• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

58. Послуги із заправки, відновлення та перезарядки картриджів до лазерних принтерів.

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 05.04.2019 13:12 - 17.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга

Номер: c562c9f2ab9542b98fbc28a347cafaca
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-05-001253-a.b1
Назва: Скарга
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Господарсько-фінансовим департаментом Секретаріату Кабінету Міністрів України було проведено закупівлю ID UA-2019-04-05-001253-a на закупівлю послуг : за кодом ДК 021:2015 «50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки». Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 4 учасники: 1. Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 2. ТОВ «Гарант прінт сервіс» 3. Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі" 4. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОНОНЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ Ціна учасника ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ КОНОНЕНКО ЮРІЯ ОЛЕКСАНДРОВИЧА була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Маємо зазначити, що, згідно Додатку 2 Тендерної документації, а саме в Формі цінової пропозиції в графі «Вартість пропозиції» кожен учасник мав зазначити — далі цитуємо: «Учасник вказує загальну вартість предмета закупівлі в гривнях цифрами та прописом з урахуванням ПДВ». Згідно п.10 Оголошення про проведення відкритих торгів зазначено : «10. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) за наявності: 300 000,00 гривень (триста тисяч гривень 00 копійок), з урахуванням ПДВ». При цьому в тендерній документації не зазначено, що переможець визначається за сумою прейскуранту цін на заправки, а Договір підписується на загальну вартість 300 000,00 гривень. Тож Замовник має право підписати Договір з учасником ФОП Кононенко Ю.О. на суму його пропозиції, а саме 7865,88 грн (сім тисяч вісімсот шістдесят п'ять грн 88 коп). Як ми розуміємо, на таку суму Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України не зможе протягом року забезпечити себе послугами із заправки картріджів. Керуючись вищенаведеним, вважаємо що Замовник має дискваліфікувати пропозицію Учасника ФОП Кононенко Ю.О. та інших учасників, які подали Цінову пропозицію з порушенням вимог документації, як таку, що суперечить потребам закупівлі. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП Кононенко Ю.О. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши вимогу повідомляємо наступне: В п.1 Розділу III тендерної документації зазначено: «ціновою пропозицією за формою згідно з додатком 2 (в прейскуранті вказується ціна однієї послуги із заправки, відновлення та перезарядки картриджів кожного виду з переліку);». В Додатку 2 до тендерної документації зазначено: «Прейскурант послуг із заправки, відновлення та перезарядки картриджів до лазерних принтерів, ціна за одну послугу (грн. з ПДВ)». В проекті договору (додаток 5 до тендерної документації) зазначено: «3.1. Сума, визначена в Договорі, становить ___________ (____________________), в тому числі ПДВ: ___________ (_________________). Ціна пропозиції за одиницю послуг згідно Прейскуранту послуг (додаток 1 до Договору) становить ____________ (____________________), в тому числі ПДВ ___________ (_________________). 3.2. Загальна вартість наданих Послуг визначається актами наданих послуг на підставі Прейскуранту послуг із заправки, відновлення та перезарядки картриджів до лазерних принтерів (додаток 1 до Договору). 3.3. Загальна вартість наданих Послуг не може перевищувати суму Договору.» З наведеного цілком зрозуміло, що на аукціоні порівнюються саме прейскуранти послуг, а загальна сума договору є фіксованою. Така особливість закупівлі обумовлена тим, що наперед неможливо визначити навіть орієнтовно кількість послуг кожного виду, яка знадобиться протягом року. Чим менша ціна послуг за прейскурантом, тим більший обсяг послуг отримує Замовник за ту саму загальну суму договору. Викликає подив Ваша скарга, адже минулого року саме ТОВ «Гарант прінт сервіс» було визначено переможцем торгів в такому ж порядку: була надана пропозиція за прейскурантом 9366,00 грн., укладено договір на 500 000,00 грн. і навіть додатковий 20-відсотковий договір, які були успішно виконані, і тоді було все зрозуміло, а сьогодні чомусь виникають питання.
Статус вимоги: Відхилено