• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (диван-лавка офісний для зони очікування в сервісних центрах головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області )

Завершена

45 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 450.00 UAH
Період оскарження: 17.04.2019 12:45 - 28.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірна дискваліфікація учасника ФОП Хазін ГГ

Номер: 0422a513fef849eb98e3afed72978628
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-17-001088-a.a1
Назва: Неправомірна дискваліфікація учасника ФОП Хазін ГГ
Вимога:
довідка про наявність працівників не вимагалась
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області розглянуло Вашу вимогу від 08.05.2019 року № 08/05 з приводу необґрунтованої дискваліфікації та в межах компетенції повідомляє наступне. Згідно з умовами тендерної документації учасник подає в складі пропозиції документи, що відповідно до статті 16 Закону, підтверджують відповідність учасника таким кваліфікаційним критеріям (заповнюється Учасником за Формою Додатку № 1 до цієї тендерної документації), а саме: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази (у вигляді довідки, складеної у довільній формі); - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (у вигляді довідки, складеної у довільній формі); - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (на підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає копії договору щодо предмета закупівлі, відповідної видаткової накладної, що свідчить про виконання договору без зазначення даних, що можуть містити порушення норм Закону України “Про захист персональних даних”). Відповідно до п 1 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки, та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (ст. 16 Закону); Замовником, також, надані роз’яснення з приводу трактування змісту назв та переліків документів та наведені їх приклади: Приклади: - граматичні помилки, помилки у правописі, у розділових знаках тощо; - орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені у документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі тендерної пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок; - зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі, якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації; - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, всупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація в повній мірі відображена у складі іншого документа тендерної пропозиції; В Розділі 2 Порядок унесення змін та надання роз’яснення до тендерної документації вказано, що фізична/юридична особа має право не пізніше, ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Враховуючи вищенаведене, вважаємо наше рішення правомірним. З повагою тендерний комітет ГУ ПФУ у Львівській області
Статус вимоги: Відхилено