• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код за ДК 021:2015 - 42710000-6 Машини для виробництва текстильних виробів (прасувальний каландр)

Код за ДК 021:2015 - 42710000-6 Машини для виробництва текстильних виробів (прасувальний каландр)

Завершена

343 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 431.00 UAH
Період оскарження: 04.04.2019 12:41 - 15.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо визнання переможця

Номер: 09b13f4a8495463cb0224439bf9b1d33
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-04-001515-a.c2
Назва: Щодо визнання переможця
Вимога:
Відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (надалі - Закон) договір про закупівлю – договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари. Згідно зі ст. 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. При цьому умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Поряд з цим ст. 638 Цивільного кодексу України встановлено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. У свою чергу, відповідно до ч.3 ст. 180 Господарського кодексу України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. При цьому згідно з ч.4 ст. 180 Господарського кодексу України умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Таким чином, під час укладення договору про закупівлю сторони повинні погодити предмет договору відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України. При цьому умови про предмет договору не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Але, ані початкова тендерна пропозиція й інші документи тендерної пропозиції ФОП Герман Наталія В’ячеславівна (яку протоколом № 5 від 03.05.2019р. визнано переможцем торгів), ані остаточна тендерна пропозиція не містять найменування (номенклатуру) запропонованого товару. За таких обставин товар не можливо ідентифікувати. Таким чином не зрозуміло, який саме прасувальний каландр пропонує поставити переможець торгів ФОП Герман Наталія В’ячеславівна та чому Комунальний заклад «Люботинська спеціалізована школа-інтернат І-ІІІ ступенів “Дивосвіт”» Харківської обласної ради погоджується на придбання «кота у мішку». На підставі викладеного, прошу розглянути питання про скасування рішення тендерного комітету від 03 травня 2019 року про визначення ФОП Герман Наталія В’ячеславівна переможцем закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно Розділу ІІІ “Інструкцiя з пiдготовки тендерної пропозицiї” тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю “Код за ДК 021:2015 - 42710000-6 Машини для виробництва текстильних виробів (прасувальний каландр)” (далі — Тендерна документація), тендерна пропозиція подається в електронному виглядi шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається iнформацiя про цiну, та завантаженням файлiв, зокрема: - тендерною пропозицією, яка подається у формі, наведеній у Додатку 1 тендерної документації; - проектом договору про закупівлю, який подається, відповідно до проекту наданому в Додатку № 2 тендерної документації; - інформаційною довідкою про відповідність продукції технiчним, якiсним та кiлькiсним характеристикам предмета закупiвлi, яка подається відповідно до Додатку 6 тендерної документації. Крім того інформаційна довідка обов'язково має містити посилання на зображення товару, який учасник пропонує до постачання. Відповідно до п. 4. ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та розділу V Тендерної документації “Оцiнка тендерної пропозицiї” тендерна пропозиція учасника відхиляється замовником у разi якщо вона не вiдповiдає умовам тендерної документації. Отже, учасник торгів повинен при складанні документів тендерної пропозиції використовувати форми документів зазначені в тендерній документації для забезпечення повної та всебічної відповідності своєї пропозиції вимогам Тендерної документації. Тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Герман Наталії В'ячеславівни (далі — ФОП Герман) містить інформаційну довідку про відповідність продукції технiчним, якiсним та кiлькiсним характеристикам предмета закупiвлi (далі-Довідка про якість). Довідкою про якість ФОП Герман підтвердила, що товар, який пропонується до постачання буде новий та придатним до експлуатації відразу після постачання Замовнику; має індивідуальний заводський номер; має індивідуальний паспорт та буде безпечним при експлуатації. Товар буде укомплектований та упакований в упаковку, яка запобігає його пошкодженню. Маркування Товару буде чітким і буде містити: найменування підприємства-виробника, дату виготовлення; повне найменування Товару згідно з вимогами нормативного документу на нього. Крім того при поставці Товару Учасник надасть копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи та сертифікати відповідності та/або декларації про відповідність. Отже за результатами розгляду технічних характеристик продукції, яка пропонується до постачання ФОП Герман, тендерний комітет дійшов висновку, що продукція повністю відповідає технічним характеристикам встановленим в тендерній документації. Також у складі документів тендерної пропозиції, ФОП Герман надала тендерну пропозицію за формою встановленою у додатку 1, а після проведення аукціону надала остаточну тендерну пропозицію з урахуванням результатів аукціону, чим в повній мірі виконала вимоги тендерної документації. Крім того у складі своєї тендерної пропозиції, ФОП Герман надала підписаний проект договору, складений відповідно до тендерної документації. Таким чином ФОП Герман повністю виконали вимоги щодо погодження з істотними умовами договору викладеними в положеннях Тендерної документації. Відповідно до ч. 1 ст. 640 Цивільного кодексу України, договір є укладеним з моменту одержання особою, яка направила пропозицію укласти договір, відповіді про прийняття цієї пропозиції. Отже з моменту повідомлення переможця про намір укласти договір вважається, що сторони досягли згоди з усіх істотних умов. Ці умови відображені в проекті договору про закупівлю та інших умовах тендерної документації і тендерної пропозиції, в тому числі і в документах, які підтверджують технiчні, якiсні та кiлькiсні характеристики предмета закупiвлi. На підставі вищевикладеного, повідомляємо Вам, що тендерний комітет не бачить підстав для скасування рішення тендерного комітету від 03 травня 2019 року про визначення ФОП Герман переможцем закупівл
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо дискримінації учасників

Номер: 669f399397fa4ec7a0de2c052a195ae3
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-04-001515-a.c1
Назва: Щодо дискримінації учасників
Вимога:
Доброго дня! П.п 2 п.5р. ІІІ Тендерної документації містить вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасниками (а саме – надання не менше двох договорів, що підтверджують постачання Учасником професійного прасувального обладнання до бюджетних установ). Згідно з пунктом 12 статті 2 Бюджетного Кодексу України бюджетні установи - органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету. Така вимога до учасників штучно звужує коло потенційних учасників. Це виключає можливість взяти участь у тендері для тих учасників, які мають досвід виконання аналогічного договору щодо поставки професійного прасувального обладнання, але здійснювали поставки такого обладнання державним або комерційним підприємствам. Крім того, не зрозуміла вимога щодо кількості договорів (не менше двох). Адже позитивний досвід виконання й одного договору вже свідчить про те, що договір виконувався своєчасно, постачання здійснювалося в повному обсязі, якісного товару, та зауваження (претензії) щодо виконання договорів від контрагентів не надходили. Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов порушують вимоги статті 30 Закону та один з принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі викладеного прошу виключити зазначені вимоги з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесені зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги: Задоволено