічний договір з усіма додатками до нього та додатковими угодами, оскільки незалежно від того чи вимагаються вони Замовниками чи – ні, вони є складовими договору.
Центр ДЗК, на підтвердження відповідності вищевказаному кваліфікаційному критерію, надав у складі тендерної пропозиції Договір №0906-7П від 09.06.2017 року та відповідні два Акти здачі-приймання наданих послух по І та ІІ етапу виконання робіт до зазначеного Договору.
З метою встановлення факту укладання договору та його дійсності, тендерним комітетом було перевірено зазначену інформацію на веб-сайті Уповноваженого органу у сфері закупівель.
За посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-03-23-002682-b, тендерним комітетом виявлено, що до наданого у складі тендерної пропозиції Договору №0906-7П від 09.06.2017 року було укладено Додаткову угоду №1 від 19.10.2017 року, яка є невід‘ємною частиною такого Договору та яку Центр ДЗК не долучив у складі тендерної пропозиції, а отже Договір №0906-7П від 09.06.2017 року було надано Центром ДЗК не в повному обсязі, чим не дотримано умови підпункту 5.3.2. пункту 5 Розділу III тендерної документації Замовника.
Зазначене свідчить про законність та обґрунтованість прийнятого тендерним комітетом рішення про відхилення тендерної пропозиції Центр ДЗК від 20.05.2019 року на цій підставі.
Крім того, згідно підпункту 5.1.1. пункту Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник має надати копії чинних свідоцтво про повірку робочих засобів вимірювальної техніки, що зазначена в довідці про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази.
Зокрема, відповідно до підпункту 5.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник має надати копії кваліфікованих сертифікатів 2-х інженерів-землевпорядників та копії кваліфікованих сертифікатів 2-х інженерів-геодезистів.
Звертаємо увагу на те, що наведеними умовами тендерної документації вимагались саме копії зазначених вище документів, завірені Учасником належним чином. Оригінали відповідних сертифікатів можуть існувати виключно в паперовій формі та не можуть бути подані в електронній системі закупівель адже їх сканування призводить до виникнення скан-копії такого документу.
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, у випадку якщо в змісті цієї тендерної документації вимагається надання копії документа, то копія такого документу перед скануванням має бути завірена, на кожній сторінці, підписом уповноваженої особи та печаткою учасника.
Враховуючи те, що тендерний комітет під час розгляду тендерної пропозиції Центру ДЗК не мав можливості встановити факт надання учасником документів у вигляді оригіналу, Замовником було зроблено висновок, що Центр ДЗК надав у складі пропозиції у вигляді кольорової скан-копії, які незавірені на кожній сторінці підписом уповноваженої особи учасника та печаткою, наступні документи: Статут, Витяг з реєстру платників податку на додану вартість, Свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки на тахеометр електронний NPL-332, Приймачі GPS Trimble R4 (заводський номер 5033445043, 5106460995), Кваліфікаційні сертифікати, що видані Милятинському О.О., Хабанець Ю.О., Бабичу О.А., Харченку О.В.
Проте, у своїй вимозі від 23.05.2019 року Центр ДЗК зазначив, що надав у складі пропозиції оригінали Статуту, Витягу з реєстру платників податку на додану вартість, Свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки на тахеометр електронний NPL-332, Приймачі GPS Trimble R4 (заводський номер 5033445043, 5106460995), Кваліфікаційні сертифікати, що видані Милятинському О.О., Хабанець Ю.О., Бабичу О.А., Харченку О.В., водночас, враховуючи те, що умовами тендерної документації було передбачено, що вказані документи мають бути надані у вигляді копії, а учасником було надано зазначені документи у вигляді оригіналу, підтверджують висновок тендерного комітету Замовника про невідповідність наданих Центром ДЗК документів умовам підпункту 5.1.1. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та умовам підпункту 5.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації за формою їх надання.
Зазначене свідчить про законність та обґрунтованість прийнятого тендерним комітетом рішення про відхилення тендерної пропозиції Центр ДЗК від 20.05.2019 року.
Отже, враховуючи наведене вище, керуючись статтею 30 Закону, вимога Центр ДЗК по усуненню порушень задоволенню не підлягає у зв’язку з відсутню порушень у рішенні тендерного комітету КП «Дарницьке лісопаркове господарство» щодо відхилення тендерної пропозиції Центру ДЗК, про що змістовно було описано в Протоколі розгляду тендерних пропозицій №69 від 20.05.2019 року.
Статус вимоги:
Відхилено