-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі в осях 2-4/А-В закладу культури «Міський Палац мистецтв» по вул. Стрілецька,44 в м. Вінниця
Капітальний ремонт покрівлі в осях 2-4/А-В закладу культури «Міський Палац мистецтв» по вул. Стрілецька,44 в м. Вінниця
Завершена
1 572 099.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 860.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 860.50 UAH
Період оскарження:
08.05.2019 10:15 - 20.05.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Закупівля: UA-2019-05-08-000260-c ВИМОГА Товариство з обмеженою відповідальністю «Теплоенергетична компанія» уважно вивчивши протокол засідання тендерного комітету №31 від 03.06.2019 року по питанню розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця, повідомляє наступне: 1. У відповідності до п. 1.2. СОУ Д.2.4-38470464-001:2013 «Улаштування покрівель із полівінілхлоридних мембран», стандарт призначений для визначення складу і кількості ресурсів при виконанні ремонтно-будівельних робіт з улаштування покрівель із полівінілхлоридних мембран BauderTHERMOFOL ТОВ "РЕНОБАУ" та іншими учасниками інвестиційного процесу при умові, що технологія та організація робіт, витрати трудових та матеріально-технічних ресурсів не відрізняється від прийнятих у цьому стандарті, та за умови отримання згоди на застосування стандарту від органу, що його прийняв, та п.1.2. СОУ Д.2.7-38470464-002:2013 «Механізми для улаштування покрівель із полівінілхлоридних мембран», стандарт призначений для визначення складу і кількості ресурсів при експлуатації будівельних механізмів при здійсненні ремонтно-будівельних робіт ТОВ "РЕНОБАУ" та іншими учасниками інвестиційного процесу при умові, що технологія та організація робіт, витрати трудових та матеріально-технічних ресурсів і технічні характеристики будівельних механізмів не відрізняються від прийнятих в цьому стандарті при визначенні вартості робіт з улаштування покрівель із полівінілхлоридних мембран, та за умови отримання згоди на застосування стандарту від органу, що його прийняв. Таким чином Ви можете звернутися до ТОВ «РЕНОБАУ» з проханням про отримання дозволу на користування СОУ. Окремо хотіли би звернути Вашу увагу на те, що генеральному проектувальнику було сформовано завдання на проектування у відповідності до ДБН В.2.6-220:2017 «Покриття будинків і споруд», за яким у якості гідроізоляційного шару було прийняте рішення застосувати полімерну мембрану. Покрівлі з використанням полімерних мембран є новою технологією, яку почали нещодавно застосовувати в Україні та у державних кошторисних нормах відсутня норма для розрахунку витрат матеріалів, норма витрат людських ресурсів та механізмів, при виконанні робіт за цією технологією. Відповідно до частини 4 статті 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 року, №3038-VI, обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, які споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, - щодо кошторисної частини проектної документації. Для проходження державної експертизи необхідно скласти кошторисну документацію у інвесторському варіанті. При складанні кошторису необхідно використовувати виключно державні ресурсні кошторисні норми. У випадку, коли технологія, організація, склад операцій та витрати трудових і матеріально-технічних ресурсів будівельно-монтажних робіт, що виконуються на об’єкті будівництва, відрізняються від передбачених відповідними державними нормами, розробляються індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми (Державний комітет України з будівництва та архітектури лист від 03.10.2005, №7/8-1087). У випадку використання таких норм необхідно розробити стандарт організації України (СОУ) з обов’язковим проходженням експертизи (Міністерство регіонального розвитку і будівництва України лист від 09.07.2009 № 9/11-1005). ТОВ «РЕНОБАУ» є одним з небагатьох, підприємств в Україні, що має СОУ на улаштування м’якої покрівлі мембранного типу, з використання ПВХ мембрани Баудер ТЕРМОФОЛ. СОУ погоджено Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України та зареєстровано належним чином у ДП «УкрНДНЦ». Нормами СОУ Д.2.4-38470464-001:2013 «Улаштування покрівель із полівінілхлоридних мембран» враховані витрати ресурсів на улаштування покрівель із ПВХ мембрана Баудер ТЕРМОФОЛ при ширині рулону 1500 мм. Отже застосування елементних кошторисних норм з подібних СОУ та/або застосування мембран шириною не 1500 мм (більше або менше) не відповідатиме визначеним у проектно-кошторисній документації (яка пройшла державну експертизу та отримала позитивний звіт експерта) обсягам витрат матеріальних, людських ресурсів та механізмів. Крім того, у подальшому, під час можливого аудиту державною службою Фінансового моніторингу, буде встановлюватися відповідність елементних кошторисних норм (розцінок) у проектно-кошторисній документації, кошторисній документації до договору підряду та актів виконаних робіт. Враховуючи вищевикладене, наявність дозволу на використання СОУ є обов’язковим. Комунальне підприємство «Вінницький обласний молодіжний центр праці» якого визнав тендерний комітет переможцем не має відповідного дозволу СОУ в документах наданих в системі Прозорро. Обов’язкова наявність даного дозволу чітко визначив сам замовник, що чітко зафіксовано в системі прозоро в розділі «питання» від 08.05.19 о 15:53. 2. Відповідно до вимог тендерної документації ч.2 ст16 в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору замовник чітко вказав, що «… аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір про виконання робіт з влаштування покрівель із ПВХ мембран». Комунальне підприємство «Вінницький обласний молодіжний центр праці» якого визнав тендерний комітет переможцем не має досвіду виконання аналогічних договорів, зокрема по улаштуванню ПВХ покрівель (довідка №190522/05 від 22.05.19), що порушує ч.2 ст.ст 16 Закону та вимоги тендерної документації. 3. Відповідно до вимог тендерної документації ч.2 ст16 в частині наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Комунальне підприємство «Вінницький обласний молодіжний центр праці» не має в своєму складі працівників покрівельників та не містить інформації, щодо можливості заключення договорів ЦПХ з фахівцями-покрівельниками (довідка №190522/08 від 22.05.19), що порушує ч.2. ст..16 Закону та вимоги тендерної документації. 4. Відповідно до вимог тендерної документації ч.2 ст16 в частині наявності обладнання та матеріально-технічної бази Комунальне підприємство «Вінницький обласний молодіжний центр праці» не має в своєму розпорядженні спеціалізованого обладнання для улаштування ПВХ-мембран, зокрема відсутня інформація щодо можливості придбання чи орендування даного спеціалізованого обладнання (довідка №190522/09 від 22.05.19), що порушує ч.2. ст..16 Закону та вимоги тендерної документації. Виходячи з вище перерахованого, та протиправні дії тендерного комітету ВИМАГАЄМО, переглянути рішення тендерного комітету відповідно до діючого ЗУ та вимог Тендерної документації. Чекаємо Вашої офіційної відповіді у вигляді протоколу тендерного комітету. Дякуємо за взаєморозуміння та співпрацю.
Номер:
d21dc5c53cb04eb7ab5599e2dee5a95a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-08-000260-c.b1
Назва:
Закупівля: UA-2019-05-08-000260-c
ВИМОГА
Товариство з обмеженою відповідальністю «Теплоенергетична компанія» уважно вивчивши протокол засідання тендерного комітету №31 від 03.06.2019 року по питанню розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця, повідомляє наступне:
1. У відповідності до п. 1.2. СОУ Д.2.4-38470464-001:2013 «Улаштування покрівель із полівінілхлоридних мембран», стандарт призначений для визначення складу і кількості ресурсів при виконанні ремонтно-будівельних робіт з улаштування покрівель із полівінілхлоридних мембран BauderTHERMOFOL ТОВ "РЕНОБАУ" та іншими учасниками інвестиційного процесу при умові, що технологія та організація робіт, витрати трудових та матеріально-технічних ресурсів не відрізняється від прийнятих у цьому стандарті, та за умови отримання згоди на застосування стандарту від органу, що його прийняв, та п.1.2. СОУ Д.2.7-38470464-002:2013 «Механізми для улаштування покрівель із полівінілхлоридних мембран», стандарт призначений для визначення складу і кількості ресурсів при експлуатації будівельних механізмів при здійсненні ремонтно-будівельних робіт ТОВ "РЕНОБАУ" та іншими учасниками інвестиційного процесу при умові, що технологія та організація робіт, витрати трудових та матеріально-технічних ресурсів і технічні характеристики будівельних механізмів не відрізняються від прийнятих в цьому стандарті при визначенні вартості робіт з улаштування покрівель із полівінілхлоридних мембран, та за умови отримання згоди на застосування стандарту від органу, що його прийняв. Таким чином Ви можете звернутися до ТОВ «РЕНОБАУ» з проханням про отримання дозволу на користування СОУ. Окремо хотіли би звернути Вашу увагу на те, що генеральному проектувальнику було сформовано завдання на проектування у відповідності до ДБН В.2.6-220:2017 «Покриття будинків і споруд», за яким у якості гідроізоляційного шару було прийняте рішення застосувати полімерну мембрану. Покрівлі з використанням полімерних мембран є новою технологією, яку почали нещодавно застосовувати в Україні та у державних кошторисних нормах відсутня норма для розрахунку витрат матеріалів, норма витрат людських ресурсів та механізмів, при виконанні робіт за цією технологією. Відповідно до частини 4 статті 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 року, №3038-VI, обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, які споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, - щодо кошторисної частини проектної документації. Для проходження державної експертизи необхідно скласти кошторисну документацію у інвесторському варіанті. При складанні кошторису необхідно використовувати виключно державні ресурсні кошторисні норми. У випадку, коли технологія, організація, склад операцій та витрати трудових і матеріально-технічних ресурсів будівельно-монтажних робіт, що виконуються на об’єкті будівництва, відрізняються від передбачених відповідними державними нормами, розробляються індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми (Державний комітет України з будівництва та архітектури лист від 03.10.2005, №7/8-1087). У випадку використання таких норм необхідно розробити стандарт організації України (СОУ) з обов’язковим проходженням експертизи (Міністерство регіонального розвитку і будівництва України лист від 09.07.2009 № 9/11-1005). ТОВ «РЕНОБАУ» є одним з небагатьох, підприємств в Україні, що має СОУ на улаштування м’якої покрівлі мембранного типу, з використання ПВХ мембрани Баудер ТЕРМОФОЛ. СОУ погоджено Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України та зареєстровано належним чином у ДП «УкрНДНЦ». Нормами СОУ Д.2.4-38470464-001:2013 «Улаштування покрівель із полівінілхлоридних мембран» враховані витрати ресурсів на улаштування покрівель із ПВХ мембрана Баудер ТЕРМОФОЛ при ширині рулону 1500 мм. Отже застосування елементних кошторисних норм з подібних СОУ та/або застосування мембран шириною не 1500 мм (більше або менше) не відповідатиме визначеним у проектно-кошторисній документації (яка пройшла державну експертизу та отримала позитивний звіт експерта) обсягам витрат матеріальних, людських ресурсів та механізмів. Крім того, у подальшому, під час можливого аудиту державною службою Фінансового моніторингу, буде встановлюватися відповідність елементних кошторисних норм (розцінок) у проектно-кошторисній документації, кошторисній документації до договору підряду та актів виконаних робіт.
Враховуючи вищевикладене, наявність дозволу на використання СОУ є обов’язковим.
Комунальне підприємство «Вінницький обласний молодіжний центр праці» якого визнав тендерний комітет переможцем не має відповідного дозволу СОУ в документах наданих в системі Прозорро.
Обов’язкова наявність даного дозволу чітко визначив сам замовник, що чітко зафіксовано в системі прозоро в розділі «питання» від 08.05.19 о 15:53.
2. Відповідно до вимог тендерної документації ч.2 ст16 в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору замовник чітко вказав, що «… аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір про виконання робіт з влаштування покрівель із ПВХ мембран». Комунальне підприємство «Вінницький обласний молодіжний центр праці» якого визнав тендерний комітет переможцем не має досвіду виконання аналогічних договорів, зокрема по улаштуванню ПВХ покрівель (довідка №190522/05 від 22.05.19), що порушує ч.2 ст.ст 16 Закону та вимоги тендерної документації.
3. Відповідно до вимог тендерної документації ч.2 ст16 в частині наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Комунальне підприємство «Вінницький обласний молодіжний центр праці» не має в своєму складі працівників покрівельників та не містить інформації, щодо можливості заключення договорів ЦПХ з фахівцями-покрівельниками (довідка №190522/08 від 22.05.19), що порушує ч.2. ст..16 Закону та вимоги тендерної документації.
4. Відповідно до вимог тендерної документації ч.2 ст16 в частині наявності обладнання та матеріально-технічної бази Комунальне підприємство «Вінницький обласний молодіжний центр праці» не має в своєму розпорядженні спеціалізованого обладнання для улаштування ПВХ-мембран, зокрема відсутня інформація щодо можливості придбання чи орендування даного спеціалізованого обладнання (довідка №190522/09 від 22.05.19), що порушує ч.2. ст..16 Закону та вимоги тендерної документації.
Виходячи з вище перерахованого, та протиправні дії тендерного комітету ВИМАГАЄМО, переглянути рішення тендерного комітету відповідно до діючого ЗУ та вимог Тендерної документації.
Чекаємо Вашої офіційної відповіді у вигляді протоколу тендерного комітету.
Дякуємо за взаєморозуміння та співпрацю.
Вимога:
Закупівля: UA-2019-05-08-000260-c
ВИМОГА
Товариство з обмеженою відповідальністю «Теплоенергетична компанія» уважно вивчивши протокол засідання тендерного комітету №31 від 03.06.2019 року по питанню розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця, повідомляє наступне:
1. У відповідності до п. 1.2. СОУ Д.2.4-38470464-001:2013 «Улаштування покрівель із полівінілхлоридних мембран», стандарт призначений для визначення складу і кількості ресурсів при виконанні ремонтно-будівельних робіт з улаштування покрівель із полівінілхлоридних мембран BauderTHERMOFOL ТОВ "РЕНОБАУ" та іншими учасниками інвестиційного процесу при умові, що технологія та організація робіт, витрати трудових та матеріально-технічних ресурсів не відрізняється від прийнятих у цьому стандарті, та за умови отримання згоди на застосування стандарту від органу, що його прийняв, та п.1.2. СОУ Д.2.7-38470464-002:2013 «Механізми для улаштування покрівель із полівінілхлоридних мембран», стандарт призначений для визначення складу і кількості ресурсів при експлуатації будівельних механізмів при здійсненні ремонтно-будівельних робіт ТОВ "РЕНОБАУ" та іншими учасниками інвестиційного процесу при умові, що технологія та організація робіт, витрати трудових та матеріально-технічних ресурсів і технічні характеристики будівельних механізмів не відрізняються від прийнятих в цьому стандарті при визначенні вартості робіт з улаштування покрівель із полівінілхлоридних мембран, та за умови отримання згоди на застосування стандарту від органу, що його прийняв. Таким чином Ви можете звернутися до ТОВ «РЕНОБАУ» з проханням про отримання дозволу на користування СОУ. Окремо хотіли би звернути Вашу увагу на те, що генеральному проектувальнику було сформовано завдання на проектування у відповідності до ДБН В.2.6-220:2017 «Покриття будинків і споруд», за яким у якості гідроізоляційного шару було прийняте рішення застосувати полімерну мембрану. Покрівлі з використанням полімерних мембран є новою технологією, яку почали нещодавно застосовувати в Україні та у державних кошторисних нормах відсутня норма для розрахунку витрат матеріалів, норма витрат людських ресурсів та механізмів, при виконанні робіт за цією технологією. Відповідно до частини 4 статті 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 року, №3038-VI, обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, які споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, - щодо кошторисної частини проектної документації. Для проходження державної експертизи необхідно скласти кошторисну документацію у інвесторському варіанті. При складанні кошторису необхідно використовувати виключно державні ресурсні кошторисні норми. У випадку, коли технологія, організація, склад операцій та витрати трудових і матеріально-технічних ресурсів будівельно-монтажних робіт, що виконуються на об’єкті будівництва, відрізняються від передбачених відповідними державними нормами, розробляються індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми (Державний комітет України з будівництва та архітектури лист від 03.10.2005, №7/8-1087). У випадку використання таких норм необхідно розробити стандарт організації України (СОУ) з обов’язковим проходженням експертизи (Міністерство регіонального розвитку і будівництва України лист від 09.07.2009 № 9/11-1005). ТОВ «РЕНОБАУ» є одним з небагатьох, підприємств в Україні, що має СОУ на улаштування м’якої покрівлі мембранного типу, з використання ПВХ мембрани Баудер ТЕРМОФОЛ. СОУ погоджено Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України та зареєстровано належним чином у ДП «УкрНДНЦ». Нормами СОУ Д.2.4-38470464-001:2013 «Улаштування покрівель із полівінілхлоридних мембран» враховані витрати ресурсів на улаштування покрівель із ПВХ мембрана Баудер ТЕРМОФОЛ при ширині рулону 1500 мм. Отже застосування елементних кошторисних норм з подібних СОУ та/або застосування мембран шириною не 1500 мм (більше або менше) не відповідатиме визначеним у проектно-кошторисній документації (яка пройшла державну експертизу та отримала позитивний звіт експерта) обсягам витрат матеріальних, людських ресурсів та механізмів. Крім того, у подальшому, під час можливого аудиту державною службою Фінансового моніторингу, буде встановлюватися відповідність елементних кошторисних норм (розцінок) у проектно-кошторисній документації, кошторисній документації до договору підряду та актів виконаних робіт.
Враховуючи вищевикладене, наявність дозволу на використання СОУ є обов’язковим.
Комунальне підприємство «Вінницький обласний молодіжний центр праці» якого визнав тендерний комітет переможцем не має відповідного дозволу СОУ в документах наданих в системі Прозорро.
Обов’язкова наявність даного дозволу чітко визначив сам замовник, що чітко зафіксовано в системі прозоро в розділі «питання» від 08.05.19 о 15:53.
2. Відповідно до вимог тендерної документації ч.2 ст16 в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору замовник чітко вказав, що «… аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір про виконання робіт з влаштування покрівель із ПВХ мембран». Комунальне підприємство «Вінницький обласний молодіжний центр праці» якого визнав тендерний комітет переможцем не має досвіду виконання аналогічних договорів, зокрема по улаштуванню ПВХ покрівель (довідка №190522/05 від 22.05.19), що порушує ч.2 ст.ст 16 Закону та вимоги тендерної документації.
3. Відповідно до вимог тендерної документації ч.2 ст16 в частині наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Комунальне підприємство «Вінницький обласний молодіжний центр праці» не має в своєму складі працівників покрівельників та не містить інформації, щодо можливості заключення договорів ЦПХ з фахівцями-покрівельниками (довідка №190522/08 від 22.05.19), що порушує ч.2. ст..16 Закону та вимоги тендерної документації.
4. Відповідно до вимог тендерної документації ч.2 ст16 в частині наявності обладнання та матеріально-технічної бази Комунальне підприємство «Вінницький обласний молодіжний центр праці» не має в своєму розпорядженні спеціалізованого обладнання для улаштування ПВХ-мембран, зокрема відсутня інформація щодо можливості придбання чи орендування даного спеціалізованого обладнання (довідка №190522/09 від 22.05.19), що порушує ч.2. ст..16 Закону та вимоги тендерної документації.
Виходячи з вище перерахованого, та протиправні дії тендерного комітету ВИМАГАЄМО, переглянути рішення тендерного комітету відповідно до діючого ЗУ та вимог Тендерної документації.
Чекаємо Вашої офіційної відповіді у вигляді протоколу тендерного комітету.
Дякуємо за взаєморозуміння та співпрацю.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Палац.doc 11.06.2019 14:01
Дата подачі:
11.06.2019 14:01
Вирішення:
Відповідь у вкладеному файлі
Статус вимоги:
Відхилено