-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)
Внесені зміни до ТД. Зміни окремим файлом завантажені . "ТД Деззасоби 2019(зміни)" містить зміни , які виділено жовтим.
Завершена
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
17.04.2019 12:17 - 28.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога хабарнику
Номер:
f4fa91d86f104ec3bc8f1f324b2314e5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-17-000975-a.a1
Назва:
Вимога хабарнику
Вимога:
А ще до аргументів відхилення нашої економічно найвигіднішої пропозиції додамо головний- ми не запропнували посадовим особам замовника 40% хабаря, ось чому наша пропозиція відхилена! Чергова корупційна закупівля цього замовника-корупціонера у "свого" постачальника. Спочатку він виписує дискримінаційне медико-технічне завдання з зазначенням дискримінаційних вимог ( діючі речовини, їх масова доля, які речовини не повинні міститись, відповідність Європейським стандартам EN, які не мають ніякого відношення до України, специфічні режими використання, умови зберігання та використання і т.п.), а потім, за невідповідність цим вимогам дискваліфікує небажані пропозиції, щоб незаважали дерібанити бюджетні кошти під час війни! Не вийде хабарнику! Звертаємо увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури Державних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, специфічні режими використання, специфічна антимікробна дія, вказані речовини, які не повинні міститись в засобах, стандарти EN (до чого вони в Україні?). Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до АМКУ, Департаменту охорони здоров"я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника. Також звертаємо увагу контролюючих органів, що учасник, пропозицію якого хабарник протягує до перемоги, в процесі аукціону навіть не намагався конкурувати по ціні, бо був впевнений, що посадові особи замовника-хабарника протягнуть його до перемоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.05.2019 10:59
Вирішення:
Шановний Учаснику, Відповідно до п. 3 ч. 2. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Тобто тендерним комітетом дотримана вимога Закону.
Згідно п.4 статті 30 цього Закону відхилення тендерної пропозиції відбувається в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Про невідповідність Вашої пропозиції детально викладено в Протоколі .Ви надали завідомо неправдиву інформацію про відповідність засобів, яка полягає не лише у невідповідності складу засобів, а ще й у спектрі дії, що є дуже суттєвим, адже як можна застосовувати у закладі засіб який не активний навіть до вірусів «свинячого грипу», який вирував у цьому році (Санідез, Саніліт) , або як можна згодитись на еквівалент, який втричі перевищує норми витрат засобу( ЕконормРП, Еконорм Актив), або один засіб Еконорм РП, пропонується двічі як еквівалент двом іншим за складом засобам (АХД 2000експрес та Віпасепт), адже згідно з Наказом МОЗ від21.09.2010р. №798 п.2.11. в закладах охорони здоров’я рекомендується мати декілька антисептиків для індивідуального вибору співробітниками з підвищеною чутливістю шкіри; потрібно дотримуватися інструкції/методичних вказівок з використання засобу. Теж стосується і хлорвмісного засобу Санідез, який пропонується двічі ,як еквівалент двом різним за складом засобам (Санітаб та Госпісепт) та не відповідає не лише за складом , а ще й за призначенням та спектром дії. Тож перш ніж, писати скарги ретельно перевіряйте відповідність запропонованих вами засобів та краще вивчайте вимоги замовника ще в період уточнення.
Отже, на нашу думку Ваше звернення містить елементи погрози та не завуальованого тиску на замовника , з метою отримання сприятливого для Вас результату торгів та задоволення власних комерційних зисків незалежно від волі та інтересів замовника, що, в свою чергу, не сприяє відкритості і чесності торгів. Неспроможність Учасника ,задовольнити потреби Замовника, не дає права негідно поводитись та зводити наклепи, звинувачуючи в хабарництві. Відсутність у Вас таких понять як гідність та ділова репутація, Ваші звинувачення у зговорі, корупції, зловживанні та порушенні чинного законодавства України, грубо порушують наші права, гідність, репутацію нашої установи та посадових осіб, що є недопустимо, та порушує Законодавство України. Нагадаємо, що відповідно до статті 62 Конституції України обвинувачення не може ґрунтуватися на припущеннях. Особа вважається невинуватою, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено судом. Отже, наша установа має право скористатися своїми правами стосовно захисту честі, гідності і ділової репутації ( ч.4 ст.32 Конституції України та ст..277 Цивільного кодексу України) .
Статус вимоги:
Відхилено