-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Ліжка з матрацами, шафи, тумби
Завершена
659 315.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 296.58 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 296.58 UAH
Період оскарження:
17.04.2019 15:59 - 29.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження визнання переможця
Номер:
30b364917a7c4a2e94ea0fec55015ee9
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-17-001058-c.a1
Назва:
Оскарження визнання переможця
Вимога:
Оскарження визнання переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження визнання переможця.pdf 09.05.2019 12:28
- Відповідь на вимогу 13.05.2019 10:07
Дата подачі:
09.05.2019 12:28
Вирішення:
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ДОНЕЦЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ
ДЕРЖАВНИЙ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
«КРАМАТОРСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ»
КОД ЄДРПОУ 02542064 84331, м. Краматорськ, Донецька область, вул. Ювілейна, 62
тел. факс (06264) 7-00-23 email: kc47@ukr.net
Вих. №_________від _________
На №_________від__________
Відповідь на вимогу № UA-2019-04-17-001058-c.a1від 09.05.2019 р.
Предмет закупівлі: «Ліжка з матрацами, шафи, тумби».
Замовник: ДПТНЗ «Краматорський центр ПТО»
Скаржник: ПП «КІФА», код ЄДРПОУ 30347169
Вимога ПП «КІФА» (далі- Учасник) № UA-2019-04-17-001058-c.a1 від 09.05.2019 р. уважно розглянута.
В рамках оголошення за кодом ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому «Ліжка з матрацами, шафи, тумби». індетифікатор закупівлі UA-2019-04-17-001058-c, ID e4f9df114ade4c689e0e93c6f070213f , 03.05.2019 року згідно ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» електрона система закупівель на основі методики оцінки, зазначених замовником у Т.Д., та шляхом застосування електронного аукціону, провела оцінку тендерних пропозицій. У реєстрі пропозицій перша та найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція визначилась у учасника ФОП Гашута Сергій Іванович, який надав остаточну пропозицію у сумі 477230 грн. 00коп., другу тендерну пропозицію надав ПП «КІФА» з остаточною пропозицією у сумі 607686 грн. 00 коп., що є на 130456 грн. 00 коп. більша ніж надав перший учасник ФОП Гашута Сергій Іванович.
Вiдповiдно до ч. 1 ст. 3 Закону № 922 закупівлі здійснюються за такими принципами:
— добросовісна конкуренція серед учасників;
— максимальна економія та ефективність;
— відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
— недискримінація учасників;
— об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
— запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттевими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме відсутність печаток на окремих документах, технічні помилки та описки. В даній процедурі згідно додатку 5 таблиці 4 «Довідка про виконання аналогічних договорів» було визначено, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок.Відповідно до умов цієї документації формальними (несуттєвими) помилками вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст та ціну тендерної пропозиції (технічні помилки та описки).
Відповідно до вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Учасник-переможець торгів надав документально підтверджений досвід у виконанні двух аналогічних договорів у заповненій довідці з наведеною інформацією про виконання аналогічного договору, а також 2 копії договору та спеціфікацію до договору завірені підписом уповноваженої особи та відбитком печатки, зазначеного у довідці.. У наданій довідці про виконання аналогічних договорів є посиланням на індетифікатор закупівлі, таким чином якщо є якісь питання, є змога самостійно здійснити перегляд виконання договорів.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. А саме- у вимогах статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» ніде не прописано які саме документи потрібно надати для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Також у додатку1 до Т.Д. «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним крітеріям» у таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» було зазначено, що При наданні вищезазначених документів, Учасник може не показувати відомості, які можуть становити комерційну таємницю.
Згідно ст.22 закону України «Про публічні закупівлі» зазначається що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. А також згідно додатку №1 до ТД «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним крітеріям» у таблиці 3 «Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 /Закону» додавалось про те, що:
- документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. У разі ненадання переможцем документів відповідно до всіх вимог тендерної документації в зазначені строки, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції ще не минув відповідно до частини 3 статті 32 Закону.
Учасник-переможець торгів надав Інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону , а саме Довідку про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до Додатку № 6 до ТД., підписану, та з печаткою.
На підставі ч. 3 ст. 12 закону України «Про публічні закупівлі» (Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".)
Згідно з Законом про електронні документи та електронний документообіг, електронний цифровий підпис може використовуватися для ідентифікації.учасника, тобто не обов'язково.
Електронна система закупівель містить різні способи ідентифікації учасника, а також технічні стандарти забезпечують збереження та належний захист усієї інформації, що надходить від учасників, саме тому для забезпечення ідентифікації учасника використання електронного цифрового підпису не є обов'язковим в усіх випадках.
Безпосередньо це підтверджує і наказ МЕРТ У № 490 від 22.03.2016 р., в якому прямо визначені форми документів, на які накладається електронний цифровий підпис.
З огляду на те, що подані учасниками пропозиції автоматично допускаються до оцінки, замовник відхиляє тендерні пропозиції виключно з підстав, передбачених у ст. 30 закону України «Про публічні закупівлі». Зокрема, у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Водночас, якщо замовник на підставі ст. 22 закону України «Про публічні закупівлі» (Тендерна документація може містити також іншу Знформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити) прямо передбачить накладення ЕЦП учасника на подану тендерну пропозицію, то учасник зобов’язаний виконати зазначену вимогу. Але навіть у такому випадку учасник може ставити питання про оспорюваність цієї норми тендерною документації, оскільки «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
З цього слідує, що сама по собі відсутність ЕЦП учасника не є підставою для відхилення його тендерної пропозиції, крім випадків, якщо така вимога встановлена в ТД.
У зв’язку з викладеним вище, рішення Замовника про признання переможцем Учасника ФОП Гашута Сергій Іванович, оформлене протоколом засідання тендерного комітету від 12 від 08.05.2019 р., є послідовним, прийнятим у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та є закономірним до умов Тендерної документації.
З повагою,
тендерний комітет ДПТНЗ «Краматорський центр ПТО»
Статус вимоги:
Задоволено